Új hozzászólás Aktív témák

  • blueboy77

    csendes tag

    Sziasztok!

    Kérlek segítsetek, hátha valakinek volt már hasonló gondja mint nekem...

    Szóval: kb egy hete kezdtem el használni a napi költéseimre (vásárlás, elektronikus számlabefizetés) a Bonus hitelkártyámat.

    A probléma: az Android-os OTP app-ban a hitelkártyás költésekről nem érkezik semmilyen push értesítés, míg ezzel párhuzamosan a fő- és virtuális számlán történő mozgásokról annak rendje módja szerint szépen érkeznek.

    A héten eddig háromszor beszéltem velük telefonon, mindent többször leellenőriztek ők is az ő oldalukon és én is a telefonomon (mindhárom számlához (fő/virt/hitel) aktív az értesítés beállítás), javaslatukra töröltem+újratelepítettem az appot, semmi sem segített.

    Most ott tartunk, hogy hibajegyet nyitottak és kivizsgálják, de ezek után nem igazán vagyok bizakodó az eredményt illetően.
    Ez így nagyon gáz, pont az lenne az értelme a push értesítésnek, hogy egy esetleges vissazélést rögtön észlelj és kizárd annak a lehetőségét, hogy lerámolják a számládat, illetve jelen esetben lenullázzák a hitelkeretet.

    Szóval járt már így valaki? Vagy esetleg van itt bennfentes OTP-s aki tudna segíteni?

    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák