Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #64638144

    törölt tag

    válasz yogibear #16814 üzenetére

    Na igen, sokukat nem érdekli, csak verik az asztalt meg köpködnek a bankra. Holott valóban minden le van írva.
    Ez mind igaz, csak nekem az a bajom, hogy így ebben a formában nekem nehezen emészthető.
    És szerintem az embereket is könnyebben tudná a bank átcsábítani a digitális világba, ha minden tiszta lenne. Mert értem én a bankot, a sok hüłye el sem olvassa, viszont használja, és ez jó pénz. Kicsit morognak, de jön a pénz. Igaz, szegény fiókos csajokra zúdul minden.
    Szóval szerintem tisztességesebb is lenne és az emészthetőség miatt több bevételt is hozna, ha pl belépnék a mobilbankomba és ott lenne egy olyan menü, hogy tarifáim vagy "mi mennyibe kerül". És ott csak az én tarifáim lennének. Nem nekem kellene kibogarászni, hogy most akinek 2011 előtt nyitották a számláját annak ennyi, akinek utána annak annyi, ha ez van akkor ennyi, ha az van akkor annyi. És ez teljesen könnyen megvalósítható, automatizálható. És az sem lenne utolsó, ha a push üzenetben minden le lenne írva. Le lenne írva, hogy pénzfelvét 90 000 Ft, ez 800 forintba került. Kértél egyenleget, az még 110 Ft. És akkor oda lehetne írni, hogy amennyiben bankkártyával vásárolsz, ezek a költségek nincsenek.
    Mert így, hogy hagyják a bizonytalanban az embert, az ideig óráig jó, csak mikor megy a levonás, hogy -9700 egyéb számlával kapcsolatos költségek, akkor jogosan háborodik fel az ember, hogy mi fenére vontak le? Holott ugye mi tudjuk, hogy jogosan vonta le a bank, csak az a bizonyos százalék akiről te is írtál, az nem tudja. És így megy az ellenszenv a bank felé még attól is, aki amúgy használná a digitális szolgáltatásokat.

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz yogibear #16814 üzenetére

    Rám akkor néztek így mikor lidl kártyával fizettem 0 ft-ért :D (eladó is)
    Molnál ezen nem volt meglepődés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák