Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Kobe #46 üzenetére

    Ertem en, hogy nem vagy az a muszaki ember, csak azt nem, hogy akkor miert csinalsz ugy, mintha megis.

    "Mert hogy könnyűre építették, meg áramvonalasra[...] ja kéremszépen, ez 2009ben még mindig kihívásnak számít?"

    Igen, mert:
    1. Az aluminium, a titan meg a megfelelo szenszalas muanyagok joval dragabbak, mint a sima acel.
    2. Az ember anatomiaja adott, abbol meg az kovetkezik, hogy egy ilyen auto fekhelyeire bemaszni eleg vicces tornamutatvany.

    "Valószínűleg elgondolkozna az ember a sebesség megválasztásán, ha tudja, hogy ugyan kevesebbet fogyaszt, környezetbarátabb, ellenben ütközés ellen nem véd annyit."

    Bocs, de ez hulyeseg. Egyreszt a mostani autok sem azok a konkret eletbiztositasok, masreszt a gyakorlat nem azt mutatja, hogy ilyen logika alapjan mukodnenek az emberek, nezz szet az utakon, a tizeneves autokkal is ugyanugy mennek, mint a vadiuj otcsillagosokkal, nincs lenyegi kulonbseg.

    "egy ilyen egészet még véletlenül sincs kedvük kiadni"

    Aminek az az oka, hogy a vevoknek valamiert egeszen veletlenul se lenne kedve megvenniuk. Az ennel joval egyszerubb kivitelu Tesla Roadster is 100 000 USD (europai arakon ugy 30 millio forint), ezt meg annal joval dragabb lenne gyartani, raadasul a draga kocsik fo felvevopiacanak szamito USA-ban problemas lenne a forgalmazasa a dizelmotor miatt. Te peldaul rohannal, hogy vegyel egy ilyet ugy 90 millioert?

    "A gyártók költségeiről, meg a folyamatos rinyálásukról, hogy csak akkor gazdaságos a gyártás ha milliós tételben kerül le a futószalagról, meg nem akarok elmélkedni"

    Ja, tenyleg, azt tokre lenyegtelen. Azzal probalkoztal mar, hogy nem veszel tudomast a gravitaciorol?

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák