Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aelod

    veterán

    válasz bambano #37 üzenetére

    Igen. F csatorna, befújt diffúzor stb. Mind mind a mérnöki zsenialitás termékei. Be is tiltották mindegyiket, hogy megtartsák a versenyt és a többi csapat is odaérjen legalább a dobogóra. Ennek nem erről kéne szólnia. Ez egy drága dolog. Fejlesztések, tesztelések, alkatrészek, szponzorok, pilóták stb. stb. nagyon-nagyon drága dolgok. Ha valaki nem engedheti meg magának akkor le lobbizzon a FIA-nál, hogy szabálytalanságot észlelt. Magyarul nincs rá keret nekik vagy nincs meg a know how hozzá.

    ráadásul "költségcsökkentés" címszó alatt kitalálta valamelyik matematikai analfabéta, hogy egy motor több hétvégét bírjon ki. amitől a motor sokkal drágább lesz, mint annyi darab egyhétvégés motor, ergo a költség nőtt, nem csökkent.

    Teljes mértékben egyet értek. Hab a tortán, hogy ha motort kell cserélni akkor jön a bünti...

    az idei szabályváltoztatásnak pont az volt az értelme, célja, hogy a tavalyi autók vezetése már annyira könnyű volt, hogy 18 éves suhancok is simán eljártak vele., semmi fizikai kihívás nem volt benne.

    Értem mit akarsz mondani, de azt hozzátenném, hogy brutálisan nőtt a kanyarsebesség és a pilótára ható G erő a turbós v6 előtti érához képest. Ha jól emlékszem volt egy belső kamerás videó ahol 6.1G-t mutattak. Azt nem minden suhac bírja ki. Ezt csak szőrszálhasogatásként írtam.

    [ Szerkesztve ]

    "It's simple, if it jiggles, it's fat."

Új hozzászólás Aktív témák