Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    Na így bő egy hét után visszakaptam a T szervizből a készülékemet.
    A leadás oka ugye pixel hiba volt, meg a fülese szét ment. Ma kapom az sms-t hogy befáradhatok a mobilért. Örömittasan becsoszogok, erre közli velem a csávó, hogy a fülest cserélték, de sajnos a kijelzőt nem cserélte a szerviz, nem tudja miért, csak ennyit írtak rá: "A pixelhiba a készülék rendeltetésszerű használatát nem befolyásolja." Mondom rendben. Nem is akartam leállni vele vitatkozni, mert neki köze sincs semmihez. Most megfogalmaztam egy szép levelet, az LG-nek, hogy azért ez nem így van egy olyan telefonnál ahol a kijelző a lényeg és ezért vásároltam.
    Gondolkoztam, és sanszos még az, hogy a szerviz csak sz.rt a telóra meg a fejemre :DDD és rányomta ezt az indokot, csak ne kerüljön egy fillérjébe se. A szerviz neve valami: OKTOGON SZERVIZ KFT.

    Azért érdekes ez a hozzáállás, főleg úgy hogy nem egy pixelhibáról van szó. Azt aláírom, 1pixel hiba rendesen látható a többit keresni kell. De ez engem nem igazán érint :D Egy nagy 19-23" os monitornál már 4-5 hibánál (amit írtam ez tuti nem pontos adat, csak tippeltem) garanciának számít, akkor egy ekkora kijelzőnél 1-2-3-4-5 nem számít annak?

    U:I: Nem mellesleg, az LG-t direkt megkérdeztem erről előtte, hogy cserélik vagy sem, ezért is sanszos, hogy csak a szerviz sz.rt a dolgokra. Ja és a cserénél a válasz igen volt, természetesen :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák