- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Linux kezdőknek
- Amazon Prime Video
- Aliexpress tapasztalatok
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Linux Mint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Xero
nagyúr
válasz neutron23 #141940 üzenetére
En gyorsan feltoltam egy kora reggeli videot amikor relativ legures terben korozhettunk kollegaval egyet.
-
-
Xero
nagyúr
válasz neutron23 #141988 üzenetére
Nem nekem iranyult a kerdes de:
1. Nekem nagyon sokat szamit a gumi, a gyari szerelessel folyamatosan bizonytalankodtam csuszashataron, kiszamithatatlan volt, pedig papiron az is "sportosabb" gumi. Most a Rosso IV-el mar batrabb vagyok, de ahogy yoda is emlitette nem is olyan regen, tuti van meg benne.
2. Kanyarban ne nagyon fekezgessel semmilyen gumival, maximum akkor ha beesve kanyarba meg picit rajta hagyod es meg egy picit rateszel ha tobb kettonel. Ha siman nullarol fekezel azt egyik gumi sem fogja toleralni. -
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #141988 üzenetére
MInél kezdőbb vagy annál inkább jobb gumid legyen. AKi profin kezeli a motort, egy gyengébb gumiva lágyan, precizen tud nagy tempóval motorozni, nem hibázik bele. Egy kezdő meg összevissza bénázik, belehibázik, pánik reakcióval (pl elcsukja gázt hirtelen, vagy belefékez lapon) könnyen túlterheli a gumit.
Bt23 nem ismerem. Ha közepes tempóval már csúszkálsz, az nem jó jel. Lehet hibás motorkezelés, vagy pl túl sokat mentél és elkezdett elmelegedni. Keress egy utca/pálya gumit ami még vizen is jó. Rosso4 az pl ilyen. Vágott slicket nem ajánlom kezdőként.
Zoli jól motorozik, a 45öt biztos tudja ha ezt mondta. Ez bizony elég jó egy 99es fazerrel. Nekem is csak 42.9 a legjobb időm a gsxr-el.
[ Szerkesztve ]
-
hroberto
veterán
-
bardi
aktív tag
válasz neutron23 #142054 üzenetére
Én egy farmert vettem kezdésnek, motor már kényelmes, meg amúgy minden mérete passzol, de amíg elsétálok benne a garázsig, a térdprotektor kikezdi a térdem alatt a bőrt, és sehogy se tudom jól beállítani. Másnak is ilyen, vagy én vagyok ilyen szerencsés? Érzésre jó pozícióban van mindkét oldalt.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz neutron23 #142061 üzenetére
Elvileg klasszikus, de igazából ez volt az egyetlen darab nagykerben, viszonylag szűk a lábamon. Elég vékony vagyok hosszú lábakkal, sima utcai farmerből sincsen sok ami jó lenne rám. A protektor benne viszonylag egyszerű szivacs cucc, csípőnél is van két oldalt, de amíg autóval járok az oktatásra, addig azt kivettem belőle. Kevlár így is van benne, szóval a sima farmernál többet ér.
#142063 Topiccsendőr: Persze ez igaz, csak viszonylag sok motorost látok ilyenben vidáman sétálgatni, bár azokon többnyire jóval lazább a lábukon.
'92 Honda VFR 750
-
Micsurin
nagyúr
válasz neutron23 #142169 üzenetére
Én ezt tákolásnak tartom leginkább ettől még mikor faterral neki állunk a dolgoknak Haynes alapján az is messze szakszerűbb.
Sajnos tapasztalat mert voltam náluk elsőre jónak tűnt aztán mikor le kellett borítsam a tankot akkor kiderült a jóvanazúgymódszer. Karbicsonk amire közölték nem jó és azért ferde valójában meg csak tré módon volt a helyére rakva. Elsőre még okkés volt második alkalommal mikor úgy érezte odaszokik az ember kimutatta a fogafehérét.
edit.: arról nem beszélve akkor legalább a stílusa emészthetőbb volt... ~5 éve talán 6 is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz neutron23 #142234 üzenetére
Legjobb barátom a 1150 előtt beletekert 94 ezret az előd F650ST*-be. Volt abban Horvát, Montenegró, Transalpina minden és köszönte szépen jól bírta a kis piros kétszer volt benne szabadonfutó aztán szevasz meg egy vízpumpa.
Adventure bike-nak vagy Dual-sportnak is szokták kategorizálni
Tulajokkal akikkel beszéltem még ők is az F-esek irányába tereltek pont a dual-sport miatt, hogy akkor már inkább a 650-es vagy a 700-as F és előbbi esetében kompromisszumosabb autópályázás a megengedett tempó körül oszcillálva.
DL-t próbáltam mivel kolléga megkínált egy első gazdás keveset futottal őszintén az se tetszett igazán mert nehéz, akkor már Transalp de az meg semmivel sem lesz kevésbé kompromisszumos mint a 650GS cserébe a nyomatékához megint forgatni kell mint a hülyét.Ne az 50 Lóról akarj meggyőzni meg az 53-ról mikor a Cb500-assal is letekerek utassal 5-600-at egy nap pályán és az a legkisebb gondom, hogy forog 6500-at 130-nál és van valamennyi rezonanciája.A legkisebb gondom, hogy kevésbé fickós utassal az 500-as, az sokkal nagyobb gond, hogy marhára nem férünk el a nyeregben mert nagyon rövid, hogy marha hegyes a térdszög mert kicsi a lábterem. (Lábtartó nem tehető lentebb gyárilag így is marhára letették a japánok...)
A tökéletes megoldás az vagy összeszorított foggal F700GS (majd meglássuk) vagy egy ADV790 lenne de utóbbi árazása legfeljebb ha az utolsó félévem letudtam akkor utána... de addig meg kell valami mert meg fogunk hülyülni a CB-vel. Idén nyárra burgerland volt a terv, hogy végig járjuk nem tudom mi lesz a vége.
Topiccsendőr sokat futott messziről jött ismeretlen használt motor, kikopott tűfészekkel már találkoztam is és áldom a kis sárgát, hogy préselte... én is préselném. Kikopott injektorról még az olasz robikban se nagyon olvastam fórumokon. Plusz ha már ráköltök és cserélek akkor szeretnék ABS-t, injektort. Utóbbit a kiszámíthatósága miatt előbbit meg nem bánnám. Ezért nyert a szintén ismerősön keresztül talált első tulajos igazoltan 31k-t futott 650GS ami tavasszal keresné gazdiját, adott mindkettő. De legalább ott a pakolhatóság a rugóút és az ülés kérdése is.
edit.: Konkrétan márkacsoportban mondták, hogy oldalt a műanyagok kapásból lefognak érni és törnek még csövezve is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz neutron23 #142954 üzenetére
EZ... Kozma esetében mikor karbival mentem és kellett műszaki is akkor már egy füst alatt még a Delke se volt gond pedig épp a síp sem volt benne.
---
Visszaállt a világrendje 22-ért találtam új Quad lockot (szár + csillapító) Marketpalcen. Ami ettől is nagyobb jóság az a vattaúj gyári kipuff Német ebayról, ~23-at futott puffos motorról került le, épp lekaptam róla a festéket mert akartam tudni mi van alatta hát olyan szép tiszta nem igaz. Csongi ez az amit PÜ-ben mutattam, marha szép élőben tényleg mintha új lenne.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz neutron23 #143203 üzenetére
Erdemes rakeresni akar az itteni gyuros topicban is az intermittent fastingre. Nem attol fogsz fogyni, h a nap feleben nem eszel, hanem attol h kevesebb kaloriat viszel be, mint amennyit felhasznalsz es ez teljesen fuggetlenul attol, h egy nap 1* vagy 5* eszel.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Pocee
senior tag
válasz neutron23 #143214 üzenetére
De a gyúrósba azt is leírták hogy ez egy önszopató módszer...
Nekem sokkal egészségesebb hogy apró evésekkel folyamatosan ellátni a szervezetet energiával és nem kitenni peaknek,és így is le lehet fogyni.
Ahogy pedig előttem már jelezték,a kalória deficit a kulcs,a fogyáshoz,az azt megelőző mélytorkos önszopatás az egyén bevállalósságán múlik melyik utat választja.Mr.Brightside
-
bacus
őstag
válasz neutron23 #143214 üzenetére
Nekem meg azt mondták ezért hiztam meg. Napi 1x étkezés, igaz akkor többet 20 éven át. Ma 50 elmúltam, cukor beteg vagyok, olyan keveset eszem, hogy a 70 kg körüli ismerőseim éhen halnának, mondanom se kell, hogy 0 cukor bevitel, pl kávé vagy üdítőbe. Kevés a mozgás, ezt elismerem , de nem is nagyon bírok.
A sok doki mind mondja, hogy ma ettől a cukor gyógyszertől így fogysz, hogy havonta ruhatár csere. 3 éve hallom, de mégse fogyok.
A rengeteg kövér embert elnézve pedig nem csak én lehetek így, nem mind torkos borz ám, akik két pofára tömik magukat.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz neutron23 #143335 üzenetére
Ez a felöltözés-nem öltözés egy örök gond. Én nem öltözöm fel nyáron, ha nagy meleg van és csak városban megyek.
Ha felöltözöm, akkor nagyon melegem lesz és folyamatosan 70-80-al megyek majd.
Ha meg póló és rövidnadrág, akkor belazulok és lassan, max ötvennel beugurulok a munkahelyemre.Mindenki döntse el, melyik a veszélyesebb. Természetesen nyáron, ha kimegyek a városból, akkor legalább egy motoros farmer van rajtam, amiben cseréltem a protikat lvl 2-re (plusz motoros kabát, csizma).
Én nem akarok senkit meggyőzni, én így csinálom.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143436 üzenetére
Ha koltseghatekonyan akarod megcsinalni, akkor eloszor normalis rugot vegyel elore, vagy hatra. Hatra nem minden esetben kell a regi japanoknal. Ezt joval olcsobban meguszod, es legeloszor emiatt nem lehet normalisan kanyarodni egy ilyen motorral, mert kanyarban osszeesik pl az eleje, kanyar kozben, amitol ugy erzed elcsuszik. Indtabil lesz tole. ha a hatulja puha, akkor tulsagosan osszemegy hatul, amitol hatalmas tapadasod lesz ott, de elol meg egyszeruen ki fog menni jelzes nelkul.
Sztm egy normalis rugozas kijon ~50e forintbol. En mindig hasznalt ohlinst vettem, ez tovabb csokkenti a koltsegeket.
Ezutan lesz utban minden, ami alul van, es tul lent. Sztender, labtarto, kipufogo. A csillapitas nagyon sokaig nem problema.
Termeszetesen ha normalis futomuved van, az sokkal jobb. Ne ertsd felre. A vazzal nem az a baj, hogy csovaz, hanem hogy acel, aminek a csillapitasi tulajdonsagai masak, de valoban nagy palyan lehetne erezni ezt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143446 üzenetére
En mindenesetre biztos ezzel kezdenem. fektavon mindegyik osszeul. Le kellene merni eloszor is, hogy mi a puha.
Hogy nalad mi miatt ment el az eleje, azt innen nem fogom tudni. nekem a hatso rugotol ment el legutoljara is.
Nem kell tipusspecifikus rugot venni, en sem belevalot vettem, hanem olyat, aminek a meretei megegyeznek a gyarival es a kemenysege megfelelo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #143522 üzenetére
600ast vegyél. Olyat amihez van sok bontott alkatrész, és pálya cuccok. Gsxr-600 K6-tól. R6R. (Gsxr megbízhatóbb, R6R gyári állapotban gyorsabb megfelelő kezekben)
K4-5 600 egy beton stabil választás, de ez inkább még egy oldschool motor. Gyári futóműve kicsit harmat. k6 tól minden szempontból jobb motor.
750 jó ötlet. Pont olyan kezes mint a 600, de sokkal jobban megy. Viszont ha versenyeken akarsz indulni, akkor 1000ben fogsz menni. Köridőben nagyon jót lehet vele hozni, de rajtnál meg fognak előzni 8-an, és utána az egész verseny arról szól hogy azt a 8at visszaelőzgeted Mondjuk mókának jó
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #143527 üzenetére
Érdemes pályamotort venni, sok munkát megspórolsz vele, de teljesen lutri mit veszel. Már a K6 is 17 éves motor. Sokat láttak már ezek. Nem tudod mennyi és milyen esés van benne, a blokkba nem látsz bele, stb. A futómű is lehet mókolva van, milyen rugók vannak benne, szelepelés volt e cserélve. Gyári geometriától van e eltérés, sokan ezt sem tudják megmondani amikor pályamotort árulnak.
Pár tipp.
1. Jól átnézni a vázat, van e nagy esés nyom, és egy lézeres váz mérés (nem drága). Villák legyenek egyenesek, motor egyenesfutása legyen jó.
2. Blokkba nem tudsz belenézni, esetleg meghallgathatja aki nagyon ismeri azt a blokkot, de sok értelme ennek sincs. A csapágyak állapotát lehetne ellenőrizni, de ahhoz le kell bontani az alját.
3. Ha megveszed komplett futőmű szét, súlyodhoz felrugózni, és egy szakember csináljon egy baseline setupot. Te nem fogod tudni beállítani. Ahhoz kell 10-15 év motorozás meg gyakorlat (sok szopás, pöcsölés a futóművel) hogy magadnak tudd állítani.
4. 90% hogy a gyári fék jó lesz. Suzukin nem a legjobb a felső pumpa, nagy a szórás a nissin fékmunkahengereeknél. Ha probéma van vele: brembo rcs pumpa nem drága. A féktárcsa ha kotyog, vagy kopott kell egy új. Fontos hogy jó fékbetétet válassz. Tipp: Versrah SRLJ XX. Ez a betét ver mindent. Nincs fading, szuper adagolhatóság trail brakinghez, nem eszi a tárcsát, iszonyat sokáig bírja. Fékbetét típus csere előtt a tárcsáról a régi betét anyagát le kell csiszolni (rotor hone)
5. Blokk ne legyen tuningolva. Ez úgyis csak az utolsó 1 másodperchez kell, az meg lehet 15 év múlva se fogod elérni Stock állapotban mindegyik blokk sokkal jobban bírja. Ami viszont lehet kelleni fog, az egy jó Power Commaderes beállítás. A gázreakció lehellet finom kell legyen, enélkül nem lehet jó tempót menni.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143534 üzenetére
Karbisnak nem kellene rantania, az nem annyira erzekeny, mint egy regebbi open loop befecs.
De lehet van olyan fordulatszamtartomany, ahol nem mukodik jol a karbi. Nem biztos, hogy fuvokaval meg lehet oldani, mert bizonyos fordulatszamon a problema az, hogy mondjuk a zart szivoszelepekrol lepattan a lenduletben levo gazoszlop, ami visszafele fog aramolni, ami megegyszer atmegy a fuvokan es ujra benzint fog felvenni a venturibol. Majd ez a gaz a szivoszelep nyitasanal ugyancsak jo iranyba fog menni, es ujra benzint vesz fel.
Probald ki a gyari setupot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
A Zéé
addikt
válasz neutron23 #143562 üzenetére
Szerintem a szivacs dugó szar. Bárhol, bármikor. Mindig is utáltam.
Az Alpine füldugó viszont jó! Kényelmes, nem nyomja a fülem 10 perc után, és ha jól a helyén van, kiesni sem akar. Bár nem a motoros van jelenleg, de ha a mostani tönkremegy, olyant veszek helyette. PartyPlug van most, lassan már kezd látszani rajta a kor így 5 év után.Just a simple Lineman...
-
pepucs
tag
válasz neutron23 #143562 üzenetére
Próbateremben és hétvégén a koncerteken nőttem fel fülvédő nélkül ezért alapból nagyon vigyázok a maradék hallásomra
Én Alpine Motosafe tour nélkül fel se ülök a motorra (6p-re van a gym és még oda is) mert a k3 sv-be fájdalmasan süvít. Túrázáshoz, haverokhoz ki se veszem a fülemből mert simán tudok beszélgetni benne. Autópálya, szlovák túra, kakucs motosafe race.
Haver 3M 1100 narancssárga munkavédelmi sima szivacsot használ. Melóból ingyen neki jobb. Beszélgetéshez kevésbé.Hátránya, hogy hamar megsárgul és nekem sokadikra sikerült csak pontosan beilleszteni még a műanyaggal is.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Xero
nagyúr
válasz neutron23 #143562 üzenetére
Mind a kettot probaltam nagyobb turan 70-220 kozott.
Alpine-t kevesbe macera berakni, ha hasznaltal in-ear fulest, akkor kb azonos a dolog csak picit melyebbre megy. Az Alpine jellemzoen tenyleg csak a zavaro savokat szuri ki. Ha nincs rajtam a sisak meg ugy ahogy tudok beszelgetni benne, a sargaval nem igazan, az blokkol mindent.
Reszemrol jobban kedvelem az Alpine-t, 100-as tempoig meg az ebayes intercomot is hallom benne.Egyetlen fajdalmam, hogy egyikben sem hallom az amugy is csondeske kipufogomat, szoval olyankor mar leginkabb tenyleg erzesbol megyek. Erre mondjuk majd jovore orvossag lesz egy tuono vagy duke 890r.
Kimondottan fura erzes amikor kierek palyara vagy szerpentinre, kiveszem es jeee hallom a motort, legalabb +20LE.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz neutron23 #143581 üzenetére
Azert a diablo rosso meg elegge az eloszobaja csak a supersport gumiknak. Nekem is Rosso IV van fent 11 honapja es valoban kurvajo gumi, de ez meg vastagon utcai. Az is teny viszont, hogy szereti, ha bantjak.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143583 üzenetére
Milyen meret kell a motorodra? Rosso corsa2-bol nincs olyan?
Ha utcara is hasznalod a motort a supercorsa eleg hamar kopik. Nekem jelenleg 2 motoromon is az van, a turamotoromon az oldala - ami erintetlen volt- ~1400 km alatt kopasjelzoig kopott, a garda toi szerpentineken.
Az nem sok, es gyarilag elol alig van rajta valami.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #143590 üzenetére
Nos ha kivonod a forgalomból, gyakorlatilag pályamotort csináltál belőle.
Tudom hogy megy Oncsik motoroztam vele idén már párszor (meg régen is). De ne ő legyen neked a referencia. Azért mert ő jól tud menni vágott slicken egy öreg szakadt Fazerrel, nem kell neked is ezt erőltetni.
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #143602 üzenetére
50 simán meglesz. Csak szép óvatosan, sose erőltesd túl a tempót a köridő miatt. Ahogy fejlődsz úgyis lefele fog menni a köridő.
Én Tegnap próbálkoztam a tmax-al (yamaha tali volt) 50 volt a terv, de sajna nem sikerült 51et tudtam csak összerakni. Kevés a szabadmagasság, a gumi simán tudna gyorsabb kanyartempót. Ki kéne ülni jobban. Mint a tmax kupások Hátsó rugó túl puha, ha van tempó, gázon beül a segge. De azért jó volt
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz neutron23 #143678 üzenetére
Euromotor külön mondta ne vegyük le a címkét párom Nolan-éről és otthon legyen rajta egy félóra órát. Ha mégsem jó és nem volt ténylegesen láthatóan hordva címkék levéve etc akkor cserélik ha gondoljuk.
Hatalmas plusz ott a srácoknak és a csajoknak.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #143710 üzenetére
Hát most már nehéz oda feljutni. Kevés pályanap van, és másodpercek alatt fogynak el a helyek. Úgy 15 éve rengeteg lehetőség volt hungaroringen motorozni. 2007ben volt olyan hét, hogy három napot kint voltam. Hétköznap nyílt nap, hétvégén két napos gsxr klub verseny.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- EA Sports WRC '23
- Elemlámpa, zseblámpa
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen