- Windows 11
- Google Chrome
- Weboldal - Webdesign készítés
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Amazon
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
blg
senior tag
válasz canniball #4392 üzenetére
nekem is ez volt. fölhívtam a bankkártya helpdesket (az élőszavas), és ott azt mondták, hogy amikor átszerződtem a Smart csomagra, akkor nem csinálták meg rendesen az OTPdirekt telefonos hozzáférést. Ezért bontja a vonalat, amikor bepötyögöm az azonosítót. Azt mondta, be kell menni fiókba.
Ekkor megint tettem egy panaszt, de azt írták, hogy ezt csak fiókban tudják megoldani, menjek be, és az ügyintézési díjat nem számolják föl.
Bementem, megcsináltattam, tényleg nem számítottak föl díjat. De azóta nem kellett telefonos elérés, szóval azt nem tudom, valóban jól csinálták-e meg...[ Szerkesztve ]
-
blg
senior tag
válasz dangerzone #5264 üzenetére
Én az OTPdirekt chat-en kérdeztem rá, hogy be kell-e mennem egyeztetni, és ott mondták, hogy nem kell.
-
-
blg
senior tag
válasz DeathAdder #5735 üzenetére
Üzletszabályzat a pénzforgalmi szolgáltatásról
VIII/2. Bankszámlaszerződés felmondása
7. Az OTP Bank Nyrt. jogosult a bankszámlaszerződést azonnali hatállyal felmondani, és a
bankszámlát megszüntetni, ha az ügyfél a bankszámlaszerződésben vagy
bankszámlaszerződés alapján nyújtható szolgáltatások igénybevételére vonatkozó
bármely szerződésben foglalt kötelezettségét súlyosan vagy ismételten megszegte. A
felek különösen az alábbi eseteket tekintik súlyos szerződésszegésnek:
az Ügyfél a bankszámlaszerződésből vagy bankszámlaszerződés alapján
nyújtható szolgáltatások igénybevételére vonatkozó valamely szerződésből
eredő bármilyen fizetési vagy egyéb kötelezettségét megszegi, esedékes és
meg nem fizetett tartozását – írásbeli felszólítás ellenére – nem teljesíti;
az Ügyfél az adott szolgáltatást nem rendeltetésének megfelelően használja;
az Ügyfél megsérti a szoftverre vonatkozó szerzői jogokat;
az Ügyfél kísérletet tesz az adott szolgáltatás védelmi, titkosítási rendszerének
megkerülésére;
az Ügyfél nem biztosítja az adott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges
előírt feltételeket. -
blg
senior tag
-
blg
senior tag
A Simple appban bekapcsoltam az érintéses fizetést (OTP Mastercard Online Smart a kártya). Eddig két helyen próbáltam az érintéses fizetést, de mindkét helyen hibára futott, és elő kellett vennem a fizikai kártyát...
Azt hiszem, az egyik POS terminálon az volt a hibaüzenet, hogy a kártyatípus nem támogatott.Miért nem működik?
-
blg
senior tag
csak szólok, hogy a Smart csomag tartalmaz két darab takarékszámlát is. Ha megvan a jövedelemfeltétel, akkor nulla a havidíj, csak az extrákért kell fizetni (kártya, webkártya, sms csomag). Viszont a 0-24-es átutalásban nem vagyok biztos (de lehet, hogy ez március 2-től megváltozik)
-
blg
senior tag
most utaltam bankon kívülre, és az sem teljesült...
-
blg
senior tag
válasz alakesh #6761 üzenetére
de, azonnal átmegy az utalás hétvégén is a saját számlák között. legalább is nekem ma dél körül egyből átment az utalt összeg a főszámlámról a webkártya számlámra. (Smart csomag)
Szerk: éppen azon gondolkodtam, hogy lehet, hogy csak a főszámláról indított utalások azonnaliak? az alszámlákról indított meg csak nyitvatartási időben megy el?
[ Szerkesztve ]
-
blg
senior tag
pont előtted 6 bejegyzéssel írta valaki, hogy 22-én rendszerhiba volt, és nem teljesültek utalások.
[link]ha egy azonnali utalás nem kerül be a számlatörténetbe azonnal (mondjuk 5 percen belül), akkor az nem teljesült. nekem is volt ilyen egy hónapja. utald el mégegyszer.
-
blg
senior tag
válasz MrPeekaboo #7072 üzenetére
igen, van, azonosító, jelszó és a telekód.
a telekód egy 3-jegyű szám, még jó, hogy nem csak ennyi védi a pénzemet... -
blg
senior tag
válasz jolti05 #7105 üzenetére
én azt javaslom, hogy akárhol is bankolsz, legyél tudatosabb felhasználó, pl. keresd meg az OTP honlapján a bankszámlád kondíciós listáját, és derítsd ki mire fizetsz annyi pénzt.
Aztán meg nézd meg a Smart csomag kondíciós listáját is, mert lehet, hogy azzal jobban járnál... -
blg
senior tag
annyit szapuljátok ezt a Simple appot, nem tudom, mi a gondotok vele. Amikor virtualizáltam benne a kártyámat, kellett egy ki- és bejelentkezés, és azóta minden fizetésem sikeres volt vele. Mi a gond?
-
blg
senior tag
válasz Flowtation #7691 üzenetére
Takarékszámla. lehet fizetős, de pl. a Smart csomaghoz 2 db ingyen jár.
-
blg
senior tag
válasz Flowtation #7816 üzenetére
10:37-kor fizettem online (de nem a T-nél), nem volt gond
-
blg
senior tag
-
-
blg
senior tag
Smart csomagnál pár éve volt egy olyan hiba, hogy ha van már két kedvezménycsomagod, akkor egy harmadik csomagot már nem lehet aktiválni. Akkor azt mondták, hogy ez egy hiba az internetbankban, és majd javítják. Lehet, hogy azóta sem javították? (Vagy esetleg azóta intézményesítették, és bekerült ez a megkötés az ÁSZF-be/kondi listába?)
[ Szerkesztve ]
-
blg
senior tag
válasz vodrosjozsi #8548 üzenetére
csak a főszámláról tudsz utalni az alszámlákra azonnal, hétvégén is. az alszámlákról a főszámlákra csak banki nyitvatartási időben megy el az utalás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest