- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Netflix
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Asustor NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
GabN73
addikt
Alapvetően akkor vásároltál, le is vonták, majd X idő után a zárolás/előjegyzés lejáratát követően jóváírták (fun fact: ilyenkor nem küldenek értesítést a jóváírásról)
Valamiért a kereskedő nem tudta megigényelni az összeget, aztán most vonták le utólagosan...
Feltehetőleg az NFC-s fizetéssel volt valami, mert az összes Simple/ApplePayen keresztül ment ... -
KillerATi
tag
Sziasztok!
Ha szeretnék egy új webkártyát annak mi a menete? Simán letiltom a régit és kapok automatikusan újat?
-
KillerATi
tag
válasz herdsman12 #11059 üzenetére
Úgy voltam vele, hogy váltok Smart csomagra a Netről, akkor úgyis lesz majd új, tegnap voltam bent, de természetesen közölték, hogy szombaton ilyet nem lehet intézni… Persze, lehet hogy én nem olvastam ennek(se) rendesen utána, de már meg sem lepődöm, mert amióta OTP-s vagyok, valahogy, soha semmi nem megy az elvárt módon.
Eddig is fontolgattam a bankváltást, a náluk levő hitelem a visszatartó erő csak, de már az se sokáig.
#11060: Van Revolut számlám, de oda minimum 4 ezret kell feltölteni, és akkor folyton bsztat az értesítésekkel hogy kevés a pénz rajta. A webkártyára meg szó nélkül fel tudok tenni akár 500 forintot is, ha épp csak annyi kell. -
BB9000
senior tag
-
veterán
Aki esetleg még használja a Simple Plus alkalmazást, érdekelnének a tapasztalatok. Pl a telefonnal való fizetés. A régi nekem jól működik, de kipróbálnám az újat, viszont nem akarom, hogy valami keverés legyen.
Előre is köszönöm, ha valaki reagál. -
donbig
tag
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Én elégedett vagyok a Simple alkalmazással. Megszűnt viszont benne az egyenleg lekérdezés lehetősége. Nekem egy virtuális OTP kártya van csatolva, nagyon egyszerű volt ellenőrizni az egyenleget. A Simple Plus-ban van ilyen lehetőség?
[ Szerkesztve ]
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
donbig
tag
válasz Criminal017 #11065 üzenetére
Régebben volt egy egyenleg lekérdezése menüpont a Simple-ben. Ez megszűnt - bár lehet,hogy csak virtuális kártyánál. Ebben van ilyen lehetőség?
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
KicsiRegő
tag
válasz donbig #11066 üzenetére
Az összes ilyen típusú egyenleg lekérdezést megszűntette az OTP márciusban, azóta a weboldalon is csak a Prepaid kártyákét lehet lekérdezni, szóval nincs és nem is lesz ilyen lehetőség.
A mobilfizetés pedig utolsóként fog majd átkerülni a Plusba, itt írják is.
[ Szerkesztve ]
-
herdsman12
őstag
válasz KillerATi #11061 üzenetére
Milyen hülye rendszer, hogy nem lehet bármit, bármikor intézni. Jó, hogy ki nem találják a páros hét - páratlan nap... és fordítva rendszert.
Nálam akkor lesz aktuális a bankváltás, ha sikerül a Net számlacsomag árát megemelniük ezzel az 500 Ft-os, új OTP Bank hozzáféréssel. -
vnorbi
aktív tag
válasz vnorbi #10928 üzenetére
Mai Facebook postjuk alatti kommentben elejtették, hogy a "7*24 órás, OTP bankkártyák közötti azonnali átutalás"-t nem tervezik áthozni az új rendszerekbe. Azzal indokolták, hogy az azonnali átutalás is 0-24-ben megy minden nap, így már nincs hozzáadott értéke a kártyaszám alapján történő utalásnak.
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Jövőre ugyebár a smartbank mobil alkalmazás fizetős lesz. Lesz valami hátrányom abból ha nem fizetek rá elő? -
zolnagy
őstag
-
vnorbi
aktív tag
válasz rothfb #11077 üzenetére
Amikor regisztráltál, akkor elfogadtad, hogy a szolgáltatás havi díjas. Akkor is, ha használod, akkor is ha nem használod, de ideiglenesen ezt a díjat nem terhelik be. Ha nem mondod le (amit csak személyesen bankfiókban tehetsz meg), és egyszer majd vége lesz az akciós időszaknak, akkor elkezdik terhelni a díjat a költségviselő számlára.
Facebook postok alatt az erre vonatkozó kérdésekre szoktak olyan választ írni, hogy majd lesznek ingyenes hozzáférési lehetőségek a mostani OTPdirektes konstrukciókhoz hasonlóan (de nem törik magukat, hogy ezt kidolgozzák).
@Peter.70:
A mostani állás szerint, ha nem kéred a Digitális szolgáltatásokat, akkor lakossági ügyfélként nem tudsz majd mobil appal kezelni semmit márciustól. Például az online kártyás vásárlások jóváhagyásokhoz SMS kódot kapsz appon belüli jóváhagyás helyett, és az OTPdirekt belépéshez nem használhatod a QR kódos beléptetést, ott is visszajön az SMS kódozás. Ha telefonról kezelnéd továbbra az OTP-s számláidat, arra marad a telefon böngészőjéből való belépés a webes OTPdirektbe, de ez a lehetőség is megszűnik várhatóan még 2022 vége előtt, és csak a Digitális szolgáltatások maradnak az új Internetbankkal és Mobilalkalmazással.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
válasz zolnagy #11076 üzenetére
És ha én nem akarom használni? Most se használom. Attól az internetes felületet még tudom majd használni gondolom
11080 vnorbi: A QR kódos belépés most sem működik. A jóváhagyáshoz meg akkor majd sms kód meg telekód.
Egyébként meg majd kiforrja magát szerintem[ Szerkesztve ]
-
veterán
Na várjunk. Amiről beszélünk, az az OTP Direkt. Azért pedig eddig is fizetni kellett... Most majd duplán kell fizetni?
A böngészős felületet használva nem következik automatikusan az app használata is. Ismerős sem használja, csak a böngészőst. Amúgy meg fizeti az OTP Direktet. -
addikt
válasz vnorbi #11080 üzenetére
Volt (részben) ehhez kapcsolódóan nemrég egy kérdőív, ahol különböző bankkártyához és előfizetési típushoz járó kedvezményekről kérdezték a résztvevőket, én is kitöltöttem, abban már voltak részletek a különböző csomagokról, az ingyenesről is. Igazából arról kellett dönteni, hogy melyik összeállítás a legszimpatikusabb, vagy mi az amire nincs szükségem, nem kellene a csomagba. A kérdőív végén azt hiszem azt írták, hogy 2022 közepétől tervezik bevezetni ezeket.
-
Atomgeszi
veterán
Én ma beszéltem az ügyfélszolgálattal, ahol azt írták, hogy
"A teljes szolgáltatás havidíja lesz 499 Ft. Az új internetbanki felület és az OTP bank applikáció díja. "
Az az eddig úgy néz ki, hogy tavasszal megszűnik a Smartbank mobil alkalmazás, és 2022 év végén pedig kivezetik a jelenlegi PC/notebookról elérhető OTPDirekt szolgáltatás. Helyett lesz az internetbank: [link]Szóval mindenképp le akarják húzni az embert, az sem megy, hogy akkor mindenki vált webre, hogy majd onnan utal.
Komolyan vicc ez az egész. Én soha még SMS értesítést sem kértem, hogy spóroljak.
Havonta amennyit használom a mobilos smartbankot az az, hogy befizetem a számlákat, amiért már alapból ugye vonják a díjat. Meg néha vásárolok neten, amihez feldob egy push üzenetet, meg használhatom az ujjlenyomatom hitelesítésnek. És akkor ezért 499 Ft-ot még fizessek?
Más az, ha valaki munkaszerűen egész nap használja, de az aki csak néha-néha, és amire kellett megfelelt a régi alkalmazás is tök ingyen, ez disznóság.Ja arról nem is beszélve, még azért is pénzt vontak le, hogy az ember a napi limitet átállította.. de oké legyen, az legalább csak egyszeri levonás limitenként.
[ Szerkesztve ]
-
donbig
tag
válasz Atomgeszi #11087 üzenetére
Kb. 25 éve vagyok OTP ügyfél, de most elég pipa vagyok. Terelnek mindenkit a digitális szolgáltatások felé aztán lehúznak. Csak PC-n bankolok, ( illetve a Simple-t használom ) akkor, ha jól értem kifizetem a mobilos app havidíját is,amit nem fogok használni. Lehet vitatkozni az összegről, hogy sok vagy kevés, csak belekényszerítenek olyanba, amit nem akarnék. Nekem is tökéletesen megfelelt a Direkt "ingyen" , arra amire használom.
[ Szerkesztve ]
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
donjohnson
addikt
nálatok megy a paypass-os fizetés otp-s visa kártyával?
én ma próbáltam 2 helyen, de mindkét helyen csak a chip-es részével tudtam fizetni végül.ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
GabN73
addikt
válasz donjohnson #11092 üzenetére
Simán lehet kártya hiba
-
donmackó
őstag
válasz donjohnson #11092 üzenetére
A feleségemé pont így kezdte, majd a végén kinyiffant a kártya (online fizetésen kívül mindenre használhatatlan). Először az nfc majd a chip -es, végül a mágneses fizetés sem működött. Csak azért nem lett cserélve, mert csak fél év van az érvényességi időből, addig meg használja az enyémet.
Release the cable hounds!
-
GabN73
addikt
válasz donjohnson #11095 üzenetére
Mivel elég silány minőségűek manapság, ezért egyrészt használódnak, másrészt fejlődik a technika is, a kártyás rendszerek is, illetve a biztonsági dolgok is, így valószínűleg ezért
-
Simulacrum
senior tag
válasz donbig #11088 üzenetére
Én is több, mint 20 év után váltottam nemrég. Én nagyon meg voltam elégedve összességében a bankkal, bár nem sokat vásárolok és utalok, de amikor akartam mindig flottul ment. Nálam kártya se ment tönkre sosem, igaz nem vagyok extrém felhasználó. A helyi bankfiókjukban levő alkalmazottak nem voltak toppon, de a közeli offline elérhetőség is sokat számított. Most, hogy már lassan tényleg mindent el lehet neten keresztül intézni úgy döntöttem ezt a kényelmi lehetőséget már el lehet engedni és néztem egy alternatívát, mert az eddigi megbízhatóságuk számomra sajnos egyre többe került.
Próbáltam keresni a neten számokat, de nem találtam. Van valahol statisztika a lakossági ügyfelek számáról bankonként?
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz donjohnson #11095 üzenetére
Van benne egy antenna körben ha az megszakad akkor nem fog működni a contactless fizetés. [link]
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
donjohnson
addikt
válasz MasterMark #11098 üzenetére
köszi az infót, érdekes kép.
amúgy azóta megint jó volt. pedig nem csináltam vele semmit. nem is hajtogattam.
lehet, hogy akkor "határon van a dolog" és néha érintkezik, néha nem.ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
donbig
tag
válasz Simulacrum #11097 üzenetére
Bankfiókba talán két-három évente egyszer megyek be, akkor sem feltétlenül szerzek jó tapasztalatokat. Utoljára relatív nagyobb összegű készpénzt szerettem volna befizetni, kis híján kiküldtek az automatához. De én ott szerettem volna befizetni, nem értettem,ha már számot húztam, ott vagyok,miért nem lehetett elintézni - közben pedig úgy tudom elég sok ügyintézőt elküldenek. A másik nem OTP specifikus, gondolom máshol is megpróbálnak mindig valamit rábeszélni az emberre. Utoljára talán valamilyen hitelkártyát -amire semmi szükségem-, csak az előnyeit hangsúlyozva, és persze ha az ember nem kérdez rá, akkor nem derül ki, milyen költségei vannak. Én is elégedett voltam egyébként nagyon sokáig, azt sem gondolom, hogy máshol kolbászból van a kerítés. Mondjuk például ezt a több évtizedes hűséget is lehetne jutalmazni valahogy.
Ügyfélszámra nem találtam én sem semmit.
donjohnson: nem OTP kártya ugyan, de egy nap négy helyen nem tudtam paypass fizetni. Első ránézésre semmit nem vettem észre, másodikra viszont igen, hogy eldeformálodott, szóval lehet valamilyen fizikai sérülés. Nekem egy év van cseréig,addig GPay-ben megy."Ember, most jövök ki a templomból!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Tanulmányi tapasztalatok a Műszaki Egyetemmel kapcsolatban?
- Gaming notebook topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Hobby elektronika
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- További aktív témák...
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512
- LENOVO LEGION SLIM 5, Intel I5 12. gen. RTX4050 6GB DDR6, 16" WUXGA, 3év garancia
- Eladó Hohem iSteady Pro4 Gopro Gimbal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest