- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
StoneBridge
senior tag
válasz DigitXT #14243 üzenetére
Áhá, értem. Mégiscsak én voltam az értetlen.
Beverly 500 jó cucc, nekem is bejönnek. Mondjuk az a kályhacső az oldalán nem annyira tetszik.
Viszont baromi kényelmes lehet, meg a tudat, hogy egy nagyobb tempós előzést is erőből megold. A Malagutis testvére, a Spidermax viszont valami elcseszett ronda, de a tulajaik imádják...[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #14253 üzenetére
Na azért kérdeztem, mert így nem csoda, ha nem szokásod digitálisan vezetni,
de egy kisköbcentis (itt mondjuk inkább a 125 4T környékére gondolok) gépnél,
pláne robogónál hamar rászokik az ember, ha haladni is akar: ezek ilyenek...Nyilván 250-300 ccm környékén már messze nem igaz ez, de van aki azokat is
keményen hajtja (állandó gyorsulgatás lámpától lámpáig), aztán tankolhatja. -
DigitXT
félisten
Érdekes ez a Malossi kuplung. Természetesen kompatibilis (huhh!), noha vannak
eltérések a felépítésében a gyárihoz képest, de ha a harang is tök ugyanaz...Szóval érdekes, mert a fehér rugók vannak benne semmi tuning, de így is jóval a
gyári fogáspontja felett fog, és nagyobb tempónál is old le: motorfék is kevesebb.
Viszont első blikkre teljesen jól motorozhatónak néz ki. Ha az ember nem figyel,
s a szokásos gázzal indít, akkor persze jobban seggberúg. De odafigyeléssel jól
csúsztatható, nyelezve meg 5500-on csúszik. Elég hamar megvan a 0-60... (3,4)
Fent megint nem megy annyira jól, de most FULL Malossi a hajtás, talán azért...
Multivarban Malossi görgők, hátul sárga kontrasztrugó és a(z új) Malossi harang:
mondjuk 7000 körül dolgozik 100 km/h körül*, elméletben nem félrehangolt.
Szerk: igaz, a Polini kontrasztrugóval, és a félrekopott gyári harang + kuplunggal
mértem már 8,6/5,0/10-et is ugyanezen paraméterek mentén. Bár a két egyenes
nem teljesen ugyanaz, ráadásul nem mindegy, hogy mennyire van tele a tank.*: természetesen nem utazóban értem, hanem nyélgázon gyorsításkor.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Na, tegnap is meg ma is faszán eláztam. Mondjuk tegnap szépen láttam, hogy 100 méterrel előttem esik, úgyhogy lassítottam, de a felüljárót már elhagytam sajnos, úgyhogy már szakadó esőben álltam be egy buszmegállóba, egy biciklis meg egy hajléktalan mellé, mindezt a Vácin kifelé a Városkapu előtt. Beraktam a Ventexbe a bélést, és egy jó 25 perc után hazamentem. Persze otthon egy csepp sem esett.
Ma viszont a Megyeri úton kapott el, nem volt hova beállni, úgyhogy hazajöttem, de mindezt egy rövid ujjú ingben, nem mondom, néhányszor fájt az eső, úgy szakadt. Kabát meg az oldaldobozban megúszta szárazon... -
Hauptmann
addikt
válasz szentkuti11 #14120 üzenetére
Ezt a videót csak most láttam.
Itthon ezt simán ráverik a motorosra a 'relatív gyorshajtás' gumiszabállyal, mert a gyalogos és a kerékpáros nem büntethető. Jó pár éve volt ebből egy precedens ítélet, éjjel az M6-oson elütöttek egy kivilágítatlan kerékpárost, és az autóst varrták be azzal a dumával, hogy nem a körülményeknek megfelelő sebességgel közlekedett, Az, hogy mi a faszt keresett egy kerékpár éjjel, kivilágítatlanul ey autópályán, kb. szóba sem került.
De amúgy tény, hogy a legtöbb motorosnak attól áll fel, hogy az álló autósorok között ki tud nagyobb sebességgel elmenni (lásd, a múltkori Silver Wing-es) köcsögöt). Aztán előbb-utóbb jönnek az ilyesféle meglepetések.
[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
Szerintem ez a búgós gumma volt fent nekem is a GTS-en, Heidenau volt az is. Hát terepesebb vidékre biztos jó, városba nem annyira.
Most egy kicsit sportosabbat választottam, Michelin Puwer Pure 2CT került fel hétvégén, sokkal komfortosabb a Heidenau után. Elég jónak tűnik, de esőben még nem próbáltam, a City Grip ott jobban teljesít állítólag.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Grillo
senior tag
Na, megvolt a reggeli zuhany is, és még a vízszámlámon sem fog meglátszani
-
DigitXT
félisten
válasz StoneBridge #14263 üzenetére
Power Pure-on estem pofára 2 éve. (Hátul City Grip, az tapadt...)
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy abszolút önhibás volt a történet.
Amúgy visszarakhattam volna a Heidenau helyett a Michelint is, de
végül nem volt hozzá kedvem, így kopik a 4évszakos. De nem búg. -
Grillo
senior tag
válasz tikshow #14265 üzenetére
Nekem a Metzeler FeelFree is jól viselkedett, egy élesebb kanyarban, lejtőre fordulva éreztem kis bizonytalanságot, de egyébként nem volt gond, mondjuk nem is nyeleztem.
Alul olcsó esőnadrág, bakancs mondjuk beázott, de hoztam még csere alsógatyát is, úgyhogy van száraz zokni, meg másik cipő is.
Az viszont meglepett, hogy a Shox Ventex, a béléssel ilyen jól bírta a vizet. A 25 km-ből jó 20 km-en esett, mégsem ázott át, a derekamnál lett kicsit nedves a nadrág. De van másik nadrág isMilyen jó a 3 doboz...
-
StoneBridge
senior tag
válasz DigitXT #14267 üzenetére
Én valahogy úgy voltam vele, hogy kell a 2CT (a City Grip sima úgy tudom), nekem a motoromon nagyon bevált a Michelin Pilot Road 3, iszonyat tapadós gumma. A GTS meg olyan könnyedén bedől, hogy lesz is eleget használva a széle, ott meg akkor tapadjon mint állat. Figyelni kell persze, hogy bemelegedjen, de rohadt kicsi a kerék, így hamar megtörténik.
Ősszel, hűvősebb időben lehet majd bajom (ezt mondta a gumis is), majd beszámolok róla, hogy mennyire korcsolyázik.[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
tikshow
addikt
válasz StoneBridge #14270 üzenetére
Van Pilot Road robogóra is.
-
StoneBridge
senior tag
válasz tikshow #14271 üzenetére
Azt csak rendelés és szerelés után tudtam meg. Sajnos.
A Pure szett legalább akcijós volt, 32k szereléssel, centírozással.Szerk.: vissza is vonom, ha jól látom csak nagy dögökre van méret (120 első, 160-as hátsó), nem icipici cukormázas robogókra.
[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
tikshow
addikt
válasz StoneBridge #14272 üzenetére
Nekem is csak előre jó. :\ De így, hogy most esőbe jó volt a Conti csak késő ősszel cserélem le valamilyen télire.
[ Szerkesztve ]
-
miresz
veterán
DigitXT: Nincs véletlenül elfekvőben egy jobb oldali Madison felírat n- betűd? Sajnos elhagytam.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Na, hazafelé is esett persze, de még a bakancsom sem ázott be. Azon kívül, hogy az Erzsébet hídnál, a rakpartra lefelé majdnem megtolt hátulról egy Fabia a lámpánál, nagyjából eseménytelen volt a hazaút.
Mondjuk, mikor megálltam a lámpánál, és meghallottam a vizes úton csúszó, blokkoló kerekeket, kicsit elszomorodtam, de a srác félre rántotta a kormányt, úgyhogy kb 20 cm-rel balra ért mellém. Ha jön egyenesen, szerintem egy fél métert megtolt volna.
Utána meg rakparton leugrott két gyalogos lánka a zebrára, de úgy, hogy csak jobbra néztek, én meg jöttem belsőben balról. A mellettem lévő autós is az utolsó pillanatban állt meg, reméltem, hogy a Skodás itt sem tol meg, de már nem ő volt mögöttem. -
DigitXT
félisten
válasz miresz #14277 üzenetére
Pont a fényezés miatt is gondoltam, hogy nem gyári, meg tényleg
tök máshogy néz ki az enyém, s egy adott matrica-alapon volt, de
a felragasztás után végülis különálló betűk, így akár le is eshet.Potom 9K szettben:
De a tiédre is annyi:
Homasitában 0,3K egy betű, de csak akkor érdekes, ha véletlenül
pont ugyanúgy néz ki. Elnézést, hogy feltételeztem, hogy az... -
Hauptmann
addikt
Megvanmak az első fogyasztási adatok plexi nélkül. 2,4 alja, illetve sikerült egyszer becsúszni 2,4 alá, konkrétan 2,391 l/100 km (ebben volt egy tököli út, a többi csak város). Tehát durván a nagyplexi, +0,2-0,3 litert jelent, a gyári közepes úgy plusz 0,1 liter az én 125-ösömön. A tankolási szórás minimális, mert az első lekattanás után mindig belenyomok még pont 1 litert, az első lekattanások között meg nem hiszem, hogy nagyon mérvadó különbségek lennének.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #14282 üzenetére
Mekkora a tankod, milyen távon nézed a fogyit? Ilyen decis különbségek simán
a mérési hiba kategóriájába esnek kis tanknál rövid távokon. A kattanások közt
is lehet 1-2 dl különbség. Mert pl. ma nálam 8,14-nél csattant el a pisztoly, ami
az üres tankhoz viszonyítva (9,56-os csatt) azt jelentené, még 1,4L volt benne...
Na ehhez képest belefért 11,19L, ami elméletileg lehetetlen, hisz' múltkor 12,37
volt az üres tankra rátankolós rekord, most meg 1,4+11,19=12,69 ami sok(k).
Cserébe a fogyasztás "baráti" lett, csak 5,3L/100 km, nyehehe: úton a légszűrő!
(Természetesen mindkét esetben csurig tankoltam, és mindig folyt is ki utána...)[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #14286 üzenetére
Ez a csávó amúgy hogy gondolja, hogy így vezet? Jobb kézzel húzza a gázt,
bal kézzel nyomja a telefont, és szemmel láthatólag előre se nagyon figyel...
De azért gyorsul a lámpától, bár szerencsére, csak nagypapis tempóban.
Előtte az Egéren azért tolta neki 100 körül talán telefon nélkül (akkor ért utol). -
tikshow
addikt
Nem tudom, hogy itt ki mit hord, de akinek kellene egy jó topánka, jóárasítva. Csak rendelésre van náluk, ma voltam. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
Caberg Ego-ról mi lehet az általános vélemény?
50k körül nézegetek sisakot, napszemüveg+pinlock amit szeretnékazért kérdezem, mert Cabergről mint gyártóról eddig nem is nagyon hallottam
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Debilon #14293 üzenetére
Olasz cég, közepes árú, viszonylag hitvány kidolgozási minőségű, de biztonságos (4-5 csillagos töréstesztű) sisakokat gyárt. Nekem egy Caberg Duke van tél vége óta: felnyitható állrészű, napszemcsis, pinlockos, kényelmes - cserébe baromi nagy benne a szélzaj. A legmagasabb, 5*-os törésteszt.
szerk: 54k HUF a Motoroázisban.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
pjohnny
csendes tag
válasz Debilon #14293 üzenetére
Első sisakom nekem is a Caberg Duke, mint bogyonak, mióta újra motorozom. Zajosnak tényleg zajos, bár több típusról is ezt mondják, ami felhajtható. Második szezont gyűröm vele, minőségileg én nem látok problémát, nem karcolódik feltűnően, a plexije tökéletes állapotban van, nem torzít. Szellőzését jónak látom, igaz, nem vagyok izzadós típus. Szerintem vegyél Caberget nyugodtan, ha megfelel az elképzeléseidnek!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz pjohnny #14295 üzenetére
Előző, 3 évvel ezelőtt - huszi.gyb topiktárs révén igen akciósan, 18.500,- forintért vett - szintén olasz, Kappa KV4 Jade típusú zárt sisakom sokkal-sokkal igényesebb kidolgozású, jobb anyagválasztású, minőségibb festésű, jobb bélésű és 140-nél is teljesen csöndes sisakomhoz képest írtam a "hitvány" kidolgozást. Sajnos a Kappát szemüvegesként fel-levenni nem kis macera volt, valamint brutális módon párásodott hűvösebb időben, ezért próbáltam váltani.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Debilon
addikt
köszi, nem szeretnék felhajthatót, bár biztosan praktikus..
jelenleg egy nem nagy eresztés Box BX-1-esem van, na ez zajos 100+ tempónál meg főlegamit még néztem az a Shark S700, esetleg Nolan N86 ezek a bázismotornál vannak jó áron valami louis special edition (nem tudom mit jelenthet)
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Hauptmann
addikt
Úgy néz ki, hogy a sima EBC hátsó betétem 9000 km-t bírt. Most kipróbálom ezt a fél szinter/karbon betétet, hogy miben más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Óra topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...