- Linux kezdőknek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Milyen routert?
- Microsoft Word topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
Akinek failover kell, az valószínüleg vállalat, ahol ilyen szinten fontos a rendelkezésreállás és a megbízhatóság. Az ne az ingyenes verziókra támaszkodjon...
Tehát akkor megint kilyukadtunk oda, hogy van a Zimbra, ami (ha vállalatok szempontjából nézzük) ugyanúgy fizetős, mint az Exchange, szóval akkor szólhatna már valaki arról is, hogy milyen előnyei vannak az iparban standardnak tekinthető Exchange-hez képest. (Azt leszámítva, hogy ez nem MS termék) -
tuser
aktív tag
-
Gregorius
őstag
Tömeglicencek mellé automatikusan jár. Már egy 5-ös pakk mellé is. Ettől persze olyan support szerződést köthetsz a Microsofttal, amilyet akarsz.
Ha meg esetleg nem, akkor is minden jogod megvan rá, hogy akár a forráskódot is átírd, vagy átirasd valaki mással, ha éppen neked egy olyan funkcióra van szükséged, amire másnak nem, és csak az alaptermék módosításával lehet megcsinálni...
Saját gárdát nem fog fenntartani az intézmény a szoftver fejlesztésére, ha harmadik felet bíz meg, azzal a beszállító felé minden garanciáját bukja (és a különböző intézmények közötti kompatibilitást is bukhatja), ha meg a beszállítóval köt support szerződést, akkor meg ugyanott vagyunk, mint a zárt fizetős termékeknél.#49:
Ld. fent.Nem mindegy, hogy arra szerződik, hogy foglalkozik a problémáddal vagy arra, hogy megoldja.
Szőrszálhasogatás. Olyan dologba kötsz bele, amit minden valamire való ügyvéd egyből kiszúrna, aki végigolvassa a szerződést. A 24/7 telefonos supporttól a trainingen keresztül az egyedi problémáidra való hotfixekig kapsz mindent.[ Szerkesztve ]
-
floatr
veterán
válasz Gregorius #54 üzenetére
Szezon hasonlítod össze a fazonnal. Egyik esetben veszel egy szoftverpakkot valami minimál supporttal, adott esetben vehetsz hozzá prémium szolgáltatásokat. A másik esetben adott egy sw pakk ingyen és támogatás nélkül, amihez vehetsz többféle támogatási szolgáltatást, és ha az lejárt, akkor megbízhatsz egy másik céget a supporttal.
De ha az állam nagyon akar, még saját gárdát is beállíthat supportba, vagy komolyabb belekóstolásra.
Ez nem csak hogy nem ugyanaz, hanem ég és föld. Ráadásul így akkor versenyhelyzet is van udvari szállítókból, és termékekből is -> elvileg árversenyhez is vezethet. A meg nemelég indok egy adott csomag használatához, hogy olcsóbb, de makroökonómiailag sokkal optimálisabb még esetleg drágábban is?
-
anulu
félisten
miért is vagy abban biztos, hogy az egyéni kívánságoknál nem gombolják le az ember gatyáját is?
alap free. hurrá. csak adatbiztonságot nem nyújt. áááá, az úgyse lényeg. de legalább ingyen van.komolyan megnézném, hogy egy ugyanolyan tudású enterprise környezet kialakítása mennyi pénzbe fáj exchange-el és zimbrával
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
anulu
félisten
"A meg nemelég indok egy adott csomag használatához, hogy olcsóbb, de makroökonómiailag sokkal optimálisabb még esetleg drágábban is?"
ha a költségcsökkentést tűzték a zászlóra (ahogy jelenleg kb mindenhol), akkor nem, közel sem elég. akárki adhat supportot hozzá? kösz, de kösz nem. sokkal jobban bízom egy olyan rendszerben, ahol a különböző szintekhez trainingek, vizsgák, certificate-ek vannak. ezek nélkül szóba nem állnak veled.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
őstag
Például, hogy nem követeli meg egyéb MS termékek megvásárlását (pl Windows Server). Pl. hogy nem kell a csatlakozó kliensekért fizetni, az általa használt szerverenként megvásárolni, csak és kizárólag postafiókonként.
Pl. hogy az árban benne van a támogatás is.
Pl. ha lejár a licenc, vagy más megoldásra akarsz váltani, akkor is hozzáférhetsz a szabvány módon tárolt leveledhez, nem zárt formátumban tárolja azokat.A funkciókról nem érdemes hosszútávon vitatkozni, azok folyamatosan változnak, pl. az Exch 2003-ban még elég alap volt a webes felület, a 2010-ben már fejlesztettek rajta, csak neked ahhoz meg kellett venned az újabb licencet, mert a régi nem jogosított fel az újabb használatára. A Zimbrában kezdetektől fogva fejlett webes felületet találsz amellett, hogy alapból támogatja a standard protokollokat, és még az MS zárt protokollját is, ha arra van szükséged.
Az, hogy valami az iparban standardnak számít, az csak egy állapot. Egy időben mindenki lovaskocsival járt pl.
-
bambano
titán
redhathoz pl. vannak vizsgák, szintek, certificate-k. akkor használj olyat.
nekem meg az a gyanúm, hogy ez a sok vizsga, szint, certificate csak egy pénztermelő körfolyamat, komolyabb valós érték nélkül, amivel újabb pénzeket húznak ki a végső cehhet kifizetők zsebéből. Arra jó, hogy lehet virítani, hogy nekünk van 20 certificate-ünk.meg arra is jó, hogy n+1. alkalommal is fellángoljon a kell-e diploma kezdetű vita
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
floatr
veterán
Na ez nem fog kiderülni, mint ahogy már a legelső ilyen döntéseknél sem derült ki. Én mondjuk már azzal beérem, hogy nem kell egy win/word hivatalos ügyintézéshez, és nem ennek a használatát oktatnák, és binugztól nevelten rettegőket kapunk a cégekhez.
(#60) bambano nekem is hasonló féélingem van a sunos certificat-ekkel kapcsolatban
[ Szerkesztve ]
-
Gregorius
őstag
Szezon hasonlítod össze a fazonnal. Egyik esetben veszel egy szoftverpakkot valami minimál supporttal, adott esetben vehetsz hozzá prémium szolgáltatásokat. A másik esetben adott egy sw pakk ingyen és támogatás nélkül, amihez vehetsz többféle támogatási szolgáltatást
Miért is? Ha rendes supportig elmész (márpedig egy kiemelt állami intézménynél illik), mindkét esetben fizetni kell. Az, hogy ezt papíron mire teszed - a támogatásra vagy magára az alaprendszerre is - az különösebben nem érdekli a költségvetést, a pénzt ugyanúgy elő kell teremteni. Hogy melyik az olcsóbb, az más kérdés, de annak semmi köze az open source/szabványos/stb. megkülönböztetéshez.és ha az lejárt, akkor megbízhatsz egy másik céget a supporttal.
És abban a pillanatban, hogy a gyártó kiad egy hotfixet, ami összeakad a 3rd party support javításaival vakarhatod a fejed, hogy miért áll a rendszer.De ha az állam nagyon akar, még saját gárdát is beállíthat supportba, vagy komolyabb belekóstolásra.
És akkor amit nyertünk a réven, azt elveszítjük a vámon. Egy saját QA teamet fenntartani igen nagyon költséges. Különösen ha hozzáveszed, hogy a gyártó eleve fenntart egyet, aminek az egy vevőre jutó költsége jóval kedvezőbb. -
tobal
tag
válasz Gregorius #64 üzenetére
És akkor amit nyertünk a réven, azt elveszítjük a vámon. Egy saját QA teamet fenntartani igen nagyon költséges. Különösen ha hozzáveszed, hogy a gyártó eleve fenntart egyet, aminek az egy vevőre jutó költsége jóval kedvezőbb.
Azért nem mindegy, hogy a kifizetett pénz kiúszik külföldre, vagy belföldön marad, és még munkahelyeket is teremt. -
tuser
aktív tag
válasz Gregorius #64 üzenetére
Egyik esetben :
Egy cég egy terméke, ugyanattól support, NULLA verseny, fix ár, házi "szabvány", ...
Másik :
Egy nyílt termék, bárkitól ( saját gárda, outsourceingolt, ... ), aktív verseny, rugalmas árképzés > valódi verseny, valódi szabvány, ...
Első esetben a váltás nehéz, sokan sipákolnak ( főleg akik a monopóliumból élnek ) esetleg keresztbetesznek, ...
Második esetben viszont szabadon választhatsz beszállítót, supportot, fejlesztőgárdát, ... vagy akár felállíthatsz sajátot is ( állami szféra ), emellett a pénzedért azt kapod, amit akarsz, nincsenek kötöttségek mint m$ esetén.
4 Tb, 7200 RPM, garis winyó van óccóé' eladóóó : http://goo.gl/bWrs3
-
localhost
Közösségépítő
válasz attila9988 #3 üzenetére
Nem, nem oldható meg. Tapasztaltam.
Vagy ha mégis... akkor nem könnyen, nem kis munka árán, nem kevés erőfeszítéssel, nem rövid idő alatt, nem egyszerűen... és ezek a NEM-ek nem vagy kapcsolatban vannak, hanem ÉS-ben.
(#6) hohoo : korábban leírtam egy másik topicban, hogy miért és miben más a Libre a Microsoft-tól. Nem vagyok fanboy, csak van tényleges rálátásom a gyakorlati oldaláról.
[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
anulu
félisten
egyik eset: pontosan, service level agreementben lefektetett support, biztos háttér
másik eset: bárki beletolhat bármit a kódba, utána supportot váltasz, idő míg átlátják, h ki mit és miért módosított, köv váltásnál már az előző kettőt kell átlátni; közel sem biztos, h annyira felkészült a gárda, mint amennyire hírdetik magukat. persze, lehet referenciákat kérni, meg megérdeklődni más cégeket, de ez mind idő, az pedíglen pénz"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
tobal
tag
Igen, mindenhol más szinteken mozog a "hétköznapi" munka. Minálunk például ha mi windows-os gépeken, MS szoftverekre támaszkodva akarnánk valós idejű beágyazott rendszerekre szoftvert fejleszteni, vagy ugyanezekhez a rendszerekhez hardvert, már rég összeomlott volna a cég. Nálunk ugyanolyan gúnyos röhögés követi az olyan poénos felvetéseket, hogy álljunk át windows-ra, mint ahogy nálatok akkor, ha ugyanez szabad szoftverekkel vetődik föl.
-
-
fordfairlane
veterán
Én támogatom ezt a kezdeményezést még abban az esetben is, ha az államigazgatás megmaradna MS Office és Exchange alapokon. Ezzel a döntéssel a .doc, .docx, .pdf, .anyadformatum kavalkád talán kicsit mérséklődne.
x gon' give it to ya
-
Gregorius
őstag
Azért nem mindegy, hogy a kifizetett pénz kiúszik külföldre, vagy belföldön marad, és még munkahelyeket is teremt.
Ha tényleg ez lenne a kormány célja, akkor az új adórendszerrel nem azokat az egyébként is jómódú rétegeket hozta volna helyzetbe, akik ahelyett, hogy az itthoni fogyasztást erősítenék (ugye akármilyen gazdag az ember, nem fog napi hat kiló kenyeret megenni), inkább külföldi bankokba, tőzsdékre és adóparadicsomokba viszik ki a fölös pénzüket.Megjegyzem Magyarországon a munkanélküliség inkább a képzetlen rétegeket érinti. Az IT szektorba befizetett pénz ezen alig javítana.
Egyik esetben :
Egy cég egy terméke, ugyanattól support, NULLA verseny, fix ár, házi "szabvány", ...
Másik :
Egy nyílt termék, bárkitól ( saját gárda, outsourceingolt, ... ), aktív verseny, rugalmas árképzés > valódi verseny, valódi szabvány, ...
Az első egy speciális esete a második felállásnak, vagyis nem igaz, hogy nulla verseny van. Csak versenyképes TCO-val tudnak labdába rúgni.
A szóban forgó irodai programcsomagok mindegyike kifogástalanul ír/olvas szabványos formátumokat (sőt, azonos szabványokat is), ez egyik oldalnak sem előnye. A kompatibilitás persze hagy némi kívánni valót maga után. Mint ahogy a html-t is annyiféleképpen értelmezik, ahány böngésző a világon van.
A félreértések elkerülése érdekében: a hotfix supportról gondolom, hogy nem szabad harmadik félre bízni. A training/tanácsadás/stb az simán megoldható (akár certified partner, akár nem), sőt meg is oldják. Ebben ismét nincs különbség. -
hohoo
senior tag
kurvarég? Ahhoz képest még mindig ezen szenved mindenki, hogy ezeket nem nyitja meg más. Sőt talán még most is tud docba menteni az ofisz... Hát igen az vagy, és még hazudsz is(mint mindig)
[ Szerkesztve ]
T-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!
-
floatr
veterán
válasz Gregorius #64 üzenetére
Mert az alapcsomagokat próbáltad összevetni, hogy mekkora támogatás jár mellé. Amiért fizetsz, ahhoz eleve jár. De ne próbáld összehasonlítani azokat a számokat, amiket nem ismersz.
A support választhatósága azt jelenti sok FLOSS esetében, hogy sokan fejlesztik meghatározott szabályok szerint. Eleve nem egyértelmű így a "gyártó". Ellenben akivel support szerződést kötsz, az ha bugfixeket gyárt, nagy százalékkal visszajuttatja a mainline-ba, ha CR/FR, akkor meg ők válnak az adott kisebb fejlesztés gazdáivá. Ha egy mainline fix/CR kerül ki, akkor a supportot vállaló cég egyben ennek a branchnek a mergelését is vállalja -- bár nyilván szerződéstől is függ. De azt is értheted alatta, hogy mondjuk aktívan részt vesz a red6, canonical meg a novell, aztán ők pedáloznak a supportért
Amellett h ezt egy sajátos lehetőségként hoztam fel, mi is a probléma a fejlesztőgárdával? Nagyobb infrastruktúráknál eleve tartanak saját fejlesztőket. Az meg miért lenne költséges, ha nemhogy EU-n, de országon belül marad a kifizetés?
-
hohoo
senior tag
Ez nyilvánvaló. jah mellesleg azt elfelejtettem hogy a neten itt ott kormányzati, nem kormányzati forrásból manapság is CSAK doc-al találkozok (friss doksik egyébként nem régről marad), docx-et még nem is láttam életemben, odf-et is max valami nyílt szoftvertámogató szervezetnél lehet találni.
Úgyhogy a doc sajnos még mindig keményen a jelen.[ Szerkesztve ]
T-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!
-
Gregorius
őstag
Mert az alapcsomagokat próbáltad összevetni, hogy mekkora támogatás jár mellé.
Azt próbáltam? Jó, hogy én is tudok róla. Idézd már légy szíves, hogy hol. Köszi.Ha csak számokról lenne szó, egy szavam nem lenne, de már egy ideje (megint) arról megy a vita, hogy a nyílt forrás jó-e vagy sem (most a többi szempontot nem sorolom fel, amiben nem látok különbséget).
A support választhatósága azt jelenti sok FLOSS esetében, hogy sokan fejlesztik meghatározott szabályok szerint. Eleve nem egyértelmű így a "gyártó".
Valakinek a neve csak rajta van a tanúsítványon, amit rányomnak a szoftverre. Ha meg nincs digitálisan aláírva a kód, az ilyen elterjedtségű szoftvereknél súlyos aggályokat vet fel.Ellenben akivel support szerződést kötsz, az ha bugfixeket gyárt, nagy százalékkal visszajuttatja a mainline-ba
Akkor egyik oldalon csak a maradék kis százalék miatt fog napokat állni az IT, a visszajuttatott fixek esetén pedig ez alig különbözik attól, hogy pusztán a hibát jelenti a gyártó felé, ők javítják, majd a saját tesztkörnyezetükön (automatizált tesztelés, stb) végigfuttatják, kumulálva a többi partnernél jelentkezett problémával.ha CR/FR, akkor meg ők válnak az adott kisebb fejlesztés gazdáivá
Vagyis hirtelen megszűnik 3rd partynak lenni.
Ezen túl a széttöredezett (értsd: külön fejlesztő által készített) komponensekből álló megoldásoknál sajnos még mindig probléma az interoperabilitás meg az integráció nevű buzzword.Amellett h ezt egy sajátos lehetőségként hoztam fel, mi is a probléma a fejlesztőgárdával? Nagyobb infrastruktúráknál eleve tartanak saját fejlesztőket.
De nem mindegy, hogy mire. Azt konkrét számok ismerete nélkül bármikor állítom, hogy a bérköltség mindig jóval több, mint egy erre szakosodott céggel kötött szolgáltatási szerződés költsége. (Az utóbbinál a szakgárdán keletkező bérköltség oszlik a partnerek között, különösen ha átfedik egymást a problémák.) Van, amikor ez a megemelkedett költség indokolt (pl. mert minősített adatokkal kell dolgozni), de az esetek többségében nem.
Egy önkormányzat például nem fog külön fejlesztő alkalmazottakat fizetni napi 8 órában, amikor egy külső céggel is köthet szerződést. A külső cég is hasonló helyzetben van: vagy az elsővonalas fejlesztőkkel áll szerződésben (és ekkor ugye közvetítőként szolgál a partnerei és a gyártó között, ennek is megvannak az előnyei), vagy ha saját fejlesztőgárdát tart fenn erre a célra, az fáziskésésben van a mindenkori gyártóhoz képest, vagyis nem tudja ugyanazt a színvonalat biztosítani.Az meg miért lenne költséges, ha nemhogy EU-n, de országon belül marad a kifizetés?
Annak, hogy hol történik a kifizetés nem sok köze van ahhoz, hogy ez mennyire költséges. Egy külföldi kifizetésű történet lehet ugyanúgy olcsóbb meg drágább, mint egy belföldi. -
anulu
félisten
pff, ha államigazgatásban dolgoznék, lehet érdekelne a véleményed ezzel kapcsolatban... szerencsére van, ahol megfizetik a "májkrémszaft" cert-eket. ha meg itthon nem, akkor kimegyek asszonnyal külföldre.
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
tuser
aktív tag
Ha államigazgatásból elindul valami, az szép lassan lecsorog a cégekhez, majd az egyszeri userhez is.
Egyszerűbben fogalmazva : pá pá.
Imádom a külföldre campelőket ... csak tudnám miért nem húztok el már ha ott ennyire kolbászból van a kerítés, nem mellesleg miért a magyar állam vérét szívtátok ( felsőoktatás ) ?
Mindegy, ez kezd átmenni megint politikába.
4 Tb, 7200 RPM, garis winyó van óccóé' eladóóó : http://goo.gl/bWrs3
-
DeskJeti
tag
Csak azt a részt ragadta ki... A lényeg, mi értjük.
Más:
A LibreOffice bőven jó. Bár, aki megszokta az MSO "Mindent a szemed elé teszünk!" felépítését, annak nehéz megszokni. Nekem is az volt. Nem rosszabb, MÁS!
(Ja, a legjobb, a 2010-es MSO nem ismeri fel a nyomtatónkat... LibreOffice/Softmaker Office nevetve... )[ Szerkesztve ]
-
anulu
félisten
elhiszem, hogy szeretnéd, ha mindenki "pingvint sétáltatna", de kérlek, kicsit térj vissza a Földre. köszi. remélem, nem érzed reálisnak, hogy a cégek, akiknél a folyamatosság az egyik legfontosabb a háttér szempontjából, majd pont fognak ugrálni, az éles rendszerüket átvariálni, új gárdát felvenni, akármi. nem mondom, hogy kizárt, de azt igen, hogy nem reális.
sokszor megbántam már azt a szenvedést, amit a "felsőoktatásban" elkövettem, minimális eredménnyel, diploma nélkül. akkor most szakmailag 4 évvel (2+2év) előrébb lennék. amúgy asszony miatt még nem mentünk ki, ő befejezi a főiskolát (ami ktg térítéses, szóval nem "szívja az állam vérét'"). amúgy boldogabb lennék, ha a szumma kettőnk havi 280k fizetés levonása (adó, etc) olyan állam kasszájába menne, ahol számíthatok rendes állami szolgáltatásra, ha van valami. de ezt hagyjuk, már nagyon politika
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
floatr
veterán
válasz Gregorius #79 üzenetére
Oppardon, ha még most is abban az iróniában botorkálsz, ami még kettővel korábban volt, akkor én kérek elnézést.
Az ópenszósz meg miért lenne vita tárgya? El van kormányilag határozva, mint ahogy a nyílt formátum is.
Ha a libreoffice tanúsítványa érdekel, nyisd meg nyugodtan az about ablakot, ott lesz a válasz. Egy alapítvány és kapcsolt részei, plusz az oracle és kapcsolt részei. A résztvevők közül szigorúan nézve egyik sem A Gyártó, értelemszerűen viszont mindegyik részt vesz/vett a fejlesztésében. Ezek közül mindegyik képes elsőkézből supportot adni jóárasítva, ami ráadásul garantáltan visszakerül a mainline-ba.
Széttöredezést meg nem értem ebben a formájában. Adott egy code base (OOo), meg a testreszabott változat (LO). Esetleg van egy hazai cég, aki továbbszabja. Hol jártam én durvarosszul? Ezek mind a korábbi kódra mergelnek. Valami konkrétumot mutass már, amitől hátra kéne hőkölni, mert ez így csak inkább FUD.
Nagyobb infrastruktúra vs önkormányzat. Nagyon nem egyről beszélünk
Ms support vs egyéb megoldások: Nekem pedig úgy tűnik, hogy erősen alámennek árban a ms konstrukcióinak, pl a novell a LO supporttal, vagy a zimbra és gazdija/terjesztője. De az sem épp vám-rév esete, ha netán házon belül marad a zsé. Nem is értem minek vitatkozunk ilyenekről...
(#84) anulu ugyebár egyelőre nem céges viszonylat a kérdés, de vannak olyan partnereink, ahol szépen lassan elkezdődött egy olyan folyamat, hogy mivel rendszergazdáik közt van némi fluktuáció, és a TS is elég vegyes társaság, hogy az újabb szervereket már debian image-ekkel hozzák létre. Nyilván nem dobálják ki az előfizetéseiket egyik napról a másikra, de vannak ilyen trendek.
[ Szerkesztve ]
-
tuser
aktív tag
Imádom a m$ fanboy hasonlatokat ... szó szerint mintha csatába mennétek zászlót lebegtetve
Akkor ... hogy is jutottunk el az OS/2, DOS, NetWare, ... -től a jelenig ? No kérlek alássan ... ugyanilyen módszerrel nem azonnal, hanem jó pár év alatt, de át lehetne "téríteni" bármelyik céget akármilyen extrém földönkívüli technológiára is.
Ha nem tud <ide írhatsz bármit> kompatibilis formában kommunikálni a vállalat > no állami megrendelés
4 Tb, 7200 RPM, garis winyó van óccóé' eladóóó : http://goo.gl/bWrs3
-
dark100
aktív tag
Grat a flamewarhoz.
Egyebkent ha valamit nem tud egy rendszer, akkor ildomos a fejlesztok fele jelezni, ha van ra tenyleges igeny, nem pedig fikazni. Konnyen lehet, hogy a celkozonseg szamara erdektelen egy nagyarc szamara tulertekelt funkcio.
PS: Jot rohogtem a par tizezer soros excel tablakon. Kemeny beszolas volt.
Ingyenes software == A mezeskalacs haziko a Jancsi es Juliskaban. Es != szabad software
-
-
-
szugabor
csendes tag
Jaj... Az adóztató/vámoltató közigazgatási szervnél dolgozom. Előre félek, amikor rá kell engedni a huszonezer gépre a Libre-t
Nulla tenaci invia est via
-
localhost
Közösségépítő
Egy üveg Piroska szörpöt akkor, ha bebizonyítod hogy emiatt az Office a hülye!
Nem állítani kell, hanem bizonyítani ![ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
-
szugabor
csendes tag
Azért mert többek között én is részese leszek a program cserének, ami több száz munkaállomás részleges vagy teljes újratelepítését jelenti nálunk.
Másrészt meg azért, mert a kompatibilitási problémákat nekem/nekünk kell majd megoldani. S a korábbi OpenOffice tesztelésünk szerint sajnos lesznek ilyen problémák.[ Szerkesztve ]
Nulla tenaci invia est via
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iOS alkalmazások
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nők, nőügyek (18+)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen