-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz Speeedfire #134499 üzenetére
Én is ment Hozzá talira a Balcsira, csakhogy hét végén. Minden megoldható, de nem szeretnék két gyerekeg egy feleség mellől lepattanni éjszakába nyúlóan, főleg hétköznap. Reggelente én indítom a gyerekeket, az Asszony már olyankor nincs itthon, úgyhogy sajnálom.
Tudom és megértem, miért jó sokalnak a hétköznap, nem is akarok beleszólni a dologba, csak azt mondtam, hogy sajna így nem tudom vállalni.
-
seadrone
őstag
sziasztok!
olyan őrzött parkolót/garázst keresek 3 napra, ahova befér egy 7 méteres kisbusz és egy 2x2x2méteres kocka utánfutó.
Pesten tudtok ilyet?
Köszi a tippeket
-
veterán
A projektem ma is haladt; délelőtt okmányiroda (~ 1 óra), átírás; kis munkahely... A délutáni program felni-felújítás; ilyen volt [kép] ; ilyen
lettvan [kép] ; nem kevés pénzmag elherdálása után - remélem - pöpec lesz.Köszönöm az ajánlást brumi1024 és molnarpeter fórumtársaknak! BTW a két ajánlott hely egy és ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Speeedfire #134509 üzenetére
Úgy nehéz felújítani a felnit, hogy közben az autón van.
Ezt a lemez + téligumi szettet kaptam kölcsön a munka idejére. -
veterán
válasz molnarpeter #134514 üzenetére
Hallgattam a rekedt szirénhangokra , most toltam bele 120 ezret a felújításba, így marad a gyári 18".
A gumi lesz a holnapi vagy pénteki projekt. Nem drága méret; Hankook S1 evo3 pl. a 4 db 106 K Ft; Pirelli PZero Sport 112 K, Goodyear F1 Assimetric 5 110 K; van egy 3517 DOT-os, nem használt szett Bridgestone S001 88-ért. Ha ennyit ráborítottam a felnire, akkor legyen frankó gumi rá.
@ Jorus: Igen, 312 mm, a 16" a legkisebb ami rámegy. A Performance Packosnak nagyobb, talán 350 mm?, arra 17" a minimum.
@( #134515) Qru : Negatív tuning. 🚕
[ Szerkesztve ]
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz rbalint88 #134518 üzenetére
Én is sokkalom azt a felni felújítást. 120e.... pfff
Nem tudom, hogy mit csinálnak vele. Nekem 60e volt a 4 felni ebből 4 peremezve, 2 görgőzve, és 4 szinterezve lett. Mind a 2 mintha vatta új lenne.Az a 312mm meg durva, régen a 150le-s autóiba is ennyit tett. De a g7 gti 220le már ha jól tudom. A 224le-s cupra, tt is nagyobb fékkel jött ki.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Speeedfire #134519 üzenetére
Magamtól 50-60 ezret tippeltem. Az előző Golfon 2 db karcos volt, tavaly 12 ezret fizettem a 2 db 17-es fényezéséért összesen. Nem volt tökéletes munka, de ennyit bőven megért.
Ezek szálhúzott vagy szálcsiszolt ("diamond cut") 18-as felnik. Leesett az állam mikor mondta a felnis, hogy 100 lesz*. Ma kiderült, hogy mind a 4-re ráférne a görgőzés, mondtam magamban: már mindegy... így lett 120. Faxom.* 3 napig savban és nitrohígítóban ázik, majd javítják ha kell, aztán tényezik kívül-belül, majd vmi speckó 3D-s CNC esztergával lehúzzák a frontját úgy, hogy finoman rovátkolt maradjon, végül az egészet lakkozzák. Az ár tartalmazza a gumiszerelést is.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #134519 üzenetére
meg felhívta őket focvis és tudták, hogy tele van golf7 gti-> drága, feláras 18" felni.> extra drága
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #134441 üzenetére
Az autó sajnos több sebből vérzik, a javítása legjobb esetben is több mint ami elfogadható lenne, szóval új autó kell.
Itt lehet ilyesmiket kérdezni, hogy jelenleg milyen autót érdemes venni? Ez nyilván egy hülye kérdés, de nem mozgok ebben a témában otthonosan, nem is nagyon érdekel hogy milyen gép, csak legyen megbízható, és olcsó a fenntartása, amilyen a kis astra volt.
Pl két konkrét kérdésem van
1- milyen évjáratú autót érdemes 2019 vásárolni? (szeretném elkerülni, amíg lehet, azokat a modelleket amelyeket már úgy terveztek hogy a szervizköltségen hozzák majd be az alacsonyabb listaárat)
2- milyen márkákat érdemes kerülni? Pl francia autókat nem akarnék, nyilván daciat sem vennék soha, angol autót sem habár az nem is low budget kategória.4000 euróból lehet korrekt gépet venni, ugye?
minden tippnek nagyon örülnék, kösz előre is.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #134521 üzenetére
Az igen. Nem csodálom. Annyiért bőven elment volna ez a felni. 240e-ért meg olyat veszel, ami jól is áll neki.
rbalint88:
"-Na megjött a gti-s csóka, aki sosem tartja meg a golfjait. Legyen jó drága.
-100e lesz.
-Rendben, akkor még egy görgőzést is kérnék."Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
stickermajom
addikt
válasz Speeedfire #134530 üzenetére
Amúgy van egy olyan érzésem, hogy focvis a végén plusszosan fog kiszállni belőle még így is.
-
F_Zolee
veterán
válasz stickermajom #134531 üzenetére
Mivel garancia lejárta előtt el kell adja így már nem igazán lehet plusz benne.
-
gzbotii
veterán
válasz trialboj #134524 üzenetére
Milyen felhasználásra kell? Városi 2-3km, vagy Nagyvárad - München kéthetente? Fontos a nagy puttony, kell a kombi? Astra méret továbbra is megfelelne?
Itt tedd még fel a kérdésed: milyen autót vegyek topic
Amúgy képek alapján nem tűnik annyira rossznak a helyzet, tudni miért lenne olyan sok a javítás?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
realist
őstag
Elektromos hűtőtáskával (12V) kapcsolatosan van valakinek tapasztalata?
Nem a nagy literszám lenne fontos, hanem a hatékonyság. Hosszabb útra kerülne bele pl. felvágottak, gyógyszer stb.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz stickermajom #134531 üzenetére
Lehet, biztos meg van a miértje, hogy miért cserélgetni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
seadrone
őstag
válasz realist #134535 üzenetére
családban van, mi szeretjük, megfelelő, valami 5 éves aldis talán
a tuti, ha otthon beleteszel 1-2 fagyott jégakkut és rá a 12 volt, és gó
ami jól jöhet,m a hosszu 12v kábel, így ha olyan a kocsi, végigvezetheted a kábelt a csomagtartóba, így nem benn fogja a helyet, csak legyen szabadon a szellőzője, ahol kifújja a meleget
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #134539 üzenetére
4000 juróért 2019-es autót? Sok sikert!
Amúgy lehet bonyolítani tovább, ha az emberi tényezőt is belevesszük: hamar tönkre lehet tenni egy tartósnak vélt konstrukciót, és egy "érzékeny" típust is vígan lehet használni sok 100k km-en át kis odafigyeléssel.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #134539 üzenetére
Kiegészítés: a 2019-esek azok, amikről még nem derült ki, hogy melyik kategóriába tartoznak.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz gzbotii #134534 üzenetére
Maga a munkadíj a húzópad miatt, 400 eurótól indul, és kb ugyan ennyi lenne hozzá bontóból az alkatrész, VISZONT, ami évekig nyugtatott hogy ez a legnépszerűbb autó a városban, tehát bármi van ott a bontó akár újra is építhetem az autót, na az marhaság.
Hiába van rengeteg pont ilyen színű g astra (parkolókban rendszeresen rossz autó felé indultam), a bontókban szinte 1 sincs, vagy ami van, már leharcolt, elhordott darabokból áll. Tehát az hogy népszerű autó, azt is jelenetheti hogy mindenkinek szüksége van a cuccokra, és nem fogsz hozzá találni alkatrészt. 200k fős város
Se lökhárítót se motor háztetőt nem találtam, még csak olyan állapotban sem ami jó állapotban lenne, nem hogy pont ebben a színben.
Arra jutottunk hogy kb 800-900 euróból megjavítják az autót aminek 190k km van reálisan az órájában, majd a baleset előtti kb 1500e ára máris lezuhan 1000e-ra mivel ez egy komolyan sérült autó lesz, ami talán már közel sem annyira merev mint volt, és főleg foltos az orra. Ez szerintem egy nagyon rossz üzleti befektetés még úgy is ha keveset járunk vele, és a családból mindenki közlekedésre használta, nem villogni akart vele.
Rendben, át vándorlok a másik topikba, csak annyi érdekelt volna, hogy van-e olyan sikerszéria mint ez az astra volt, erről nagyon sok jót hallottam, és szinte semmi rosszat, 2010-2011 évjárat lenne az amit talán még ki tudok fizetni.
Köszönöm az eddigi segítséget.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #134546 üzenetére
Tudom, nem is te vetted komolyan
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs