- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz norbeerto #138498 üzenetére
Szoval motoroztal fel évet, estel 2x egy er6-al, ezert most triple rs-t meg mt09sp-t nezel? Erdekes gondolat Vagy legközelebb akkorat akarsz taknyolni hogy ne tudjal forumozni sem?
Reszemrol max egy mt-07, bar sztem kezdesnek 1-2 szezonra boven eleg egy cb500F is, amivel az alapokat kellokeppen el lehet sajátítani.
De a kepzesekre jaras jó irány!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
nagyúr
-
JoinR
senior tag
válasz norbeerto #138503 üzenetére
Szerintem kicsi lenne neked is a Trident, de próbáld ki (van tesztmotor Bp-n, azonnal odaadják). Én 188/80 vagyok kicsit hosszabb lábbal (18-at mértem...ja a lábhossz? Az kb. 88 ). Nekem a térdem nem fér el a tank mellett rendesen, pont hozzáér a kiálló élhez. A Tiger Sporton kényelmesen elfértem, bár arra csak felültem, nem mentem vele.
Amúgy igen, a Honda jobb csomag papíron, ha meg tudsz barátkozni a - vélhetően - jellegtelen motorjával meg a külsejével.[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz norbeerto #138502 üzenetére
Nem bántásból, de lehet, hogy inkább egy nagy levegőt kellene venned, és nem új motort. Bár nem részletezted, hogy hogyan, és mennyire, de ha egy év alatt 2x törted meg az ER6-ot is, akkor azért esélyes, hogy nem a motorral van a baj.
Én csak tanulóként vezettem az ER6N-t, de az egy elég felhasználóbarát járgánynak tűnt nekem. Nem véletlen van sok motoros iskolának ilyen gépe. Ha ezzel is "problémáid vannak", akkor nem igazán értem, hogy miért akarsz felfelé váltani.Just a simple Lineman...
-
duni84
aktív tag
válasz norbeerto #138525 üzenetére
én leszek a másik véglet fórumozó. panír2 anekdota alapján az mt09 kivételével bármelyiket ajánlanám. amelyik kényelmes a 185 centihez + tetszik. habár panír2-höz megjegyzés: ha épp csak egy picit vagy rutinosabb és az er5-nél egy picit nyomatékosabb paripával próbálkozol, akkor egy ilyenből egy fasza highlide-ot is ki lehetett volna ám hozni és akkor azt is már a karrier legelején kipipálod
#metszéspontok
-
-
Somatom
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz norbeerto #138526 üzenetére
Adjisten, drusza! Na, én nem ültem még sor4-en se nagyon, azt is csak a 125-ös korszakomban, egy CBR600F2-n, és arról is remegő lábbal szálltam le. Viszont így látatlanban én is javaslom a CBR650-et, de részben azért is, mert elképesztően tetszik.
Nekem V2 van most is, mint a 125-ös korszakomban. Az alapján azt tudom mondani, hogy egy SV650(N)-t még érdemes lehet megkukkantanod. Az pörög is, megy fent is, de lent is azért van akarat. A hangja is elég komoly tud lenni a megfelelő kipufogóval. Vagy a fene tudja, nekem a V-Strom-ban ugyan a blokk az nagyrészt azonos, de a gyári kipufogó nagyon halk, nincs morcosság benne. -
bacus
őstag
válasz norbeerto #138525 üzenetére
"Jóval tapasztaltabb motoros nálam, mégis én mentem hátul és megpróbáltam tartani a tempóját"
Nekem ez a veszélyesebb panír!, mert megvan benned a hiúság. Mindig lesz olyan, aki jobban motorozik, minden gyakorlás és tapasztalat ellenére nehéz lesz tartani vele a tempót, újból bajba kerülhetsz.
Neked azt kell gyakorolni a tükör előtt, hogy megmondod a havernek, hogy ez a tempó nem a Te tempód, te lassabban mész!Majd egyszer te is fogsz menni kezdővel, hidd el az a jobb, ha a rutinos megy elöl, aki persze folyamatosan figyeli a mögötte jövőt és ha lemarad tartósan vagy látja, hogy állandóan lemarad pl kanyarban, egyenesben tudja csak behozni a lemaradást, akkor lassít!
Ja, és egyébként olyan motort vegyél ami tetszik, kényelmes neked, bele tudsz szeretni. Csak tudd, hogy a nehéz vagy túl erős motorral az elején mindig több a küzdés.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
d@vee
őstag
válasz norbeerto #138525 üzenetére
Én még egy SV650(X)-et is mondanék, ha ki tudod próbálni valahol. Egy 20+ éves SV-vel tanultam én is félig, azt azért nem, de egy újabbat lehet megérne meglesned. Nem kell forgatni, V2-es blokk, alul egész frankón húz, van benne egy kis élmény. Csak a motorfék erősebb, mint egy sima sor2 gépnél, de az is szokható pár kanyar után.
Más: múlthét szombaton nagyon frankó idő volt, sütött a nap, felszáradtak az utak teljesen délelőttre. Gurultam is egy kört, de ez már az utolsó volt a szezonban nekem. Tankot teleraktam 100-as benyával, de már legutóbb is azt tankoltam bele, így nem csak a régi 95-össel keveredett össze. Kipufogó bedugaszolva, motor megtakarítva, lánc szintén és láncsprével lefújva. Szabad ég alatt alussza a téli álmot majd, kapott egy takaróponyvát. Viszont az akksival mi legyen? Elég havonta egyszer kicsit feldugni töltőre, vagy vegyem ki a motorból és vigyem valami fedett helyre? Szobába nem hoznám be, maximum kazánházban elfér ha nagyon akarom.
Illetve valahol olvastam hogy a gumit érdemes kicsit túlfújni ilyenkor, de én középsztenderre tettem a gépet, így elvileg nem kellene eldeformálódnia.[ Szerkesztve ]
Ja
-
veterán
válasz norbeerto #138904 üzenetére
Csak ha megvan rá a cash. Viszont ha a hitelkamat alacsony vagy nulla, akkor pénzügyileg jó döntés lehet azt választani, mert akkor a tőkéd tudod fialtatni részvényekben vagy kötvényekben is és törleszteni cash flowból.
Persze legyen elég tartalékod likvid eszközben az egészet kifizetni, ha egyik napról a másikra munkaképtelenné válnál.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
A Zéé
addikt
válasz norbeerto #138911 üzenetére
"Hogyan lehet kezelni a jó idővel együtt fellépő motorozási vágyat amíg gyűlik a pénz és nincs saját motor? "
Ordas nagy közhely, de igaz... Olyan motort kell venni, amit ki tudsz fizetni és utána fenn is tudsz tartani. Sajnos a motorozás nem az olcsó időtöltések közé tartozik, ezt el kell fogadni.
Just a simple Lineman...
-
goofy85
kezdő
válasz norbeerto #138904 üzenetére
Tavaly ilyenkor szóba hoztam ezt, akkor le lettem hurrogva érte, hogy ha nem telik rá, akkor ne vegyek... Mondjuk nem ezért, de megvettem kpre, mivel jogsi nélkül kurva macerás lett volna. Ma már nem biztos, hogy hitelre venném, hacsak nem valami egy éves kifuttatással, mivel elszálltak a kamatok.
-
pepucs
tag
válasz norbeerto #138916 üzenetére
Nagyon durvák az "alig" használt árak. Új sv650 2.7m, használt 10+E km + gari 2.5m.
Hitellel az járt jól akinek az alacsony kamattal elinflálódott már. Nem ismerjük a helyzeted de valószínűleg egy használtat kellene venned úgy, hogy maradjon is pénzed. Így motorozol is és amikor viszket a csere, már szóba se fog kerülni a hitel . Persze ismerek olyat aki kinullázta magát + hitelt is vett fel autóra, de neki a családi háttér beton biztos volt és előléptették a munkahelyén egy évvel később. A hitel is túlélhető ha biztos helyzetben vagy, de nem ajánlott.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
norbert1998
veterán
válasz norbeerto #138916 üzenetére
Akkor vegyél régebbi használt motort
Minek annyira fontos az új meg a fiatal, ha fáj az ára? A kétezres évek elejétől azért már nemigen gyártottak szart, tehát megvolt a fékerő és váz sem spagettihídból készült, volt tartás, emg lehetett állni vele, és ABS is sok esetben volt már. Cserébe akár nagy túragépeket is megkapsz 1 millió körül, míg egy mai nagy túragép sokszor a hatot is eléri. -
Geresics
addikt
válasz norbeerto #138950 üzenetére
Az utolsó tréningen álltunk a pálya mellett, és azt beszéltük, hogy van itt V2, sor2, boxer, de azért akárhogy is nézzük, a legszebb hangja annak az öreg sor4 paripának volt, és ezzel valahogy egyik motor tulajdonosa sem akart vitatkozni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbeerto #138952 üzenetére
Ebben a videóban van, ha jól emlékszem, akkor egy Bandit talán
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
gonger
senior tag
válasz norbeerto #138526 üzenetére
Szia, Megvan már a motor? Eldőlt, hogy mi lesz?
Én is épp pár napja gondolkodom, hogy a felhasználásomhoz mindenben legésszerűbb NC750D-t lecseréljem. CB650R nagyon tetszik. Igaz, a napi ingához a DCT kényelmesebb, az Integrán van jó szélvédelmem, dobozom, amiben a napi motyómat tudom vinni, ha évi kétszer felül mögém asszonypajti, neki fotel szintű helye van.
Ellenben izgatja a fantáziámat a CB650R is, mert az Integrán nincs meg az az igazi motorozós élmény, ha hétvégén el tudok szökni itthonról egy-egy pár órás csapatásra.
Szóval ha bármi tapasztaltod már CB-vel, azt szívesen olvasnám :-) Főleg, hogy még nem volt alkalmam ráülni, Karasnában ma voltam bent, csak rendelésre van motor, pedig kiváncsi lettem volna a 175-ös magasságommal, hogy ér le a lábam és milyen lenne rajta a pozíció. -
dellfanboy
őstag
válasz norbeerto #139020 üzenetére
kereskedo hulye lenne azt mondani, hogy ráérsz megrendelni kesobb is.. ez volt az r7el is azt a hahu-n van sok helyen jelenleg készleten...
arrol nem is beszélve ha jovore nem lesz ócsó benzin, kiváncsian várom hányan fogjak feltenni a gépuket/lemondani a megrendelést. olyan aprosagokrol nem is beszelve hogy emelkedo kamatok, kitudja milyen eros/gyenge forint mellett.en nem nagyon emlekszem olyan japán motormodellről ahol az ujságirok bármi rosszat is mondtak volna az elmult 5evben...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Xero
nagyúr
válasz norbeerto #139039 üzenetére
Sokkal hamarabb es tobb nyomatekot ad le.
A 650-nek jo gumival rahuzhatom 8000 alatt tokig ledontve akkor sem villan ki a kiporgesgatlo, az elejet meg csak akkor emeli, ha nagyon durvan provokalom (hatra ulok, rasegitek felsotestbol, kuplung-gaz). A 2 henger nem lesz ilyen baratsagos, lasd MT07. Nyilvan sok fugg a futomu hangolastol, illetve a mappingtol is, de boritekolom, hogy nem lehet annyira bekeben menni vele alacsony fordulaton, es nem lehet olyan hulyegyerek modjara ratekereni alacsonyan.A 650 tenyleg azert jo mert kicsit ketarcu. 6-8000 alatt bekes cruising van, folotte pedig kicsit megindul. Nem veletlen az, ha haladni akarok, akkor nem eshet be a fordulat 6000-ig.
#139040norbert1998: Alkatresz hiany, nyersanyag hiany, logisztikai lancok szetbaszva covid ota. Supply chain manager haverom anno mondta, hogy a covid miatt anno a sokszorosara emelkedtek a kontener szallitas arak Kinabol. Ennek mar lassan 2 eve, ki tudja azota mennyi mar. Ahany ismerosom van autoiparban, azoknak legalabb a fele menekul onnan, pedig a taplaleklanc felso otodeben voltak mar mind.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz norbeerto #139042 üzenetére
Ugyanez igaz a DL650-re is. V2, és sokkal érzékenyebb alul a gázra, mint a mostani, egyébként sokkal erősebb Tracer900, pedig ugyanakkora dugattyuk vannak benne, csak eggyel több
Ja, és a V2 motorfekje is durvább.
Persze ez lehet elektronika kérdése is, mert például a KTM 790 Duke az egy bakkecske módjára viselkedik, mert ez a dolga, de mentem ugyanaznap az 1290 Super Adventure -el is, és az, hiába egy bitang dög V2, az elektronika kisimitja, egy használható túramotor lett belőle. Például a motorfek, ha megfelelő üzemmódban van, akkor szép simán ajtó vissza a fordulatot, pedig ha akarna, tudna akkorát bólintani, hogy fejre állsz, de nem teszi. -
Geresics
addikt
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbeerto #139212 üzenetére
Van a Scorpion 1400-ből "sima", nem carbon opció is. Az olcsóbb, persze súlyban kicsit több mint a carbon. (Scorpion-nál az új szabványnak megfelelő sisakok pluszba "Evo" nevet kaptak, tehát "Scorpion EXO-1400 Air Evo" néven találhatod meg; a carbon és kompozit sisakok között általában 100-140g a kül. a Scorpion-nál).
Gyors keresés alapján ami még szempont lehet:
HJC: 120-as pinlock jár hozzá és 4 héjméretben van.
Scorpion (a kompozitra meg a carbonra is igaz): valszeg a korábbi évekhez hasonlóan 70-es pinlock-kal adják, 3 héjméretben van és az arcpárna pumpálható. +1: Attól függően melyik Scorpion modelled van, lehet a mostani plexi(k) amiket használsz jók az 1400-re is.Amúgy ha van időd/lehetőséged menj el és próbáld föl mindkét sisakot, mert lehet nehezebb az egyik, de lehet, hogy pont az a jobb a te fejformádra.
-
zgospel
őstag
válasz norbeerto #139470 üzenetére
Nekem van Dainese és Lidlis nyáriból. A Dainese 3x annyiba került, de vékonyabb és kényelmesebb az anyaga, és hatékonyabb, nagyon gyorsan szárad. Öt szezon után is jól bírja az anyag.
Izzadni mindegyikben fogsz, az normális, a lényeg hogy hamar kivezesse az aláöltözet a vizet a testedről és beinduljon a párolgás. A párolgás hőt von el a környezetétől, ezért hűsítőnek fogod érezni. Ebben a Dainese cucc hatékonyabb, és ez a nyári aláöltözet lényege. Olyan nem lesz amibe ne izzadnál bele.A Lidlis szerintem ilyen 18-20 fok környékére való, hiába nyári, vastagabb az anyaga és nem annyira hatékony. De nem is került annyiba.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Horvi
őstag
válasz norbeerto #139474 üzenetére
Mondjuk tudsz venni a Mountexben is, de keresel egy plázát ahol van HH bolt és bemész, próbálsz, megveszed. Eddig mikor néztem mindig volt készleten.
Hello darkness, my old friend...
-
pepucs
tag
válasz norbeerto #139543 üzenetére
Egymás mellé rakva a két nadrágot, a 3x felárat számomra a boltos elektormos SUV-ja magyarázza viccen kívűl, a parado anyaga jóval durvább talán többet is bír. Nem akarom megtudni melyik bírja jobban az esést.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbeerto #139599 üzenetére
Tedd ra a toltore egy napra, vedd le, es legkozelebb akkor rakd be a motorba, ha hasznalni fogod. Addig ne nyulj hozza, lehetoleg ne ott tarold, ahol tartozkodsz, pl lakasban. Nyugodtan lehet hidegben, megfagyni egy feltoltott akku kb -40 ben fog.
Teljesen lemerult akku -10~ -15 kornyeken tud.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz norbeerto #139789 üzenetére
a drivex mátrai tréningje valami fergetegesen jó szerintem!
Biztos láttad már, de azért belinkelem
BMW Driving Experience - MÁTRA tréning - eddig a LEGJOBB!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs