Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Lenry
félisten
válasz Donki Hóte #46 üzenetére
Ezért drágák a jegyek és a bérletek, ezért nincs az, mint minden normális városban, hogy egy órán keresztül érvényes a jegy, akárhányszor szállsz át. Nálunk, ha háromszor átszállsz, akkor 3 jegyet kell kezelned. - ez Szegeden is így van, a jegy felszállástól az adott járat végállomásáig érvényes, átszálláskor új jegy kell (kivéve, ha az SzKT "hibájából" kell átszállni, mert pl lerobban a troli, vagy most az Anna-kúti csomópont felújítása miatt)
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
válasz kicsitomi88 #71 üzenetére
ezt részleteznéd?
oh... egy valamit mondjon már el nekem valaki: mi a tököm az a paraméterkönyv?
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
válasz kicsitomi88 #73 üzenetére
járatszám, sűrűség: csúcsidőben 5 percenként jön troli, villamos
oké, vannak buszok amik tényleg ritkán járnak, és tényleg van, hogy NAGYON tele van... de 5 perc múlva jön a következő...
és tényleg tud késni is, de ha egyszer nagy a forgalom, és dugó van... repüljön át a troli a kocsisoron?pénzhez képest szolgáltatás: 2100Ft-ért egész hónapban korlátlanul utazok... ez nekem megéri
amúgy: mégis mit tudna egy közlekedési társaság azon kívül szolgáltatni, hogy időnként jön egy tömegközlekedési eszköz, amire felszállsz, elvisz valameddig majd leszállsz?
meztelen stewardessek? ingyen pia? 3D mozi a Tátrákra?miben jobb a BKV? meztelen csajok táncolnak a Combinon?
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
válasz gtasystem #75 üzenetére
akkor a szegedi közlekedéssel végképp nem értem hol a probléma:
a járművek messze tisztábbak, mint a legtöbb BKV jármű, bár némelyik tényleg régi... sőt némelyik nagyon régi (Szeged az egyetlen magyar város a 4 villamosos közül ahol még mindig járnak a régi Bengák, ezek tényleg elég lepusztult állapotban vannak)
viszont a Tátrákra nem hiszem, hogy lehet panasz, a trolik közül egy sem idősebb, mint én vagyok azaz max 20 évesek, de azokat is szépen újítják fel, modernizálják, digitális utastájékoztatóval szerelik fel...
a buszok... a Tisza Volán cserélgeti le az Ikarusokat Volvokra és Mercikre, és nagyon sok Ikarus is új, csendesebb, környezetbarátabb, sűrített földgázas motort kapott a régi hangos dízel helyett.szerintem megteszik amit tudnak, én legalábbis maximálisan meg vagyok elégedve azzal, amit nyújtanak
ez most nagyon reklámszagú lett ugye?
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
válasz rohamkocka #93 üzenetére
köszönömGvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest