- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Programozásról_szubjektíven
- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opera böngésző
- DIGI kábel TV
- Microsoft Excel topic
- Starlink
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
Ez egy kicsit változott. (Legalábbis elméletben , gyakorlatilag lehet csak a félig halott rendszer az ok) Múlthét kedden érkezett SIM még mindig 4G nuku.
Voda azt mondja nem fér hozzá a folyamathoz, segítséget is kért, de nekik azt mutatja aktív a 4G szolgáltatás. Nem tudja ki majd bekapcsolni manuálisan. Felhívtam mikor megjött, és pénteken is. Ugyanaz.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
thedivision2
aktív tag
Köszönöm a választ, akkor várok türelemmel.
-
spect80
senior tag
válasz Localmatador #64133 üzenetére
3 előfizetésem van. A felületen az egyik előfizu hűség lejárta 2022.03. hóról 2022.12. hóra módosult. Mindegyiken van vásárolt telefon, de az egyiknél (ami nem a dátumhibás) nem mutat semmit. Az a baj, hogy ha ezek az adatok ilyen random alapon jönnek, akkor a felhasznált percekben és internetben hogy bízzak?
-
MCs88
aktív tag
Az átállás alatt másnak se szedték be a pénzt csoportos beszedéssel? (6.-án kellett volna nekik)
-
MadMancs
veterán
-
#08176384
törölt tag
Nagyon vigyázzatok a SIM kártyátokra . Ma már simet sem tudnak cserélni/pótolni. Ügyfélszolgálat elküldött cserélni, hátha valahogy tovább mozdulna a beragadt hibrid kártya ügyem, de senkinek nem tudnak ma cserélni. Mondta az ügyintéző, hogy mind hibára fut és nem lesz aktív az új. Délelőtt már ketten megjárták így.
Arra már gondolni sem merek, mi lesz ha bedöglik valami amerikai alkatrész a HUAWEI csoda hálózatban. 5G-s elemeket már nem tudnak kapni, azért van ez a nagy kizárólag dss 5G építés a legtöbb helyen, ott is, ahova nem ez kéne.[ Szerkesztve ]
-
aprokaroka87
nagyúr
Üdv!
Egy ismerősöm segitséget kért, van neki egy Vodafone feltöltő kártyája, nemrég töltött rá, majd mikor megnézte az egyenlegét jóval kevesebb pénz volt rajta.Azt írja hogy Bázis tarifacsomag.
Probáltam utánna nézni hogy mi ez a Bázis tarifacsomag, de ha jól láttam már lezárt tarifacsomag.Ez olyan díjcsomag ami feltöltésenként vonja le a díjat, vagy pedig valami havi alapú dolog?
Nem tölti gyakran a kártyáját.
-
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #64159 üzenetére
Gazdag lehet az ismerősöd, ha nem érdekli, hogy 59 Ft-ért telefonál és sms-ezik...
Előfizethetett bármilyen szolgáltatásra (főleg külföldiekre) ha ennyire nyomon követi a tarifacsomagját. -
MadMancs
veterán
Az úgy más.
Csoportos befizetések állnak.
Ezzel a kártyás befizetéssel lehet várnék. Most tolódik a fizetési határidő, nem lesz baj ha nem kapják meg időben, de amilyen jó állapotban van a rendszer hogy nem kizárt hogy kártyás fizetés ellenére beszedik amúgy is.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Voice24
őstag
Hali!
Ma megdöntöttem a saját rekordomat, már ami az ügyfélszolgálatos zenehallgatást illeti. Rokon elveszítette a telefonját, benne a nevemen lévő előfizetéses SIM-mel, így 11 óra után pár perccel nekiálltam telefonálni a 1270-re. Az eddigi csúcsom valahol 30 perc alatt volt, ma ezt sikerült jócskán túlszárnyalnom. 1 óra 15 perc után szólt bele élő személy a vonal túloldalán. Mivel letiltásról volt szó, nem tehettem mást, mint vártam, ez ugye nem ér rá, hogy majd este, csúcsidőn kívül... Erősen gondolkodom egy hivatalos panaszon, bár nem tudom, lenne-e valami értelme -
veterán
válasz aprokaroka87 #64159 üzenetére
Akkor lehet kevesebb pénz a kártyán, mint a befizetett összeg, ha 365 napnál hosszabb ideig nem töltött a kártyára pénzt és rendelkezésre tartási díj címén valamekkora összeget levont a Vodafone a befizetett összegből.
TUTI díjcsomagra (ahol 19 Ft egy SMS és egy perc beszélgetés is) akár egy SMS beküldésével át lehet állni. Amikor nem figyel, akkor küld el a telefonjáról az 1270-es számra a TV TUTI szöveget SMS-ben, és máris akarata ellenére spóroltál neki egy csomó pénzt
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz Voice24 #64163 üzenetére
Panasznak semmi értelme
Tettem és is panaszt, amit elküldtem a Vodafone adatvédelmi apparátusának is, mert sokszor beírtam a személyi igazolványomon lévő adatokat az adategyeztetéshez, de semmi visszajelzés sem jött a beírt adatok sorsáról, ami felveti a személyes adatok kezelésének a problémáját is.
Erre a panaszra sem jött válasz lassan 2 hete
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
gabor9991
őstag
válasz Voice24 #64163 üzenetére
Ha megemlíted az ügyintézőnek hogy sok volt a várakozási idő azonnal felajánl 3000 forint jóváírást a következő számlából ami nem sok de ha sokan reklamálnak sok jóváírást kell fizetni, így előbb-utóbb a kifizetett pénzt lehet hogy inkább majd arra fordítják hogy vegyenek fel embereket De ameddig mindenki szó nélkül hagyja hogy fél/egy órát várakozik mire kapcsolnak egy élő embert addig semmi nem fog változni mert ez az állapot már évek óta fennáll akár reggel akár este akár hétvégén éjszaka hívod a 1270 azonnal azzal kezd, hogy az ügyfélszolgálat átmeneti terheltsége miatt hosszabb lehet a várakozási idő
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Egy újabb verzió, vajon melyiket fogják betartani?:
Tájékoztatunk, hogy a korábbiakkal összhangban az eszamla.vodafone.hu felületünk az átállással megszűntetésre került, korábbi számláidhoz azonban a továbbiakban is hozzáférést biztosítunk, az ezzel kapcsolatos további információkért kérjük látogass el oldalunkra. -
Boond
addikt
válasz thedivision2 #64148 üzenetére
Telefonodtól is függhet, ha pl több kártyád van.
#64159) aprokaroka87
Lehet, hogy vmi nagyon régi csomagban van, és nem váltott még át? Bár, ez mondjuk elég fura lenne... tekintve, hogy 2017-től min már tuti van, előtte meg vitamax-os csomagok voltak... erről a bázisról hallani sem hallottam...
Akkor ha átállás van, esetleg váltson, tuti-ra, vagy egy modern elérhető, nem lezárt csomagra. Egy sms az egész.
Más:
Na ezt, pont kérdezni akartam..."Akkor lehet kevesebb pénz a kártyán, mint a befizetett összeg, ha 365 napnál hosszabb ideig nem töltött a kártyára pénzt és rendelkezésre tartási díj címén valamekkora összeget levont a Vodafone a befizetett összegből."
Családban holnap jár le a felhasználási idő... vagyis ma kellene feltölteni... hol érdemesebb? Voda felületén (- eddigi posztok alapján, ez elég elvetemült ötlet), vagy egy terminálon, pl pékség stb. Esetleg voda üzletben befizetéssel? mit javasoltok?
"Ha megemlíted az ügyintézőnek hogy sok volt a várakozási idő"
Ezt valószínűleg kevesen tudják... én is most olvasom, csak, hogy ilyen opció is van... vajon máshol is?
És mennyi a "sok idő"? - mert ez így relatív.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
baloghgabor
aktív tag
Hát, csodálatos az egész, valóban. Sokadszorra is be kell lépni, majd a honlapon lehet bármit is látni, nem az applikációban. Persze ott is egy része látszik csak, az sem normálisan. A kijavított címem ismét rossz, már nem is próbálkozom, nekem jól van úgy is. Nincs netes előfizetésem se, de mégis előkerül kettő is, igaz csak a kisebb 500MB látszik, a másiknál mennyi van még hátra, mikor, hol fogy el? Minek ezt nekem tudni ... A számla végösszege meg, ömlesztve szinte, azt sem tudom már mi mennyi, és miért éppen annyi?! De szerintem az a vicc, hogy még ők sem!
bégé
-
Boond
addikt
válasz Donki Hóte #64177 üzenetére
Az jó, csak egy ilyen appost sem használok, sem net bankot. Akkor marad a pékség... úgyis ott megyek el mellette
-
félisten
Fejlődik a cucc. A hálózaton kívül felhasználható hívásokat most már egyszerűen nem is mutatja.
-
wwhy
veterán
Ma voltam egy V-s "márkaképviseletben". Miután szerény számhordozási igényemet előterjesztettem, úgy néztek rám, mintha marslakó lennék. Kb. 1 órát vártam rá, hogy közöljék a semmit: a számhordozási rendszer náluk beláthatatlan ideig még nem működik, se be, se ki, majd érdeklődjek egy hét múlva.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
szebe
őstag
Honnan hordoznál?
Nekem a Telenoros témára azt mondta az ügyintéző, hogy ismert probléma, majd egyszer jó lesz. Addig is rendeljem meg nyugodtan a csomagot, majd áthordozok, ha összeszedték magukat
Aweriot-nak a Telekomos számhordozást viszont simán engedte a rendszer.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Voice24
őstag
válasz gabor9991 #64173 üzenetére
Említettem neki az 1 óra 15 perc zenehallgatást, de sajnálkozáson kívül mást nem reagált. De készülhetek egy következő várakozásra is, ugyanis elmondta a hölgy, hogy a letiltás, felfüggesztés után új kártyát csak személyesen tudok igényelni, de a felfüggesztés leállítását ismét csak telefonos ügyfélszolgálaton tudom kezdeményezni. Keresem, de nem találom a logikát, hogy az üzletben, ahol kapok új SIM-et, miért nem kérhetem az aktiválást, azaz a felfüggesztés leállítását.
-
dethroner
veterán
válasz Voice24 #64194 üzenetére
Nem elég megemlíteni, meg kell mondani hogy sérelmesnek tartod, vegyen fel rá panaszbejelentést, vizsgálják ki cégen belül és az eredményről telefonon vagy emailben értesítést kérsz. Na ezt követően 1-2 hét múlva kapsz egy értesítést hogy mennyire sajnálják és felajánlanak egy kis kárpótlást.
Nekem már kétszer volt ilyenA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
- Xbox Series X|S
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen