-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Most ahogy nézegettem az autót, feltűnt, hogy nekem nincs kilyuggatva a hűtőrácsom. Full teli műanyag. Van ennek valami oka?
Itt a képen meg csupa lyuk. -
Danex
addikt
Megjött a DSG diagnosztika.
Elején nem találtak a rendszerben ilyen jelenségre utaló előző esetet és megoldást, ezért csak szoftvert akartak frissíteni.
Majd frissítésnél kidobta a gép, hogy nem lehet frissíteni, a diagnosztizált hiba a DSG Mechatronika cseréjét ígényli. Jött a cetli... 397.000Ft munkadíj meg minden egyéb nélkül.
Szemrevételezés után kiderült, hogy ereszti a mechatronika az olajat, hivatalosan nem lehet után tölteni, de megmutatták, hol lehetséges.
Szóval úgy áll a helyzet, hogy az eladó céghez panasz be, hogy főelemhibás autót adtak el és a szervíz könyvnél is volt valami turpisság mert csak az utolsó 3 szervíz van a központban lejegyezve.
Ha ez nem megy, akkor szerelővel megpróbáljuk a szivárgást megszüntetni és újratölteni a mechatronikát, mert még ez is jelentősen olcsóbb lenne mint a 400 pénz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Danex #112020 üzenetére
Ha ereszti az olajat, akkor az utántöltés már nem lesz elég. Szerintem nem úszod meg a cserét. Meg kell próbálni gariztatni, addig ne nyúljatok hozzá, mert ha észreveszik, biztosan nem kapsz semmi támogatást... Ha nem megy, akkor fel kell tölteni a megfelelő szintre és megnézni, hogy fennáll-e a hiba, ha eltűnik a hiba, olaj ki, letömíteni az oldalsó kádat és új olajjal feltölteni. A mechatronik nem tudja ereszteni az olajat, csak a tömítése. Tudsz dobni egy évjáratot, motor és váltó kódot? Az a kis cetli kell a sok kóddal a csomagtartóból, vagy a szervizkönyből, a VIN számot kitakarhatod, az nem kell.
Morris Megint az elveszett lovakat keresed? Valamelyikben lyukas a rács, valamelyikben teli. Tök mind1, mert ahol teli, ott alulról szív, ahol lyukacsos, ott meg előlről, ugyanis a szívócső van ide bekötve.
[ Szerkesztve ]
-
Goblin12
őstag
Hali.
(#111950) Saint_ Ahogy érzed.
(#111959) molnarpeter: Annyit ameddig nem esik szét, jó állapotban van. Meg hát addig ameddig nem lesz új.
(#111969) bitpork: Szóval akkor A6 3.0 TDI?
(#111970) Z0mbi : Huh kimerítő vélemény, de sajna nekem a fele kínai.
-
-
válasz Goblin12 #112024 üzenetére
Én a mellé tenném a voksot. 175 cm magas vagyok(voltam fénykoromban) és 100+ kg. Az A4ben nem igazán tudtam magam mögé beülni De még elől is sokkal nehezebben találtam meg a helyem. Az A6ban nem volt ilyen bajom. Ami meg faxa h az allroaddal szemérmetlen 8,5 körül jártam átlagban - még ha TaaTásan is vezetek. Azt gondolom, hogy egy 1900kg-s 3.0TDI+ tiptronikos géptől ez több mint elfogadható
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #112026 üzenetére
Arra már nem emlékszem. Akkoriban még el voltam ájulva a teljesítményétől.
Mára meg hozzászoktam.Múltkor visszaültem az 1.4-es rakétába. (G4)...rá kellett jönnöm, hogy anno elég sok kompromisszumot kötöttem az autóval kapcsolatban
Talán ezért is kell még több ló...
Nagyon jó érzés, hogy húz mint a barom. -
válasz Morris #112031 üzenetére
Mondom : max 7-10 km és még az olaj mutató is 70-90 között van Teddyben. A Domiban nem volt olajhőfok mutató, de ott is elég volt neki ennyi. A vízhőfok simán felszalad 3-5 km alatt 90°C -ig.
És csak hogy borzoljam az idegeketHidegindítás
Két tankolás között
Ez meg a BC szerinti nagy átlag
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
veterán
Srácok! Biztos kellenek nektek ezek az "esztétikus" hűtőtakarók Magyarországon? Van 10 nap egy évben mikor fagy.
Nincs az az isten, hogy ilyent tennék az autómra. A G4 megoldás legalább ötletes. De mind közül - ha muszáj - akkor inkább a hűtőrács és a hűtő közé bedugott kartonlapot választanám magamnak.
Azt anno a legendabeli 200 lóra húzott dízel Vectrán kipróbáltam, letakartam a hűtő felét - nem igazán működött, zimankóban, pályán 150-nel poroszkálva visszahűlt 80 C alá, 200-nál meg 90 fölé ment a mutató- mindezt a kartonlaptól függetlenül.(VW-nél 90 fokon áll a mutató, a vízhőfok meg valahol 70 és 100 között van, de majd a hozzáértők pontosítanak.)
-
-
K Norbi
addikt
-
Morris
veterán
válasz Brumi˘ #112040 üzenetére
Ugyanez van nálam is. Kap elég levegőt e nélkül is, de legalább a menetszél nem hűti jobban a motrot. Plusz ha fűtök, akkor is hajlamos nagyon nehezen elérni az a redvás 90fokot.
Dízel, kevés a veszteség hő.
Megrendeled amúgy?Én is nagyon gondolkozom rajta. Nem olyan nagy pénz, de az asszony most rendelt egy etető széket a csöppségnek 30k-ért
-
F_Zolee
veterán
Hello
Van mód valahogy a T5-ös transzporternél a szélvédő és a műszerfal közé beférni?[link] Ez a típus. Már elnyelt egy ceruzát meg 155Ft-ot. Nem akarok csődbe menni. Véletlen legurultak amikor fel lettek téve aztán akkora mélyedés van ott, hogy még az ember ujja se fér be...
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
vr6 fannal próbáljuk eldönteni hogy balos vagy jobbos akksi kell-e a kocsiba. Szerintem jobb, szerinte bal. Megnéztem a mostanit aszerint én jobbosnak látom.
Golf 2 '87 1.8 8v pb kód. Unix jobbosokat dob, bárdi elvileg balosokat.Galaxy Fold 4
-
K Norbi
addikt
wehehe [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- Bestbuy játékok
- LEGO klub
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest