- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Netflix
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Disney+
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz csongi #14402 üzenetére
Elvileg ugyanabból az anyagból készül, mint az "igazi". Gyakorlatilag viszont van színeltérés, szóval nem hiszem (bár lehet hogy csak színezés, de annak mi értelme lenne?)
Egy dolog biztos, RMS görgőnél már szemre és tapintásra is jobb. Xcitingban jó volt, nem zabálta meg mint a Polini görgőket.
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok!
20.-ai hétvégén egy Balatonos bográcsozásban ki van benne?www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Szuper, nah szethuzni nem van kedvem .
De jo lett volna ha valamelyik megmeri a magassagot, mer akkor az atmerobol ki lehetetett volna szamolni a mennyiseget. Amugy koszonom ez is egy info amivel kozelebb vagyok.Gondolom arrol nem tettek emlitest, Milyen viszko megy bele?
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Na, hétvégén megjártam a Balatont, semmi gond nem volt, szépen jöttem óra szerint 100-105 körül. Fogyasztás 3,04.
Ma pedig hazafelé 3 km után elkezdett fulladozni, rángattam a gázt, próbálkozott, de leállt egy perc után. Mindezt az Erzsébet-hídról lehajtva, volt hova félreállni. Kicsit pihentettem, csöveket megnéztem, rendben lévőnek tűnik minden. Indítva elkapja, de pár másodperc után leáll, és nem lesz stabil alapjárat, sokkal alacsonyabban jár.
10-15 perc után újra indítottam, elkapta, felpörgött, és tartotta is, úgyhogy 1-2 perc után elindultam, és gond nélkül eljutottam a Nyugatiig, ahol újra eljátszotta. Hosszasan küzd, de végül leáll. Nem próbálkoztam tovább, hazajöttem vonattal, majd délelőtt céges autóval elviszem onnan, vagy megpróbálok vissza menni a cégbe.Nem úgy állt, le mint korábban, mikor elfogyott a benzin, az három hörrenés volt, és kész, meg nem is kapta el utána. Levegő?
Meg mintha kopogott volna alacsonyan, mármint olyan görgősen, ha értitek. Már ha nem beszélek hülyeséget.
Görgő 5500 kmrel ezelőtt volt cserélve, szíjjal együtt, lassan esedékes is volna.Faszom. 1300 km és 1 bő hónap telt el szerviz óta...
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Megvolt a robesz éves szervizelése: Köszönöm az Egümotorsnak, hogy nem belevaló kormánycsapággyal rakták össze a gépemet tavaly, én még mint a hülye jártak vissza hozzájuk után állításra, mert nem tudják miért, de fellazul... A többi hozzánemértésükről nem beszélve.
Most viszont jó van benne, új hátsó tárcsa és betét, új gyertya és karbi-hajtás ellenőrizve
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
Ha visszaemlékezek, az történt hogy ott volt a motor, berendelték a típushoz a csapágyat, de nem volt jó bele. Utána kiszedték a benne lévőt, és egy "olyat" raktak be. A szerelőm szerint biciklinél használnak ilyen kormánycsapágyat, ráadásul a golyósorra nem is megfelelően illeszkedik fel mindkét csapágycsésze. Plusz az én szériás Peopleom két féle vázzal készült, itt is elbaszhatták a rendelést.
Nekem is gyanús volt, háromszor nem tud helyezkedni a csapágy. Összefogtam tegnap kézzel, és lötyögött, még ha meg is van izomra húzva, akkor is felvezeti a futómű hibákat és fellazul a kontra anya.
Szerencsére most korrekt és hozzáértő szerelőm van (Pesthidegkúton), aki alaposan átnézte a robeszt és lebeszélt egy időre az eladás gondolatáról Igaz ebben az is szerepet játszott, hogy költöttem rá rendesen[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Grillo
senior tag
válasz dugynok #14426 üzenetére
125-ös, igen. Gyertyában olyan 6-7 ezer lehet, de most volt júniusban lánc/feszítő/hengertalp tömítés cserélve, akkor gondolom ezt is megnézték. De ötletnek nem rossz, van nálam másik, kicserélem, megpróbálom azzal.
A 100 óra szerint, az épp csak 90 valós, olyan óra szerint 120ig folyamatosan gyorsul, ami valós olyan 105-108 lehet, de ennyivel vagy 2 éve nem mentem, és akkor is csak próbaként. Olajat nem eszi most, a tömítés csere előtt fogyogatott.
Végig azért annyival nem tudtam jönni, de a 8ason azért voltak 10-20 km-es szakaszok. -
Grillo
senior tag
Na, cseréltem gyertyát (szép barna volt, majd lefényképezem), és lassan életre kelt, visszajöttem a cégbe vele torpanás nélkül.
Majd veszek új gyertyát, minden esetre majd elviszem szervizbe, csak ne 3 hónapig tartson megint... -
TayRol
veterán
3 napja gondolkozik cimborám, hogy eladja-e nekem a Beverly-t, amit linkeltem, de szerintem semmi nem lesz a dologból.
Most úgy állok, hogy max 500e ft-ot szeretnék költeni a motor árára, legalabb 2004-es legyen és legalább 400 ccm-es.A kérdés az volna, hogy Kymco Xciting 500-ról mi a vélemény? Pl. Vagy Scarabeo 500? Pl, de ez kinti.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz -Mosquito- #14433 üzenetére
Köszi. Sejtettem, de jó a megerősítés.
Az Apriliaról vélemény? Illetve erről a Beverlyről?
-
csongi
Topikgazda
Ebbe az évjáratba nem is lesz hazai ez garantált
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #14433 üzenetére
Az is csak évjárat függvényében, 2006-ban pl. nem volt. (enyém 2006-os volt, túrtam eleget a netet színkódok miatt )
-
-Mosquito-
őstag
válasz TayRol #14434 üzenetére
Képről adatokból amit látok.
Pakolni is szeretnél akkor doboz, nem ilyen játék koffer.
Műszaki vizsga nem stimmel. Miért? Nem használata,van mellette másik motor, stb?
"A motoron minden hibát megjavítattam" Mik voltak ezek?Álltalanosságban,
Tárcsák állapota, nagyon vállas a hátsó akkor min 2x annyi van benne.
A km óra számlálót érdemes figyelni, hogy legalább vízszintesek-e a számok.
Vízpumpa túlfólyója folyik-e,(jobb oldalt oldalt olajszűrő felett pici luk)
Szíj,görgő hajtás mikor volt átnézve, cserélve.
Töltést jó-e?
Ok, 12 éves gép,körbenézni milyen sérülések vannak rajta. Azt javaslom,ha megvan egy konkrét márka/típus akkor abból többet nézzél meg, sőt olyat is ami a leg drágább kevés Km-es, hogy legyen viszonyítási alapod.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TayRol
veterán
válasz -Mosquito- #14437 üzenetére
Műszaki nem stimmel? Nem jönnek ki az egész évek, vagy mire gondolsz?
Igazából a Beverly 500 a preferált. Ez a Kymco is tetszik de már túlságosan hosszú. A Scarabeo is szimpi.
-
TayRol
veterán
Amugy egy 250-es Atlantic sokkal gyengébb, mint az 500-as? Nem végsebesség, hanem motorhozhatóság (dinamika, kanyar) terén. Csak mert ez nagyon rendben van.
-
csongi
Topikgazda
válasz TayRol #14442 üzenetére
Motor ero jelentosen gyengebb, a 250es utazoja kenyelmesen a 100Km/h. Itt jol erzik magukat, ez egy optimalis terheles.
Gyorsulasban kb 70tol elmarad az 500hoz kepest.
Motorozhatosagban pedig a kisebb, konnyebb gep kezelhetobb, a kisebb suly miatt oldalszel erzekenyebb.
Kanyar dinamika, pedig a futomuvon es a gumik allapotan mulnak.
Feszes futomu javasolt, a lagy csak elmeletben jo. A kisebb kerek miatt lagy teleszkopokkal maszkalos billegos kanyarban. Rendesen ratesz egy lapattal az amugy is billegos robogo rendszerre.
A szilentek allapota fontos, ha jol tudom, ezek mar csapagyakon vannak. A motor farat mindnek be lehet ringatni, de nem mindegy mennyire. Ha rendben vannak akkor eleg merev es a kanyarban is jol viselkedik. A lagy teleszkopok tapasztalatom alapjan buntetnek. Ha az eleje lagy, hatul feszes, a hatso kerekrol vissza kapod, es koppanos lesz az eleje, raadasul be billenti az orrat. Ha az eleje feszes a hatulja lagy allandoan segbe vagast erzel, a lango suly rendesen odabasz a teleszkopnak. Jellegzetes jele hogy a rugo korok ossze ernek lekopik a festek.
Ha rendben van a felfuggesztes es a gumi is jo, akkor lehet donteni, mar amennyire ezeket lehet . De elvezetes lesz a kozlekedes. A CVT bol adodoan motor fek nulla, maradnak a fekek. Nekem a kisebb vassal elvezetesebb a kanyargas, konnyeb atteni, gyors kanyarokban jobb volt az 500 stabilabb volt. Az 500 tomegebol adodoan az oldalszelre kevesbe erzekeny mint a 250. -
huszi.gyb
senior tag
Na ma egy picit szerelgettem. Megkapta mindkét Maja az új rendszámtábla keretet. A felhelyezés bonyolultabb volt, mint aminek hangzik, most balra van eltolva mindkettőn, így adta ki.
Amiket áttettem a régi motorról az újra:
-doboztartó konzol+doboz
-ülések (csak a támla és a metin maradt az újról, azon karcmentes)
Valamint kapott egy mosást.Ami holnapra/ barátnőzés utánra marad:
- Szíj (Mitsu a régi Majából, abba meg megy egy új Dayco)
- Görgő (új, most megy bele)
- Plexi csere, ezen van egy karc.
- Régi Maja varioját felteszem rá valószínűleg, annak szebb a tárcsája
- A moddolt utángyártott féklámpakapcsoló nem nyert, újra kell moddolni (1mm-rel rövidebb, mint a gyári, ezért kell rá egy kis plusz anyag )
- Olajcsere
- Gumi csere (inkább a 2 éves City Grip menjen rajta), ez a tétel Marcellre vár...Azt még nem döntöttem el, hogy 4Road állandóra megy-e rá, vagy sem, először legyen rendben, és kész. Utána rá fogom tenni, régi Majára szereznem kell még egy gyári dobot (vagy Marcellnek megjavítani).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #14445 üzenetére
Zsiir
En is haladok az xcitingel osszefele.
Vegso megoldas lett. Uj dugo, gyuru, csapszeg. Hengerfej felujitva, gepimunka, uj vezermutengely, szeleprugok teljes csere, szelepszar szimering, szelepek becsiszolva, szelephimba feljavitva akar a gyari. . Vegre betyaros ero van benne, olyan amilyennek lennie kell.
Fekmunkahangerek teljes szetszedese, kipucolas uszocsapok zsirzasa, kormanycsapagy ujra zsirzas. Telo olaj csere. Lassan kezdem ossze rakni ,,,, vegre .
Persze a valto meg hatra van, de azon is atmegyek.Taylor: Akkor 500, 150-160 korul lepkednek.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #14447 üzenetére
Aaaaa dehogy. Azt nem lehet....
Nah jo,, lecserelnem de senki nem ad 380-400-at erte, az alatt meg nem adnam az allapota miatt.
Amugy egy 500as 2005 os vas.Digitxt, hobby szerviznek nem neveznem. Valamikor volt egy karosszeria lakatos muhelyunk, es mostanaban a baratok talalnak meg javitgatassal, mert szerelo fronton itt is keves a megbizhato. En meg elvagyok ezekkel, csak keves az idom . Ez a tervezett utolso masina, aztan robogni akarok nem a szerszamokkal kinlodni. .
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!