-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Utána olvastam a Totalcar népítéleténél ennek a Renault Mégane 1.4 16v verziónak. Főleg a 1999-2002 közötti verziók érdekelnének. Az esetek nagy többségében 4 vagy 5 csillagot kapott. Kb 3-4db volt ami nagyon negatív értékelést kapott. És ami nagyon tetszett ,hogy szinte mindenhol a 7-7.5l fogyit írtak rá vegyesen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Az egyik motortartóbak nem "jó". Váltásnál néha kicsit fémes hang jön a motortérből. Azt mondta a szerelőm ,hogy már a szerelésnél látta ,hogy picit "billeg" a motor. Mind1 érdekes egy hangja van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok! Pár héten belül, megintcsak Renault tulajdonos lesz a család! 2005/12 Renault Clio II Metálfekete, 5ajtós, 1.5DCi(kék i) 85ló,103e km. Klímás,elektromos ablakos, elektromos tükrös stb. Nagyon nagyon jól húz, főleg az 1.2 75hp után.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Köszönöm szépen!
Smoke & Torque
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Clio II-be van valakinek kihangosítója? Milyet érdemes venni? Azért érdeklődöm, mert a kis belső tér visszhangozhat, ha nem optimális.
Impossible is nothing
-
Szplöttyy
senior tag
válasz gessztenye #4164 üzenetére
Köszönöm!
Amúgy, chiptuning mennyire érdemes, az 1.5DCi motornál? Mennyit erősödhet? turbódízeleken elég sokat lehet húzni, ahogy láttam, de fontos, hogy ne essen szét a motor. 86ról mondjuk 95, esetleg 100ló, akkor már megérné belefektetni.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ez 86lovas, kék I betűs, 103e km-el. Elvileg ez már változó geometriás, intercooleres, a 100lovas annyival több, hogy 1.2Bart tölt, és van olajhűtője is. De távolról sem lehetetlen, hogy rosszul tudom. Motor jó állapotúnak tűnik, szem korom nem jön belőle, padlóra se, csöndes, fordulatot jól veszi. Holnap megy szerelőhöz átnézni. Viszont 1 dolog, ami érdekes, hogy nem hallom a turbót. Vagy belül egyikbe se? Kívül minden DCi visít mint a franc, főleg az 1.5DCi Senic-nél és Megane II-nél hallom, hogy kb alapjáratról visít.
Smoke & Torque
-
válasz Szplöttyy #4169 üzenetére
Bent nekem sem nagyon hallani a turbót...max lehúzott ablaknál, vagy ha valami fal mellett megyek (m2 dci)
ITT egy kis infó a teljesítmény változásról.
Egyébként nemrég vaterán volt fent 1.5dci-hez tuningbox (valahova a computer-motor közé kell betenni, ha meg nem kell akkor kiszeded --> nem kell babrálni semmit, mert szabvány csatlakozói vannak) --> 26-ért volt vihető, de már nem találom...
Én is elgondolkodtam ilyesféle dolgon, de picit félek tőle, szerintem ebből a csepp motorból ez a 106le/240nm is már eléggé kihegyezett...ezek a chipféleségek meg megküldenék kb.: 130/300-ra, hááát nem hiszem, hogy ez nagyon egészséges lenne.
(de ha valaki vágja ezt a témát akkor majd kijavít, ha tévedek)Közben a boxról megtaláltam a képeket:
bocsi a hülyén beszúrt képekért
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mynames
senior tag
válasz Szplöttyy #4169 üzenetére
Szia!
Ha lesz időd megkérhetlek arra, hogy csinálj egy-két képet, hogy az intercooler, hogy van bekötve és a csövek merre vannak vezetve? A 65 lovas dCi-met szeretném 80 lóerősíteni
Bár ezzel kapcsolaltban azt nem értem, hogy ha a levegőt visszahűtöm akkor az a hidegebb levegő mint infó a vezérlésnek mit fog jelenteni? Többlet gázolaj befecskendezést? Lehet, hogy a 65 lovas vezérlése nem is jó és azt is cserélni kellene?Nekem a tök csendes a turbó, az életbe még nem volt hangja. Ha a turbó visít akk az csapágykopásból van szerintem.
Üdv, és előre is köszönöm,
mynames
-
Szplöttyy
senior tag
Ha meglesz az autó, akkor lefényképezem majd! Az Ic annyiban segít, hogy amit a turbó tölt levegő, az ugye a nyomás miatt felmelegedik, és túl hamar gyulladna, ezért csak alacsony nyomás lehet, teszem azt 0.5BAR, de ha visszahűtöd a levegőt, akkor lehet 1BAR is, mert nem lesz olyan meleg a levegő, hogy idő előtt gyulladjon.
Smoke & Torque
-
AMD Power
titán
Ez a Renault egy állat...
A RENAULT ÉS A MOTOR SPORT – TÖBB MINT SZÁZ ÉV SIKER
1899: Louis Renault megnyeri a Párizs-Ostende közúti versenyt
1900: Louis Renault megnyeri a Párizs-Toulouse-Párizs futamot
1901: Renault-k végeznek az első három helyen a Párizs-Bordeaux versenyen
1906: Győzelem az első Grand Prix-n (Grand Prix de l'ACF)
1971: Megalakul a Formula Renault 2.0
1977: A Renault debütál a Formula 1-ben
1978: A A442b versenyautó megnyeri a 24 órás Le Mans-I versenyt
1982: A Marreau testvérek megnyerik a Párizs-Dakart, egy Renault 20-szal
1986: Bemutatják a Renault Super 5 GT Turbót
1989: Bemutatják a Renault 19 16V-t
1993: Debütál Renault Clio Maxi raliautó és a Renault Clio Williams
1995: Debütál a Renault Sport Spider és megszületik a Renault Spider Trophy versenysorozat
1996: Megjelenik a Renault Maxi Mégane raliautó
1999: Útjára indul a Renault Clio V6 Trophy versenysorozat
2000: A Clio II Renault Sport és Clio V6 Renault Sport megjelenése
2002: A Renault Clio Super 1600 a ralipályákon
2003: Elindul a Formula Renault V6 versenysorozat
2004: Megjelenik a Mégane II Renault Sport
2005: Megalakul a Renault Mégane Trophy és a Formula Renault 3.5 versenysorozat
2005 és 2006: A Renault megnyeri Formula 1 konstruktőri világbajnoki címét
2006: Bemutatkozik a Clio III Renault Sport
2007: Létrejön a Renault Clio Cup versenysorozat és bemutatkozik a Renault Clio R3 / R3 Maxi raliautó
2007: A Mégane Renault Sport F1 Team R26-ot az Év Sportautójának választják a francia Echappement magazin olvasói
2008: A Twingo II Renault Sport bemutatója
2008: A Mégane Renault Sport R26.R-t az Év Sportautójának választják a francia Echappement magazine olvasói, és az Év Autójának az angol Evo magazin olvasói
2009: Létrejön az új Renault Mégane Trophy versenysorozat
2009: Bemutatkozik az új Mégane Renault SportEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mynames
senior tag
válasz Szplöttyy #4174 üzenetére
Akkor a turbónyomáson is kell majd állítani? A turbonyomást az egr szelep szabályozza ugye? na az most mechanikusan vezérelt v nem?
Mikor ezt kitaláltam azt hittem, hogy csak rádobjuk az intercoolert és kész. Most meg már lehet, h másik elektroika kell vagy a turbónyomást is állítani kell... -
-
lajo
senior tag
2002-es Kangoo műszakira felkészítés: gömbcsukló csere egyik oldalon.
A két év alatt a kötelezőkön és egy koccanáson kívül egy hátsó rugó volt cserélve. Elégedett vagyok. -
Szplöttyy
senior tag
Na megvolt az átvizsgálás! Nincs baja az autónak, fékbetétet kell cserélni, meg egy csapágyat, meg apróságok. Meg magyarázott valamit a szerelő, hogy a Clio,Twingo, meg mindegyiknek a toronyba elöl valami gumi mindig szétmegy, és lötyög. Ebbe nem, mondta, hogy ez jó jel, mert 10ből 6nál szar. Egyik ködlámpa üvege ki van törve, de mondta a srác, hogy ki akarta cserélni, csak nem volt rá ideje, ott figyel a csomagtartóba egy vadi új darab. 104ezer van benne, 100ezernél nagyszervíz megvolt, de azért rá lesz nézve.
Smoke & Torque
-
AMD Power
titán
Az létezik, ,hogy az anyós ajtónál ami van díszléc magától leesik?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Vamp
senior tag
Elado clio I ph2-t keresek! Priv!
-
Mifike1984
újonc
sziasztok!
Ti nagy Renault Zsenik, segítsetek már nekem egy kicsit, hiba olvastam át az egész fórumot, és néztem meg az Ftp az anyagokat akkor sem boldogulok, tehát a következő Történt!Van egy 1998-as Megane-om, 1,9 dti, Ledobta a gumi betétes ékszíjtárcsát, és elment a vezérlés 3 fokot. Ezt vissza lett állítva, utánna ment is de gondolt egyet és 15-20perc után elmegy az erő a kocsiból és max 80km/h, ha a sarut leveszem és visszarakom, megint semmi gond indul csak 15 perc után ismét előjön. Ráraktuk diagnosztikai Táskára és azt írta ki hogy befecskendezési probléma! Alapjárat van normálisan mindig, és pöcre indul, valaki ha tud valamit megköszönném!
-
ABE
őstag
válasz Mifike1984 #4188 üzenetére
A hibajelenség alapján én nem feltétlenül vonnék párhuzamot a korábbi malőrrel, ez inkább valami elektronikai/szenzor hibának tűnik számomra, ami a melegedéssel van kapcsolatban.
Ajánlom még ezt a fórumot, van ott 1.9 dti tulaj: [link]
nemma
50 kör jégermenü az autóért?
[ Szerkesztve ]
-
Mifike1984
újonc
Kedves ABE!
Tiszteletben tartom a véleményed, és köszönöm segítő szándékod!
Az Igazsághoz hozzá tartozik hogy ez az autó 433.000,-km futott, és az elmult 6 évben az évi 80.000,-Ftnál többet nem költöttem a fenntartásra.
Nagyából unnyan ennyit (napi 150km) mentünk a munkahelyemen a céges autókkal, ott 2002 és 2004 közti Opeleket használtunk, dizel, benzint vegyesen általában műszakira mindig motorfelújításra lettek ítélve mind a 3nak szétszakadt a dugattyúja, melyeknek rendbe hozatala nem kevés pénz volt, én ezért esküszöm ezekre az autókra.De félre ne ért én csak a tapasztalatomat írtam le nem megtéríteni akartalak!
-
ABE
őstag
válasz Mifike1984 #4190 üzenetére
Engem nem kell sehova megtéríteni, nem is lehet.
Igazából azért nem mechanikai hibára tippeltem, mert a sarut (gondolom itt az akkura gondolsz) levéve megszűnik átmenetileg a gond, de most a futásteljesítményt hallva persze az is lehet, hogy teljesen rosszul logikázom. Kérdéses, hogy a diagnosztika által kidobott hibát mi okozza, tényleg a befecskendezésnél van gond, vagy valami más hiba generálja ezt az üzenetet? Majd jönnek az okosabbak, és megmondják.
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Egy olyan apropóból írnék, hogy eladóvá vált a 2000-es évjáratú 1.2 RN típusú Cliom. Ha esetleg érdekelne valakit privizzen.
Üdv: Z
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Meglett a Clio! 86lovas, kék I betűs, de ahogy néztem, cooler nincs rajta. Viszont lenne egy kérdés, gyári CD-s rádió, kormányról vezérelhető, minden faszán működik, csak nem eszi meg a cd-t, tolom be, és nem húzza be magától, hanem kézzel kell betolni, de teljesen ugye nem tudom, így ha leveszem a gyujtást, vagy épp ráadom, akkor kidobja a cd-t. Ezzel mit lehet kezdeni? Jólenne a gyárit megtartani. Esetleg van olyan fejegység, ami nem horror ár, és kezeli a kormány mögötti vackot, meg a központi kijelzőre dobja az adatokat?
Smoke & Torque
-
ABE
őstag
válasz Szplöttyy #4193 üzenetére
Úgy tudom, hogy a gyári távvezérlőhöz valami külön adapter kell, ha használni akarod idegen fejegységgel, és horror árban van. De ne aggódj, csak az elején olyan jópofa a távirányító, nem létszükséglet.
A gyárit meg kéne nézetni, hogy mi hibája lehet, ha nem lehet javíttatni, használtan lehet találni bele azért elfogadható áron. [link]
-
mynames
senior tag
válasz Szplöttyy #4193 üzenetére
Elöször is gratula a vashoz, szolgáljon Téged sokáig!
Másodszor, én úgy tudom, hogy az intercooler a 86 Le elővarázsolásának elengedhetetlen kelléke...vki mondjon már erre át v bét mert már beleöszülök!
Cd ügyben pedig be kellene húznia szvsz, olyan másik tipus ami korányvezérlőröl megy pedig a VDO-nak van v volt. Sokáig akartam anno olyat de elég drága volt még 4-5 éve... -
Szplöttyy
senior tag
Nem azén autóm, sajnos, nővérem vette. Viszont ő se szeret nyúlkálni, meg én se. Elvileg a blaupunktok kezelik a külső vezérlőket, majd kiderül mi lesz. Amúgy, ebbe akárhogy néztem nincs intercooler, de 86lovas, viszont úgy le van szigetelve a motor, hogy "semmi hangja" a motornak, 3ezer felett azért bőven van kerregés bent is, meg pl mélygarázsba, jó akusztikus. Viszont felüljárón felfele, 3ba ~1300rpm-ről padlózva sincs semmi korom. Meg amit nem értek, hogy van ugye a kijelzőjén ilyen "megtehető kilométerek száma" a benne lévő gázolajjal, na az rohadtul nem mutat semmit, csak villog, hogy nem tudja. Pedig csontüres tank fullig lett töltve, meg minden, de akkor se mond semmit.
Smoke & Torque
-
Vamp
senior tag
Kaptok Ti is egy képet a törött kocsiról. Ha valaki mondana árat a következőkre, azt megköszönném. Kérdeztem már renaultclubban is.
-2 bal oldali ajtó
-bal küszöb
-bal hátsó sárvédőív
(-hátsó futómű felfüggesztés: nem merem biztosra mondani, de szerintem elment...)
-kihúzás padon
-telifény
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen