Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz blg #7134 üzenetére

    Milyen telefonnal használod?
    Sok telefonnal hibás az app!
    Vagy nem tudja letölteni a tokeneket, vagy lassan reagál a terminál vagy a terminál a következő hibákat dobja:
    -Hiba
    -Egyszerre 1 eszközt érintsen
    -Ellenőrizze mobileszközét
    -Érvénytelen
    -vagy csak szimplán 2x sípol

    Ismerősöm fizetett Simple-el mire a terminál 2x "Hiba" üzenetet dobott az érintésnél végül a 3. sikeres volt. A pénztáros megkérdezte, hogy Simple? Nem véletlenül...

    Android 10-nél van olyan telefon ahol nincsen semmilyen visszaigazoló ablak mikor érinted. Csak a terminál sípol, hogy jó vagy nem jó. Telefonon nem látsz semmit. Ha ilyenkor kéri a terminál, hogy ellenőrizze mobileszközét akkor sem látsz semmit mivel a Simple ablaka nem ugrik fel. Tudnak ezekről a hibákról! Szeptember óta ígérgetik, hogy javítják de semmi. Igazi Nemzeti...
    November óta használom a Google Pay-t. Érdekes ott még 1x sem dobott hibát a terminál. A fizetés is sokkal zökkenő mentesebb. Amit a Pay tud mobilfizetésnél na azt hívják mobilfizetésnek. A Simple max mobilszenvedést ad.

Új hozzászólás Aktív témák