-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz HThomas #115998 üzenetére
1.Ez miért is lényleges?
2. a kézit minek így feltépni ?
3. két kattanás azt csá!Amúgy meg tedd sebességbe az autót,úgy is benyomott kuplunggal illik indítani a gépet.
Viszont nem lennék boldog, ha mindig emelgetni kéne a könyöklőt emiatt.
3-as pontot ajánlom figyelmedbe. Azért mert az okos autós-újságíró a halálfaszára feltépi a kéziféket attól még nem biztos hogy az a követendő példa.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Ezért sem a Mercit hanem az F10-es BMW-t hoztam fel.
Ezek az odabaszott nagy kijelzők igénytelenek... a merci belső volt nálam mindig is az utolsó!Az az igazság - vagy nekem van túl nagy igényem... de manapság szinte alig tudnék felsorolni olyan autót aminek a belsejével 100%ig elégedett vagyok.
Mágus :
Nem sértődök én , de az a fajta MMI beépítés számomra elég jó mind elrendezésileg mind dizájnilag.
Maga az óracsoport... hát igen az nem nagy szám... de ennyi erővel még mindig százszor szebb az én Audim óracsoportja mint ugyan ebben a korosztályban a BMW gagyi sárga óracsoportja ami úgy néz ki mint 92-ben. (tesómnak volt E60)De esküszöm azt leszámitva hogy az új F10-es 5-ös BMWben rohadt szűk a hely... belsőleg majdnem hogy jobban tettszik mint az Audié...
A lényeg az hogy a szépség mindenkinek relatív!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz tresh #116001 üzenetére
A képről nekem nem egyértelmű, hogy mekkora távolság van a könyöklő és a normál, két kattanásra kihúzott kézifék között. Egyszerűen nem találkoztam még olyan kocsival, ahol ez probléma lett volna, gondoltam a teszt írója sem véletlenül emelte ki... gondoltam rákérdezek, hogy aki napi szinten vezet ilyen kocsit, annak mennyire zavaró ez valójában.
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #115984 üzenetére
Mágus mint szerelő! Mekkora jövőt jósolsz ennek a motornak ?
Csak én vagyok olyan buta hülye naiv hogy nem egy szocos 4hengeres valamit vennék hanem ,egy jóféle új V6 3.0 Dízellel, főleg annak tudatában hogy az a 3.0 v6 még kevesebbet is fogyaszt jóval mint ez a HALÁLRA húzott 240lovas 2.0 4hengeres sz.r ?
Sőt lassan lehet eljutok oda hogy Benzines autó párti leszek pedig életembe Dízeles voltam. Bár az Új F10-es 258Le-ős 530 6.2sec-es 0-100-a eléggé meggyőző de ezek az új Eu6os motorok nem tudom mennyire lesznek jók.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz HThomas #115998 üzenetére
Figyelj!
A könyöklő az első 3-4 centin még nem reteszelődik.. szóval az első kattanásig szerintem nem ér el akárhogy betéped a kéziféket... tehát nem kell emelgetned csak lenyomod könyökkel azt csa. szerintem.Szerk : Pedig elég sok autónál van ez.. nekem az A4 (b7 2006) is ilyen volt..
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Kiskokó #116005 üzenetére
A4 kombit (B7 vagy esetleg B8 lehetett, céges, nem emlékszem) használtam fél évig, és ott nem rémlett hasonló. VW Jettával van még tapasztalatom, igaz ott elég fura a könyöklő, de ott sem volt ilyen probléma. Lehet, hogy ráparázok, de kicsit félek a Skoda "olcsó" megoldásaitól...
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #116007 üzenetére
Jó hát te is azt mondtad hogy nem adod a Passatot
Amúgy meg akinek erős autó kell az vegyen Passatbol Benzinest ha meg erős Dízel akkor szánjon rá az Audira (vagy csipiztesse fel ezt a 240 lovas Passatot akkor még talán el is jár 12L-el)Tudom tudom örült vagyok és így
nemszerettek!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #116008 üzenetére
Passatból (mivel nincs 3 literes motor a B8-ban, de itthon a B6-ból sem nagyon volt már) benzines is egy "HALÁLRA húzott" a maga 2 literjével és 280 lovával. A legközelebbi 3 literes pedig az A4, több mint egy millióval drágábban "fapadosan", gyengébben, drágább extrákkal. Jó természetesen a 3+ liter, de újonnan egyre ritkább és drágább, így pár év múlva használtan is az lesz.
(Zárójeles megjegyzés az F10 már annyira nem Új, 2011-es a kasztni és azóta kapott két faceliftet is, idén év végén pedig leváltják. És sajnos nem ez a beépített kijelző vonal érvenyesül a BMW-nél sem, hanem az odaragasztott tablet, a'lá aktuális 7-es vagy igazából bármi más, ami nem X3.)
(#115982) bitpork: Tehát akkor alkalmazzam a Mágus módszert: nézzem meg mennyi üzemanyag van a tankban, szívjam le, öntsem rá és...
Sőt automata reflektoros a szenon és nincs első radar.
(#115989) Piwi: Mi lesz az utód?
-
golfvariant
aktív tag
Az új Golf 1.4TSI-ről mit hallottatok?
A motor mennyire jó, tartós, vannak hibái? -
brumi1024
veterán
Azaz, ebben az elrendezésben szűkösen férne el kézifék. Nincs mókázás vele, de nem bánom.
(#116013) golfvariant: Melyik 1.4? ACT/CoD vagy nem? Nekem 1.4 van egy A3-ban (1 egész napja, 200km-t tettem bele), illetve van még egy G7 Sportsvan is a topikban emlékeim szerint.
(#116016) golfvariant: Kokszosodás, nyúló lánc. De ezeket elvileg kiküszöbölték, legalábbis a 150-esen, a 125-ösön nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz golfvariant #116013 üzenetére
Én úgy tudom, ezek már jók. Fater is egy ilyen motoros sportsvan-t vesz nemsoká. 150pacist.
-
Piwi
addikt
válasz footy #116011 üzenetére
nem minden áron váltok,de kell az erősebb motor,így ha jó árban ott tudom hagyni az A4-et akkor elhozok egy hasonló kaliberűt,ha nem is A6-ban,de A4-ben egy 3 literes motorral.. váltó nem riaszt vissza,igazából vagy szerencsém lesz vagy nem,50 % esélyem már most van
Qru: ilyened van-e? [link]
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Piwi
addikt
válasz bmwsan #116021 üzenetére
fólia,ültetés,nagy felni ,xenon,középdob kiherélve,sportkormány...kb ennyi.unatkoztak az autópálya rendőrök,így meglett a fizetésük arra a hónapra mert ügyesek voltak,de azért papírok nélkül is elmentem Pestre ha már egyszer megvettem a "matricát" aztán mehettem újra Pécsre szigorított műszakira meg a rendőrségre fejtágításra..Persze a rendőrség előtt ott állt a rendőrök privát autója szintúgy körbefóliázva
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
bmwsan
senior tag
Ilyen világban élünk, lerohadt ladákkal , meg vígan járogatnak ...
Kb. mennyibe fájt ez az egész procedúra, én is gondolokozom nagyobb felniken, ültetésen, illetve (félig)nyitott rendszeren.
Meg gondolom ezeket nem is lehet csak simán a forgalmi bejegyeztetni, hanem elotte épít´si engedélyt kell kérni a kocsira, aztán papírozni stb. Ha azt szeretném, hogy legális legyen....
-
Piwi
addikt
válasz bmwsan #116023 üzenetére
szigorított műszaki nem került semmibe,időpontot kellett kérjek és Pécsre bevinni az autót gyári állapotban.
30 ezer büntit kaptam anno,meg kb 1 hónapig nem volt forgalmim. igazából maga a visszaalakítás volt a gond mert elég sok időt elvett. Papíroztatás nem tudom hogyan működik,Magyarországon elég passzívak ilyen téren,németeknél-osztrákoknál sokkal rugalmasabbak,beleírnak mindent a forgalmiba elfogadható összegért-secret- : már sehol,maradt gyári állapotban...max carstylingon van róla pár kép
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
bmwsan
senior tag
Sajnos én is csak ezt az utat ismerem, de ez nagyon szenvedos azért hogy nagyobb felgeneket meg 20mm-el lentebb legyen a kocsi ... A nyitott rendszert megértem
Fóliázáshoz is kell építési engedély vagy ott elég a mübizonylat? Vakakinek esetleg tapasztalat?
(#116025) Piwi: Akkor inkább az idö a sok, meg hogy addig nem tudom használni a kocsit (legálisan).
Arról nem is beszélve hogy minden gyári vackot meg kellene tartani, rugók, gátlók, kipuff stb .... -
Qru
MODERÁTOR
-
bmwsan
senior tag
Új kérdés
Passat B6 2006 Variant a pótkerék alatt megjelent a víz.
Ötlet tanács, hogy merre keressem a hibát?
Elore is köszönöm!
-
-
zsoleszkai
tag
válasz brumi1024 #115981 üzenetére
Gratula a jövevényhez, nagyon szép bár engemet leginkább a belső fogott meg mint a fehér külső
Az a kis piroszka az véletlen nem Szentpéteri Zsoltnak a replika sport quattroja?/KneeBy/
-
brumi1024
veterán
válasz zsoleszkai #116040 üzenetére
Köszi Én nem bántam meg a fehéret, még rendeléskor nagyon gondolkoztam pedig rajta. A piros pedig igen, pont az.
-
Gergello
addikt
Alig-alig tudom elindítani az autóm, amikor indításhoz nyomnám be a kulcsot, akkor "Depress clutch to start" felírat jelenik meg és nem indítja. Benyomott kuplunggal és fékkel, kézi fékkel, sebességben, üresben, start-stop kikapcs, már mindenféleképpen próbáltam, sokadik próbára indul csak el.
Külföldi fórumokon 2 kuplunggal kapcsolatos szenzort emlegetnek.
Jelentkezett már másnál is ez a hiba ? Mire számíthatok ?
Passat 2010 1.6 tdi 105 le
-
-
Gergello
addikt
-
harcikoca
senior tag
Üdv, 1.9 awx motorhoz szeretnék egy kis adalékot az üzemanyagba, hidegen úgy indul mint egy traktor, és nyom egy szép adag füstöt, hátha jót tenne neki. Valaki tud ajánlani típust, hogy melyik lehet a legjobb? Én Liqui Moly -ra gondoltam
[ Szerkesztve ]
AMD+Ati powee'R
-
g4bb3r
tag
Hali.
Seat Toledo mk1
Szerintem már belefutott ebbe valaki. Nem volt beindítva az autó kb 1 hónapig (elutaztam hetekre etc) most mennék vele de annyira lemerült az aksi, hogy ki se tudom nyitni kulcsal se ..
Csomagtartó kinyílik de nem tudom előre dönteni az ülést, hogy bemásszak (mondjuk ha dőlne is megkérnék valakit mert 2m 110kg nem könnyen kúszna be).
Egy haver pont arra járt felhívta a szerelőjét aki azt mondta meg kell emelni a jobb elejét szerezni egy akksit és + az inditomotor sarujára -- - testre.. Ezután nyitható. Ez így hihető?
Akksi helyett akkumulátor töltö is jó lehet adni neki áramot?
Ha van titkos ötlet hogyan lehetne ledönteni az ülést a csomagtartóból (amire en nem jöttem rá) várom szeretettel..
Köszi előre is ha van ötlet..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- Milyen asztali médialejátszót?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Steam topic
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen