Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #8388 üzenetére

    Akkor én is. Viszont úgy nagy esélyt adok a hardveres problémának.

    Nem teszem felelőssé az NV-t a gyártók spórolásáért, azért viszont egyértelműen felelősségek, hogy a termék megjelenésekor lefektettek az órajelváltásra egy részletes speckót, ami szerint írják a drivert, majd több hónappal később ez megváltozik. Lehet, hogy a referenciakártyák kibírják, de kizárt, hogy ne legyen ebből hiba. Ezeket a módisításokat az asztali driverbe be sem kellett volna vezetni.

    Ez a probléma, hogy sokan leragadtak a DX9-nél, amikor a DX10 a fentebb részletezett problémákra a megoldás. Ha ma DX10-ben megírsz valamit, akkor az a render még a két év múlva érkező GPU-kon is futni fog. DX9-re ez már nem biztos, hogy áll.

    Neked 560 Ti kártyád van, és közben az 560-ról beszélsz. Nem egy a kettő. Jó lenne ezt pontosítani, mert ha rákeresel egy GTX 560 tesztre, akkor nem azt fogod látni, hogy bármit is tudna kezdeni a HD 6950-nel.

    A PhysX néhány játékban már skálázható. Az On beállítás több részre bomlik. Pl.: Medium és High szint.
    Nem érdemes társ-GPU-ra költeni már. Ha a PhysX érdekel, akkor inkább GTX 680-ra gyűjts, mert a Borderlands 2-ben például a Fermit számos effekttől eltiltja az NV. Csak Kepleren lesz folyadékszimuláció, és ruhaanimáció. Tök mindegy, hogy van-e társkártyád az effektek szoftveres oldalon lesznek letiltva, ha nincs Keplered. [link] - erről már beszélt a Gearbox fejese.

    A GPU-Z felismerőrutinja elég rossz. Ott a Fluidmark. Azzal kell ellenőrizni, hogy megy-e a GPU PhysX. A GPU-Z pipálgatós marhasága lényegtelen.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák