Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz gzbotii #134534 üzenetére

    Maga a munkadíj a húzópad miatt, 400 eurótól indul, és kb ugyan ennyi lenne hozzá bontóból az alkatrész, VISZONT, ami évekig nyugtatott hogy ez a legnépszerűbb autó a városban, tehát bármi van ott a bontó akár újra is építhetem az autót, na az marhaság.

    Hiába van rengeteg pont ilyen színű g astra (parkolókban rendszeresen rossz autó felé indultam), a bontókban szinte 1 sincs, vagy ami van, már leharcolt, elhordott darabokból áll. Tehát az hogy népszerű autó, azt is jelenetheti hogy mindenkinek szüksége van a cuccokra, és nem fogsz hozzá találni alkatrészt. 200k fős város

    Se lökhárítót se motor háztetőt nem találtam, még csak olyan állapotban sem ami jó állapotban lenne, nem hogy pont ebben a színben.

    Arra jutottunk hogy kb 800-900 euróból megjavítják az autót aminek 190k km van reálisan az órájában, majd a baleset előtti kb 1500e ára máris lezuhan 1000e-ra mivel ez egy komolyan sérült autó lesz, ami talán már közel sem annyira merev mint volt, és főleg foltos az orra. Ez szerintem egy nagyon rossz üzleti befektetés még úgy is ha keveset járunk vele, és a családból mindenki közlekedésre használta, nem villogni akart vele.

    Rendben, át vándorlok a másik topikba, csak annyi érdekelt volna, hogy van-e olyan sikerszéria mint ez az astra volt, erről nagyon sok jót hallottam, és szinte semmi rosszat, 2010-2011 évjárat lenne az amit talán még ki tudok fizetni.

    Köszönöm az eddigi segítséget.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák