Új hozzászólás Aktív témák

  • rover45

    senior tag

    Sziasztok!
    Nem tudom, hogy mennyire vagyok jó helyen, de szeretném értelmes, intelligens emberekkel megosztani a problémáimat/problémáinkat, hátha valakinek lenne ötlete, esetleg megoldása.

    Az OTP új, ránk erőszakolt alkalmazása gyakorlatilag ellehetetleníti a családunk mobil bankolását.
    Én nem tudom, hogy velünk van-e a probléma, vagy más is szembesült-e hasonló gondokkal, de az OTP részéről nulla segítséget kapunk, gyakorlatilag csak az előre megírt sablonokat kapjuk írásban és szóban is.

    Feleségem családja: van egy OTP-s bankszámlája a feleségemnek is és egy a szüleinek is. A szülei korban 60+, vidékiek, nem használnak okos telefont. Egy településnyire élnek tőlünk. A feleségem telefonján volt beállítva a régi Smart Bank alkalmazásban a hozzáférésük. Hétvégenként el szoktuk hozni a heti csekkeket, számlákat és a feleségem a telefonjáról szokta QR kódozni, utalni őket. A szülők számlájához beállított értesítési telefonszám is a feleségemé. Emellett, ugyanezen a készüléken be volt állítva a feleségem számlája is, ha a mi csekkjeink, utalásaink voltak porondon, akkor azzal lépett be. Működött minden szépen.

    Ehhez képest most, hogy kötelező jelleggel regisztrálni kellett az új alkalmazásba az alábbiak történtek: Feltelepítettük az új alkalmazást, ami semmit nem kérdezett csak, hogy adjak meg egy e-mail címet és egy jelszót. Értelem szerűen megadtam a feleségem e-mail címét, egy jelszót hozzá majd hamarosan beléphettünk a szülei fiókjába. Vagyis az új alkalmazás automatikusan átvette a Smart Bankban használt fiókok közül ABC sorrendben az elsőt úgy, hogy erről sem értesítés, sem kérdés nem érkezett. Ezzel sikerült azt elérnünk, hogy a feleségem e-mail címéhez a szülei számláját társítottuk. Szuper.
    Ezt követően szembesültünk azzal, hogy egy alkalmazást csak egy fiókkal lehet használni, nincs lehetőség további fiókokat hozzáadni ugyanahhoz a készülékhez.

    Két napnyi ügyfélszolgálatozás után oda jutottunk, hogy oké, így marad, regisztrálok egy másik címet a feleségemnek az új alkalmazáshoz, majd ráirányítjuk a korábbira. Az alkalmazásban a tárhely adatokat törölve pedig mindig azzal a fiókkal lépünk be, amelyikkel éppen dolgozna. A regisztráció során kaptunk egy hibaüzenetet, hogy az ehhez a fiókhoz tartozó értesítési telefonszámot, már egy korábbi fióknál felhasználták, így nem lehet regisztrálni.
    És én itt elfogytam, kiégtem és elengedtem az OTP-t.
    Elvégeztem sok iskolát, szereztem informatikai végzettségeket, normális munkahelyem van, ahol megbecsülnek, de erre a helyzetre nincs megoldásom.

    Jöhet az én családom: szüleimnek van egy OTP számlájuk, 60+ vidékiek, okos telefonnal rendelkeznek, de egy mobil bankolás túlmutat rajtuk. Van egy számlája a nagyszüleimnek is, ők 80+ vidékiek, okos telefonnal és mobil telefonnal nem rendelkeznek, egy vezetékes telefonjuk van. Mindenki számlája az én készülékemen volt beállítva. Felénk ezt úgy hívják CSALÁD. Megbízunk egymásban (ez volt azt hiszem OTP szlogen is, de minek?). Nem írtunk meghatalmazást, nem voltunk ügyvédnél... megkértek, hogy mivel ők nem értenek ezekhez a dolgokhoz, segítenék-e nekik? Persze, ez a legtermészetesebb dolog a számomra, a CSALÁD.

    Nekem volt olyan szerencsém, hogy ABC sorrendben én voltam a Smart Bankban az első felhasználó, így véletlenül a saját fiókom került a saját email címemhez. De hogy ettől fogva, a hétvégi látogatások alkalmával hogy fogom fizetni a családom QR kódos csekkjeit és utalásait, arra nincs ötletem.

    Én nem értem ezt mégis, hogy vitték át. Nem volt a fejlesztők között egy, aki ezt végig gondolta volna józanésszel? Nem volt senki, aki esetleg két fiókot használt volna a Smart Bankban? Életszerű az, hogy egy telefonszám, csak egy számlához tartozhat?

    Play Storeban az elmúlt napokban töménytelen mennyiségű negatív értékelés és komment érkezett az alkalmazás alá. Napról napra romlik az alkalmazás átlaga. Ez nem jelent valamit?

    Köszönöm, hogy végig olvastál!

Új hozzászólás Aktív témák