-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
rxmiss
junior tag
mert akik mar nem, azok nem irkalnak ide
en pl azt hiszem h a tobb esesem kozul egyikben sem mentett volna meg egy abs (tul gyorsan vett kanyar dobogokon, utolso pillanatban balra indexelo wartburg, savvaltas uthiban nagyobb sebessegnel, de tokegyedul ) de nyilvan vannak olyan helyzetek amibol jobban jossz ki abs-sel mint nelkule, tipikusan a kikerulo hadmuveletek amik alatt megmarad(hat) a kontroll es a satufekek, ha az dont h kicsuszik-e az elso (/hatso) kerek vagy sem. -
Topiccsendőr
addikt
Az ezres cbr-en nem ugyanugy nem mukodik a kormanygatlo, mint a fokozatmentes kormanygatloval szerelt regilebbi tarsain. van sok yt video, mennyire nem tudja megakadalyozni a kormanycsapkodast. Sem az sc57 sem az sc59 nel nem volt eleg hatekony. Ami ezeket a motorokat megmentette a kormanycsapkodastol, hogy az 57 es alusil hengere eleg hamar elkopott es kb 140 loeros teljesitmenye volt nagyon alacsony futasteljesitmenynel, nemely 59 esnek a nikaszil allitolagos tul melyre honolasa miatt lejovo reteg sem kedvezett a loeroknek. Tobb peldany multa alul legalabb 20 loerovel, vagy tobbel a gyari adatokat.
A kormanytelo nem arra valo, hogy 299 nel megmentsen barmitol. Az azt akadalyozza meg, hogy intenziv gyorsitasnal, amikor elkonnyul az elso kerek, egy uthiba megdobhatja - ekkor tortenhet a kormanyszitalas, nem 299 nel, amikoris egy xx nek semmi ereje sincs.
A vfr sem egy ideges motor, de tud szitalni, ahogy azt runner tapasztalta ha jol emlekszem 800 ason.
Barmelyikkel ossze lehet hozni szar uton.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
Zebegényi rétes után helembán keresztül jöttem vissza esztergomba és tele volt a sáv közepe apró kavicsokkal. Én óvatoskodtam, szépen lassan, erre jött egy túraendúrós, és mintha bicikliznék, úgy ment el mellettem
Nem kellett amúgy sok km-t menni idióta autóshoz, látja, hogy jövök, de azért elkezd előzni, másik meg kanyarban fél autóval csúszik át a sávomba, rendes gumira se az apjának, se neki nem volt pénze.Ma kipróbáltam a bőrkabátot, határozottan hűvösebb volt, mint kordura tegnap, pedig pár fokkal melegebb volt, meg napsütés. Ez annyiból jó, hogy nyáron valószínű nem fogok annyira belesülni.
'92 Honda VFR 750
-
3800+
őstag
Itt Veszprém környékén volt egy kis szemerkélő eső is, illetve le Dörgicséig végig tiszta por és sár az út úgyhogy figyelni kellett ma is. De sok kollégának tudtam inteni, úgyhogy nem éreztem magam egyedül. Na meg pont boltba is kellett mennem, és a kocsival túl egyszerű kiállni, így maradt a moci.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
-
dellfanboy
őstag
ez a totalbike-os nőci? érdekes, hogy ezek a szakértő autós-motoros újságírók mindig elbénáznak vmit...
multkor yt-n vmi autós faszagyerek verte oda az olajdeknit a spanyol kiruccanasa közbenjah és én tavaly nyáron láttam kakucson egy ilyen kék fehér cbr-t és tuti nem 150 volt a rendszáma...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
hroberto
veterán
Ahogy írják is a 100-as benzinben is van csak kevesebb. Pár éve "véletlenül" 95-össel raktam tele az akkori motorom ősszel, és semmi baja nem volt tavasszal. Azóta nem foglalkozom ezzel.
Egy Pannónia meg nem a legjobb példa. Mikor azokat gyártották, még ólommentes benzin sem volt talán, nemhogy bioetanol.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
etnies
senior tag
Igen. Szeretnék idén új sisakot, de majd csak télen, amikor lehet venni őket félárhoz közel.
A Shoei-ről minden tesztben csak jókat írnak, lehet hogy feladom a gyorszár utálatom és benézek majd egy Air 3-ra. Még tudok sokat aludni szerencsére, de az biztos, hogy a lenti 3-ból lesz sisakom."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
macilaci78
nagyúr
A piaci igényt általában az ár figyelmen kívül hagyásával szokták a gyártók kielégíteni.
Sűrű fillér vs ritka forint esete.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
-
Sys85
veterán
Megvan!
Az izzófoglalat palást része nem kontaktolt rendesen…
Mozgattam össze-vissza, aztán egyszer felvillant.
Elég volt kicsit megpöccinteni és megint nem volt jó.
Fogóval kicsit megnyomkodtam a foglalatot (biztos ami biztos a másik hármat is), igaz így kicsit nehezen ment bele az izzó, de most jó, áll mint katiban a gyerek.
Ezek szerint az előző izzóm is jó (gyors leteszteltem, még jó hogy nem dobtam egyből a kukába).
Ilyen problémával még nem találkoztam, főleg egy gyakorlatilag új indexnél.Minőségi cucc ez a Lampa márka…#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Laraxior
titán
Pont most neztem az enyemet, pc37.
6 éve vettem, igaz csak.párezer km-t mentem vele, de akkor volt 3250€, most joforman 5k alatt nincs is
Én meg 2000ért akartam feldobni mérgemben a nyomi akku miatt"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Rison77
senior tag
Az első csavart egyáltalán nem érezni, viszont a hátsót igen mindkét pár esetében kitapintható, de a bal oldalinál érezhetően nagyobb a kitülemkedés, és mintha élesebb is lenne Hát ez ilyen "kínai" kialakítás minden össze varrva mindennel.. Ez a szóban forgó cipő. Valószínűleg ki lehetne műteni, mert az első csavar is lefogja a koptatót, csak akkor belülről is fel kell vágni a bélést, mert csak befele lehet kinyomni a menetet. Ehelyett jutott eszembe a kellékszavatosság, bár ha tényleg csak nálam jönne ki, akkor is inkább eladnám kis bukóval, és vennék másikat, minthogy farigcsáljak vele.
-
nagyúr
Erdekes, kockas gumi ilyet nalam nem csinalt. A CBR-t eleg elhasznalt gumival vettem, tenyleg volt egy éle Viszont en hasznalat kozben csak annyit vettem eszre, hogy kanyarodaskor olyan volt bizonyos dontesnel mintha atesne a motor egy holtponton, bizonytalanna valt. Roppant kellemetlen elmeny volt vele motorozni. Gyorsan csereltem is. Egyenesben viszont semmi baja nem volt.
-
fattyu
veterán
szerintem azon meg lehet etetni másfél óra alatt
Zoli Bácsi,
szerintem amikor szabályosan a forgalommal egy ritmusban mész, akkor nem nagyon kell ennyire kihegyezett figyelem. ismétlem szerintem.
ha ámokfutás megy akkor természetesen egyetértek. de úgy meg én se megyek annyit. egy óra alatt kb az ország bármelyik végére el lehet érni ilyen üzemben. szóval nem igen jön össze hat óra
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen