- Microsoft Excel topic
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Bittorrent topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #151054 üzenetére
Mégis el lehet
basrontani. -
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #151055 üzenetére
El hát, az ilyenek mint amit csináltam is semmire nem valóak. Világítás lesz a kocsin, annyira képes. Vagy ott kell lenni mellette egy órán át mire annyi energia átszökik rajta, hogy beindítsa a kocsit. Nem bikakábel, hanem töltőkábel ez.
Nem is értem hogyan forgalmazhatják így, a tizedét se tudja a ráírt értékeknek, simán vásárló megtévesztése.
Kíváncsi leszek rá így tuningolva mit tud. Suzukiban szarakodik az akku úgyhogy valószínű ha bejön egy -10 fokos reggel akkor tesztelve is lesz.[ Szerkesztve ]
-
thefreeman
aktív tag
Én Vácra gondoltam kimegyek vonattal de hamar elvettettem az ötletet. Inkább mentem kocsival, csak kicsit sportos most a hangja mivel pénteken kilyukadt a kipufogóm és csak a hét második felére ígérték, hogy tudnak vele foglalkozni. Az M2-s reggel is egész tűrhető állapotban volt.
-
#89309696
törölt tag
Kilinccsel előre.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #151061 üzenetére
Ezekbe jó esetben van 3 körös ABS, semmi más. Ráadásul kimondott téligumi sincs hozzájuk, hanem egy mélyebb mintázatú valami csak. Aztán 8 bar-ra vannak fújva. 15 tonna körül van egy ilyen busz és jó helyen hajt. A kormányon meg 16-ot kell tekerni mire két végálláson végigmegy, úgyhogy ha megindul akkor megindult. Sajnos a sofőr nem igazán tehet ellene semmit, akármennyire is szeretne.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Mindenkinek koszonom az aggodast, hazafele tankoltam, utana lemostam alaposan, forro viaszos vizzel az aljat is, bealltam a garazsba, szarazoltam. Kicsit megnyugodtam igy.
I humbly and respectfully decline™
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #151030 üzenetére
Én ma asszonyét vittem egy ~3 órás körre, azon egy majdnem egy éves nexen 4S van, én nem vettem észre különbséget a céges Kia-k téli abroncsaihoz képest. Igaz, neki a villany is elől hajt. Hazafelé tempóztam is, mert el kellett érni az ovit, akkor sem volt gondom vele.
Biztos nem lett szétnyírva az az abrocs?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Magnum_
nagyúr
Zach Dani fele uj 3as bmw videot lattatok, hogy kuzdott az Uromi utcaban? (Amit aztan az origo nevu intezmeny ugy vett, hogy olvasonk kuldte... )
I humbly and respectfully decline™
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #151066 üzenetére
Láttam igen. A kommenteket hiba volt megnézni.
Mondjuk nem ritka ez, múlt péntek reggel valamelyik AMG 63S suvcoupè Mercedesen láttam Pilot Sport 4S-eket, illetve hallottam egy kollégát, aki nyárigumival érkezett be reggel (“a garázsból nehéz volt kiállni, utána 15-tel közlekedett”).[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #151067 üzenetére
De, elég combos az a hajtáslánc
Aurisnál is a villanymotor névleges max. nyomatéka 400 Nm körül van , bár kombóban ennyit nem ad le, főleg n nagyobb sebességnél. Nyilván lehet vele kaparni egy padlógázon, de amúgy városban gond nélkül sikerül lerajtolni a többieket, dombokon át, kanyarokban sem volt gondom.
Mondjuk a nyári pacskerokon a twingoval már viccesebb volt reggel. +200 Le. Az most pihen a cégnél, amíg nem találok Clio lemezfelnit hozzá télire.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
barnam_
nagyúr
válasz thefreeman #151073 üzenetére
Gondolom erről van szó.
-
Gaben92
őstag
Borsod Volán is annó pakolta a télies gumikat a 260-as Ikarusra. Mondjuk felénk kellett is, mert anélkül totál esélytelen volt megközelíteni a falunkat, de még azzal is előfordult, hogy a part közepén megálltunk, aztán onnan már csak az árokba vezetett az út.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
veterán
válasz focvis #151039 üzenetére
Hazafelé nem volt gond, jártam Budaörsön, a nagyobb fagyok előtt kijavíttattam egy apró kavicsnyomot a szélvédőn (7 + fa).
Persze sosem azonosak a körülmények, mindenesetre úgy vélem, havas meredek emelkedőn jobb a 4 évszakos gumi összkerékhajtással, mint a téli gumi elsőkerék hajtással. Lejtőn természetesen messze jobb a téli.
-
buci30
addikt
Mit kell nézni egy pl 2002-es Audi A4 -en?
Az kb tuti hogy a km vissza van tekerve gondolom.
Hogy tudom meg, hogy motor stb hiba van e és hasonló amikor kocsi nézőbe megyek?iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
veterán
válasz CactuS #151064 üzenetére
Az összetaposott, jeges / vizes latyakon elindulás volt cumi; olyankor megindult oldalra a feneke. Illetve paráztam a letaposott havas, meredek lejtőn.
@FFarkas: 1950 kg a forgalmi szerinti önsúlya. Villannyal 200 Nm, ami ugyanakkor nulláról jelen van (max. 640 Nm).
Az előző tulaj mondta, hogy lehet farolni vele télen. Nekem viszont nem volt hátsókerekes autóm 20 éve, az is farmotoros (kispók, kb. 4 évszakosnak megfelelő "Y mintás" Stomil gumikkal ).[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz buci30 #151078 üzenetére
Fent a topic tetején van egy Összefoglaló, ha azt kinyitod, az első link a Milyen Autót Vegyek topic.
Abba átmész, van a tetején annak is egy összefoglaló, amiben a használt autó vásárlás alapjai benne vannak. Plusz egy csomó hasznos link. Olvasgasd át őket.
Ha a téma érint, szvsz ott folytassuk. Előszónak: egy 17 éves Audi A4-es esetén az elvárás az, hogy legyen rajta lehetőleg minél hosszabb ideig műszaki, fusson relatíve szépen az úton, ne legyen ropira törve (hegesztésnyomok a motortérben vagy a csomagtérben), ne rozsdásodjon túlzottan és ne egye az olajat illetve ne folyjon belőle semmi. Talán még annyi, hogy ha van benne légkondi, akkor működjön. Ha viszont értelmesebb választ vársz, akkor ne csak a gyártási évet és a típust, de pl. a motor típusát is írd le...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #151079 üzenetére
Kb erre szamitottam, lehet erdemes lenne beruhazni valami legalabb kozepkat telire (egy elkottazott fekezesen behozza az arat). Nagyjabol azt mutatja a kollektiv tapasztalat, hogy ekkora tomegu auton mar nem mukodik igazan jol a negyevszakos. Mondjuk azert a vredestein quatrac proval mernek kockaztatni egyebkent az alfan abszolut nem volt gond a negyevszakossal havas fekezesnel, igaz az csak ~1300-1400kg
maykol: mondjuk onnan kb eleg meglokni, aztan nehany erintobol lecsuszik a deli palyaudvarig
-
molnarpeter
nagyúr
válasz thefreeman #151059 üzenetére
Golf is hangosodik, viszonylag az elején van a luk, szerintem kb fél méter egyenes cső megoldja. Elég obszcén hangja van szegénynek. Amíg szerelő nem tud fogadni, marad a Fiat, ilyen orgánum mellett 2 km is sok benne
-
buci30
addikt
Köszi 😊 Olvasom már 😉
Azért vissza kérdezek 😊
Olajat, hogy folyik e vagy eszi e a motor tuti nem tudom meg egy próba út alatt sejtem.
De! Melyik motor típus ajánlott és melyik ami tuti nem? Így ha keresek akkor már legalább tudok szűrni...iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
thefreeman
aktív tag
válasz molnarpeter #151084 üzenetére
Nekem igazából a dob-ba menő cső már lényegében ki van szakadva a dobból. Elindulásnál hangos nagyon. 80-90-nél már mondhatni tűrhető. De minél előbb szeretném megcsináltatni. Egy hátsó kipufogódob cserénél kb milyen összegre számítsak? Mazda 3 1.6 2005.
-
EQMontoya
veterán
válasz thefreeman #151086 üzenetére
A munkadij kb. 10k a cserere, a kerdes, hogy mennyiert talalsz dobot. Mazda3-hoz szerintem lesz, nekem az IS200-hoz kulfoldrol 50k volt.
Same rules apply!
-
-
-
Doki16
addikt
Mai reggel 0 fok volt amikor indultam. Röfögtek az autók a lakótelepi parkolóban és kapargatták az emberek a kocsik ablakait. Odasétáltam a kocsimhoz beszálltam a melegbe és hangtalanul elindultam Azért ez állófűtés ami leolvasztja az ablakokat felbecsülhetetlen nekem így, hogy sajnos szabad ég alatt alszik a kocsi. Ettől többet nem tudok kihozni belőle parkoló nélkül. 20 perc fűtés volt 13 km hatótávot használt el. Ez a része tetszik ebben a Mitsuban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz Gsx-rr #151094 üzenetére
Pont amennyi bmw 3er es merci c-klasse. Utobbibol talan nem volt kurblis hatso ablakos, de azt is meg tudtad rendelni vegan, mindenmentes kivitelben. Aposnak b6 kombi van, fapad plusz (kurblis, de ulesfutes, tempomat, multikormany, autotelefon), nekunk b6 cabrio (felbor, ulesfutes), egyiknek se zorog a betere semennyire, meg rossz uton se, szoval azert ilyen ertelemben megvan a premiumsag sajnos az ujabb b8-ak sokkal jobban pusztulnak belul.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest