Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #150 üzenetére
Akkor kérhetnéd számon rajtam azt hogy a Tesla nem ment csődbe ha azt írtam volna annó, hogy a Tesla csődbe fog menni. De nem ezt írtam, azt írtam hogy HA (feltételes mód) a befektetők megunják a finanszírozást, akkor csődbe megy. Írtam ezt 2016ban. Nem unták meg, egészen addig finanszírozták, amíg megálltak saját lábon. De ahogy irtam fentebb is, ez egy hajszálon múlott, tehát az akkor általam vázolt helyzet teljesen korrekt volt.
"érdemi infókat nem írsz"
Érdemi infókat írok. Csak nem érted őket.
"nem tudtam, hogy döntéshozó, és ennyire benfentes vagy a témában"
Nem kell egyiknek sem lenni hozzá.
"Erre várok még mindig akkor infókat"
Nem, te az FSDre vártál infókat. Az egy teljesen más kávéház.
Európában gyakorlatilag az összes hasonló áron kínált autó L2es rendszere jobb, és nem is kell hozzá prémium autó, már a VW ID családé is jobb, pláne a 3.0-ás verzió óta.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #151 üzenetére
"Európában gyakorlatilag az összes hasonló áron kínált autó L2es rendszere jobb, és nem is kell hozzá prémium autó, már a VW ID családé is jobb, pláne a 3.0-ás verzió óta."
Még mindig azt kérdezem amit eddig sem válaszoltál meg. Miben jobb? Mert ha csak ennyit mondasz, hogy jobb, , akkor az kevés. Milyen adatok szerint jobb?Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #146 üzenetére
Én telefonnal is tudok embert ölni.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #152 üzenetére
Funkciókban például. A Tesla a mai napig nem tud Európában táblafelismerésre alapozott adaptív tempomatot autópályán. A sebességet térképadatok alapján próbálja beállítani, ami vagy jó vagy nem. Nem képes mentősávot tartani dugóban ott ahol kellene. Rengeteg fantomfékezést produkál, de olyan szinten hogy néhány Tesla tulaj inkább nem is használja az Autopilotot.
És a Vision Only sajátosságok még csak most jönnek, most kezdte el a Tesla deaktiválni a radarokat. Első dühös reklamációk már itt is vannak a száraz időben aktívált ablaktörlők meg a rosszkor aktívált távolsági fényszórók miatt.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nyerek01
tag
Na, önvezetésről akar még valaki bármit megtárgyalni? Mármint nem olyan szinten, hogy szerintem jó, szerintem felesleges bla-bla.
Én a szeptember 30. napján esedékes Tesla AI day 2.0 rendezvényt várom. Robotika, Mesterséges Intelligencia, önvezetés biztos lesz és még ki tudja mi!
<3 -
nexplo
őstag
válasz Shadowbull #161 üzenetére
Kis íróniát vélek felfedezni...
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
titán
válasz Shadowbull #154 üzenetére
Funkciókban például. A Tesla a mai napig nem tud Európában táblafelismerésre alapozott adaptív tempomatot autópályán. A sebességet térképadatok alapján próbálja beállítani, ami vagy jó vagy nem.
Tudna, de nem akar. Ez egy döntés, amivel lehet egyetérteni, vagy lehet nem, nekem sem tetszik. Mo-n látja a táblákat az úton, szépen be is rajzolja, de nem használja fel. Egyes európai országokban nem is rajzolja a táblákat, megint más európai országokban pedig fel is használja a tempomathoz.Nem képes mentősávot tartani dugóban ott ahol kellene.
Ezt valóban nem tudja.Rengeteg fantomfékezést produkál, de olyan szinten hogy néhány Tesla tulaj inkább nem is használja az Autopilotot.
Legenda. Nem produkál rengeteg fantom fékezést. Most voltam vele két hosszú úton egész Európán át. 5500km Spanyolországba és vissza, valamint 1600km Horvátországba és vissza. Az egész úton egyetlen fantomfékezést (kisebb lassítást) produkált úgy, hogy annak nem volt semmilyen látszólagos oka. Meg is lepődtem. Nem azon, hogy csak egy ilyen volt, hanem hogy egyáltalán volt ilyen, ugyanis az elmúlt fél évben (kb 25ekm) ez volt az egyetlen ilyen esemény. A 80ekm alatt (másfél éves az autó) kb 5-10x csinált ilyet, azt is főleg az első hónapokban. Akkoriban még erősebb is volt ez a lassítás. Amióta a radar beavatkozási küszöbje a Visionnel szemben le lett csökkentve, megszűnt (az eset miatt csak szinte) a fantomfékezés probléma. Ha nem lesz radar, nem lesz fantom sem, mert tök máshogy viselkedik.Az viszont tény, hogy sokan nem használják az Autopilotot, és valamilyen magyarázatot kérsz tőlük, pl azt mondják, hogy "fantom fékezés miatt". De ez nem azért van, mert ez valami általános jelenség, hanem mert az itt írogatókkal egyetemben belső zsigeri ellenállás van az önvezetés bármilyen megvalósulásával szemben. Legyen az Tesla, BMW, Merci, bármi, mindig kitalálnak valami okot, hogy miért nem bíznak benne. Ahogyan sokan még ha a feleség mellett ülnek, akkor is ideggörcsöt kapnak.
És a Vision Only sajátosságok még csak most jönnek, most kezdte el a Tesla deaktiválni a radarokat. Első dühös reklamációk már itt is vannak a száraz időben aktívált ablaktörlők meg a rosszkor aktívált távolsági fényszórók miatt.
Az egésznek semmi köze az autopilothoz. A Tesla ablaktörlője időnként hajlamos száraz időben is törölni, ha sok a bogár, kicsit buta az automata. De ez is kb. fél évente 1-2 alkalommal jön elő. Visionnal és anélkül is. Ahogy a távolsági is elég béna, időnként túl agresszívan kapcsolja, pályán minden kamionost elvakít, és a személyautókra is időnként lassan reagál, ahol nincs rendes elválasztás. Ez gyakrabban fordul elő, mint a törlő. A (dühös? dühöt nem láttam) reakciók leginkább azért vannak, mert sokak első mozdulata egy autóban (megint márkától függetlenül), hogy kikapcsolják az automata rendszereket (így a lámpát és a törlőt is). De a Vision ezeket alapértelmezés szerint visszaaktiválja, és sokan csak ekkor találkoznak a problémával.Tesla viszont sosem követ el olyat, hogy lekanyarodó sávban haladó autóra fékezzen, mert a radarjelet egy veszélyküszöb alatt mindig párosítja az kamerás rendszer adataival. Az pedig pontosan tudja, hogy az autó másik sávban van.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
"megint más európai országokban pedig fel is használja a tempomathoz."
Nem tudok olyan országot Európában ahol ezt tenné. Ráadásul Autopilot nem egyenlő Autopilot, mert függ a HWtől is.... De nyilván a legújabbat érdemes nézni.
"Legenda. Nem produkál rengeteg fantom fékezést."
Érdemes német fórumokat olvasni, nagyon sokan panaszkodnak rá.
"De a Vision ezeket alapértelmezés szerint visszaaktiválja"
Hát ez az, erről beszéltem. Aztán jön az amikor szárazon töröl az ablaktörlő, te meg nem tudod kikapcsolni, amíg az Autopilot aktív.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nexplo
őstag
válasz Shadowbull #166 üzenetére
Nem védem egyik oldalt sem de nekem sima klasszik autóm van és ott is az ablaktörlőm simán beindul egy bogár rajra a pályán sajnos
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #166 üzenetére
Érdemes német fórumokat olvasni
"Saját szemével?! Ezeken lovagol maga? Amit a vaksi szemével lát? A süket fülével hall? A tompa agyával gondol? Azt hiszi, fölér ez a mi nagy céljaink igazságához?!"
DRM is theft
-
Shadowbull
addikt
Nekem volt pár autóm automata ablaktörlővel az elmúlt 16 évben, de egyik sem indult be bogarakra. A mostanit van amikor elfelejtem, és hónapokig automata állásban van, tiszta kosz a szélvédő de akkor sem töröl. Aztán ha jön pár csepp eső, beindul, és akkor lehet takarítani, mert szétkeni a koszt
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
bambano
titán
válasz Shadowbull #173 üzenetére
én pl. nem azért gondolom, hogy az én opelem viszonylag rendes autó, mert *elnézem* neki a hibáit, hanem azért, mert *nincsenek* vérlázító hibái. azt meg valahogy megoldom, hogy autópályán tompítottal megyek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Hi!King
őstag
válasz Shadowbull #171 üzenetére
1 éves Toyota Corollának simán beindul és szétkeni a bogarakat. A másik, hogy a tábla felismerése is rengetegszer fals pozitív, pl. lehajtók sebességkorlátozó tábláit ismeri fel, vagy autópályától távol felolvassa autópálya kezdetének a táblát, ami azt mutatja, jobbra 20 km-re autópálya van. Emellett a parkolóradar nem csak bejelez 2 szál fű miatt, de múltkor be is fékezett miatta, mikor parkoltam. (Szeretem ezt az autót, de ezek a funkciói nagyon gyerekcipőben járnak.)
[ Szerkesztve ]
-
nexplo
őstag
válasz Shadowbull #173 üzenetére
Azért 10-en X millióért igenis lenne elvárás. Ez az érzékelő egy brutál egyszerű valami. Szerintem ez az érzékelő nem sokban más a T modellben mint az enyémben. Pont ezért ugyanolyan sz@r is már megbocsásson De ezzel együtt tudok élni. Tudnék sok olyan hibát az enyémben mondani ami viszont vérlázító és milliós tétel volt javíttatni. De ez egy másik topik témája lenne ugyebár.
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
titán
válasz Shadowbull #171 üzenetére
A Tesla törlő is évente max ha 2x indul be magától eső nélkül. Nem lényeges probléma, egyébként. Nálam is folyamatosan automatán van, nem is emlékszem, mikor kapcsoltam ki utoljára. De arra emlékszem, hogy volt már olyan.
Amúgy meg a legújabb frissítéssel a Vision már nem kapcsolja sem be az automata távolságit, sem az automata törlőt. Csak a béta alatt volt kötelező. Csak következő frissítéssel jobb széles körben a radar off.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nyerek01
tag
A radar és a Vision Only miatt: [Tesla Highets NCAP Score]
Gondolom tudjátok mit jelent ez.
( az ANCAP is 5 csillagot adott )[ Szerkesztve ]
-
nyerek01
tag
Aki nézné is a Tesla töréstesztet, milyen jó minőségű az autó és az összeszerelés stb. [Tesla NCAP crash test]
A legjobb "hardver" után nézzük a legjobb "szoftvert". [Tesla önvezetés] , [Még önvezetés]
[ Szerkesztve ]
-
sirály12
őstag
Folyamatosan rekordokat döntöget EuroNCAP teszteken.
A radar nélküli Tesla Vision rendszerrel még jobb eredményeket hozott, mint előtte a radarral is kiegészitve. [link]Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
nyerek01
tag
válasz sirály12 #181 üzenetére
Hát ez makacs Valóság már csak ilyen. Persze ez sem érdekli a Musk tagadókat, hívôket és a Tesla hater-eket.
Érdeklôdve várom a többi Tesla fejlesztést és jó szórakozást nyújtana egy friss kamu lejárató hír. Rég volt már egy szaftos pletyka, hogy most éppen mitôl megy csôdbe a Tesla.
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #183 üzenetére
Persze, hogy szar, mert Te majd jobban tudod, mint a EuroNCAP.
Maradjunk annyiban, hogy amit az EuroNCAP vizsgál abban a legjobbak között van. Az, hogy neked személy szerint ez frusztrációt okoz, az senkit nem érdekel!Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #185 üzenetére
Igen, jobban tudom. Egy dolog a szimulált, szintetikus környezetben való működés, más meg a való világ.
Olvasgass valódi Tesla tulajok véleményét, és lehetőleg hétköznapi emberekét, ne olyanokét akik szerelmesek Muskba, és bármit elnéznek neki.
Máris ki fogsz kerülni a teslafan véleménybuborékból.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #186 üzenetére
"Igen, jobban tudom. " Ezen jót nevettem most! Megszólalt a nagy tudós és szakembör! Ne haragudj meg, de egyre viccesebb a fanatizmusod! Anti Tesla hivó vagy, vagy valami ilyesmi. Az, hogy egy EuroNCAP eredményt semmibe veszel, az már magában is vicces kategória. Én aztért nekik hiszek jobban, Ők tényleg szakemberek a témában! Sok Tesla tulajdonos véleményét ismerem(személyesen is ismerek tulajt, benne vagyok több csoportban, látom a véleményüket, gondjaikat az autóval, stb.), és közel sem tapasztalom azt amit állandóan mantrázol! Itt is van tulaj a hozzászólók között, ha jól emlékszem, de ő sem azt mondja a mit Te. És még mielőtt megszoknád, hogy hajtogasd ezt a teslafan dolgot, nem vagyok teslafan, nekem minden valamire való elektromos autó tetszik! Az ID3-tól elkezdve a NIO-n keresztül a Porsche Taycan-ig minden. Én elektromos autó fan vagyok!
Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #187 üzenetére
"Az, hogy egy EuroNCAP eredményt semmibe veszel"
A helyén kezelem, nem ugyanaz. 2019ben is ment a győzelmi jelentés, amikor a TM3 kapott 94%-ot a rendszereire, aztán látjuk milyen volt a valóságban.
"Sok Tesla tulajdonos véleményét ismerem"
Úgy látszik nem eleget, mert alapvető dolgokat nem tudsz.
"nem vagyok teslafan"
Ahhoz képest elég agresszívan tolod.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
válasz Shadowbull #188 üzenetére
milyen?
A 2019-es TM3 rendszere pontosan azonos a 2022 TMY-éval.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #188 üzenetére
Ez ellen a felsőbbrendőségi komplexus ellen amiben szenvedsz nem tudok mit tenni, és nem is akarok! Hiszen Te jobban tudod! Bár nem értem, hogyha annyira szar, akkor miért nem tervezel jobbat, hiszen gondolom azt is jobban tudnád, igaz?
"Úgy látszik nem eleget, mert alapvető dolgokat nem tudsz." De Te legalább tudod, vagyis nem, csak azt hiszed, de mindegy! Hiszen okosabb és hozzáértőbb is vagy az EuroNCAP tesztelőitől is! Azért az már nem semmi igy kibicként.
"Ahhoz képest elég agresszívan tolod." Csak mert utálom, ha valaki hülyeségeket mantrázik.
Egy utolsó kérdés: Ha ennyire utlod ezt a márkát, akkor mit keresel ilyen témákban állandóan? Mi késztet arra, hogy folyton elmond a képzeletbeli dolgaidat azoknak akiket ez nem is érdekel? Ha nekem nem tetszik valami nem olvasgatok róla, mert nem érdekel. Bár itt jön a képbe a felsőbbrendőségi komplexus, hogy mindig megmondod a tutit.
Ezzel Én ezt a vitát igazából lezártnak tekintem, mert az "Igen, jobban tudom" gyerekes viselkedéssel nem tudok és nem is akarok mit kezdeni.
Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
Somatom
veterán
Általában a vezetést támogató rendszerekről van értelme vitatkozni, de a Tesla -ról sztem nem igazán. 50 ezer Euro egy Model 3. Öt évnyi teljes, Magyar átlagfizetés. Mennyit lehet manapság félrerakni egy átlagfizuból? A Tesla nálunk sajnos (vagy szerencsére, nézőponttól függően ), csak a gazdagok játékszere.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
titán
válasz Shadowbull #186 üzenetére
Na, akkor csináljunk egy, helyi
közvéleménykutatást, hogy a Tesla tulajok közül ki szereti és szokta használni az AP-t.
Saját válaszom:
Én mindig használom, ma a gyereket 95% AP használat mellett vittem be a suliba 16. kerületből a belső 13.-ba. Csak a kanyarodások, és sávváltások idejére kapcsoltam ki, rögtön utána be. Minden nap így megy. 80e km óta. Problémák száma? Tegnap volt egy idióta furgonos, aki záróvonalon egy méterrel átlógva előzött meg egy biciklist 70-es szakaszon sűrű, de tempós forgalomnál (75-80km/h), ott inkább belekormányoztam, nem vártam meg az autó reakcióját. Teslánál ugyebár nagyon határozott a beleavatkozás, nem olyan, mint a többinél. Határozott határvonal van az autó irányítása, és az emberi között. Egy kis akadáson kell átbillenteni a kormányt. Tesla vezetésébe kicsit nem lehet beleavatkozni, csak határozottan. Az elmúlt két hétben ez volt az egyetlen nem tervezett beleavatkozásom. Fantom fékezés természetesen nem volt.Nem tart "mentősávot", de az M3 bevezető dugóban, ahol minden áldott nap dugó (20-30km/h) van, és mindenki tudja, hogy nem baleset miatt van. Ha mentősávval bohóckodna, kénytelen lettem volna kikapcsolni az AP-t, de szerencsére nem. Hacsak nincs mentősáv kikapcsoló gomb is. Ez arról jutott eszembe, hogy az előttem haladó Mazda kanyargott össze-vissza, mint a hülye, amikor lassultunk, mindig ment ki a szélére, amikor gyorsultunk, akkor jött be mindig a sáv közepére. És az M3 bevezető belső sávja iszonyú széles. Ráadásul csak és kizárólag ő csinálta. Nem tudom, hogy automata volt-e vagy a sofőr csinálta, de vicces volt. Lányom meg is kérdezte, hogy ennek meg mi a baja. Elmagyaráztam neki, hogy miért csinálja, de akkor is csak hülyének nézte. Marhaságnak nézett ki az M3 bevezetőn a mindennapi dugóban ezt csinálni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nyerek01
tag
válasz sirály12 #187 üzenetére
Én úgy gondoltam belinkelem egy független forrás töréstesztjét illetve az aktív védelmi rendszerek tesztjét.
Sajnálom, hogy valakinek ez sem megfelelô.
Autóipari szakértôje, mérnökök véleménye mint pl. Sandy Munro elismerôen én dícsérve szokott nyilatkozni a Tesláról.
Érdemes meghallgatni. -
Shadowbull
addikt
"Határozott határvonal van az autó irányítása, és az emberi között."
Na igen, ez a Tesla egyik nagy hibája illetve szándékos kamuja, hogy úgy tesz, mintha átvenné az irányítást. Holott valójában nem teszi, sem jogilag, sem műszakilag, hiszen ez egy L2es rendszer.
"Elmagyaráztam neki, hogy miért csinálja, de akkor is csak hülyének nézte."
Majd magyarázd el neki akkor is ha Németországban vagy Ausztriában kap pár száz euró büntetést, mert hülyeségnek tartotta aztán nem csinálta.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
DigitXT
félisten
Magyarországon is megjelent az FSD! Igaz, egy betű különbséggel:
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Konteó topic
- Videós, mozgóképes topik
- Cyberpunk 2077
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Milyen széket vegyek?
- Windows 11
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Akku állapota:98%,Dobozával,1 év garanciával
- Apple iPhone 12 Pro 256GB,Újszerű,Akku állapota:92%,Dobozával,1 év garanciával
- Logitech G502 Proteus Core
- Apple iPhone 11 Pro 64GB,Átlagos,Töltővel,1 év garanciával
- Apple iPhone 12 128GB,Újszerű,Dobozával,1 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs