Keresés

Aktív témák

  • netzoli

    tag

    Üdv Mindenkinek!

    Gondoltam megosztom a nagyközönséggel a DELL szerviz szolgáltatásával kapcsolatos élményeimet, vagyis pontosabban egy ügyfelem tapasztalatait. Korábban még nem találkoztam meghibásodott DELL géppel és így nagyon kíváncsi voltam az ügymenetre.

    Szóval ügyfelemnek a két hónapos Dell Inspiron N5110-es I5-ös gépe (3év garanciával) a hétvégén beadta az unalmast, avagy se kép se hang. Rögtön sejthető volt, hogy alaplap hibás. Ügyfélszolgálat fel hív (ez elég sokáig tartott, mire kapcsolt), hiba bejelent. Másnap csörög a telefon, hogy két óra múlva megfelelő e a javítás. A válasz : IGEN! Szervizes megérkezik házhoz!!! (nem Budapesten, hanem vidéken) gépre ránéz, megállapítja, hogy tényleg hibás... Ezt követően a gépet szétkapja és alaplapot cserél benne. A gép működik, biosban néhány beállítás után már el is köszön. Nagyjából fél óra alatt lezajlott az egész esemény. Ezt követően az ügyfelem felhív és azt mondja, hogy ilyen professzionális szolgáltatással eddig nem találkozott. Magamban megjegyzem én se.

    Azt nem tudom, hogy minden esetben ugyan ilyen gyorsan és rugalmasan javítanak-e, de ha igen, akkor minden tiszteletem az övéké.

    Szóval ezt az élményt nem bírtam magamban tartani és ha valaki gép vásárlásra adja a fejét, akkor én bátran ajánlom a DELL gépeket. Bár az Inspiron egy elég gagyi, akarom mondani olcsó gép lett, de a piac ezt diktálja. Sajnos. De erre a gépre is 3év NBD (next business day) garancia jár!

    Notebook DC és USB aljzatok >>> www.dcjack.hu <<<

Aktív témák