Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz bambano #2 üzenetére

    Ezért kell kétszer is meggondolni, hogy tényleg olyan fontos-e az a 24 órás ügyelet.
    Sógorom pl most egy nagy pesti cégnél olyan rendszergazda - mindenes - féle. Úgy van leszerződve, hogy egyrészt vállalkozóként dolgozik, másrészt amikor hívják mennie kell. Legyen az hajnali kettő vagy délután négy. De amúgy nincs bent napi 8 órában.

    A cikk szerintem leginkább azokról az átlagmunkásokról szól, akik napi 8 órában 1 vagy 2 műszakban dolgoznak helyileg a munkahelyen. Legalábbis én így vettem ki.

    Én is így vagyok vele. Bejövök reggel fél 8-ra és 4-ig vagyok. Nálunk fizetik a túlórát, azzal nincs is gond. Viszont napi szinten elég sok ügyfelet kezelek. Mégtöbben érdeklődnek telefonon - mobil és vezetékes egyaránt - és e-mailen. (múlt héten 5 nap alatt 54 e-mail jött kifejezetten nekem itt a cégnél)
    Egy időben én is rendszeresen hazavittem a céges telefon, bekapcsolva. Egy ideig nem volt probléma. Néha néha jött 1-1 hívás munkaidő után. Viszont pár hónap, talán egy év elteltével szerintem az ügyfelek megszokták, hogy én gyakorlatilag non-stop a rendelkezésükre állok. És akkor kezdődtek a bajok. Mikor rendszeressé vált, hogy este 6-kor, 7-kor, sőt nem egyszer volt, hogy este 9-kor hívtak ügyfelek! Nem csak hétköznap, hanem szombat vasárnap este is! Ez ment pár hónapig, majd betelt a pohár.
    A havi 90-95 ezres fizetésbe ez már nem fér bele. Nem vagyok a cég telefonos ügyfélszolgálata, továbbá otthonról úgysem tudok semmit tenni az ügyfelek érdekében.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák