- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
válasz BlackPriest #66234 üzenetére
Benzin friss benne, vagy az ősszel beletankolt?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz BlackPriest #66234 üzenetére
Igen, valszeg benzin. Bagy vonalakban: a fuvokad es a karbi ontveny kozott elkezdodott az elektrokemiai korrozio, mivel a benzin nem vezeti az aramot, de az etanol igen. Javaslom legkozelebb az uszohaz leereszteset, illetve 100 as benzin tankolast lerakas elott.
Vagy ki van repedve a tolozar vakuum, de a legvaloszinubb, a benzin. Karbit kell tisztitani (most az egyszer ez tenyleg hasznal) es szeretnem felhivni a tobbiek figyelmet (nemreg volt tema a karbitisztitas) arra a jelensegre, hogy nem mukodik a motor teljesitmenyrendszere. Ilyen esetekben valoban szukseges lehet a tisztitas, ha valoban a teljesitmenyrendszer eltomodese okozza a hibat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geller72
veterán
válasz BlackPriest #108383 üzenetére
Gyárilag 2 fojtás is benne van még. Szerintem elég lenne, ha azt kivennénk és valamelyik lánckeréken módosítanánk, vagyis lecserélnénk, hogy egy kicsit fürgébb legyen közúton. Óra szerint 65-el jár vele, de ez valóságban ~60 körül lehet. Ha utazóban tudná neki a 70-75-öt, szerintem nem erőltetné a nagyobb hengerszettet. Féktárcsát találtam nagyobbat, 15k/db áron előre.
-
etnies
senior tag
válasz BlackPriest #108401 üzenetére
+1 givire, ebben pont belefér a Mate 20 pro.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #108435 üzenetére
"610es huskyt, de azt horror üzemben tartani"
Ez pontosan milyen 610-re értendő?
Mert a Husqitól a SMR 570/TE570/TC570 az amit horror üzembe tartani.
A TE610 amiről te beszélsz pont nem az a típus!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz BlackPriest #108435 üzenetére
A drz blokkja szerintem eleg jo, nagyon jo motor, de nem a legjobb megoldas (szerintem) terepre. Utcara tokeletes. egyreszt a sulya miatt es hogy az a suly hol van. Haveri korben mindig cserelunk motorokat. Amikor mentem vele, nekem nagyon nem tetszett az, amit az elso kerekevel muvelt. (Teljesen Illegalis krossz gumival) Homokban, sarban szamomra kezelhetetlen volt, es sokat szenvedett vele a haverom is, ami miatt elso szezon utan lecserelte. egy elmeletileg elavultabb ttr 600 lett az utod, ami jobban viselkedett terepen a drz nel, ami szamomra erthetetlen. De tenyleg sokkal nagyobbat lehetett vele menni.
Ki kell probalni, addig az ember nem gondolna, hogy mi mit tud.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz BlackPriest #108435 üzenetére
Iszonyúan az.
Gyári szervizkönyve szerint nincs ilyen. Van jó néhány cikk, használt teszt a neten róla, nem ritka h átlagos utcai felhasználás mellett 100.000km fölött futott, bontatlan blokkos példányokról írnak.
A tartósság egyébként egy ilyen 1 hengeres gépnél leginkább a user-en múlik. Mivel szárazkarteres olajzású, így szerencsére az 1 kerekezés nem okoz kenési gondokat.
Legfőképp az olajcsere, légszűrőcsere periódusai befolyásolják h mennyit fog elmenni. Ha gyári SM verzióra pályáznál, ott a megölés esélye is kisebb, hisz nagy porban, terepen valszeg nem futott, ebből fakadóan a szűrő sem igényel minden motorozás után cserét.
Az olajat (1,9 liter, én Motul 7100- 10w40-nel hajtom) viszont 3000-enként illik lecserélni az utcán használt DR-Z-ben is, az enyém kizárólag terepen fut, én 2000-enként leenegedem és cserélem szűrővel együtt (kemény 800ft).
A gyári kipufogó egyébként nagyon sokat fojt a motorerőn. Azt mindenképpen érdemes cserélni nyitottra és felfúvókázni a karbit is. Van egy egész jól kitapasztalt karbi konfigom rá, ha aktuális írj.
Illetve, a légszűrőház nyílását érdemes az ülés alatt felbővíteni az E verzió méretére, így a felfúvókázott karbi több levegőhöz is jut.
Nekem ezen átalakításokkal fut, szerintem qrva jó lett, van benne erő, minden fokozatban szépen húz, s mondom ezt úgy, h az utcai gépem 167le.
Nyilván vannak kompromisszumai a típusnak, orrnehéz (futóműáthangolással egész jól javítható), gyenge fékek (fém fékcsőre cserélve endurohoz tökéletes), de a tartósság, relatív könnyű tömeg, olcsó fenntarthatóság mind erősebb érv. S, ezt az utóbbi években erősen észrevette a piac is. Elképesztő, h egy 12-13 éves SM 1,2-1,3M .persu
Nálam 3cm-es a kormánykiemelés nagyon sokat változtatott ezen, plusz minimálisat beültettem a hátulját.
Illetve most akarok nekiállni a futóműnek, vettem bele progresszív Wilbers rugópárt előre, át akarom szelepeltetni, meg nyilván kap új olajat, szimeringeket az eleje és hátulja is. Fb csoportban sokan megcsinálták és azt mondják h ég és föld. Sőt, cimboráméhoz képest az enyém most is max kerékpár szintű futóművel bír.. valszeg sose volt benne olaj cserélve. Ha már olyan szintű lesz mint a cimborámé, nekem tökéletes.
Az a baj egyébként h nincs alternatívája. Hobby célra, nem ugratgatni, földúton, erdőben csapatni szerintem simán faxa. Nyilván egy EXC300-hoz képest fapad menettulajdonságok terén, de az egy tök más kategória, tök más célokra.
Sőt, lehet hülyén hangzik, de a mostani konfiggal nekem (és cimborám is kijelentette már), néha még "túl erős" is. Földúton gyakorlatilag csak 5. be nem kapar már el 90-100 környékén, alatta végig.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #108438 üzenetére
Az tuti hogy elírás, mivel a dugattyúnak ki kell bírnia közel 30000 kilométert, a hajtókarnak pedig többet kellene bírnia mint egy dugattyúnak.
Általában két dugattyú egy hajtókar.
Olajcserét ír 5000 kilométerenként, ami arra ad következtetést hogy nem üzemórás, erre írja hogy 10000-nél hajtókarcsere.
2 olajcsere és hajtókarcsere, kicsikét érdekes, ilyen gyorsan egy üzemórás motornál sem kell hajtókart cserélni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz BlackPriest #108450 üzenetére
Várj, én a 108435-ös hsz.-odra válaszoltam, amiben a DR-Z-ről kérdeztél. Azt mind a DR-Z kapcsán írtam, nem a Husqrvarna!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz BlackPriest #108508 üzenetére
Amatőr kérdés, de a lánckerekeken állítottál már? Hatalmas fejlődést jelent pár fog különbség is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
válasz BlackPriest #108539 üzenetére
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz BlackPriest #108572 üzenetére
Igen, a regebbieken igy volt, de nekem van egy oem ledes, es utangyartott ledes is, mindkettoben gyarilag van ellenallas, csak felrakod es kesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #108952 üzenetére
Ebben a tulajdonos által írt tesztben mindenre választ kapsz.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
BlackPriest
őstag
válasz BlackPriest #108952 üzenetére
voltam megnézni egy gyári sm-et, képeken igen csini, jó leírás, közlékeny gazdi. odagurultam megnéztük a gépet, szépen indult, szépen járt, el is vihettem próbakörre. az ülés keményebb és kényelmetlenebb, mint a mostanin, a gáz holtjáték az egekben az enyémhez képest, kuplungot szokni kell, kormány nagyon nehezen járt a mostanihoz képest, vagy hibás, vagy ez ilyen. az erő durva, de összességében a mostani érzésre mindenhol minőségibb, csak gyengébb. mondjuk nagy köröket nem mentem, szokni is kéne, de nem rohanok lecserélni. SWM SM 500 R-el kezdtem szemezni.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #109025 üzenetére
Azt tudod hogy az egy üzemórás gép amit most írtál!
Tehát SM-ként arra számíts hogy nagyon hamar jönnek a kötelező szervizek és a felújítások!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #109031 üzenetére
2006 Husqvarna Sm 610, KTM Smc 625/660/690 mindegyik jó, nem üzemórás.Komoly futóművel, fékekkel, blokkal.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #109045 üzenetére
Husqvarnanál 5000 kilométerenként kell cserélni, az SM610-et 2500 kilométerenként olajcseréltem így a 2 olajcsere egy szelepállítás.
Egy motorszerelő bármikor beállítja neked a szelepeket.
Mivel én tempósabban használtam azért cseréltem sűrűbben, többet volt magasabb fordulaton.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
válasz BlackPriest #109277 üzenetére
Ez meg mi ? Kérnék egy termék linket.
Adat mentésre kellene.
Megvan, köszi.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz BlackPriest #109277 üzenetére
Elég húzós az ára, most nincs rá keret, a noti már megvan.
-
Tamás9x
őstag
válasz BlackPriest #109397 üzenetére
Jah így értem a taposó aknát, nézek valami fiatalabbat.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Mizsala
csendes tag
válasz BlackPriest #109456 üzenetére
Nekem is cape horn van. 5 év, minimum 50 ezer km. Mostmár beázik. Kényelmes.
Újra megvenném! -
Chris0321
addikt
válasz BlackPriest #109462 üzenetére
Mint írtam a robogókhoz nem értek de ha a 125 helyett a 175 feltűnne nekik akkor a sok smkp-nak visszaminősített 125-ös vagy nagyobb robogót miért nem tudják kiszűrni?
-
nyogo83
senior tag
válasz BlackPriest #109462 üzenetére
Legtobb "big bore" kit-et sokszor ugy aruljak, hogy 124cc van a hengertalpba beleutve
-
z123456789
addikt
válasz BlackPriest #109637 üzenetére
Szerencsére megúsztad. Videó?
-
csongi
veterán
válasz BlackPriest #109660 üzenetére
É is megálltam volna egy kis friss levegőért
-
z123456789
addikt
válasz BlackPriest #109660 üzenetére
Uh, ez így is épp elég para.
-
etnies
senior tag
válasz BlackPriest #109811 üzenetére
Valami nagyon nem volt oké nálad, nekem is ez van, sima ronggyal letörlöm mindenhonnan az olajat és megfelelően adagolva nem vágja telibe a motort, nem jobban mint egy láncspray.
Én Sthil lebomló láncfűrész olajjal használom."önmagam hite vagyok magamban"
-
Chris0321
addikt
válasz BlackPriest #109980 üzenetére
Mivel a korlátlan jogsit teszi le feltételeztem, hogy már van más motoros kategóriája tehát nem teljesen kezdő így nem hiszem, hogy nem esély lenne az esésre főleg ha előtte A2-es motorja volt.
-
Chris0321
addikt
válasz BlackPriest #109987 üzenetére
Miért kellene fizetni a tanuló motorért ha nem használja? Tudtommal régen ha saját motort vittél nem így volt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz BlackPriest #110053 üzenetére
Anno a 125-ös kis csopperrel én is így voltam: ha igazán gyorshajtani akartam, akkor kellett keresni egy 30-as táblát és nyélgázzal oda-vissza!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz BlackPriest #110053 üzenetére
Telepített veda azért nem csak autópályán van
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #110075 üzenetére
Ha a videón szereplő motorra gondolsz akkor egy KTM, 2T 250 cm3-től felfelé egy olyan vékony srácot aki itt is szerepel bármikor képes így dobálni.
Berg 650 ugyan ezt megcsinálja csak kétszer akkora pilótával is!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
#31733248
törölt tag
válasz BlackPriest #110413 üzenetére
"nekem a 7-8km-en is bkv 50 perc"
Nagyon durva...
"Elkeserítő egyébként, hogy a budapesti meg az elővárosi tömegközlekedés mennyire nem fejlődik semerre"
Teljesen igaz. Győzködik az embert, hogy járjon BKV-val, de az esetemben ennek 12 km/h az átlagsebességge, ráadásul három különböző járattal... Ha jól meggondolom, ennyi idő alatt még be is tudnék futni. Pedig minden közlekedési főirányból mehetne egy-egy kötöttpályás útvonal a Belváros felé, a város szélétől 15-20 perc alatt elérve azt. Akkor tényleg valós alternatíváról beszélhetnénk.
"Most viszont sokkal nagyobb a táv, autóval nem éri meg, mert ami reggel van az M7-es bevezetőn, az kriminális"
Megértem.
-
zgospel
őstag
válasz BlackPriest #110420 üzenetére
"kéne még irányonként 1-1 sáv"
Nagyon rossz megközelítés. Nem többsávos sztrádákat akarunk a városba. Akkor azok az extra sávok is be lennének dugulva és ott is állnának az autók. Az extra sávok a laza forgalomban kényelmesek, pl este, mert ki lehet kerülni a bámészkodókat. Remek példa erre Los Angeles, vagy még lehetne sorolni az amcsi nagyvárosokat, ahol az irányonként 5-6 sávok is totál be vannak dugulva.
A jelenleginél sokkal de sokkal jobban szervezett és minőségibb tömegközlekedésre és bringás infrastruktúrára lenne szükség.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz BlackPriest #110432 üzenetére
Az elég nagy baj ha a villamosnak már nincs helye mennie, az a szakasz rosszul lett megtervezve. Buszra szállni sincs sok értelme, ha ugyanúgy áll a dugóban mint a többi autó. Csak egy csuklós buszon utazik mondjuk 60-100 ember, helyezz el ugyanennyit autóban és 4-5 lámpa mire átér rajta ennyi. Autósként mondom hogy egyáltalán nem sajnálom tőlük a külön sávot. Meg aztán motoros szemmel is kényelmes ha van, de az más téma
"ha elég széles az út"
Pont ezaz, hogy sose lesz elég széles. Ugyanúgy telítve lesznek azok is, a dugó nem fog megszűnni a több sávtól. Eközben az agglomeráció az utóbbi évtizedben intenzíven bővült és bővül továbbra is,, onnan pedig a jelentős többség autóval jár be, ezáltal folyamatosan növekszik a városra jutó terhelés.
Nem azt mondom hogy legyen mindenhol 2x1 sáv, mert annak megint nincs értelme. De annak sem hogy koncepció nélkül bővítjük azokat a végtelenségig, mert ugyanúgy tele lesz a 4 is.Sokkal komplexebb probléma ez és a megoldás sem olyan egyszerű mint mondod. Los Angeles az egyik legjobb példa rá, ott annyi sáv van hogy magunk alá pisilnénk, aztán mégis be van mindegyik dugulva
(#110431) -Mike- tehát ha normális tömegközlekedésre van igényem, és elegem van a kátyús, csatornafedeles, hullámos, térkövezett, jobbra-balra értelmetlenül átvezetett bicikliutakból, akkor rögtön zöldnek vagyok bélyegezve?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz BlackPriest #110539 üzenetére
Eleven Motor régen szakszerviz volt, és Telegdy Zoli még a mai napig is nagyon képben van az Apriliákkal kapcsolatban (konkrétan km-óra revíziókról tudtam vele beszélni, míg mások vakon voltak mindennel, ami elektronika)!
Minden más dologra ott van Abonyban Polyák Laci, aki minden Apriliával meglehetősen képben van!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Daywalker
addikt
válasz BlackPriest #110627 üzenetére
Útközben nem kell elengedni a kormányt az egy teljesen más szituáció...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
z123456789
addikt
válasz BlackPriest #110692 üzenetére
Ez üzemórás? Ahj de kár...
Az nem csak plusz funkció benne? Vagy amiben van üzemóra az másmilyen nem is lehet? Nem vágom.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz BlackPriest #110697 üzenetére
Huh, hát én ebből semmit sem tudok kimatekozni, de azt megköszönném, ha felnyitná valaki a szemem, mit kell itt nézni.
A mennyibe kerül 1000 km az cinizmus, vagy?
(#110698) Gaboman
Vártam a véleményed.
De én még mindig ott vagyok leragadva, hogy ez üzemórás?[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz BlackPriest #110703 üzenetére
Megkérdezem máshogyan, mert hiába google fordítózom le, fogalmam sincs azok mit jelentenek. Jó, olaj pumpát értem. Mondjuk ettől még nem találok árgépen SWM olajpumpát.
Amit ennél a motornál kell cserélni 10 000 km után, azt mondjuk mennyi km után kell cserélni egy utcai, átlagos használatra szánt motornál? Vagy ha esetleg van türelme valakinek leírni, hogy mik azok a tételek ott fent, azt is megköszönném.
Amúgy, ja, nekem is kb 2 év a 10-12e km.(#110704) Gaboman
De miért cserélsz 2000 km után olajat, ha 5000 van előírva? Ami amúgy is egy terepmotor.
Ha az ember új motort vesz, akkor tök mindegy a alkatrész ellátottság, vagyis jó nem mindegy, de nem az én dolgom, hogy a szerviz le tudja-e szervizelni.Jó ez már veszett fejsze, nem veszek ilyet se, de akkor már kiderítem az okokat. (Ha még nem megyek az agyára senkinek. )
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz BlackPriest #110708 üzenetére
"a drz 400 e is üzemórás blokk"
Az istenit! Nekem olyan motor kellene, amivel ősszel átválthatok terepre. De akkor már látom, hogy ezt jó gyorsan el kell felejteni a francba. Aztán el kell dönteni."tökmindegy hogy hívod..." Na, igen, ezt akartam kihozni belőle.
Azt hittem, feketén-fehéren van üzemórás, meg km intervallumos gép, aztán csá.KTM-et nem szeretnék, illetve olyan nagyot sem mint a 660, azt már kicsit nagynak érzem tényleg, mármint hogy akkor már nem SM-et vennék. Az sm-ben pont az tetszik, hogy olyan filigrán.
Egyrészről azért nagy a dilemmám, mert kipróbálnám az SM-et, a terepet is, de nehezen engedem el, hogy ne tudjak utcán menni, akár ketten is. Na most SM-mel lehet terepre menni, tereppel utcára, pláne nem lehet velük kettecskén utazgatni...szóval.
A megoldás, hogy kéne egy utcai két személyes naked, mint pl a z750 volt, egy SM, meg egy terep.(#110709) Gaboman
Azt tudom. Meg írják is, hogy kb ugyanaz, illetve más ismerős is mondta, hogy ez totál ugyanaz.Annyit változott a Husquarnád?
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz BlackPriest #110711 üzenetére
(#110711) BlackPriest
Semmi állatkodás, ismerkedni szeretnék a tereppel. Enduro a terv, de olyan, amit használhatok mondjuk egy SM szettel közúton is. Bár el tudom engedni ha úgy van az SM témát, jelenleg a terep jobban vonz.
Ketten sm-en 10 km. Ezt mondjuk én is így gondolom, azért is írtam, hogy az enduro, és az sm is egyszemélyes, és pont ezért lenne jó mellé egy másik, ami elvisz kettőnket is. Persze a 3 motor az utópia.
Biztosan bivaly az XT, meg nem is rossz, de valahogy nekem az már tényleg nagy. Illetve azzal terepre menni...nem is tudom. Ahogy írtam feljebb, inkább megelégszem csak a tereppel.(#110712) Gaboman
Hm... jól hangzik.Második részét megértem, de mivel a motoros pályafutásom nem valami hosszú idáig, én azért még felülnék közúton másra is mint nagyrobogó. Bár a csajom biztos jobban örülne egy nagyrobogónak.
(#110714) persuader
Én igazából tegnap jöttem rá, hogy az egész endurohoz való hozzáállásom hibás felvetéseken alapul. Ettől függetlenül, köszi, hogy leírtad ezt.
Mások a szervizmetódusok, mint egy utcai motornál. Illetve ez is hibás azt hiszem. A kevesebb hengerrel ellátott, nyersebb motoroknak korábban van szükségük alkatrész, és olajcserére. Azt hiszem valami ilyesmi. A lényeg, hogy leszűrtem, ez nem a z750, amiben szezon elején cserélek olajat, meg szűrőket, kétévente hűtőfolyadékot, néha szelep ellenőrzés, stb... hanem kicsit korábban kell hozzányúlni. Azaz, nem fogok találni olyan sm/terep motort amihez nem kell hozzányúlnom, csak "hatezrenként".
Tehát akkor új időszámítás a megfogalmazásomban: olyan terep/sm motort keresek, aminél minél tovább ki lehet tolni ezeket az intervallumokat, ergo közelebb áll egy kezdő felhasználáshoz, mint a versenyfelhasználáshoz. Mert amúgy az SWM-ben sem annyira para, hogy 1-2 l olajat kicseréljek 2000 km-enként, hanem amit Blackpriest/Gaboman kollégák is mondtak, hogy 10 000-nél kb 3 kilót rá kell locsolni... -
Topiccsendőr
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz BlackPriest #110826 üzenetére
Csak a puhaseggűek és a reumások nyavajognak állandóan, hogy sportmotorral nem lehet elmenni túrázni. Ketten tényleg nem, de ha valaki egyedül megy, akkor azért nem lehetetlen. Pakolni szar, de megoldható.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dellfanboy
őstag
válasz BlackPriest #110842 üzenetére
milyen csizmat sikerult jo aron venned?marmint mi szamit neked jo vetelnek?
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Tamás9x
őstag
válasz BlackPriest #110859 üzenetére
Ez egy jó tanács köszönöm, le fogom onna szedni a kulcsot.
Nincs benne gerinc protektor, így kényelmesebb volt, túra táskával motorozok, abban pedig van fém+ kevlár erősítés. De lehet veszek majd bele valami komolyabbat, ha beválik a kabát.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Daywalker
addikt
válasz BlackPriest #110885 üzenetére
Erre próbáltam rávilágítani...épp a kollégám panaszkodott nemrég, hogy túrázni voltak (bmw-sek) és csak ugy tudta tartani a tempót a régebbi, kisebb teljesítményű motorjával, hogy nyélen ment, míg a többieknek lazán tolták a 200 közelebbi tempót. Ebből következtetek arra, hogy a túrázás azért ott is száguldozás volt. Nem kell itt állandóan a sportmotorosokra köpködni, mert nem a motor számít.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen