Új hozzászólás Aktív témák
-
F.E.K..
senior tag
Rá lehet venni valahogy a szép új (stb.) androidos smart bank alkalmazást hogy ismét kérjen sms megerősítést a tranzakcióknál? A régiben az utalás végén jött a kódot tartalmazó sms amivel véglegesíthettem a műveletet, most viszont szó nélkül teljesül, ami ugyan kényelmes de nyugodtabb vagyok ha ugyan kicsit "kényelmetlen" módon ugyan de "rábólinthatok" az utalásaimra...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Nincs (ujjlenyomat olvasó a használt készülékben nincs), belépéskor/indításkor megadom a pin kódot, utánna utalhatok nyugodtan (mentett űrlapokat használtam), szó nélkül végrehajtódik (az egyik partner vissza is igazolta az összeget ami beérkezett a számlájára, illetve tájékoztató sms-t kaptam is róla).
Simple csomag, jóval az ~1200 forintos határ felett volt a számlán a munkabér utalás előtt is.
Hitel nincs, csak betéti számla (+1 webkártya).
[ Szerkesztve ]
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Beléptem böngészővel (ritkán használom), elsőként a QR-kód beolvasás ugrik fel...
Kértem belépéshez sms kódot, a Mobil Aláírás beállítások alatt a "Megerősítő eszköz típusa: QR kód", "Megerősítés tranzakcióknál: Egyszerűsített"
Elolvasva a leírást (pont felette van ) lakossagi ügyfeleknél űrlap használata esetén nem történik meg az sms küldés. Mindig tanul az ember.
Tanulság: olykor érdemes belépni böngészővel is, mert a mobil kliensen nem ilyen alapos a tájékoztatást.
[ Szerkesztve ]
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Hátha tudja valaki...
Internetes vásárlásokra virtuális webkártyát használok, régebben beallítottam rajta egy 130 000Ft-os vásárlási limitet (a hozzárendelésben a pénzfelvételi limit természetesen nulla).
Szeretnék ezen az összegen felül vasárolni vele, de a limit beállításakor a végén az az üzenet fogad hogy a művelet ezen a kártyatípuson nem lehetséges.
Igyekeztem megtalálni a megfelelő hirdetményt de sajnos úgy tűnik hogy figyelmetlen voltam... Megszűnt a limit, vagy egyszerűen nem emelhető tovább? Ha kénytelen leszek ezen összeg felett a fő kártyát használni akkor eléggé sokat veszít a webkártya a hasznosságából
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz fireman123 #4823 üzenetére
A 65 000Ft-os limit melyik hirdetményben van?
Elég ostoba ötlet egyébként szerintem... Pont azért vásárlok a virtuális kártyáról akár nagyobb összegekben is mert azt bátrabban adom meg, hiszen csak közvetlenül a vásárlás előtt kerül rá fedezet.
Na most ha a 65 000Ft feletti vásárlásnál a fő számlámat kell megadni akkor lényegesen kevesebb helyről fogok ilyen vásárlást indítani
[ Szerkesztve ]
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz fireman123 #4825 üzenetére
Köszönöm...
Igazán csodálatos kiszúrás azt kell mondanom....
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz luciferk #5848 üzenetére
Feltételezhetően eleve clusterben szolgálnak ki, valami más gondjuk lehet..
Az app nálam is csak "teker", de nem jut sehová. A honlapon kint van egy pár sor:
"
Technikai okokból az OTP Bank által üzemeltetett internetes fizetési felületeken átmenetileg lassulás tapasztalható. Nagy erőkkel dolgozunk a hiba kijavításán.
Köszönjük türelmét.
"Most valószínűleg igen heveny munka folyik az IT osztály ezért felelős részlegén...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Változott a közlemény:
"
A hétvégén rendszerfejlesztés történt, de egy technikai hiba miatt ez ideiglenesen lassulást okoz az OTP Bank egyes elektronikus csatornáinak működésében. Nagy erőkkel dolgozunk a hiba kijavításán.
Köszönjük ügyfeleink türelmét!
"Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz pvt.peter #6560 üzenetére
Nálam igen, változott az app és így rögtön jött a figyelmeztetés is hogy módosított készüléken biztonsági okokból a regisztráció törölve...
Meggyőztem hogy neeeem, ez a készülék nincs módosítva...
(de újraregisztrálni azért kelett. Mondjuk pár perc csak)Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Nekem se megy momentán...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz viktorhu #8233 üzenetére
Nekem pont nemrég volt:
Weboldalon adatokat bepötyög -->elindít -->telefonon smartbank app magától elindult és kérte a hitelesítést. Beléptem, felugrott hogy jóváhagyandó tranzakció van (részletezve), hitelesítettem, majd a weboldalon is rá kellett kattintanom hogy kész vagyok.
(mivel az ujlenyomat az elsődleges hitelesítés így az egész nem tartott tovább mint ~15 másodperc nagyjából)
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz viktorhu #8297 üzenetére
Fura, nekem az értesítésnél ott a smartbank eleve, megérintve már nyílik is meg (persze hitelesítést kér, de utána eleve a jóváhagyás jelenik meg).
Jó lenne tudni hogy mitől függ mikor hogyan történik (tippre a telefon energiagazdálkodása lehet az ok)Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Nekem ma azt produkálta hogy bankkártyás fizetésnél nem kért jóváhagyást... A Barion oldala szerint sikeresen megtörtént a jóváhagyás, az összeg le is vonzódott, de se sms, se app kérés nem volt a dologról.
Fura. (Csak a virtuális kártyát használom erre a célra, csak akkor van rajta pénz amikor éppen fizetni akarok, akkor is annyi amennyi kell, se azért no. Eddig mindig kért az app engedélyt)
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Azért ez eléggé kimeríti a félretájékoztatást. Amikor megjelent a hirdetmény, abban az szerepelt (többször is nyomatékosítva) hogy amennyiben nem állítom be az internetes vásárláshoz a biztonsági kódot, akkor nem fogok tudni vele vásárlolni. Namost ha ehhez képest mégis eltűnik onnan némi pénz internetes vásárlással, akkor szerintem jogosan vagyok dühös és kérem számon a bankot...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz raziel01 #8592 üzenetére
"Illetve ahogy látom be lehet állítani virtuális vásárlási limitet külön a fizikai meg külön a webkártyára.
Ha én mindig úgy fizetek neten, hogy előtte smartbank appból átutalok pénzt a webkártyára akkor jól gondolom, hogy a fő kártyánál a virtuális vásárlási limit lehet kis összeg vagy nulla is?"Nálam pont így van beállítva, a normál kártyára az internetes vásárláshoz a limit 0, a kód pedig be sincs állítva, neten csak a virtuális kártyát tudom használni vásárlásra (azon meg csak használat előtt kerül pénz közvetlenül)
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz tylerddd #9087 üzenetére
Nekem tegnap volt egy sikertelen kártyás vásárlásom.
Weboldal feldobta a hitelesítő kód kérést, app szintén kérte, megadtam, app-ból eltűnt....majd pár perc után a weboldal közölte hogy sikertelen az engedélyezés, úgyhogy próbáljam újra.
Megpróbáltam.
Akkor is ugyanez lett a vége... Weboldal írta hogy kéri a megerősítést, app feldobta hogy jóváhagyandó tranzakcióm van (adatok stimmeltek), jóváhagyom, app-ból eltűnik... weboldal egy idő után sikertelen megerősítés, próbálja újra.
Mintha timeout-olt volna a rendszer.
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Szintén... Szép a design, de a hibaüzeneten kívül másra nem hajlandó...
(Ami vicces, mert mobilnetre kapcsoltam kíváncsiságból, ugyanúgy a wifi hálózatra panaszkodik... )..
Play-en mindenki ugyanerre panaszkodik.
Csodás...[ Szerkesztve ]
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Kíváncsiságból visszaraktam mentésből a 20.2-őt... nem központi hiba okozza, ezzel ugyanis simán működik minden, a friss 20.3-nak van hibája csak...
Nem szoktak upgrade deploy _előtt_ alaposan tesztelni? Valahogy nem hiszem el, hogy egy ekkora banknak nincs rá erőforrása (pláne eljárásrendje) erre.
Elég ciki mindenesetre...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz MasterMark #9954 üzenetére
Nekem települni se hajlandó az új app, egy gonddal kevesebb
(persze nem, csak mindig használhatom majd a böngészőt... Kíváncsi vagyok, mi az a következmény vajon, aminek a készülékem nem felel meg. Bár ezt aligha lehet kideríteni sajnos)
Ahol lehet pénzt szerezni, ott a bankok pénzt fognak szerezni. Ahol nem... Ott is igyekeznek megoldani, hogy ott is lehessen...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz C0lumb0 #9985 üzenetére
"Csak én érzem azt, hogy direkt rontották el az alkalmazást, hogy minél többen regisztráljanak át az új felületre? "
Remélem hogy nem, mert nekem például "nem kompatibilis eszköz" felirattal az fel se települ...
(Elvileg Android 8.1 még elég neki, gyakorlatilag valami miatt mégsem. Sajnos az nem tudom mi nem tetszik neki)
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz TigerDzsó #10092 üzenetére
Tényleg, én is kaptam ma. Pedig direkt nem állítottam be, mert az volt a mondás, hogy akkor azzal nem lehet neten vásárolni semmiképpen.
Mivel arra a virtuális kártyát használom csak (ahol van rá lehetőség ott PayPal-al), így nem is akartam beállítani... de úgy tűnik a bankot ez nem érdekelte...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Jé, az androidos smartbank-ban megjelent nálam egy reklám, hogy "ITT AZ ÚJ MOBIL- ÉS INTERBANK"
Széép nagy regisztrálok gomb (valamint az oldalsó menüben is szerepel).
Kár, hogy a telefonomra azt írja hogy nem kompatibilis az új app...Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
...Valahová...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz Fire/SOUL/CD #12130 üzenetére
A másik jelenség is érdekes, kártyás vásárlás, otp app-ban kéri az engedélyezést, rá is nyomok, "megdicsér" hogy a tranzakció engedélyezve... majd a weboldalon közli, hogy adjam meg az sms-ben kapott jelszót és a telekódot, és az sms meg is jön szépen.
De akkor miért nyugtázzam az app-ban is? (jó, inkább többször kérdezzen mint egyszer se, mint pl,. az emag, ami simán levonja az összeget, úgy, hogy se sms, se app kérdés..)
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Éljen az otp app frissítése... reggel rányomtam, frissült, most használnám... erre: a készüléke nem felel meg a safety net státusznak, szerinte root-olt.
Hát nem. Ez a készülék sose volt piszkákva (direkt).
A google play szerint: Play Protect-tanúsítvány: Az eszköz tanúsított.Gratulálok, kedves app fejlesztők... persze az alkalmazás instant ki is léptett a fiókból, mert miért ne... kellett nekem frissíteni...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Android 11, BL8800.
Nincs. semmi. módosítás rajta, se nyitott bl, se root, sose volt (igen, sok root-olt készülékem volt a múltban, ezt szándékosan hagytam gyári állapotban, ezért különösen bosszantó)
újraregisztráció után ismét működik, de azért ez így nem az igazi.. (pláne, hogy ezek szerint még saját maga szerint sem volt igaz az az üzenet...)
[ Szerkesztve ]
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Reggel újabb otp app frissítés... ezek után kevésbé van kedvem rányomni hogy mehet...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Na, mostmár kicsit unalmas, hogy app frissítés után kapom a nem megbízható telefon üzenetet, és regisztrálhatok újra..
Még ha ezen a készüléken valaha is lett volna ilyen, de nem, és a google szerint is tanúsított az eszköz...
Szóval fizethetek azért, hogy macerásabb legyen a pénzem kezelése/elérése.
(Morgás off.)
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
Khm.
Maradjunk annyiban, hogy ezek szerint a play nem annyira kényes arra safetynet dologra... Eddig mondjuk az otp app se volt az, de nyilván ők jobban tudják mint a google, pláne az utolsó két frissítés óta.
Más app se kényeskedik ami azt illeti, pedig ugye ki tudja milyen hátsó ajtó van beépítve.
(Igen, kínai telefon, az akku + strapabírósága miatt használom, nekem ez speciel szempont egy telefonnál. A hálózati forgalmát amúgy monitoroztam, ha az a kérdés akkor nem árulkodik hazafelé. Szoftveres support viszont nem igen van persze, max egy-két security patch, és kész.
Mielőtt belekezdenél: igen, vehetnék nem nevenincs Kínai gyártó termékét is, de egyszerűen mások a jelenlegi igényeim)
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
F.E.K..
senior tag
válasz kokokka #12745 üzenetére
Nem én mondtam... Az eredeti válasz szerint a a jelenség csak a "gyagyi" készülékeken fordul elő.
(Egyébként hogy mi gagyi és mi nem, az nézőpont kérdése. De a lényeg: az idézett hozzászólás szerint az otp jobban tudja melyik rendszer érintetlen mint a google maga)
[ Szerkesztve ]
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!