Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz MadMancs #63528 üzenetére

    Ügyfélszolgálat, lehet majd később tud ebben segíteni. Én asszem kivárom, míg kiforrja magát... úgysem használom mostanság a voda appot- számot annyira, csak amennyire szükséges... (előbb mást kell lefogyasztani, határidő miatt :D) - Pedig a legtöbb a vodán van... de az marad...

    "Ne írj ilyet, voda otthoni topicban"
    Már ilyen is van? Mondjuk ha nem mennek a net/tv/telefon... az már izgalmasabb téma... ha csak nem tudnak előfizetni vmire... az kevésbé... de lehet túl megértő vagyok... sőt biztos... csak tudnám minek :D

    "márpedig ha fizet működjön app, web nem megfelelő. "
    És ha nem lenne app? Tudtommal, nem az appért fizet, az csak egy opcionális lehetőség.

    "a telekomnál nem volt se kép se hang, erre mondta valami vodafonos gyerek (ügyintéző) hogy jo majd hívjatok fel (viccesen)"
    hát hívni azt lehet... legalábbis nekem működött...

    "vagy volt olyan bank amelyiknél elszállt a totál rendszer és az utolsó bankszámlakivonatot kellett bevinni, hogy tudják mennyi az annyi. "

    Nah ez viszont már igen durva. no1, ha ezt nézzük, akkor a vodás, telekomos, eset a fasorba sincs. És ha változott az egyenlege azóta? (ami elég valószínű). - Már ha ez nem vmi városi legenda... mert azért minimum 2-3x-os biztosítás kell legyen.

    (#63538) MadMancs
    "azt jött a leállás, így is úgy is buktam epack, így meg nem fizetem be semmilyen elektronikus csatornán. "
    És jön felszólító levél(email, sms), hogy azonnal nem fizetted, be és x forint ennek a díja? Tényleg érdekelne, mert nekem telekom ezzel szórakozott, hozzáírt 750 ft-ot, holott minden rendben ment. (előtte pedig, a rendszerük nem vonta le, és utólag sem. 3 számlával is gondom volt ez miatt).

    Érdekes, mert pl biztosító nem ennyire szívbajos, sőt más cégek sem. + képesek többször levonni, ha vmi miatt nem tudták.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák