Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim Tonic

    nagyúr

    válasz andrisbandi #45 üzenetére

    Hmmm, jó cikk. Nekem is új megvilágítást hoz.

    Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

  • mepet

    addikt

    válasz andrisbandi #45 üzenetére

    Hoppá, a jövő tanulatlan semmihez nem értő taxisai esetleg a többi tanulatlan semmihez sem értő ember életszínvonalán fognak élni? Marhára sajnálom őket... Maximális respect a ritka kivételnek.

    A piaci verseny jó. Ez bizony ugyanúgy működik, mint a gazdaság minden más területén. Ha a sharing economy alapú utasszállítással foglalkozók fizetése addig csökken majd, míg a megélhetésüket fenyegeti, akkor majd szépen sztrájkba lépnek. A sztrájk nem tüntetés. Ugyanis a sztájk a munkaadóval való új megegyezés érdekében zajlik. Nem úgy, mint egy tüntetés, ahol azt kérik egyesek, hogy méginkább torzítsák a szabad piacot... Beszünteti a munkát az összes Uber autós partner egyszerre, és láss csodát az Uber "fizetést" fog emelni, hogy megőrizze a piaci helyzetét és így a bevételét. Az, hogy ehhez akár pl. kéne egy szakszervezet, az megint más kérdés. Ezt intézzék el maguknak az autós partnerek. Ha törvényt kell hozzá módosítani, akkor tüntessenek. A szabad piacért, ne ellene!

    És akkor majd azt szajkózzák, mint már ma is a dolgozók többsége, hogy "persze, majd jön egy csóró, aki ugyanezt a munkát feleennyiért megcsinálja". Igen, ez a piaci verseny. Ha más ugyanazt a munkát feleannyiért ugyanolyan minőségben elvégzi, mint én, akkor az én munkámnak nincs létjogosultsága. Ez van, tudomásul kell venni.

Új hozzászólás Aktív témák