-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
depe95
tag
Sziasztok, van nekem egy 2003as b5.5 passat comforlineom
Meglehetne oldani valahogy hogy gyújtás nélkül a szivargyújtó ne kapjon áramot?Másik, hogy normális, hogy gyújtás nélkül működnek az elektromos ablakok?
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Valaki rakatott már fel vonóhorgot B6, B7-es Paszúlyra? Tapasztalat???
Joe
-
-
MPowerPH
félisten
A motorkodot hol talalom az auton? (forgalmiban megvan) CFH megvan, de a kulonbozo oldalakat bujva talaltam CFHC, CFHF -t, 2.0 TDi mindegyik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Ezzel kapcsolatban tud valaki segíteni?
Szerelom azt mondta B6-ban még nem kellett cserélnie? Esetleg van benne vmi trükk vagy valami amire figyelni kell az alap dolgokon kívül?
Köszönöm!
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #150008 üzenetére
Gyogyli vagy!, így kora este. Két év után újra bringára kellene pattanni, de nem itthon, itt már két gázolást túléltem. A biztonságos tekeréshez ki kell menni külföldiába, ahhoz meg vinni kell a kerékpárt. Van egy jó vonóhorgos szállítóm, de a kocsin nincs horog. Én nem gondoltam volna, h ez ennyire bonyi. Még az elején vagyok de a tököm már csordultig van vele. Szóval ennyi, és nem kan röfi!
Bár ma hurkát (sajnos nem az otthoni, alföldi rizsest, itt svábok laknak és csak zsömlével szeretik....pfúúújj) és kolbászt vacsoráztam fehérboros-baconos-almás-mézes párolt káposztával, így került röfi az asztalra.Joe
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150014 üzenetére
Koszonom!
Sajnos nem tudom kulon linkelni, folulrol a 6. Nincs kulon motorkod feltuntetve, de alabb van csak kettostomegu is ugyan ezen motorokra, ott fel van sorolva az emlitett motorkod is.
"Skoda Octavia kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 TDI - 136 LE, 140 LE, 170 LE 2004.02. -->
Skoda kettős tömegű lendkerék + kuplung szett, LUK gyártmányú, Cikkszám: 600 0017 00"[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bmwsan
senior tag
válasz Mágus2 #150014 üzenetére
Köszi szépen! Csak nagyon kevés idore tudok hazamenni, mert már egy jó ideje szlovákíában építjük a JLR gyárat, és nem akartam valamire ráfutni.
Bár, ha lököst lekellene szedni, akkor ki lehetne cserélni a fényszorót is .....
Illetve, ha itt tartunk fényszoróból milyen márkát érdemes?
Illetve a hutoradiátorból?Köszi szépen!
-
MPowerPH
félisten
Az elso nyilvantartasba vetel szerint 2011.08.11, de az nem a gyartasi datum.
Alvazszamot tudok meg adni:
TMBBE61Z0C2025550Ez segit?
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #150020 üzenetére
A motoron van a gyártási dátum. A vezérlés burkolatán.
Valami szeptember körüli lesz, mert model year 2012 a VIN szerint.
Akkor elvileg az kell, ami nekem, mi nem olcsó.
03L105266CA ha SACHS van benne
[ Szerkesztve ]
-
depe95
tag
válasz molnarpeter #150026 üzenetére
Igen, minden ajtóval jók működik.
-
Dtomka
veterán
VW Golfot szeretnék venni. Kérdésem 4 vagy 5?
Limit egyelőre legyen 1 milla. (Persze a GT és az R32 is tetszik )
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
üdv
mennyi az alapjárat egy 2.5TDI-nél? BDG motorkód 2004es Audi A4 Avant
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
apple87
senior tag
sziasztok
Kinéztem egy 1,2 tsi golf7 2013 autót 105le 132Ekm el.
Ennél a motornál mire lehet számítani hogy előbb utóbb elromlik, cserés lesz?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz apple87 #150030 üzenetére
Jósoljunk? Bármi elromolhat.
Különösebb típushibája nincs a motornak a koxosodáson kívül, de van rajta turbó, ami lekókadhat, ha nem cseréltek benne rendesen olajat. Van kuplungja ami szét tud kopni, van klímája, aminek a kompresszora rituális öngyilkossággal díjazza, ha sosenemvoltsemmibajase és nem is cseréltek benne töltetet.
Mindig van rizikó a használt vasban. Legyen a zsebben 500 euró, és autózz nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Nem tudom emlèkeztek e a problèmàmra amit pàr napja ìrtam.
Adott egy 2011 es Jetta 1.6 CR TDI ami alacsony fordulaton törtènő gyorsìtàsnàl remeg.
Elvittem màrkaszervìzbe.A 3 injektorbòl 2 halott.Cserèlni kell
Egy injektor megvètel utàn lett cserèlve.Az autoban valòs 110.000km van.
Olajat nem eszi.Egr 90%os.Hogyan mehet tönkre ennyi idø alatt 3 injektor???
Mitől mehetett tönkre??, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
veterán
válasz i-sti #150036 üzenetére
Erről jut eszembe... az én autómhoz (2014 CHHB G7) csak vmi no-name üzemanyagszűrőket lehet venni. Nem tudok hozzá csereintervallumot se. Az az érzésem, hogy élettartamra szánta bele a VW, de én nem hiszek neki.
Szeretnélek megkérni Mágus, hogy alkalomadtán & ha érkezésed van rá, nézz bele a mindentudó PC-dbe a fenti témakörben. Köszönöm!
Illetve a másik régóta a fejemben motoszkáló kérdés: mekkora macera ebben hűtőfolyadékot cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Mágus
A3 1.9 PDTDI BLS mióta nálam van 4x csinálta azt (4-500km-enként egyébként), hogy megyek vele a városban 1500 körüli fordulatszámon (alatta is) és mintha így szaggatna-rángatna-lüktetne az autó. Minél magasabb a fordulatszám, annál kevésbé érződik. Azt is megfigyeltem legutóbb, hogy, ha ezután a szaggatás utána megállok mondjuk pirosnál és üresben tartom az 1500 körüli fordulatszámot akkor nem érződik semmi, utána elindulok és megint előjön a hiba. Ezt egyébként csinálja kb. 5-10 km-en keresztül és utána semmi.
Így látatlanba mit mondasz, mi lehet a hiba?
Szerk: a kettőstömegűre gyanakodni nagyon nagy hiba lenne? Melegem van már egy kicsit hangja!
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
válasz Mágus2 #150043 üzenetére
Nem tudom hogy mikor regenerál . Nem emeli meg a fordulatszámot sose 950-1000 körülre, pedig nagyon szoktam figyelni az ilyenre! Piktogram sem mutatja, hogy mikor csinálja.
Ezt kérdeztem is már a múltkor hogy az mitől lehet hogy látszatra nem regenerál. A 2.0cr-nél mindig észreveszem a fordulatszám emelésből a regenerálást, de ennél nincs ilyen -
MPowerPH
félisten
Leadtam a szerelonel. Melegen mar nem volt hangja, holnap szet lesz boritva, ki lesz cserelve, amit ki kell. Utana meg megy fel hahura, es lesz helyette egy rendes auto.
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #150049 üzenetére
Mennyi km van benne? Ez az az octavia, amelyiken nem is olyan rég a klímakompresszor adta meg magát?
Vincsaba Egy egész halványan mindegyik BLS rángat regeneráció közben, az a kérdés, hogy mennyire intenzíven csinálja. 200k km után bármi el lehet kopva. Ahogy kopik a tengely, intenzívebb lesz a rángatás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen