Aktív témák

  • Skynet258

    veterán

    válasz Lousha #987 üzenetére

    Hirtelen vagyok, és sok negatív tapasztalatom van ilyen ügyekben... DE! És ez most itt egy akkora DE, hogy kiüti a monitor oldalát! :D
    Megírtam 1 órával ezelőtt, hogy mi a problémám, szépen, udvariasan, ahogy otthon tanítottak. Nem tudtam mire számítsak, téged csak most olvastalak, bár sok ecigis fórumban megfordulsz, így már úgymond ismerlek, tudom, hogy dicséred a céget.
    Szóval levelemet megírtam, mint Szilágyi Erzsébet, és küldés után 1 óra 1 perc múlva megjött a válasz. Péntek este. 8-kor, érted.
    Első bekezdés: elnézést kértek, amiért ez előfordul. Második bekezdésben megnyugtattak, hogy küldik is a cserét hétfőn. Harmadik bekezdésben kértek, hogyha alkalomadtán, épp postán járok, adjam fel a hibásat nekik, a postaköltséget pontokban jóváírják az egyenlegemen. Egy pillanatra elgondolkoztam, hogy máris agyamra ment ez e-cucc, vagy átkerültem egy másik kontinensre, vagy most mi van...

    Maximálisan le a kalappal ez előtt a csapat előtt, olyan szintű problémamegoldást kaptam, amit tanítani kéne a sok haszonleső nyomorult boltosnak. Én magam is szoktam üzletelni, volt már pár száz ügyfelem, és ők az elsők, én magam is így gondolom. Eddig nem értettem, miért olyan hálásak, ha hasonlóak kezelek le egy problémát, de ez most úgy nekem is tök jól esett.
    Nem kellett bizonygatnom, nem kellett fenyegetőzni mindenféle szervvel, csak leírtam, hogy sziasztok, ez meg az nem jó szerintem, és ennyi.
    Hát most mit mondjak, gondolkoztam, hogy fogok külföldről rendelni ecigi dolgokat... de ezután, menjen csak hozzájuk a pénzem. Megérdemlik. :R

    [ Szerkesztve ]

    https://geekpulse.hu

Aktív témák