Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Akula
félisten
Nem vettem, így nem volt választási opció, csak az hogy kell vagy nem.
De a lényeg nem ez volt, hanem hogy a 8 literes fogyasztással az ilyen ál-elektromos verda se lóg ki a sorból. A full EV meg a következő sarokig bírja csak, és attól még hogy nem a kormot eregeti a levegőbe, ott egyben dobja ki ugyanazt a káros anyagmennyiséget az aksi élettartama végén. Hogy lesz így jobb az elektromos?
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
Elvileg, ja. Csak közben meg olvasni, hogy VW Golf e motorcsere 4 millió, Nissan leaf aksi csere 3,8 millió, Renault akármi inberter meg valami 1,5 millió, de amúgy nincs is alkatrész, stb, stb
A polgárháborúa víziód meg egy vicc. Még az is, hogy amikor illegális a sütőolaj betöltése a dizelbe, akkor majd ingyen autózól. Majd fizetsz átalányt, vagy km után vagy akárhogy, de, hogy fizetni fogsz, mint a katonatiszt, abban biztos lehetsz
A töltők kielégítse is egyre drágább lesz, mert a jó és olcsó helyek elfogynak. A lassan töltő autók meg már most is többet fizetnek,.ami még fokozottabban igaz lesz a nagyteljesítményű hálózat elterjedésével.
Legtöbb embernek már ma sem adja ki a matek, és ez sokkal sokkal durvább lesz. 15 kw áramra dobj rá kb 7-8 liternyi jövedéki adót és kiderül, hogy visszasírod majd a 650-es gázolajat. -
Rowon
veterán
Én ezt nem értem. Miért a fogyasztással érvelnek az EV pártoló fogyasztók? Hát az autó vételárával már előre kifizetted a fogyasztáskülönbséget is. Aztán ott vagy, hogy furikázz egy 10-15 milliós autóval, amit ha ne adjisten összetörsz, akkor milliók mennek a levesbe. Én ezt óriási kockázatnak érzem, de hát gazdagéknál máshogy megy a költségvetés.
[ Szerkesztve ]
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.
-
Shadowbull
addikt
-
stellaz
addikt
Azért aksi degradació nagyon nem mindegy. Eleve nem lineáris a dolog, pluszban elvileg az év nagy részében elég lenne nekem akár 100 km hatótáv is, csak éppen a többi alkalommal meg kb kéne egy másik autó. Arról nem beszélve, hogy ha mondjuk el kell mennem a város másik végébe, akkor előtte vagy utána mehetnék tölteni, ami kb értelmetlenné is tenné a dolgot rögvest.
Ez annak opció, akiknek van otthon töltési lehetősége és van mellé egy másik autója.A cikkből pedig kiderül, hogy drágább a villanyautó üzemeltetése, ezért építik le a flottát bővítés helyett.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
"De tegyük fel EV-ben degaradálódik az aksi hetven százalékra"
A gond az hogy ezután bármikor számíthatsz arra hogy teljesen tönkremegy. A degradációs folyamat nem lineáris, csak van egy hosszú lineáris szakasz benne, ezt szokták a végtelenbe hosszabbítgatni, de a valóság nagyon nem ilyen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen