Új hozzászólás Aktív témák
-
Chaser
titán
Az elégedtelen ügyfél úgy véli, messze nem áll egyedül a problémájával.
nemrég egy topikban szóba jött a tesla, kíváncsi vagyok mi lesz ebből_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Somatom
veterán
Üdv a vezetést
támogatónehezítő rendszerek világában! Egy éves DAF kamiont hajtok. Hetente legalább háromszor belefékez a semmibe.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
g0dl
addikt
Az nem úgy van, hogy a vezetésbe aktívan, tehát nem csak figyelmeztetéssel beavatkozó rendszereket engedélyezniük kell a hatóságoknak? Ilyen megtörtént pl. nálunk, vagy az eu-ban?
Szerintem ezek fejlettségben még nagyon messze vannak attól, hogy tesztpályán kívül használni kéne. -
nagyúr
Szerintem itt az is probléma, hogy pár hülyébb ember elhiszi, hogy ez konkrétan egy emberi figyelmet és beavatkozást teljesen nélkülözhető önvezető rendszer...
Nem...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Somatom
veterán
Nem. Igazából két fokozata van. Az egyik, amikor dobja a tempomatot és ordít, miközben fékez. Ezt gázzal felülbírálhatom. Kb. ez van a Tesla videókon. A vészfékezés az más. Olyat még csak kétszer tapasztaltam kamionos pályafutásom alatt. Annál komoly baj, ha nem vagy bekötve, mert csak az öv fog meg attól, hogy felkenődj a szélvédőre. Az konkrétan rémisztő.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nexplo
őstag
Nekem több Skodám is van és én pl a vészfék asszisztens (gondolom így hívják) miatt vagyok ki. Felreppen előttem valami az útról (papírdarab vagy nejlon zacsi pl) és a kocsi satuzik.... Ez akkor jópofa amikor pl egy zöld lámpánál a sorral együtt gyorsítok-indulok és eljátssza ezt. Nehéz megítélni hogy melyik a rosszabb, pl ha egyszer valakibe belemegyek, vagy ha több alkalommal vészfékez a kocsi és belém jönnek. És az én autóim viszonylag fapadosak, az "önvezető" autókról nincs tapasztalatom.
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
Ha kikapcsolható, akkor is gáz, mert az egység (vagy még vagy kisebb) sugarú felhasználók, akikre a legjobban hatnak a reklámok, nem fognak felhasználói kézikünyvet olvasni, vagy csak átnyálazni a menüt. De ha átnyálazná, kb akkor se tudná, hogy mit lát..
Ismerősi körömben történt, hgoy egy x6-os bmw előzés után nem akarta visszaengedni a saját sávjába. Próbált volna visszahúzódni, de az okos autó meg tartotta a kormányt egyenesen, miközben a szembe sávban ment. "Kurva jó érzés volt." Izomból kellett cibálnia, hogy vissza tudjon menni a jobb oldalra. Oké, utólag már okos mindenki, indexelni kellett volna jobbra, de ez b+ akkor is vérlázító. És legális reklámozni, forgalmazni, a gyár felelőssége gyakorlatilag 0. "Mit tanítanak a jogi egyetem első évében? Figyeljen a vevő."
Két bolygó beszélget: - Te, képzeld, Homo Sapiensem van.. - Nem baj, ne piszkáld, elmúlik magától.
-
nexplo
őstag
válasz Sebaj Fóbiás #14 üzenetére
Ez a sztori az én fékezésemhez képest brutál. Eddig sem vágytam "okos" autóra, de úgy érzem most sem jött el még a kedvem hozzá. Jó lesz majd valamikor, addig pedig duzzogva kivárom az öreg romomban azt az időt
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
Sundesz
őstag
2013-as Mazda 6 a radaros tempomatot használva kanyarban egy kamion mellett simán befékezett. Egy frissítés után sokkal jobb lett a helyzet mondjuk.
Hörcsög Powa'
-
aktív tag
válasz Sebaj Fóbiás #14 üzenetére
Nem értem, hogy az ismerősödnél mi volt a probléma. Úgy működött a rendszer, ahogy annak kell. Ha index nélkül engedné sávot váltani a sávtartó akkor meg az lenne a probléma, hogy nem működik a rendszer.
-
an0ny
tag
+1: amikor a sávtartó a jó magyar utakon, enyhe íven be akar kormányozni a szembe jövő kamion kerekei alá. marhajó akkor izmozni a kormánnyal meg tartani a kanyar ívét is. aki előírta/kitalálta/jóváhagyta azzal együtt elégetném...
[ Szerkesztve ]
-
worxland
addikt
válasz Sebaj Fóbiás #14 üzenetére
Izomból kellett cibálnia? Az gáz, nálam elég könnyen megy a dolog, igaz, nem X6, hanem csak egy Kia. Nyilván van egy kis ellentartása, hogy észrevedd, mit is akarsz csinálni, de félkézzel is könnyedén felülbírálható.
[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
opr
veterán
Letezik egyaltalan olyan vezetessegito rendszer barmilyen markan/arkategorian belul, ami nem csinal ilyen felrekormanyzos/fantomfekezos baromsagokat? Ismerve a technologia korlatait, nagyon meglepne. Szvsz olyan van, hogy gyakrabban vagy ritkabban csinal ilyet. Az fix, hogy veszelyes, ertem. Viszont az van, hogy ha igaz az, hogy mind
szarteved, es igaz az is, hogy mindbe kotelezo beepiteni, akkor megis mi az elvaras a gyartokkal szemben?
Vagy innentol kezdve jonnek majd folyamatosan a hirek, hogy minden letezo gyarto ellen minden evben megy az uj csoportos per? Vagy mi?
Mert az se jo, ha felmentik a gyartot, mert akkor meg meginkabb le fogjak szarni a dolgot, de az se jo, ha elmeszelik oket olyan dolog miatt, amit lehetetlen jol megoldani a jelenlegi technologiai szinten, viszont kotelezo valamit belerakni minden egyes kocsiba.Szoval En tenyleg nem ertem, hogy most akkor mivan.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
nuke7
veterán
-
opr
veterán
Siman lehet, hogy az elozes megkezdesekor volt index, csak nem villogtatta vegig, amig elozott, illetve nem indexelt vissza, amikor vissza akart menni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Derrewyn
senior tag
Valószínű, hogy ki lehet kapcsolni a sávtartót, de gyártója válogatja, hogy a menüben milyen mélyen van az opció, és mennyire egyértelmű, hogy mire vonatkozik.
Meg az is kérdés, hogy a kikapcsolás mennyi időre vonatkozik. Gondolom az újabb típusokra az jellemző, hogy a következő indításnál újra bekapcsolja az autó az összes asszisztenst, mert már kötelező. -
Samott
addikt
válasz Sebaj Fóbiás #14 üzenetére
"egy x6-os bmw" ... "Oké, utólag már okos mindenki, indexelni kellett volna jobbra"
Azert ez pont egy bmw-ben nem nyilvanvalo.(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
an0ny
tag
de ki lehet, csak akkor pont nem zongoráztam végig a soxart induás előtt, mert mindíg újraaktiválódik persze. fél kézzel ez is felülbírálható csak elég meglepő, amikor az amúgy is szűk, felfestetlen, töredezett szélű úton tartod az ívet 40-60 között valahol nagy nyugalomban, hogy elférj még a szélére is húzódsz és már korrigálni is akar a skynet mert nincs meg szerinte a kellő oldaltávolság az út széle és a kocsi oldala között. ekkor kicsit beleizmozik, persze meg birod fogni csak elhangzik egy ku@#&nyád közben... kell ez a sok szemét a kocsikba nem is kell már tudni vezetni, majd a kütyü megoldja. mint a villogós zebra: csak azt figyelik a sofőrök ha villog, akkor jön a gyalogos, lassítani sem kell. de mi van ha nemműködik (van rá példa elég sűrűn), a gyerek meg megindul át...
-
-
opr
veterán
válasz Foglalt név #30 üzenetére
Érdekes, mert anno pont a WV/Skoda/stb rendszert szidták, mint a bokrot. Ezek szerint az audi valami más, "felsőbb polcos" rendszert kapott vajon? Simán el tudom képzelni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Shadowbull
addikt
Természetesen létezik.
A Tesla ebben (is) különösen vacak.
A német fórumok tele vannak felháborodott Tesla tulajokkal, akik más, gyakran hasonló árú típusból ültek át, amikkel soha nem volt problémájuk, a Tesla meg állandóan fantomfékez.
Persze más márkákkal is előfordul, de nagyságrendekkel ritkábban.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nuke7
veterán
-
duke
aktív tag
Felesleges nyavajgas, ennyi dontesi szabadsag, belefer egy onvezeto autonal. Majd osszecsiszolodnak a vezetovel.
Amugy meg egy fejlesztes kozepen tartanak, aminek pont az a lenyege hogy az ilyen hibak feltarasaval segitsek a fejlesztest. Par ev mulva, minden meglesz oldva.[ Szerkesztve ]
-
-
Shadowbull
addikt
válasz Sebaj Fóbiás #14 üzenetére
"Izomból kellett cibálnia, hogy vissza tudjon menni a jobb oldalra."
Ugyan már. Simán felül tudod bírálni a rendszert, minimális erővel tart ellen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Foglalt név
addikt
válasz Shadowbull #38 üzenetére
Akkor ebből ki is tudod számolni, mennyivel nyom fekve a haverja és mire is kellett az X6
-
nagyúr
BMW tulajként azt tudom mondani: A sávtartó csak 60km/h felett kapcsol be ha jól rémlik (plusz ha engedélyezve van) és állítható erősségű a rásegítés, szóval akinek birkóznia kell az autóval, az... Khm... Mind1 nekem max akkor kapcsol be amikor pályán vagy 2x2 sávos gyorsforgalmi úton akarok index nélkül átsorolni a másik sávba (ez meg elég ritka). Vészfékezés sosem volt, csak olyan, hogy városban használva a radaros adaptiv tempomatot egy íves kikerülésnél a kvázi szemben lévő kanyarodó sávtól "megijedt" és enyhe fékezés volt meg piros figyelmeztető ikon. Persze ez nem olyan autopilot mint a Tesláé de atom nagy hülyeséget sosem csinált az elmúlt másfél évben.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
atus72
senior tag
lehet fáradt vagyok de amiket bemutatott videoknál nem igazán látom a fékezést
az első 4-t néztem meg, az elsőnél igen de a többinél nem ... -
bambano
titán
nekem az insigniámmal kevés bajom van. nem azt mondom, hogy sose hibázott, de bőven az ingerküszöb alatt.
egyetlen fix baja van, hogy az okosfényszórója nem veszi észre a kamionokat autópályán (valahol érthető, de miért nem készítették fel rá?).
és olyankor van gáz, amikor a közlekedőtárs parasztabb, mint amit a tervezők hittek...
a másik baja, hogy ha rosszabbodik az idő, hamar kikapcsol az egész miskulancia. nézőpont kérdése, hogy ez jó-e, nem csinál hülyeséget, meg semmit se. pedig pocsék időben a radaros tempomat jól tudna jönni, de az az első, amit eldob.
ráadásul a meredekebb rendszereinek külön gomb van a váltó előtt, így mire fokozatba teszem, ki is nyomogatok mindent, ami nem kell. szerintem ez jó.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Kinder
senior tag
2020-as videókkal prezentálni egy állandóan naprakész autó szoftverét 2022 augusztusában... lol.
Én ma hajnalban értem haza egy 1900 km-es Ausztria-Olasz ( és persze az itthoni táv Budapestig ) útról, amiből kb 1750 km-t a Tesla vezetett.
1 db olyan fékezése volt, amit én nem tettem volna meg, Olaszországban autóúton szemből átlógótt 30 centit egy kanyar közepén egy kamion ( ő is kb 80-al - én pedig tuti 80 km/h-nal mentem ), ott én csak kijjebb mentem volna fékezés nélkül, de az autóm lefékezett 40-re, és kijjebb ment, de még a sávon belül maradt, aztán visszament a sáv közepére, és visszagyorsított 80-ra.
Nekem Model 3 Performance 2020 van, és mint mindíg, a kocsi napra kész mindenből.
2020-ban még valóban volt pár fantomfékezése, kb havi 1x, nem is szerettem használni a tempomatját, de ez kb 1 éve megszűnt, ZÉRÓ a fantomfékezések száma.
-
Kinder
senior tag
válasz Shadowbull #34 üzenetére
Az első sorod hazugság, konkrétan kijelentesz olyat, amit nem tudsz, de kijelented, mert utálod a Teslát, a második sorod is bizonyítja, de amúgy is mindenki tudja rólad.
Az utosó sorodban pedig cáfolod az első sorod.
Minek vagy itt? Hazudni? -
worxland
addikt
válasz Shadowbull #48 üzenetére
"Nem utálom a Teslát."
Minimum 100 hozzászólásodat tudnám ide belinkelni cáfolatnak.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
ilor14
tag
Minden ami a Tesla-ban van kb beta allapotu szerintem, volt olyan, hogy egy 2x2 savos uton mentunk, index be, savvaltas megkezdve es visszarantotta a kormanyt az auto (aki vezetett annak konkretan erovel ra kellett fognia a kormanytra, hogy ne legyen baj), mert azt eszlelte, hogy valaki mellettunk van. Ezt mind tiszta idoben, elottunk es mogottunk kilometerre sehol senki.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mobil flották
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest