- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- A marketingen segít spórolni az AI
- Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- A marketingen segít spórolni az AI
- DIGI kábel TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Rendszergazda topic
- Mozilla Firefox
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Zyxel NAS326
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Mobilinternet
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz bulikavagyok #277843 üzenetére
Belülről. Kívülről nem figyeltem.
Kívülről az 530i volt a nyerő. A hergelt 30is pedig a frászt hozta rám.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #277851 üzenetére
Kivulrol se rossz, nyilvan nem egy M5 vagy 540i, de helyen kezelve teljesen rendben van. A kulso es a belso hang is osszhangban volt, ha van is hanggenerator, akkor eleg ugyes
Es szepen tol, mint a mozdony
G20-at nezz, ne F30-at. Annyival nem olcsobb, mint amennyivel kevesebbet ad -
HoaryFox
őstag
-
nagyúr
-
rbalint88
addikt
Ja igen, ha mar megideztuk Petyyy-t, akkor: [link] , szivesen
-
Petyyyyy
addikt
Ezer köszönet mindenkinek, aki kigurult ma délután. Sikerült végre lezárni fejben a logikai biennálét és arcokat társítani a nickekhez, meg autókat az arcokhoz.
Nincs új a nap alatt, über jó gépekkel jártok.
cOxeR verdája beteg, de nagyon tetszik.
radi8tor Kuga-ja olyan csendes hogy csak lestem mint a Luki nyúl.
legelek nicket váltott - az E39-hez gratula, mert nagyon finom gép. És kitartást, jó lesz az, csak tojást a pedál alá és akkor marad zseton alkatrészre is.rbalint88 - Köszike, kézi váltóval bitte. Ez az a szín, amit még elviselne a testem a szürkén kívül.
focvis-nak köszönet a régmúlt beszámolójáért. PS.: a Golfot még mindig harapnám.
A Montoya féle 3-as a legkeményebb dió. Az a Mazda nagyon jól használható autó lehet. Működik (méghozzá finoman) mer' jaPPán, megy is, sleeper is. Kéne.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
pit stop
addikt
válasz szőröscica #277844 üzenetére
Legalább színes autó, nem fekete/fehér, mint a legtöbb itthon
Amúgy jól jártál szerintem ezzel Ceed helyett, most utaztam egy újban négy órát, és annyi idő alatt már rövid volt ülőlap tényleg.Más: Vagyok, legközelebb igyekszem hamarabb érkezni
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
ArthurShelby
addikt
Én is nagyon élveztem, de igazából úgy érzem, hogy a még a fele emberrel sem beszélgettem, csomó autóról lemaradtam, vagy csak félig láttam.
Az 530e nagyon szép, elegáns, úrias volt, de ha kell, tol, mint a barom. Modern futómű, luxus beltér
A z4 egy erős kabrió, durrog, csattog
A gti anno álomautóm volt, tetőablakkal, fehér színben...gti mintás ülésekkel , jó volt élőben látni
A cupra mivel kombi, egy jó családi golf gti szerintem. A kékes fehér szín pedig különlegessé teszi
A kuga egy igazi modern különlegesség a 2.5szívó benzin hibrid motorjával
A vectra nagyon patika állapotban volt, kíváncsi vagyok milyen egy ilyen első kerekes nagy motoros autó. Ilyen minőségi állapotot szeretnék majd én is elérni a kocsimmal...
A 3-mas mazda meg a sleeperek sleepere
A kia és a 8-as golf sztenderd jó autók.
Jó tali volt, sajnálhatja aki kihagyta
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
macilaci78
nagyúr
Köszi én is a talit, focvis-nek a segítséget. Megint nem láttam az MX5-öt.
A Cupra elfogadhatóan megy.
A Z4 belső mérete meglepett. Nem rossz, de a jó nem ilyen. Nem sok híja.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
norbert1998
veterán
Béreltünk egy Fiat 500-ast, 1.0 MHEV.
Mi értelme van ennek a MHEV marhaságnak? Egy gyorsítás során lemerül, majd a fékezés során fel is tölt (micsoda élettartama lehet az aksinak), de még így is kegyetlen gyenge az autó. 70 ló, 950 kg, de közlekedésre majdnem alkalmatlan. Sík úton 6-ban a 100-110 negyed perc! Pedig itt már 3000-et forog...Fordulni jól tud, mert rövid, de vigyázni kell, mert leér a kilincs az ív külső oldalán.
Sebességtartó van. Tempomat nincs?
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Részemről is hatalmas köszönet a taliért, sok új arcot/nicket megismerhettem, kellemes volt ennyi különböző kvalitású vasat egyszerre látni, a többiek már szépen összefoglalták előttem.
focvis köszönöm a “diag-kört” is, így már kevésbé érzem vacaknak a sajátomat
Az időt én is rövidnek éreztem, nem feltétlen jutott annyi mindenkire/minden járgányra, amennyi jó lett volna, majd legközelebb.Fotók majd a hivatalos képészmérnöktől érkeznek (bízom benne).
-
BigBlackDog
veterán
válasz norbert1998 #277860 üzenetére
Véleményem szerint a lágyhibridség nem a felhasználók-tulajdonosok érdekei, vagy kényelme miatt jött világra, csupán a kibocsátási normák betartása céljából született meg. Így a usernek csak plusz egy rendszer, aminek a hatását nem igazán érzi (teljesítményben nem sokat tesz hozzá), viszont legalább el tud romlani. 70 ló, normál áttételezés mellett ilyen tömeghez kevés meglátásom szerint, legyen mellette bármilyen hibrid dolog.
Más konstrukcióban látom minimális előnyét a lágyhibrid dolgoknak, pl. indításnál jól el tudja maszkolni a start-stop rendszer késlekedését, illetve leállított motor mellett is lehet vitorlázni, segédüzemi berendezéseket használni hosszabb ideig (legalábbis Golf 1.5 eTSi DSG esetén kellemesen működik).
"mert leér a kilincs az ív külső oldalán"
Ezt hogy érted? Elvileg, ha igen nagy sebességgel fordulsz, akkor szélsőséges esetben előfordulhat, hogy a kocsi fordulás közben két kerekét elemeli és csak a külső két keréken egyensúlyozva fordul. Ilyenkor azért leérhet a kilincs is. De inkább ezt fenntartanám elvi lehetőségként, pl. Budapesten belül még nem igazán hétköznapi működése az autóknak.
Sebességtartó az a tempomat. Szerintem Te sebességhatárolóra gondolsz. Kisebb kategóriában elég sok helyen szokták kispórolni a tempomatot sebességhatároló mellett. Van aki szereti (nyugodtan pihentetheti a lábát a gázpedálon gyorshajtás nélkül), de pl. én sohasem szoktam használni még tempomat hiánya esetén sem.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Ti bepróbálnátok egy normál szélvédő javítónál, vagy már direkt olyan helyre mennétek, ahol kijelentik, hogy 200Ft-os méretű sérülést is javítanak? Keszthelyen van egy aki ugyanazt a technológiát használja, mint a Pesten ajánlott emberke, aki konkrétan mindent is meg tud javítani.
-
brumi1024
veterán
válasz norbert1998 #277860 üzenetére
Fuhh az tényleg szörnyű, kb az egyetlen amit Mol Limonál kerülök.
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Adott egy autó amit tavaly novemberben eladtam. Én be is jelentettem az eladását, mind online a kormányablak felé...mind a biztosítónak. Viszont a vevővel valami bibi lehetett...mert nem iratta át a kocsit, majd idén márciusban kivonták a forgalomból az autót.
Utána egy alkalommal rákeresve a rendszámra, már azt az eredményt kaptam, hogy ez a rendszám nem került kiadásra Magyarországon. Azt hittem külföldre vitték az autót. És meg is nyugodtam.
Ma ránéztem kíváncsiságból, ismét van találat és az alábbi bejegyzéssel:
A JÁRMŰ LEFOGLALÁSÁT A ZÁRADÉKBAN SZEREPLŐ SZERV RENDELTE EL.
Viszont a záradékot nem látom. Gondolom ebből nekem már bajom nem lehet. Ugye?
-
cOxeR
Ármester
válasz hdanesz #277870 üzenetére
Simán lehet tartozás kezelés… max behívnak egy meghallgatásra. Nekem is volt egy zsigulim, eladtam, majd kb 7-8 évre rá beidéztek a kapitányságra, mert valami bűncselekményt követtek el vele… kinek adtam el mikor. Nem volt már meg az adásvételim, nevet se tudtam, jegyzőkönyvbe vették és jöhettem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #277860 üzenetére
A CO2 szabályok miatt született. Induláskor a legmagasabb a kibocsátás, a villany besegítéssel sokat tudnak faragni belőle.
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
-
nagyúr
Köszi a szép szavakat srácok! Azért majd beszélek Misivel a Stage-1 tuning ügyében, nem járja, hogy egy GTI meg egy MPS így menjen, nekem is virítani kell valamit
Focvis GTI-je beszarás, nem gondoltam volna, tényleg nem, hogy egy elsőkerekes ennyire tud kaparni és menni, a Focus fasorban sincs ehhez képest, jó nem is egy hergelt hotheccs volt, de na!
Montoya MPS-e mint egy felbőszített Szamuráj A 110+ literes fogyi meg külön humor volt tőlük
Coxer mellé nem merek beülni
Szada Leonja még mindig kéne ha nem lenne a Bömbi!
Petty autójáról enni lehet, nem véletlen mondtam, hogy ne parkoljon az enyém mellé
Fox nagyon szép a Vectrád és hatalmas, nekem ennyi helyem lenne (pardon asszonynak) a lakásban nem maradna cucc 1-1 nyaralás alkalmával
Az E39 olyan emlékeket idézett, hogy na... Locsolni kell rá egy kis zsét és mehet a hahura 10 misiért
A Kuga 2x-es meglepi volt nekem is, ahogy Petty írta, milyen csendes vlt, és a végén azért jót lépett, mellé nem üvölti le a hajad!
Nekem az a Zen élmény adja, ahogy hazafele csendben suhantam motor nélkül, ezért kell(ene) bele egy nagyobb akku, egy jó Sorhat/V8 és ha kell vadulunk, ha kell Zenelünk
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
diegho
nagyúr
Látom mindenki meglepődik, hogy a Kuga milyen csendes, jelentem az 1.5eb is az, ez nagyon meglepett, mert azt hittem, hogy hangosabb lesz, mint a Seat, közben pedig sokkal halkabb.
-
MunezXBK
nagyúr
Kavics témára: pont tegnap kaptam az 5. kavicsot, szerencsére nincs nyoma, de 2-t már javíttattam. A 2. kb. olyan volt, mint a most linkelt, simán tudták javítani.
U.i.: TT-vel nem is mentünk, pedig az egy pöckölt GTI.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz norbert1998 #277860 üzenetére
"Mi értelme van ennek a MHEV marhaságnak? Egy gyorsítás során lemerül, majd a fékezés során fel is tölt (micsoda élettartama lehet az aksinak), de még így is kegyetlen gyenge az autó."
Ugyanaz mint a prius féle hibridnek, le is írtad. Töredékére esik a fogyi városban dugozásnál. "Egyszer kell csak felgyorsítani az autót. Utána tölti az aksit fékezésnél gyorsításnál meg meríti."
Aksit meg hogy régi tipust mondjak ld prius elég jól bírják nem érdemi költség egy cella csere.
gyenge mhevek, prius nem száguldozásra lett csinálva hanem városi alacsony fogyira.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Hachiko95
aktív tag
válasz norbert1998 #277860 üzenetére
950kg-hoz nem feltétlen a 70 lóerő lenne a kevés, hanem a 90 Nm nyomaték, emiatt nem megy lent. De mivel a légellenállás sem jó és a max. teljesítmény is alacsony ezért "fent" sem megy és végsebesség is alacsony. Gondolom még döglöttre is van programozva az egész.
Egyébként a 70 lóerő és 90Nm nyomaték egy modern 1 literes szívó adatai mindenféle elektromos rendszer nélkül, szóval olyan mintha nem is lenne benne. -
Qru
MODERÁTOR
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #277885 üzenetére
Mert az eTSI mindenhol jól fogyaszt azért nem.
-
diegho
nagyúr
Szaki azt mondta 85% hogy tudja javítani és 70%-al szebb lesz.
-
nagyúr
Akartam poénból konfigurálni egy A4 kombit (sima kombi, 265LE benzinmotor, nem mekafull, de azért legyen benne pár kényelmi bizbasz), de 30M-nál járva, mikor a kedvezményeket ikszeltem volna be ( ) akkor összeomlott az oldal
Énkérekelnézéstezeknemakarnakautóteladni,főlegnemkedvezménnyel![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tsebacsi #277877 üzenetére
Ezt nem szeretném eladni soha, csak a pénzt locsolni rá .
Mostanában tudtam jobban kicsit használni, megismerni (mondjuk éves autópályamatricás dízel golf mellett anyagi érv nem szólt mellette, hogy ezzel az e39-cel pályázzak/utazzak) , aztán lassan újra jön a pénz locsolós/szerelőnél állós időszak. Túl sok ötletem és tervem van vele...Legjobban attól félek, hogy ellopják.
(Második legnagyobb félelmem, hogy egyszer túl hülye leszek vele)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #277896 üzenetére
A Passatot ma 2 hete, hogy elvitték, a JSZP szerint még nem volt bent a vevő a kormányablakban.
A mi papírunk alapján van óraállás rögzítve, illetve már az is látszik, hogy nincs rajta kgfb.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
őstag
válasz BigBlackDog #277893 üzenetére
Hát mondjuk a gyönyörű BMW infotaiment és kijelző is addig volt poén amíg működött a bérautóban. Aztán amikor ez kb 60%-ban történt meg a szuper vezeték nélküli carplay esetén visszavágytam a full egyszerű toyotámban ahol kisebb képernyőn, jóval vacakabb felbontáson, vezetékkel, de tudtam merre megyek...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Macska topik
- Politika
- A marketingen segít spórolni az AI
- DIGI kábel TV
- Arena Breakout: Infinite
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Okos Otthon / Smart Home
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen