-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #276943 üzenetére
nem tudom olaszoknál mennyi a büntetés és hogy mennyivel lehet gyorsabban menni amikor még nem villan a trafi
Kifejezetten barátságtalan, szóval óvatosan. Az 50 helyett 100 akár lehet 2100 euró és 3 hónap vezetéstől eltiltás is, szóval érdemes mértékkel követni a helyieket. Ismerős ismerőse korlátlannak tekintette a pályát, 8000 eurót szedett össze.[ Szerkesztve ]
-
-
tasiadam
veterán
Alig vagyok boldog. Palyan, kulso savban 130-140 kozott kaptam. Eppen ki tudtam huzodni. 1 eves a gumi kb
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
válasz radi8tor #276947 üzenetére
Ezzel az autóval? Akkor szoktam kikapcsolni, ha pl ki kell lőni kereszteződésből. Klímával jelentősen nagyobb gáz kell az elinduláshoz, különben lefulladok a fenébe. Egyszerű motor: se változószelepvezérlés, se váltózó szívócsőhossz, se nyomaték.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
ArthurShelby
addikt
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #276957 üzenetére
Ugyvan. De valszeg 1 uj eleg, mert a masik alig kopott
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
válasz Tsebacsi #276953 üzenetére
Ok, ezért is kérdeztem, sehol nem mentem gyorsan, csak furcsa, hogy körbe autóznak, otthon általában engem tartanak fel
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz tasiadam #276954 üzenetére
Ezt hogy, ez milyen defekt?
#276959kisza25 Olyaszok, mennek mint a hülye Pedig tele van minden város a narancs oszlopokkal, persze fingom nincs melyikben van kamera, de nem akartam kipróbálni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Dr. Oid
aktív tag
sziasztok,
bocs, ha voltmár, de talán nem mindennapos kérdés:
céges autót konfigurálok magamnak, octavia/golf fér bele a keretembe. számomra is meglepő módon egész hasonló szintet lehet összerakni adott pénzből, és méretre is elég közel vannak egymáshoz. semmi sem tűnik nem aktív userként elsőre drámaian jobbnak egyikben vagy másikban.
kb ezt raktam össze, csak az extrákat emelem ki. mindkettő vezeték nélküli carplayes fejjel jön:
Octavia kombi, 15 eTSI DSG Style 150LE, szövet kárpit, adaptív tempomat, fűthető szélvédő, kormány és ülések elöl, tolatókamera,
Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 150LE, alcantara kárpit, hátsó oldallégzsák, fűthető szélvédő, kormány és ülések elöl, tolatókameraa nagy kérdés: melyiket érdemes? tudom, hogy a Skoda kicsit nagyobb, de a Golf se kicsi. Hármas facelift előtti és utáni Octaviám is volt, meg vezettem is Passatot akkoriban és nagyon érződött a különbség, a mondás alapján a Golf is jobb volt akkoriban. most mi a helyzet? előre is köszi
-
válasz Tsebacsi #276960 üzenetére
Meg jönnek 3cm-re a fenekedben és szinte súrolnak mikor megelőznek na jól van, mostantól még jobban figyelek
tasiadam: az kemény[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Alusky
aktív tag
-
Dr. Oid
aktív tag
válasz dellfanboy #276967 üzenetére
Nem is tudom, milyen szempontot tudnék felsorolni, ami a két autóból nem egyértelmű Van egy plafon keretem, ezt ki is maxolja mindkettő, legyen kombi, legyen automata. ezeket teljesítik is. Amit nem tudok, az az. hogy manapság egy Octavia jobb autó-e minőségre, mint egy Golf.
Hátha van itt olyan, aki mindkettőt hajtotta már.
-
veterán
válasz tasiadam #276954 üzenetére
Huhh.
Ez ugye a BMW. Hátul a differenciálmű folyamatos terhelése miatt nem jó ha eltérő az átmérő. Elől pedig a fékezés miatt előnytelen az eltérés.
Még annyi, hogy a jobb oldalon valamivel gyorsabban szoktak kopni az abroncsok, mert az út szélén rosszabb állapotú az aszfalt. Tehát ha nagyon csak egy darabot akarsz venni ÉS a jobb oldali kereked lett defektes, akkor esetleg megúszhatod 1 db vásárlásával.
-
veterán
válasz Dr. Oid #276980 üzenetére
én o3 után váltottam g8-ra és őszintén szólva elöl nagyobbnak éreztem. a csomagtartó biztos kisebb. de ne úgy képzeld el, hogy akkora a különbség mint egy octavia és eg fabia között méretben szóval ha nem elég méretben a golf, akkor igazából az octavia sem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tasiadam #276977 üzenetére
Fél mm nem vészes akkor simán elég 1-et venned. Ha hátsó gumi volt akkor előre tedd a "felemás" kopottságút. Könnyebben megfogod gázelvétellel ha az orra megy el mint ha a fara (bár ekkora profilkülönbség nem befolyásol semmit gyak.) illetve a difit sem nyírod folyamatosan. Bár ezt sem kell túlparázni, a difi feladata, hogy differáljon dolgozik az akkor is a tökegyforma gumid van hátul.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Dr. Oid #276980 üzenetére
Ha nincs tényleges kényszer a méretre, akkor inkább a minőség. Hosszabb távon megéri.
Ha keretbe belefér egy ergo-active ülés, azt beletetetném a helyedben, sokat segít a komfortérzeten (ez persze egyedi, hogy kinek mi kényelmes, főleg hosszú távon).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Kickass
őstag
válasz Dr. Oid #276980 üzenetére
O3 pre-fl és G8 összehasonlítva szélességre kb ugyanakkora, nekem a G8 kicsit klausztrofób érzést kelt mert bazi széles a középkonzol, talán O4-ben se ilyen széles, illetve szerintem még attól függ, hogy mennyire lesz kihasználva a hátsó ülés sor. Az Octaviaban hátul azért jónéhány centivel több lábtér van mint a Golfban (gyerekülés, gyerek, rendszeresen hátul utazókra gondolván). Ha csak egyedül max ketten használjátok akkor Golf, ha magánhasználat is játszik és családos vagy akkor szerintem O4.
(lehet kövezni de nekem az a baromi nagy minőségbeli különbség se tűnik fel még az O3 és G8 között se, nemhogy O4 és G8 között...nem vagyok műszerfal taperoló fetisiszta )
-
válasz Tsebacsi #276960 üzenetére
Jut eszembe, tegnap busszal mentünk át Velencébe, a buszsofőr is úgy vezetett, mint a többi olasz, padló gáz, satu fék és centizgette az előttünk haladó autókat
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szőröscica
addikt
válasz Kickass #276989 üzenetére
En ma probaltam. Reggel parom O3 FL-jet vezettem munkaba, delutan ultem G8-ban. Nekem erezhetoen szukebbnek tunt a Golf. O4 is nagyobbnak erzodik nala.
Igazabol Kamiq vs. Golf 8 osszehasonlitas celjabol erkeztem. Jobb anyagminoseg es szemrevalobb, modernebb design van bent a Golfban, de ebbol sokat ad az alcantara utanzat uleshuzat es ajtoboritas, ami az enyemben nem lenne. Legrostelyok alatt kokemeny a Golf is, felette puha a Kamiq is. Golfban beleltek az ajtozsebek, ez mondjuk tetszik, de egy darab filcet en is be tudok ragasztani, ha kell. A Kamiq mindket sorban joval tagasabbnak erzodik a magasabb fejter miatt, szelteben kicsit szukebb talan, de legalabbis a konyokloje kisebb.
Infotainmentben nekem a Skoda regebbi rendszere jobban bejott, a Golf eleg bizonytalanul allt fel, bo fel percig toltott valamit.
Ahol a VW egyertelmuen nyer az a csomagter, masfel
arasszal hosszabb.Szerintem Kamiq lesz. Lehet, hogy valamivel gyengebb lesz a menetkomfort, de ha csak annyival mint erzesre az anyagminoseg, akkor nem lehet szornyen zajos. Csomagterben az Ampera is eleg volt, ennek meg picit nagyobb is.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
BMW M3 CS – track setup on the roads
Ez is jó lenne nekem szaladgálósnak.
Ez azért elég tail happy[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Egész jól meg lehet küldeni ezt az új gti-t [link]
-
őstag
válasz szőröscica #276997 üzenetére
A Kamiq az egy emelt Scala, a Golf összességében azért minőségibb autó (szerintem), de utóbbiban csak szalonban ültem.
A gyakorlatban Kamiq és új Leon összehasonlítási alapom van (ilyenek vannak a cégnél), de kérdés nélkül utóbbit választanám. Írtam is néhány hete egy rövid összefoglalót a Seatról, amit még nem posztoltam:
Seat Leon 2.0 TDI (116 LE) manuál
Amikor először beültem az volt az érzésem, hogy mi ez a sz*r? Ránézésre rendben van, de olyan olcsónak érződnek benne az anyagok. Aztán mentem vele 600 kilométert (azóta már többször ennyit) és nagyon megkedveltem. A motor kicsit gyenge, 300 Nm ide vagy oda, főúton meg kell gondolni 1-1 előzést. A váltó nem olyan fémesen kattan be a fokozatokba, mint a Volvómban, de megszokható, a kuplung nagyon puha. Nagyon kényelmes az ülése, ebben nem fájdul meg a derekam (nagyon sok autóban igen), pedig csak “oldalsó kallantyús” deréktámasza van. Zajszigetelés rosszabb, mint a V40-ben, de sokkal jobb, mint a Corollában volt. Na de a fogyasztás.. ezzel bármit csinál az ember, nem lehet 5 liter fölé vinni! :D Ha a szabályokat teljesen betartjuk, akkor közelebb van a 4 literhez![ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Star Citizen
- Windows CE fórum
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen