-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
osonte
senior tag
válasz ledgeri #80351 üzenetére
Csak a 120 perce reagálok, nem arra amiről megy a beszélgetés.
Flottás vagyok korlátlan beszéddel, de 120 perc után automatikusan bontja a Vodafone a hívást, igy újra kell hívnom akivel éppen beszéltem. Gondolom akkor van 120 perces limit másnál is, bárnilyen csomagban van.
-
ledgeri
nagyúr
Első, jogos!
Többiek: köszi!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
memate
lelkes újonc
Sziasztok!
Tapasztaltam már olyat, hogy amikor hívok valakit nem csöng ki a telefon és egy idő után (gondolom timeout miatt) bontja a hívást. Ez nagyon ritka, de előfordul. Ilyenkor 3-szor kell hívnom valakit, hogy elérjem. Térerővel nincs gond ilyenkor, így gondolom nem azzal van baj.
Ez mitől van? A hívott fél oldalán van a gond vagy nálam (esetleg a Vodafone-nal)? -
MadMancs
veterán
válasz 4Grider #80358 üzenetére
Érdekes, én sose tapasztaltam ilyet samsungokon.
A50--> Voda, Telekom
S20+ --> Voda, Telekom, Digi, Yettel
S21 Ultra --> Voda, Digi, YettelTelekom, Digi, Yettel VoLTE és VoWifi
Voda csak VoLTE.Yettelnél tapasztaltam eddig 3x hogy VoWifi alatt nem jött be a hívás, csak SMS kaptam hogy kerestek.
Régebbi samsungjaimon (S5230, S3, Grand Prime, S6 edge, S7 edge) passzolom. Abban se vagyok biztos hogy volt egyáltalán VoLTE ezekkel 😅
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
d4d
tag
Jó reggelt!
Másfél napja lejárt a sim kártya érvényességi ideje. A vodafone telefonban azt mondta, hogy nem lehet visszaállitani a számot. Erre semmilyen lehetőség nincs. Igaz ez?
Jól gondolom, hogy emögött nem technikai okok vannak ugye? Nyugtassatok meg, hogy van már olyan fejlett techonlógia 2023-ban, hogy ha akarná a szolgáltató, "két kattintással" újra aktiválhatná a számot, és ahogy bekerült a karanténba, úgy ki is kerülhetne onnan.Igen fontos szolgáltatásokhoz volt hozzárendelve a szám. Láttam is az smseket, de most hajnalban jutott eszembe, hogy 15.-e éjfél volt a határidő. Az tévesztett meg, hogy van egyszer egy feltöltési idő vagy mi a tököm és külön valami sim kártya érvényességi idő. Na és ha ez utóbbi jár le akkor vége a világnak, megáll a tudomány, elindul a visszafordíthatatlan folyamat, aminek a visszafordítása nehezebb feladat lenne, mint feltalálni az örökmozgó fúziós vízzel hajtott cipősdoboz méretű hordozható atomerőművet.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
gabor9991
őstag
válasz 4Grider #80367 üzenetére
Próbáltam pár napja én is az utólagos számhordozást, így jártam én is, 12-én kikapcsolták az egyik számom, még aznap hívtam őket és említettem hogy utólagos számhordozással szeretném elhordozni ha lehetséges, nekem is a karanténos sztorival jött a nem túl kedves red asszisztens, rendkívüli paraszt módon állította hogy ez jogszabályi kötelességük amitől semmilyen formában nem térhetnek el, és a kérdésre hogy van-e bármilyen lehetőség amellyel vissza lehet állítani a kikapcsolt számot az határozott nem volt a válasza.Azt állította hogy a hat hónapot mindenképpen ki kell várni és csak ez után lehet ez a szám újra forgalomban.Miután felvettünk egy panaszt ezzel kapcsolatban kíváncsian várom a válaszukat,
Próbáltam az egyik ma legismertebb yettel flottába behordozni, meg se próbálták elindítani a hordozást mert szerintük kizárt hogy van ilyen utólagos hordozásra lehetőség
Ezt követően indítottam hordozást online a netfonehoz de onnan még nem hívott a megadott elérhetőségről az értékesítő.[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
válasz 4Grider #80367 üzenetére
Ez csak sima feltöltős kártya volt. A fő probléma igazából, hogy banki dolgokhoz is hozzávolt rendelve. Tehát mászhatok be a bankba. Természetesen azt se tudom telefonon elintézni 17 féle 7-10-4 jegyű azonosító kódok nélkül, hiába tudok minden mást, előttem a kártya, személyi adatok minden. Ezek a telefonos ügyfélszolgálatok annyit érnek, mint a windowsban a súgó funkció. Soha az életben nem tudott még az se megoldást adni problémákra.
Felhívtam mégegyszer az ügyfélszolgálatot, hasonló szöveg, de mondom ugye 2023-ban ez inkább csak akarat kérdése és nem technikai akadálya van a szám újra aktiválásának? Azt mondja erre nem válaszolhat és mégegyszer elmondta, hogy ha lejárt akkor nem lehet mit tenni. Vegyek új sim kártyát.Köszi a tippeket.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
domper2015
senior tag
Az elődöm olyan smucig volt, hogy mindenhova a céges számát adta meg. De annyira fösvény volt,hogy nem fizetett 4000 Ft-ot számért.
Aztán megkaptam a számot.
Kaptam felszólítást, smst-t bankból, Titásztól, biztosítótól,felköszöntést a rokonaitől. Ajándékba kapott egy maxi Vodafone otthoni maxi pakkotEbben az esetben egy feltöltőssel is jobban járt volna
-
yanna
őstag
válasz domper2015 #80371 üzenetére
Természetesen céges számot megadni sem jutna eszembe. Hacsak nem az enyém a cég.
-
-
asdf_
veterán
Én képes vagyok évi egyszer feltölteni es odafigyelni erre. Különösen, hogy -mivel az egyenleget különösebben nem fogyasztom- a feltöltés összegét rögtön el is költöm megyematricára (kényelmesen pont január végi történet mind a lejáratom, mind a megyematrica), ha nem töltök egyenleget, nem tudok megyematricát venni, mert nincs miből, szóval kétszer kéne elcseszni.
-
#04149504
törölt tag
Ismerős hasonlóan járt 2017-ben a vodával.
Hiába kérte, hogy kapja vissza a számát, nem voltak rá hajlandóak. Pedig bevállalt volna egy RED-es előfizetést, hűséggel, de így se nem akarták.
Na ezért vannak a feltöltős számaim telenornál: ott ha elfelejtettem feltölteni és kikapcsoltnák a számot még akár 180 napig visszakapcsolták (tapasztalat). Hozzáállás kérdése.
Post-paiddel vodánál vagyok amúgy. -
d4d
tag
Így van én láttam az smseket amiben figyelmeztettek csak nem azonnal reagáltam hanem úgy voltam, hogy van még 1-2 hét majd megoldom, plusz volt már tavaly ugyanilyen helyzet hogy nem töltöttem rá időben és ott nem másfél napról volt azó hanem sokkal több időről és mégis vissza tudták állítani a számot. Csak most ki lett találva valami sim kártya lejárati idő is, amiről eddig nem is hallottam. Mindig megcsináltam az adategyeztetést is. A hozzállásuk bosszant, ahogy előadják, hogy ezt sehogy nem lehet megoldani, holott ez nyilvánvalóan nem igaz. Ez a kamu lerázó szöveg az idegesítő. A bankban is majd megmondom a véleményem, hogy írtózatos pénzt húznak le éves szinten az emberről, szó szerint a semmire, hogy hozzáférj a saját pénzedhez és ennyit se képesek telefonon elintézni. Van két különböző kódom, ilyen meg olyan ügyfélbiztonsági kód, személyes adatok, kártya adatok, mondom év elejéig visszamenőleg minden tranzakciót visszamondok, ha kell, de ááá az nem elég, azt bárki "mondhassa" ez kevés az azonosításhoz.. és ügyfélszolgálatnak merik hívni magukat.
elemlampa.blog.hu
-
Marcsello31
őstag
Sziasztok! Olyankor mi van, ha reggel óta nincs mobilnetem, nem kapcsolódik
Fel a router, számla fizetve, sosem volt mèg ilyen. Másnál is volt hasonló probléma?!
Az app szerint aktív.a szolgáltatás. Jókor szűnik meg ez is. Vasárnapra .
Várok holnapig, ha semmi jelzem feléjük telefonon, tartozásom nincs.
Ilyen hibával mèg nem találkoztam. -
félisten
válasz Marcsello31 #80387 üzenetére
Kipróbálnám egy másik eszközben és ha ott sem működik, bejelenteném hibára.
-
Marcsello31
őstag
Hali! Rendben, Jó ötlet! Megnézem telefonban is.
Ilyen problémával mèg nem találkoztam, ezèrt is furcsállom
A dolgot.a kezdetek óta nem volt ilyen bajom egyébként.
Ha telóval sem megy, ès ha így marad több napra,
Amit remélek hogy nem, mert tetszett.
Akkor felmondatom a fenébe. Most vagy a toronnyal,
Van valami, vagy máshol, mert tèrerő van, jelzi
Is a router, de nem kapcsolódik fel.
Megnézem telefonban hogy mit művel.
Valami gebasz van, tegnap is jól ment.
Már írtam egy emailt a vodának azonosítóval,
Holnap nyomok egy telefon hívást is.
Sajnálnám. Mert itt szuperül ment eddig.[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
A nem érdekelt túlzás, kétszer néztem rá végül elfelejtettem, mire eszembe jutott késő lett. Fél perc feltölteni és kb nekik is eddig tartana újra aktiválni a kártyát. A különbség, hogy én ezért már nem tudok tenni, ők viszont tudnának, ha valóban az ügyfelet szolgálnák. De lezártam, elbúcsúzunk a vodától.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
félisten
-
félisten
Oké, nézd innét. Én azt az oldalt nézem, hogy semmi gond nincs vele, ha megteszem, amit kell. Az autó is szépen működik, amíg van benne üzemanyag, aztán annyi. Ezért kell bele tankolni rendszeresen. Én a fontos dolgokat beírom előre magamnak határidőnaplóba, illetve még előbbre is emlékeztetőnek, így nem marad el semmi.
-
gabor9991
őstag
Én is a kikapcsolás előtti napon jártam a Vodafone appban és semmi!!! nem figyelmeztetett arra hogy a következő napon lekapcsolják.
Biztosan meg lehetne oldani hogy a karácsonyi kedvezményes ajánlatokkal párhuzamosan a rendszer ezzel kapcsolatban is küldjön egy emailt
Illetve ha a yettelt és a telekomot ugyanilyen helyzetben nem korlátozza semmilyen jogszabály abban hogy kérésre visszakapcsolja a számot a korábbi felhasználójának akkor kíváncsi lennék rá hogy a Vodafone esetében ez miért nem lehetséges?
Van egy cikk, csak most nem találtam meg amelyikben pont ilyen helyzettel kapcsolatban megkerdezték mindhárom szolgáltatót hogy lehetséges -e egy kikapcsolt hívószám visszakapcsolás, abban a cikkben a Vodafone azt nyilatkozta hogy náluk méltányosságból általában kérésre mindenki visszakapja a számot, teljesen ingyen.
Ehhez képest a valóságban meg elhajtanak a pics@ba. -
Marcsello31
őstag
Ahoy! Megjelent egy kék rublika a vodafone oldalán bejelentkezés után:
Akkor ezekszerint már ez a történet végleg eldőlni látszik:
A mobilnet xxl díjcsomaggal kapcsolatban:A./1.3.1. pontban a Mobilnet XXL díjcsomag havidíja 1 vagy 2 év határozott idejű szerződéssel br. 5 490 Ft-ról br.
6 255 Ft-ra, határozatlan idejű vagy 1 vagy 2 év határozott idejű szerződéssel és e-Packkel br. 4 990 Ft-ról br. 5 755
Ft-ra
Azt hiszem nem kel szerződést hosszabbítanom nekem sem, .
De talán, ez a csomag még mindig olcsóbb lesz mint a többi ahogy elnézem.
Én szerencsémre az 5755ös kategóriába esek majd.
gondoltam halkan szólok.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Marcsello31 #80398 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen