- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Windows 11
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- ASUS routerek
- Bittorrent topik
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz dethroner #64200 üzenetére
Persze, hogy jelezni kell hogy panasszal élsz
Ha csak úgy megjegyzed hogy 1 óra 15 percet vártál akkor azzal le is van tudva a dolog.
Szólni kell hogy a hosszú várakozás miatt a tényleges ügy elintézése előtt legyen kedves felvenni egy panaszbejelentést és csak utána térjünk át az ügyintézésre.
Ilyenkor alapból felkínálja a 3000 forint jóváírást amit vagy elfogad az ember vagy nem.[ Szerkesztve ]
-
gyuri2008
veterán
A fogyasztó védelem miért nem lép fel?
Miért hunynak szemet?
KÁOSZ van az egész vodafonnál.
Rugdossak ki a felelősöket. -
MadMancs
veterán
válasz gyuri2008 #64203 üzenetére
Komolyan nem értem az embereket. Jó persze, bosszantó ami vodánál megy 2 hete. De hidd el nem szándékos. Ha megvágják őket, vagy kirugdossák felelősöket attol még nem szűnik meg a nem tervezett hiba. Ez most ilyen.
Tegyük fel szobafestő vagy, elvállalja cég ahol dolgozol a lakás festését 4 nappal, mert tudja főnököd annyi az ideje. Nekiállsz, kiderül hogy ázik a fal, meg kell szüntetni az okot utólagos szigeteléssel, ha értesz hozzá megcsinálod, esetleg cég ezzel is fohóglalkozik jön a másik brigád, ha nem, jön a kőműves, de az biztos hogy Te nem leszel kész 4 nap alatt. Ilyenkor téged fel kell jelenteni mert nem annyi idő alatt csinálod meg a festést amennyit mondtál? Illetve még ki is kell rúgni a cégtől?
Net, hívás, sms, mms, roaming működik. Ez most egy ilyen helyzet.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
aprokaroka87
nagyúr
-
gyuri2008
veterán
válasz MadMancs #64208 üzenetére
Ez nem válasz.
Nem tudok szolgáltatást lemondani.
Nem látom,hogy mennyi percet adatot használtam fel😡😡
Majd jön egy vaskos számla.
Szerinted ez igy jó?
A régi jól bevált applikáció volt a jó
Átlátható egyszerű és működött jól.
Miért KELLETT így elszúrni?Benézted mert én szobafestő mázoló vagyok,voltam de én 40 ev alatt nem követtem el ilyen szarvas hibát.
Rossz példát hoztál fel.
Ebben az országban semmi nem működik jól.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz aprokaroka87 #64212 üzenetére
Másfél óra után hallasz élő embert és még ők sem látják hol a vége.
-
4Grider
nagyúr
válasz aprokaroka87 #64212 üzenetére
De igen, megoldható. Csak éppen minimum duplája lesz a hardver és licencköltsége. Így utólag persze lehet, hogy ebbe is belement volna a menedzsment.
-
MadMancs
veterán
Nem is feltétlenül baj.
Aki tud gondolkozni megérti amit írtam, aki nem annak meg mindegy.aprokaroka87, jogos a felvetés.
Itt adatbázis problémák léptek fel, legalábbis a hibák és nem működő dolgok ezt feltételezik. Azt pedig élesben kell. Most hiába hoznak létre egy másodikat, azzal maximum azt érték volna el, hogy 2 adatbázisban különböző adatok lennének, az újabb az akkori pillanatnyi, és régiben a folyamatosan változó mivel használatban van, előbb utóbb így is úgy is össze kellett volna fésülni, és akkor üt(het) be a baj.
Én is jártam már úgy hogy MySQL adatbázis exportálás sikeres, importálásnál pedig úgy összekutyulta PHPMyAdmin hogy hajaj. Maga a rendszer hibázott.
Jó tudom, voda biztos nem egy adatbázissal hanem több kissebbel dolgozik, az se biztos hogy mySQL, de az elv hasonló. Bármikor hiba csúszhat egy ilyen kaliberű műveletnél. Nekem a 94mb os adatbázis rendbetétele 3 nap volt, gondold el ekkora adathalmaznál ami vodánál van mekkora munka.
Mint írtam, persze bosszantó, de ők se így tervezték, és valószínűleg 7/24 dolgoznak rajra.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
asdf_
veterán
válasz MadMancs #64208 üzenetére
Az a baj, hogy ez nem, egy házszigetelés, hanem egy számítástechnikai rendszer.
tehát jelenlegi DB (akár csak egy szelete) lement, teszt rendszerbe konvertál és importál, robotokkal terhelést szimuláltat, emberekkel működést ellenőriz, és amikor minden hibát kijavítottak, akkor megcsinálják a váltást élesben. Senki nem mondja azt nekem, hogy ezt az átállást előzőleg mélyrehatóan és megfelelően tesztelték, hiszen ha megtették volna, nem szenvednének vele 2 hete.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
Jajj de 2021.
Egy adatbázis 2021 ben is pont úgy működik mint 2001-ben. Kicsit olvass utána mi hogy működik ezen a téren.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
szebe
őstag
válasz #20749568 #64228 üzenetére
Az nem túl bíztató.
Ha online rendelnél, most csütörtök a legközelebbi választható dátum számhordozásra, az sem valami fényes..."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
#08176384
törölt tag
válasz #20749568 #64233 üzenetére
Emlékszel amikor reagáltam, hogy én most nem hordoznék? Nálam augusztus 3 óta egy tarifa váltás van beragadva és semmit nem tudnak vele kezdeni. Nem akarom mondani, de szerintem augusztus 22 előtt nem nagyon lesz meg a saját számod. Jelenleg egy SIM kártyát sem tudnak kicserélni. Az esim sem tudott elindulni.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz #72445440 #64234 üzenetére
Pont a félbe szakadás a baj, nem tud visszamenni sem. Nálam sem tudták visszacsinálni, azóta is hibrid a kártyám red max, de a rendszerük feltöltő kártyának gondolja. Kérdés, hogy kapok-e majd bármilyen számlát rá. Adategyeztetésre már küldött a rendszer felhívást mint feltöltőkártyás ügyfél.
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
Többen írták, hogy nem érdemes próbálkozni amíg félig halott a rendszer. Valószínűleg azon kívül hogy vártok, nem sok mindent lehet tenni.
Nálam is eSIM váltásbol új előfizetés lett Mondjuk azon belül is tévedtek mert Go Mini + You lett a tarifacsomag, holott születési év 1992 páromnak (ez speciel jól szerepel rendszerben) , így nem is lenne lehetséges. Mondjuk húgom aki használja csak 24, na de ezt ők nem tudták ki fogja használni, na meg amúgy se érdekli őket, az előfizető a lényeg.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
válasz gyuri2008 #64213 üzenetére
A régi jól bevált applikáció volt a jó
Na, ez volt a hét vicce
Ami most van, az persze nem jó, de csak egy-két hétig tart, de a régi, kezelhetetlen, áttekinthetetlen, hol működő hol nem működő applikáció évekig keserítette meg az emberek életét.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Nikaré
őstag
válasz Donki Hóte #64241 üzenetére
Na, de az új app az majd jó lesz!
Egyszer. -
baloghgabor
aktív tag
válasz Donki Hóte #64241 üzenetére
Egy-két hétig? Lassan már három, de egyre vacakabb.... Persze egyszer még az is lehet, hogy jó lesz. Persze ismerve a Vodafone-t, ebben nem nagyon hiszek.
bégé
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Tudom, nagy a káosz, de hátha valaki okosabb.
A tarifám és a telefon részletét fizettem volna be tegnap. Hétvége közbe csúszott, így app szerint már késésben voltam, de nem is ez a lényeg. Elvileg 2 számla szokott lenni, 2990 a havidíj meg 11xxx Ft a törlesztőrészlet. Nem egy időben szokott generálódni, legalább is azt hiszem, de nem szoktam nézegetni, csak hó elején fellépek, ott van mindkettő, aztán fizetek.Na itt a baj. Tegnap, csak az előfizetés számlája volt ott, a részlet nem. Azt befizettem, de a részletet azóta se tudom, se app, se web, se semmi. A régi számlák részlege teljesen kaotikus, egyetlen egyet se látok a törlesztésről(tavaly november óta fizetem), de most pl a tegnap fizetett sincs ott, csak egy 2020 november, meg 2021 január és február..
Átállás miatt eltűnhetett a még be nem fizetett részlet számlája, vagy ki se állitották, csak az a előfizetésről, vagy most mi van?
Nincs kedvem a hibájuk miatt sarcot fizetni, mert kimaradt egy..
Everybody lies.
-
MadMancs
veterán
válasz Barthezz2 #64244 üzenetére
Nem lesz sarc, várj amíg rendeződik a káosz (jelenleg 08.22 az időpont). Ha akkor se jelenik meg, akkor jelezd.
Nekem nem csak a törlesztők nincsenek, de a havi számla se készült még el (07.25.-i zárás).Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Teal'C
addikt
válasz #72445440 #64216 üzenetére
Most csak viccelsz ugye szinte minden amit felsoroltál magától érthetődik mivel ők kúrták el. Az automatikus konpenzálás meg elég gyér mert hogy akinek mint nekem is korlátlan minden, szóval dugják fel ahova én gondolom. Másrészt MadMancs nak is igaza van abban hogy a szolgáltatásban nincs hiba még ha épp nem is tudsz ügyet intézni. Persze természetesen mindenki most akar intézni valamit
"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!
-
gyuri2008
veterán
válasz Donki Hóte #64241 üzenetére
Mi ebben a vicces?????
Szerinted ez igy jó ami most folyik?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen