Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Hali
Lehet tudni hogy afossimple meddig nem fog működni?
Mikor felhívom őket csak elnézést kérnek a kellemetlenség emiatt. -
Littoral
aktív tag
válasz trebrona #11500 üzenetére
Nekem azt írta, ugyanezzel a piros x-el, hogy "Ez a tranzakció nem létezik." Most már vadászni kell azt az időszakot, amikor működik egyáltalán. A múlt héten szombaton délelőtt parkolási díjat nem tudtam fizetni e szar miatt. És igen, amikor használnám, csak akkor nem működik. Tisztára, mint a bankjuk netes felülete. Kezdetben kedveltem nagyon, de úgy látszik, kifogytak az erőforrásokból.
Mi van ezen túl olyan alkalmazás, amivel le lehet cserélni ezt a ...-t?
-
Littoral
aktív tag
Kezd elegem lenni már ebből az ótépés bagázsból amúgy. Hol ez, hol az nem működik, ebben megvan a rendszeresség.
-
komyka
tag
Üdv! Azt tudja valaki, hogy Amerikában állami intézmény által kiállíott csekket be tudok esetleg váltani itthoni OTP fiókban?
-
DS39
nagyúr
válasz pepe091 #11499 üzenetére
Akkor nem csak engem szivatott.
iCsekk appban fizettem be csekkeket, nyögvenyelős volt. (Az app simplepay-t használ.)Ilyenkor mindig nyugtalanít, hogy nem lesz-e többször levonva az adott tétel.
(De előjegyzett kártyás műveletnél csak egyszer vannak, szóval elvileg nem.) -
-
veterán
Még mindig semmi. Több mint 12 órája nem lehet fizetni simple online felületén. Sokszor van, hogy az ország legdrágább bankja napokra elesik????
-
félisten
válasz INGJOKE #11514 üzenetére
A héten fontos lett volna utalnom egy helyre, de "természetesen" a Smartbank-ban ez se volt megjeleníthető, meg az se volt megjeleníthető, tehát kb. az egyenlegemet láttam, aztán ennyi(Internet bankhoz meg jelszó-generátoros jelszó van, azt meg csak otthon tárolom). Mondom sebaj, itt vagyok a városban, beugrok személyesen az OTP-be, aztán utalok. Ügyintéző hölgy persze egyből mondta, hogy Ő úgy látja, hogy van érvényes Internet- és Smartbank szerződésem, és hogy ez miatt nem szükséges személyesen bejönni utalni.
Felmutattam Neki a telón a Smartbank felületét, hogy kb. semmit sem lehet vele csinálni, ezért vagyok itt, nem pedig mert süttülülü vagyok.Na akkor nekem is úgy nézett ki a fejem egy pillanatra, mint az avatarom, csak nem sárga, hanem lila volt a fejem az idegtől...
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
veterán
válasz Fire/SOUL/CD #11517 üzenetére
Szerencsére már régóta nincs semmi kapcsolatom velük, csak szerettem volna venni pmáp-ot és mivel állami cucc nyilván OTP-s simple pay van náluk és tegnap este óta cirka 8x kaptam terminated piros x-et tőlük. Botrány. Én azt hittem hogy oké k drága, de legalább a legtöbbször működik és most itt olvasva a tapasztalatokat teljesen meglepődtem, bár nyilván én vagyok a hülye hogy azt hittem azért mert drága jól is működik.
-
vacs
veterán
Sziasztok.
500 000-et szeretnék felvenni, de az új mobil app szerint csak 300 000 a max.
Vegyem fel két részletben atm-ből vagy bank fiókban?
Hogy jövök ki olcsóbban?
Jump számlám van.[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
-
zolnagy
őstag
válasz kraftxld #11521 üzenetére
Nálam az van, hogy a számlákat online fizetem, és a szolgáltatók többsége a simplepay oldalra navigál, ahol ahogy látom nem csak én nem tudok bejelentkezni... Nálam mondjuk bankkártyás lehetőséget feldob, tehát minden egyes alkalommal, ha bepötyögöm a bankkártya adatokat, akkor müxik, de na... nem ezért használom
-
-
zolnagy
őstag
válasz INGJOKE #11527 üzenetére
Nekem díjnetről, E.ON-ról, vodafone-ról, digiről mind a simplepay oldalra navigál, ha a bakkártyás fizetést választom és ott korábban volt olyan, hogy "fizetés simple fiókkal". Most nincs, csak a lenti, ami meg nálam müxik, de így macera.
@leslieke, nekem nincs QR kód lehetőség egyik szolgáltatói oldalon sem, a simple oldalán meg csak a lenti lehetőség van, QR ott sincs.
-
sunnyside
csendes tag
Az előző hsz-ben leírtak vannak nálam is. QR kód fizetés, fiókos belépés fizetés eltűnt. Tegnapi ügyfélszolgálati tájékoztatás alkalmával azt a választ kaptam, hogy dolgoznak a problémán és pár óra múlva remélhetőleg működni fog a rendszer (ez pont 24 órája volt).
-
hhenry
őstag
Sziasztok!
Ma véletlenül ott hagytam az ATM-ben a kártyám,mire viszamentem (1perc) már benyelte,ilyenkor mi a teendő?
1 hete jött email,hogy hamarosan küldik az új káryát,mi a teendőm? -
veterán
-
flegga92
senior tag
Próbált mostanában valaki 3DS jóváhagyással vásárolni? Jön az új appban az értesítés, de hibára fut. Revolutot töltenék fel vele...
-
flegga92
senior tag
válasz emeritus #11535 üzenetére
Sajnos ez sem jött be, Curve is elutasította az OTP-s kártyát, otp felől most semmi hibaüzenet nem jött.
Ma vásároltam kártyával az ment, napi limit biztos nincs túllépve.
Egyébként most közvetlen OTP-ről való feltöltést el tudom fogadni az új appban, viszont a 3DS mindenképp a telekódos megoldást erőlteti, persze azt nem tudom mi lehet, sose használtam.
Az asszony is mondta hogy ma akart fizetni a Reserved oldalán, de ugyan ebbe a hibába ütközött, majd még délelőtt megjavult.Szerk:
Megjavult, sikerült feltölteni közvetlenül.[ Szerkesztve ]
-
emeritus
tag
válasz flegga92 #11536 üzenetére
Ha sikerül az OTP kártyát a Curve mögé tenned, akkor az topupra tartósan és megbízhatóan használható, gyors, nem kér hitelesítést. Az eredeti telekód az adott kártyához tartozó bankszámlaszám utolsó 3 számjegye, azonban meg kell változtatni más tetszőleges három számra, hogy online vásárlásnál használható legyen. A változtatás végrehajtható online.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
-=Vacsek=-
senior tag
hali. otp értékpapír számlának van valamilyen díja?
-
Peter.70
őstag
-
r3dsnake
nagyúr
Másnál sem megy a webes felület, meg a tranzakciók jóváhagyása?
-
tomp
félisten
Nálam már az új app megy. Nincs hiba üzenet és elment az utalásom.
-
F.E.K..
senior tag
...Valahová...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
Noxy
veterán
Sziasztok.
Új vagyok ebben a topikban, és verem a falba s fejem, hogy nem kerestem rá a PH-n.
Ma személyen be kellet mennem a fiókba, hogy le tudjam mondani a kib..t SMS-ket amik havonta több mint 2e Ft-l terhelték a számlát. Mi a fenének jönnek, amikor már ott a push üzenet.
Semmilyen kézzelfogható infót nem találtam a weboldalon a lemondásra. Írtam nekik erre azt írták hogy a fiókokban állítsam be.
Azt senki nem mondta, meg infót sem találtam róla hogy a +36 30 940 0700 számra (ezen jönnek az SMS-k) kell küldeni a Tilt szót. Azóta csend és nyugalom.
Lehet hogy már öregszem de talán még nem hülyülök. Vagy még is ?[ Szerkesztve ]
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest