Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tannen
tag
-
Tannen
tag
-
canniball
nagyúr
"...utalásonként 276Ft-ot fizetek..."
A Smart csomag mellé a Tranzakciós csomag 378Ft és
"Havonta összesen 250 ezer forint értékben indíthatsz tetszőleges számú eseti és rendszeres átutalást..."
Itt tudsz konfigurálni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
"De az ügyintéző hajtotta azt a szöveget, hogy ez a 378Ft az utalási díjon felül van."
Nem igaz, a tranzakciós csomag díján felül semmit nem fizetek; épp ez a lényege ennek a kieg. csomagnak.
De ott a "konfigurátor" amit linkeltem, mindenki a saját paramétereit és igényeit beállítva ki tudja kalkulálni mennyi az annyi számára.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
Keem1
addikt
Nem így szól a biznisz a nagy szalagcím szerint, de közben megtaláltam a választ, ha esetleg másnál is felmerülne:
"Az áprilisban elvégzett, 100 000 Ft-os limiten belül végrehajtott elektronikus átutalások díját utólagosan írjuk jóvá, a május és június hónapban végzett átutalások díját pedig nem számítjuk fel."
-
Oliverda
félisten
Igen, az sem jó sajnos. Alapvetően egy UX-katasztrófa az egész, a készítőknek látszólag fogalmuk sem volt, hogyan kellene kinéznie egy ilyen felületnek. Ezt tetézi, hogy sokszor megbízhatatlan. Az emailes fizetés, vagyis a lehetőség, amikor a webes fizetési felületen a címed beírásával egyszerűen át tudod irányítani a mobilos appba a tranzakciót, a kezdetek óta nem működik.
Januárban jeleztem nekik a hibát, amire nagyjából 2 hét gondolkozás után a hülye júzernek betárazott template-et voltak képesek elküldeni, vagyis, hogy töröljem az előzményeket, sütiket, meg a cache-t. Visszaírtam, hogy nem, nem itt lesz a probléma. Röpke 20 nap után jött is a válasz, hogy küldjem a részleteket, kereskedő neve, stb. Erre két hét után reagáltak: "Bejelentését az illetékes szakterület részére továbbítottuk. A hiba elhárítása folyamatban van, annak javításáig szíves türelmét kérjük. Megértését és türelmét köszönjük." Itt tartunk most, lassan 3 hónap után.
Több másikkal együtt felmerült bennem a kérdés, hogy milyen tesztelési módszerrel dolgozhatnak, ha egy ilyen hibát hónapokig nem szúrtak ki.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
veterán
A Google Pay-t amúgy miért nem alkalmazzák sokan a weboldalakon is? Mert most fizettem be pl. a vízdíjat és tök jó volt, hogy csak Simple QR-kód beolvasás, és készen is vagyunk Örülnék, ha nem lenne a sokféle bankos felület, ahova muszáj manuálisan bepötyögnöm.
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
viktorhu
veterán
Ez így tényleg egy szuper összeesküvés lenne, ha nem cáfolná azonnal az a tény, hogy ugyanez az otp mindenhol azonnal bevezette, ahol lehetett, és nem a saját rendszerüket ültették át, ami pont olyan egyszerű lett volna, mivel a fejlesztés megvan. Ha Ukrajnában Simple hirdetést láttam volna Google Pay hirdetés helyett OTP színekben, akkor egyetértenék veled.
Ha meg fog jelenni egy ilyen kicsi és még csak nem is eurózónás piacon a Google Pay, szerintem az otp elsők között fogja bevezetni. Ha ők nem, akkor azzal újabb előnyt adnak a Revolutnak, akiknek egyelőre szintén nem engedi a Google a magyarországi kártyákkal a mobilfizetést.
-
viktorhu
veterán
Gondolom a "hagyjál békén" üzenet 10-es droidod van? Lehet, hogy arra már nem nagyon akarják megcsinálni, mert nem engedélyezi a főképernyőre kerülést az új droid, és gondolom ők is számítanak arra, hogy előbb-utóbb megkapják a Google Payt. Nálam kilences a droid, de nem tudom kipróbálni a figyelmeztetés meglétét, mert a béta csatornán vagyok.
-
viktorhu
veterán
Én is mindig a Simple-t használtam fizetésre. Egyszer sem volt vele probléma, ahol volt paypass. Egyedül a grafika jött fel lassabban, de azóta a Google Pay is hozzálassult szerencsésen. Annyi előnye van a Google megoldásának, hogy ha nem sikerül a fizetés, jelzi, hogy mi a hiba (túl hamar elvettem, mozgattam a telefont), így tudom, mit kell másodszorra javítanom.
-
viktorhu
veterán
Az nem valószínű, indulástól használtam, és csak hónapokkal ezelőtt tértem át a Google Payre a Revolut miatt. Fizettem vele egy csomó országban, itthon pedig biztosan több száz alkalommal (menza, tankolás, szupermarket, hotelek, pékség, gumis, autószerviz, bkk automata, sörfesztivál stb.) Legalább egy hibának elő kellett volna jönnie, ha rendszerszintű probléma lenne vele.
Előtte egyébként mi az otp saját megoldását is használtuk, amihez még az nfc-s sim kártya kellett, ahhoz még egy galaxy s3-mal csatlakoztam, évekkel később a feleségem egy A3-mal.
Inkább lehet kompatibilitási probléma. Lehet hogy majd egyszer kipróbálom xiaomival is, de egyelőre ezen a Google Pay sem olyan, mint a Samsungon volt (gyengébb az nfc-je, és lassabban is ébred fel a Pay), szóval nem biztos, hogy érdemes kísérteni a sorsot
-
viktorhu
veterán
Nagyon sajnálom, hogy elhalt a windows phone - az androidnak a szétszórtsága, az iphone-nak a zártsága katasztrófa. Nekem annak idején a Lumia jó kompromisszum volt a kettő között, de volt sok be nem váltott ígéret, mert ők is már viszonylag hamar elengedték a kezét... Az Androidot most a nyers erő hajtja, sok ram, sok processzormag, nagy akku, ami miatt a gyártók mind másképp hackelik a rendszert, én most pl. a Waze-zel szenvedek folyamatosan (AA).
Ha kötelezővé tennének pár rendszerszintű apit, ahelyett hogy pár országra tartják csak fenn a szolgáltatásaikat (nemcsak a Pay-t nem engedi a Google Magyarországon, hanem az előbb említett Android Auto-t sem, amit mondjuk erős volna az OTP-re fogni), akkor nem lennének ilyen gondjaink: push üzenetek csak a google messaging szolgáltatásból, ahelyett, hogy 100 program futna a háttérben üzenetekre várva, fizetés a pay api-n keresztül (vagy a pay szolgáltatás megnyitásával, vagy az apit nyitnák meg a banki rendszerek felé), háttérben futó alkalmazások szabályozott (és nem gyártónként másképp megvalósított) altatásával stb., akkor az ezeken a fórumokon felvetett technikai problémák 95%-a nem létezne.
-
viktorhu
veterán
Igen, Te speciális eset vagy, már több helyen láttuk, de nem elérhető Magyarországon az Android Auto a play store-ból Valószínűleg ez lenne a helyzet akkor is, ha csak a google pay szolgáltatást engedné az android - akkor semmilyen mobilfizetési megoldásunk nem lenne. Ezért írtam, hogy működőképes kompromisszum lehetne az api megnyitása a banki alkalmazások számára, és akkor nem lenne szükség a masterpay-féle hackerkedésre.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Bizony, hogy lehet. 2018 tavaszán már ott is volt a hirdetményben, hogy 350 forint lesz a havi díja (amit aztán soha nem számítottak fel, és ki is került a díjtétel magával a szolgáltatással együtt).
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Valami baja van a tápomnak
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kupon kunyeráló
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- -61% Samsung Galaxy Book2 Pro 13:i5 1240P,8GB,256GB,13.3" AMOLED,400nit 100%sRGB,WiFi 6E,csupán 870g
- Amazfit GTS 2 új! (nem a mini)
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow