- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
- Microsoft Excel topic
- Facebook és Messenger
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #15651 üzenetére
Legalább te nem fikáztad. Az a másik (hipszter köcsög) viszont idegesítő volt.
De amúgy én is marha voltam, mert feltételeztem, hogy van A2-es jogsid. Még a
Madisont is odaadtam "viszonyításképpen": azért "robogóhoz képest" mendegél.
(Aztán nem tudom, hogy az YBR mekkora erőgép, de írtál valami orrkifújásról.)Tisztában vagyok vele, hogy nem minden a teljesítmény, leülök magamtól...
Szerk: megvan a HSZ-ed.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #15652 üzenetére
És melyik hipszter nem köcsög?
Reggel, Hegyalja út, Erzsébet híd felé, lejtős rész, megyek az autósor között. Bal sávban BMW, a jobban Lexus. A BMW behúzódik a korlát mellé, hogy elengedjen, de a Lexus is húzódik balra, olyannyira, hogy a bal kerekei át is mentek a felezővonalon, és látom, hogy nézi a bal külső tükröt. De elbaszta, mert így meg hirtelen jobbról megelőztem. Nem szabályos, de a jó kurva Lexusos anyját. Utána meg villogott a paraszt, de folytattam az utamat középen.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #15649 üzenetére
Most már nem sokat... Csak egy-két autót kell eladni hozzá évente
Plusz a tervezett szervizek...www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Dühös (?) robogót keres. Ha gyorsulásra gyúr, akkor Velvet 400.
Az FXR amúgy tényleg tökös egy masina ~80-ig jön a Madisonnal.
(De lehet, hogy nem volt felokosítva rendesen. De az enyém se.)Mondjuk dombos megyeszékhely és 30 km vonzáskörzetében már
tényleg inkább a T-max felé hajlanék. Nem árt, ha nem picuri a gép.
Csak legyen rá della. Szerk: többi ajánlás no comment.
Na jó mégis: Nexus 300 talán nem rossz, de akkor miért nem 500?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #15656 üzenetére
A Vén Szivar szvsz nem Zoltán + nincs gyereke + Enduro-t keres az FXR helyett.
A többi stimmel. -
DigitXT
félisten
válasz Grillo #15658 üzenetére
Én is elfogadnék 300 ccm-et a Madisonba... Mármint pluszba, két hengerrel.
De igazad van, óriási különbség nem lehet (az 500-as csak 460). Madison 383.
Viszont ha könnyebb a blokk, akkor mehet hasonlóan az elején. Amúgy a fogyi
Andrew-nak nem volt nagyon sok. A "dühös motoros" meg kifejezetten lesz.rná.
Abban vagyok csak biztos, hogy a Runner után az SH nem lenne "neki való".
(És itt nem a menetteljesítményére gondolok, hanem a robogó kialakítására...!) -
huszi.gyb
senior tag
Ha már szopóroller topic... Találtam egy eladó motorszállító utánfutót (2db-os). Az eladó elmondása szerint: Gyari hibatlan allapotu, muszakis torzskonyves, 8db akaszto van pluszba hozza amit sok helyre tehetsz
2008as gyartas, 2kitamaszto van meg rajta, 7 ,8ezer km van benne osszesen... Ha esetleg úgy alakulna, hogy hozzám kerülne, lenne rá igény?[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #15663 üzenetére
Még jó, hogy kcsa átült.
Az ő motorját is vittem anno bérelt utánfutóval... Valami 5000Ft/nap-ért adták oda...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Mára szétesett a fényváltó kapcsoló, csak úgy van világításom, hogy ha rögzítem fénykürt állásban. Egy ideje már szórakozott.
Egy olyan kapcsolóról beszélünk, amit alig használunk. Ha az indexkapcsoló menne tönkre, még meg is érteném.
Ennyit a csodálatos japán minőségről.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #15668 üzenetére
+1 Esetleg vmi fiatalabb (még) sérülésmentes gép.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #15668 üzenetére
Hát, haver 500-as X9 EVO-jának tényleg semmi baja. 5 éve van nála, használja is rendesen, de még az a kibaszott elektromos sztender végállás kapcsoló sem volt képes elromlani.
De persze, nem ez az általános.
DigiXT,
Gondolkodom a múltkor említett Forzán.
tikshow,
Pont a másik oldalra borult, úgyhogy még ütést sem kaphatott.
-
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #15672 üzenetére
Tudod miért "xopik" az egész fórum? Mert a fórumon a problémák kitárgyalása a
téma, és viszonylag kevés olyan ember van, aki csak azért is odamegy, naponta,
hogy "ellensúlyként" elmondja, hogy neki még megy a gép. Még mindig megy.De most tényleg! "Szopóroller" lenne a Madison? Volt vele gond? Igen. Voltak vele
nagyobb gondok is? Igen. De valójában ezek nagy része inkább az előző "hanyag"
tulajra voltak visszavezethetőik, vagy balesetekre. Vaaagy... Hagyott az út szélén?
IGEN! Tudniillik nem húztam meg eléggé a varióanyát nagy tuningolásban. Szóval:
magamnak csináltam problémákat, mert valahogy nem akart "magától "elromlani...Arról nem lehet hosszú távon polemizálni, hogy kitolom a garázsból, ráülök, röffen,
bemegyek dolgozni. Este megint ráülök, megint röffen, és hazamegyek. Uncsi.
Ha mondjuk tuningolom és javul/romlik a gyorsulása, akkor már lehet beszélni róla.
Vagy ha felveszem kamerával, hogy jujj, benéztem a nénikét. Egyébként: uncsi.
Persze lehet, hogy én vagyok helikopter, mert nem járok olyan fórumokba, ahol az
a napi téma, hogy ma is gurultam egy jót, hiba nélkül, ugyanúgy, mint tegnap LOL. -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #15673 üzenetére
Városon,ország határon kívül is menni kéne néha,nem csak a garázs körül.. El mernél-e indulni egy több napos 2-4ekm útra vele? Ez itt a kérdés. Azokon a fórumokon ahol uncsi van arról megy a diskurzus hová kéne gurulni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #15674 üzenetére
Nem tudom, észrevetted-e, hogy ez nem az a topik. Tudom, hogy Téged
ez nem szokott zavarni, de azért na! Annak idején túráztál robogóval. De
már jó ideje nagy vasat hajtasz. Nem érzed cikinek idecitálni, hogy azon
más fórumokon TI állandóan a világot járjátok, és mi miért nem tesszük?Amúgy a "garázs körül" mászkálás SOKKAL megterhelőbb a motornak,
mint a hosszú túra. Hosszú távon, bemelegedve ugyanis nem kopik úgy,
továbbá (Madison esetében legalábbis) a fogyasztása is jóval kedvezőbb.
Szóval el mernék-e indulni? Miért ne? Tavaszi olajcsere, az első fékbetét
ellenőrzése/cseréje, hitelkártya bekészítés (a tankoláshoz), és mehet!De nem az én világom. Tényleg halálra untam magam, amikor elmentem
a Mátrába csapatni egyet. Mármint nem a szerpentinen: az jó volt! De
visszafelé pl., amikor csak jössz, jössz - és zúg a füledben a szél zaja...
Mondjuk akkor még az volt az izgi, hogy elérek-e a benzinkútig. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #15674 üzenetére
Amúgy voltam már országhatáron túl is a Madisonnal... Bár nem sokat.
De amúgy tényleg miben más "2-4ekm" attól, hogy pár nap alatt tolod le?
Idézzem a "szervizkönyvemet"? Kezdjük mondjuk a légszűrő cserétől?
44364 km: gyári légszűrőszivacs, MOTUL légszűrőolaj
45362 km: olajnyomásmérő (megjegyzem ez TUNING)
46360 km: válasz Moszkítónak (motor a garázsban áll)
Ez mondjuk így nagyjából 2K km, csak tankolással... Minek kellett volna
történnie? Vannak a csereperiódusok, amikor hozzá KELL nyúlni... Lehet
hozzányúlni tuning miatt is. Pl. 45451-nél Polini kontrasztrugót bedobtam.
(És egyben cseréltem a hátsó fékbetétet is. Azaz részben karbantartás.)Ha kiveszem a tuningot, mi marad? Naponta szerelőhöz járok szerinted?
Vagy naponta aláfekszek a gépnek javítani? Azért, mert "szarolasz"?Ui: valószínűleg az akkura rá kell majd töltenem, mielőtt újra kihozom.
Mentem már vele -5 fokban is, és nem haltam meg: a hó miatt raktam le.
44183 km óta van benne a J.Costa: az is tuning, nem szükséges valami.
Sőt, valójában rontott a teljesítményen. (De javított a fogyasztáson!)[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #15675 üzenetére
Vannak azért robogós fórumok ahol túráznak a gépekkel és össze is járnak. Ez a fórum nem véletlenül lett "szopóroller"..na. Arra próbáltam rávilágitani, hogy a többség Bp-en/környékén használja a gépét azt is elég keveset és mégis mennyi probléma van vele. Én messzebbre nem mernék elindulni egy folyton xopató technikával.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz tikshow #15677 üzenetére
Nálam szerintem az van, hogy amennyivel nőne a téli fogyi, a hideg miatt,
annyival csökken az óvatosabb gázkezelésemtől... És amúgy manuális
a szívatóm: a garázsból mondjuk 5 fokból indulva csak "félig" kell ráhúzni!Viszont mondjuk este szabad ég alatt az edzőterem elől indulva pl. -2-ben
kéri csutkára, de perceken belül vissza lehet tolni (persze óvatosan).
Nézni szoktam a vízhőmérsékletet, és ahhoz lövöm be: ha megvan 40 fok,
már lesz stabil alapjárat. (Igaz, még nem 1500, hanem picit dohogósabb.)Mosquito34: igen, sok problémánk van, mert lefosott kotla import szarokat
veszünk "occón". És lásd, a japán űrtechnika is megmurdel, ha valaki már
"lelakta": nincs olajnyomás/nincs kompót, meg ha elütik az embert... Igen,
fejünkre lehet olvasni azt is, hogy nem járunk össze... Noha a "nevében"
ez egy baráti topik (és élőben még sosem volt verekedés), azért megy a
nagy arcoskodás néha rendesen (tuti én is csinálom...), amitől az ember
kedve elmegy attól, hogy találkozót szervezzen/gurulásban gondolkodjon...Meg a magam részéről nem is érek rá. Van meló, edzés, meg alvás.
Szeretek motorozni, de nem nagyon van rá időm. Ez van! Mindenesetre a
kérdésedre a válasz IGEN! El mernék indulni 2-4ekm-re. Pont azért, mert
a nagyobb "xopásokon" már túl vagyok, és tudom, mi van a motoromban!
Amikor csak rámondták, hogy új a vezérműlánc nem tudtam csak hittem.Viszont ha vennék egy használt japánt (megint!), azzal már nem biztos.
És nem azért, mert japán-fóbiám van (nincs: szerettem a Yamaháimat!),
hanem mert láttam a piac működését, és a tulajok hozzáállását. Hajtja,
ameddig megy: japánnál amúgy veszélyesebb ez, mert a soha nem kellett
rá költeni gyakran annyit tesz, hogy kellett volna, csak sz.rt arra is... Lásd
pl. nagy Majánál főtengely szimeringet... filléres dolog! A szerelő szarta le!
Szóval, aki megvesz egy tetszőleges használtmotort ma Magyarországon,
és utána AZZAL bátran el mer indulni 2-4ekm-re túrázni, az tud valamit.Vagy van ismerőse motorszállító utánfutóval. Hitler kirohanása örökzöld.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #15678 üzenetére
Állandóan kapom a vérszívást a régi Maja miatt ezen a fórumon... Persze, költöttem rá, szoptam vele, többször az idegeimre ment. De visszagondolva nem volt lehetetlen feladat, csak mindig akkor szopatott meg, amikor a legkevesebb időm volt...
Még olyan is volt, amikor szerelhetnékem volt, de nem produkált semmit.Annak ellenére, hogy "csak" 180-as, az elmúlt két év alatt 3x volt Győrben, 2x Balatonon. Igaz, országon belül, de ha időm engedi gurulgatok vele. Van olyan állapotban, hogy elinduljak vele 2-400km-es karikára. Igen, lehet, hogy szoptam a karbi miatt a gyertyával, és Győrbe érve kicseréltem (az amúgy is 2-3000km-t futottat), meg nekem 3000 az olajcsere periódus. Elindulnék-e vele 3-4000km-es túrára? Igen, ha lenne rá időm és pénzem. Nem feszített tempóban, hanem kényelmesen, persze pár tartalék szerszámmal... Kalandnak jó lenne, és ha valamit szerelni kell, megoldom.
Összességében szerintem messze lenézettebbek a gépek itt, mint amilyenek valójában. Lehet, hogy nem új, meg néha ezt-azt kell vele csinálni, de nagy ügy...
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
Na, akkor mikor túrázunk?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #15681 üzenetére
Ha elolvadt a hó.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #15681 üzenetére
Ha egy picit melegebb lesz (nem tartós mínusz) veszem elő a vasat. Nincs igazán jó téli ruhám...
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #15681 üzenetére
Ha Huszinak meglesz az utánfutó, és elolvadt a hó.
És még vonóhorgos autót is szerez valaki.
-
Grillo
senior tag
Ha elmúlik a fagy, akkor egyrészt azonnal veszek egy szekunderszelepet, és valahova betolom. Ugye eddig próbálkozás volt Kawasatival meg Aszalósékkal, mondjuk úgy, hogy eléggé kétséges, hogy oda vinném vissza.
De akkor kihez?
Járóképesen raktam le szeptemberben, de ugye előző nap 2x állt le a BAH-Nyugati távon, másnap meg gond nélkül visszamentem a melóhelyre.
Amúgy is cserélni kellene a szíjat, görgőkre, csúszkára ránézni.
Gumi új rajta, fékek rendberakva, olajat megoldom, bár ha már ott van valakinél mehet az is. Vezérműlánc cserélve.Eladni most biztos nem fogom, mert akkor nem tudom mikor lesz megint bármim, meg ennyi után már lassan én is cseréltem mindent. Célnak megfelel, csak ne kelljen 1000 km-ként szopni. Vagy ha igen, akkor legalább ne 2 hónapig tartson az egy napos meló.
-
dugynok
senior tag
Nah, kész lett nekem is a motorom. Szelephézag állítás, vezérműlánc csere + tömítések, gyujtótrafó csere + kábelezés olaj+szűrő csere. Faca lett, máris szebben jár. Összesen 83 kavics.
-
dugynok
senior tag
válasz Grillo #15696 üzenetére
Neked is mostanába volt lánccsere, nem? Mennyibe fájt és miket csináltak? Csak kiváncsi vagyok Gergő máshoz képest milyen árba dolgozik.
Egyébként múlthét elején vittem át, mondtam neki nem sűrgős nekem (nincs garázsom, kint van a vas, nála meg legalább garázsba volt a hó idejére ) 3nap múlva hívott, hogy ez és ez van, mi legyen. Megbeszéltük a javítást, ma hívott, hogy mehetek. Szóval igazából nem ült sokat rajta, pedig volt még 3-4 robesz most is nála. -
-
-
Grillo
senior tag
válasz dugynok #15697 üzenetére
Összetett volt a sztori, mert egyrészt náluk állt hónapokig, másrészt nem tudom tételesen. A hengert amúgy is le kellett bontani, mert elfosta magát a hengertalp tömítés, úgyhogy nem tudom csak maga a lánccsere mennyi lett volna, így együtt 73k lett a vége, lánc, feszítő, olaj+szűtő, hűtőfolyadék, tömítések, szelepállítás, meg volt egy 5 centis szeg a hátsó gumiban, amit javítottak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs