- Mikrotik routerek
- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
EmberXY
addikt
Én konkrétan arra gondoltam, hogy ha minden fullos maradt volna, akkor egy 400-420-as tempónál már nincs az a számítógép, ami befordul neked egy egyenes végén 70 körön keresztül, nem hogy egy ember.
Nem féltem én a pilótákat, tudják, hogy mit csinálnak, és nem kis pénzért, de a lehetetlenre ők sem képesek."a másik sarkalatos pont az f1-ben, hogy ma már egy hagyományos értelemben vett pilóta semmire nem jutna az f1-ben"
Ez igaz, ez is némiképp azt támasztja alá, hogy a szarabb autót nehezebb vezetni, teljesítményben mégis szinte ugyanott vagyunk, mint ezelőtt 20 évvel, ugyancsak arra lyukadunk ki, hogy ha minden a régiben maradt volna, akkor kerék nem kellene az autókra, csak szárnyak.
Up the Irons!
-
BiP
nagyúr
Na, ez nekem kimaradt. Viszont csak örülni tudok neki. (elfogadtam, hogy ebbe ment az irány az elmúlt években, még ha teljesen nem is tetszett).
Pl. a hővisszanyerő az zsákutca, de valamiféle hibrid hajtást megtartanék. (amolyan elektromos turbó az előzéshez). Csak nem korlátoznám le annyira, hogy körönként mennyit lehet használni.
Nyilván a gyártók is az olcsóságra törekednek, és ebben egy egyszerűbb felépítéső, hagyományosabb működésű motor előnyben van.Az olcsóbb, de széthajtható motorral szintén egyetértek, nyomják ki a szemét annak a motornak, ha már ott van.
Nem túl környezetbarát, de tényleg olcsóbb lehet futamonként széthajtani egy 10e dolláros motort, mint 5futamonként egy 100e-eset.[ Szerkesztve ]
-
aelod
veterán
Igen. F csatorna, befújt diffúzor stb. Mind mind a mérnöki zsenialitás termékei. Be is tiltották mindegyiket, hogy megtartsák a versenyt és a többi csapat is odaérjen legalább a dobogóra. Ennek nem erről kéne szólnia. Ez egy drága dolog. Fejlesztések, tesztelések, alkatrészek, szponzorok, pilóták stb. stb. nagyon-nagyon drága dolgok. Ha valaki nem engedheti meg magának akkor le lobbizzon a FIA-nál, hogy szabálytalanságot észlelt. Magyarul nincs rá keret nekik vagy nincs meg a know how hozzá.
ráadásul "költségcsökkentés" címszó alatt kitalálta valamelyik matematikai analfabéta, hogy egy motor több hétvégét bírjon ki. amitől a motor sokkal drágább lesz, mint annyi darab egyhétvégés motor, ergo a költség nőtt, nem csökkent.
Teljes mértékben egyet értek. Hab a tortán, hogy ha motort kell cserélni akkor jön a bünti...
az idei szabályváltoztatásnak pont az volt az értelme, célja, hogy a tavalyi autók vezetése már annyira könnyű volt, hogy 18 éves suhancok is simán eljártak vele., semmi fizikai kihívás nem volt benne.
Értem mit akarsz mondani, de azt hozzátenném, hogy brutálisan nőtt a kanyarsebesség és a pilótára ható G erő a turbós v6 előtti érához képest. Ha jól emlékszem volt egy belső kamerás videó ahol 6.1G-t mutattak. Azt nem minden suhac bírja ki. Ezt csak szőrszálhasogatásként írtam.
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs