Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Google Pay infó:
Hi Tamás,
Glad to see your reply.
We are working on launching Google Pay App in almost every possible region. Believe me, we have got many requests from Hungary people of having this App available in their region and the same information is already shared with our internal team and they are working on it.
We have been in touch with banks to tie up with Google. Rest assured, you will be hearing the good news soon. Please stay tuned to the Google commerce blog for more details.Reméljük pár hónap és jön...
-
tomp
félisten
válasz szabogabor10 #6415 üzenetére
Pontosan! E mellett nem kell használni az Simple általi MC token rendszerét amit a Simple igen rosszul illesztette bele az appba. Google Pay egy fix token+változó kriptogrammot használ.
-
tomp
félisten
válasz bigdady #6417 üzenetére
Nálam jó pár hete elérhető a magyar Google fiókommal a Pay app így a Play Áruházból tudom telepíteni. Használom is. Curve, Revolut és Transferwise kártyák vannak benne. De magyar bank által kiadott kártyák még nem mennek. Vagy melyik hazai bank által kiadott kártyát fogadja már el?
-
tomp
félisten
válasz bigdady #6419 üzenetére
Amelyik fiókkal megjelent a Pay app abban a fiókban nem kaptam kupont. De amelyik fiókkal használom ott igen.
2fiók van a telefonon. Az egyiket már csak gmailre használom. Na pont itt jelent meg az app...
Így néz ki
Play Áruház -
tomp
félisten
-
tomp
félisten
Így is kisírták a bankok, hogy halasszák el a bevezetést mert jaj mekkora munka ez. Vissza kellett forgatni a pénzt az ügyfelek kényelmére és azonnal sírtak.
Csak a törvény által minimumot fejlesztik a bankok. Reggel kipróbáltam. Elment a pénz aztán fél órára kidobott a SmartBank. Aztán meg csodálkozik az MNB, hogy inkább átáll az ember a hazai bankok helyett az egyik fintechre... -
tomp
félisten
Bementem a bankfiókba, hogy a régi Tempó számlámat SMART-ra váltanám.
Az ügyintéző lebeszélt róla és mindenfélét mondogatott.
Elektronikus számlával használom a Tempót, viszonylag sokszor utalok(utalásonként 276Ft-ot fizetek), pénzt felvenni max 2x veszek fel 1 hónapban(akkor is csak pár ezret)
A havi banki kiadásaim összesen van vagy 3ezer Ft...
Valóban rosszabb a SMART?
Az illető csak a számlacsomag nevére nézett rá semmilyen forgalmat nem nézett meg. -
tomp
félisten
válasz canniball #6527 üzenetére
Na igen ezt én is néztem. De az ügyintéző hajtotta azt a szöveget, hogy ez a 378Ft az utalási díjon felül van. Pedig szerintem se így van... Illetve most nem fizetek éves kártyadíjat a Multipont Prémium MC kártyánál SMART-nál meg majd kell. Kibírom majd azt az éves kb 2400Ft-ot...
Ma bemegyek egy másik bankfiókba és átváltom. -
tomp
félisten
Bementem a fiókba, hogy SMART-ra váltanék. Nos a hölgy mindent megnézett részletesen és szerinte is jobban megéri. Sok sms van és nagy összegű utalások vannak havonta. Így rögtön a Smart SMS és Tranzakciós csomagot ajánlotta a SMART mellé.
Új kártya megrendelve(a régit még használhatom), új netbank megvan, de a komplett folyamatot nem tudta végig vinni mert a 3/4-nél megállt a rendszer. Megkért, hogy holnap menjek vissza hozzá és akkor befejezzük. Nem kell majd számot húznom.
Na ez már más hozzáállás volt. -
tomp
félisten
Mivel megjött a SMART csomaghoz a csere kártya így bevittem a bankfiókba a régit mivel megkértek rá. Be kell vinnem, hogy ne legyen neki valami díja.
Elég hosszú ideig tartott a kártya bevonás de megtörtént. Netbankban viszont még mindig ott van a kártya mint aktív. Ez így normális? -
tomp
félisten
Tegnap vettem ki reggel pénzt amit az ATM ki is adott, és rendben le is vonták a számláról a pénzt. Este jön az sms, hogy Sztornó a kp felvétel és vissza is került a pénz!
Gondoltam ma felhívom őket, hogy ez micsoda mivel megkaptam a pénzt. Erre jön az sms, hogy ismételten levonták a tegnapi ATM használatot. Homokszem került a gépezetbe? -
tomp
félisten
Április 1. és június 30. között elengedjük az online átutalási kedvezménycsomagok havidíját
Akkor ezért nem vonták le tegnap a Smart Tranzakciós csomag havidíját. -
tomp
félisten
válasz Grande Ale #6839 üzenetére
Valahogy pénzelni kell az amatőr Simple céget...
Nem baj, hogy egy rakás hibájuk van de legalább otthon marad a pénz. Egyik zsebből a másikba...
Android 10-en 10 telefonból 7-en a mai napig bugos...
Ezért sem használom már a Simple-t fizetésre... Google Pay+Transferwise páros érdekes módon hibamentesen működik. Ja igen ők értenek is a mobilfizetéshez... -
tomp
félisten
válasz Grande Ale #6841 üzenetére
OTP-n múlik...
A Google már megkereste a bankokat a Pay-el kapcsolatban...
Én abban bízok, hogy nyár elején lejár a Simple-nek a MC-al kötött szerződése és mennek a Pay-re...
Akkor esetleg minőségi szolgáltatást kapna az ügyfél... -
tomp
félisten
válasz tonyrulez #6938 üzenetére
A környező országokban az OTP sokkal előrébb jár fejlesztésben. Ez itt a királyi hatalom országa. Itt csak akkor fejlesztünk ha törvény által kötelezve van. Ha nincs akkor inkább visszafejlesztünk.
Volt amúgy valamilyen új SmartBank app fejlesztés(még fent van a Play Áruházban) amiben volt Push is de ahogy olvastam az egész projekt ment a kukába...
Lehet rájöttek, hogy túl jó lett volna? -
tomp
félisten
válasz MrPeekaboo #7009 üzenetére
Külsős céget kértek fel rá? Na ez meglepő! Mármint, hogy nem Géza fiát a bankban.
Ahogy olvasom a Supercharge olyan külföldi cégeknek fejleszt mint a Santander Bank vagy a Deutsche Telekom.
Remélem még az idén lesz belőle éles üzem. -
tomp
félisten
válasz Oliverda #7014 üzenetére
Én szeptemberben jeleztem nekik, hogy android 10-en OnePlus-on érintéskor nincs semmi visszajelzés. Azóta sem történt semmi. Pedig azóta már beszéltem egy illetővel is aki a Simple-nél dolgozik és OnePlus telefonja van. De ezen kívül a lassúsága is gáz.
Hát szeptember óta "hamarosan javításra kerül a OnePlus-t érintő hiba" Szerintem azt sem tudják mi a gond... "Szakembör" csapat... -
tomp
félisten
válasz Oliverda #7018 üzenetére
Pedig mennyire hangoztatják, hogy innovatív bank meg hasonló. Hát ja az...
Megint kérdezték a bankban, hogy miként fizetek. Mondom telefonnal. De nem látnak kártyaforgalmat. Mondom nem is fognak. Simple egy selejt. Átutalom fizetéskor a teljes havi költésem összegét a Transferwise-ra és azzal fizetek Google Pay-el. Még az ügyintéző ki volt akadva...
Közöltem vele, hogy ha elérhető lesz maguknál a Pay, azonnal visszahozom a pénzt. -
tomp
félisten
-
tomp
félisten
válasz Grande Ale #7131 üzenetére
Tegnap olvastam a cikket. A Simple/Simple Pay-nél sírva nevettem...
Gondolom az OTP Mobil emberének felállt ahogyan áradozott magukról, hogy mennyire jók...
A hivatalos OTP helyzet:
"Jelenleg még nem rendelkezünk arról információval, hogy a levelében jelzett Google Pay szolgáltatás bevezetésre fog e kerülni. Az OTP Bank folyamatosan dolgozik azon, hogy minél kényelmesebb, korszerűbb és gyorsabb szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek. "
Na az első mondtad szépen üti a második mondatot... -
tomp
félisten
Milyen telefonnal használod?
Sok telefonnal hibás az app!
Vagy nem tudja letölteni a tokeneket, vagy lassan reagál a terminál vagy a terminál a következő hibákat dobja:
-Hiba
-Egyszerre 1 eszközt érintsen
-Ellenőrizze mobileszközét
-Érvénytelen
-vagy csak szimplán 2x sípolIsmerősöm fizetett Simple-el mire a terminál 2x "Hiba" üzenetet dobott az érintésnél végül a 3. sikeres volt. A pénztáros megkérdezte, hogy Simple? Nem véletlenül...
Android 10-nél van olyan telefon ahol nincsen semmilyen visszaigazoló ablak mikor érinted. Csak a terminál sípol, hogy jó vagy nem jó. Telefonon nem látsz semmit. Ha ilyenkor kéri a terminál, hogy ellenőrizze mobileszközét akkor sem látsz semmit mivel a Simple ablaka nem ugrik fel. Tudnak ezekről a hibákról! Szeptember óta ígérgetik, hogy javítják de semmi. Igazi Nemzeti...
November óta használom a Google Pay-t. Érdekes ott még 1x sem dobott hibát a terminál. A fizetés is sokkal zökkenő mentesebb. Amit a Pay tud mobilfizetésnél na azt hívják mobilfizetésnek. A Simple max mobilszenvedést ad. -
tomp
félisten
válasz viktorhu #7136 üzenetére
Mint állami bank meg tudná oldani, hogy behozza a Google a Pay-t. Csak ugye az OTP nem akarja mert most a Sanyi régi jó barátja a Józsika tud alkotni a Simple-el. Így gondolom ha maga a Google szeretné behozni akkor az OTP szépen megkéri a megfelelő szerveket, hogy NE engedjék...
A Google-től kapott utolsó infó is ezt takarja. Megkeresték a bankokat. Aztán a magyar szervet is. Na ott meg is állt a dolog... -
tomp
félisten
válasz viktorhu #7141 üzenetére
Ehelyett a google megoldását vették át.
Az ügyfelek örömére! Ha átvennék és Pay helyett ilyen házi Simple lenne na ott olyan minőségi ugrás lenne mintha Teslából szállnál át Trabantba...Simple: lassú, pontatlan, sok hibával küszködő. Minden tranzakció keresztül megy a Simple rendszerén is. Ha valamelyik érintéses fizetéssel gondod van akkor a Simple-höz kell fordulnod mivel ők kezelik a tranzakciót. Az OTP elhajt.
Pay: gyors, pontos, hibamentes. Ha valamelyik érintéses fizetéssel gondod van akkor egyenesen az OTP-hez tudsz fordulni mivel semmilyen mobilfizetéses Pay tranzakció nem megy keresztül a Google rendszerén. Pay-ben a tranzakció részleteinél rögtön tudod is hívni a bankot. -
tomp
félisten
válasz viktorhu #7143 üzenetére
Pedig ez nem összeesküvés elmélet.
A hazai OTP-nek megéri a saját faados művét futtatni mivel a pénz házin belül marad. Bal zsebből átrakod a pénzt a jobb zsebbe. Nálad marad a pénz csak a másik zsebedben. Na itt ez van.
Apple Pay bevezetésekor a főnök kijelentette, hogy nem tervezik a Google Pay-t bevezetni mivel nincs rá gyakorlati igény. Persze a Simple-t közben nagyon sokan használják de a jobb Pay-re nincsen igény... Google igénye pedig megállt az MNB-nél.
Nem savaznám így a Simple-t ha normálisan működne. De olyan érzés használni mintha egy óvodás dolgozott volna egy Payment appon... -
tomp
félisten
válasz madagaszkar #7146 üzenetére
Ha ebben a hónapban jár le akkor még nem kell aggódnod. Én legutóbb hónap közepén kaptam meg.
De volt olyan is mikor valami miatt nem jött meg postán aztán azt vettem észre, hogy már nem fogadja el a terminál. Bementem a számlavezető bankfiókba és ott volt az új kártyát tartalmazó boríték. Nem tudták, hogy miért nem került postázásra. -
tomp
félisten
válasz Grande Ale #7148 üzenetére
Ha a Google kérése megállt az MNB-nél akkor a többi bank hiába akarna is bármit...
Apple Pay is legelőször az OTP-nél indult el kizárólagosan.
Amúgy a Gránit bank Platinum kártyája megy Google Pay-ben. Nem tudom ezt miként csinálták meg... -
tomp
félisten
válasz Grande Ale #7152 üzenetére
Én csak azt tudom amit a Google Pay support mondott nekem.
-
tomp
félisten
válasz Jhonny06 #7155 üzenetére
Ugyan ezt tudja csak jobban.
NFC-s ATM-nél óriási a különbség. Simple fapados. Csak kp-t tudsz felvenni. Pay-t érintve viszont számlafizetés, PIN kód csere, stb
Azért várjuk mert gyorsabb és megbízhatóbb. Azon a pár optimalizált modellen jól működik csak azt hiszik a Simple-nél, hogy ez olyan mint az iPhone. Elég arra a pár telefonra optimalizálni...sirarcheer
Hűségkártya -
tomp
félisten
válasz Grande Ale #7158 üzenetére
Hűségkártyát?
Írd be az üzlet nevét és válaszd a német vagy a szlovák boltot.
Penny, Rossmann nálam német, a DM és Tesco szlovák.
Tökéletesen működik. Kamerával beolvasod a vonalkódot, majd mented. Kasszánál előhívod a megfelelő hűségkártyát és a megjelenő vonalkódot beolvasod.
Telefon elővétel után 2mp-el már be is olvastam a vonalkódot. -
tomp
félisten
A BigTech jelenléte jót tesz a magyar piacnak
2. Hogyan befolyásolja a Simple / SimplePay piacát az Apple Pay / Google Pay megjelenése, terjedése? Miben lehet versenyképesebb egy lokális szereplő a BigTech cégekkel szemben?
Benyó Péter: Nagyon sok esetben még mindig előny a magyar nyelvűség, illetve az is, hogy a mi termékeinket könnyebb testreszabni – egy konkrét igény könnyebben felkerülhet a roadmapünkre. Emellett azt gondolom, hogy lényegesen kedvezőbb árazással dolgozunk, mint a BigTech cégek.Péter ezt el tudta mondani nevetés nélkül?
-
tomp
félisten
válasz Grande Ale #7164 üzenetére
Gondolom vannak "kapcsolataik".
-
tomp
félisten
válasz Grande Ale #7167 üzenetére
Amúgy a Burger King appban lehet fizetni Apple és Google Pay-el is!
Ebből is látszik, hogy ha nincs előírva a kötelező SimplePay(pl MÁV) akkor nem azt választják hanem az egyszerűbb a kényelmesebb megoldást. -
tomp
félisten
válasz herdsman12 #7177 üzenetére
Regisztrálod a szolgáltatót az OTP Netbankban. Azt hiszem ügyfélkód kell.
-
tomp
félisten
válasz viktorhu #7183 üzenetére
Ez nem összeesküvés. Vezérigazgató kijelentette, hogy a GPay-re nincsen igény ezért nem vezetik be. De a Simple-re nagy igény van azért is fejlesztik...papíron...
Ebből látszik, hogy szimplán nem akarják behozni a Gpay-t mivel akkor a pénz kimegy. Most viszont lehet szépen forgatni.
De amúgy oké nem kell GPay. Akkor a Simple-t csinálják meg normálisan! Ne legyen Token hibája, ne legyen lassú, ne legyen terminál hibája, ne legyen android 10-el gondja. Ezek szerintem alap elvárások. A Mobiltárca API egységes. Mégis a Simple a legrosszabb. Ország legnagyobb bankja ilyen munkát tud felmutatni nagy mellel? Belegondolni is rossz, mi mehet az OTP Mobil cégnél...Transferwise-nak már így is nagy előnye van, hogy minden trükk nélkül megy a GPay amit az ügyfélszolgálat is megerősít.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- Gran Turismo
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Politika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vallás
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...