Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz dabadab #13 üzenetére

    Tesla 2szinten van a 5szintes skálán, és az 5szint a Teljes automatizáltság ami már tényleg önvezető

    Elkövetkezendő pár évben a 3szintett nem igen fogja elérni nem hogy magasabbat

    [link]

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • bul07

    nagyúr

    válasz ddekany #15 üzenetére

    Csak fenntartja a látszatot, nem is tudom ki mondta valami elemző videóban hogy azért dobálózik 3-5évers tervekkel mert azt lehet tovább dobálni/tolni, nehezen számonkérhető, a befektetőket meg megnyugtatja milyen nagy tervek vannak

    Persze van fejlődés meg pénzeseknek jó autó a Tesla, de nem világmegváltás
    Kínában ami megy na az már igen, ott tényleg nyomul az elektromosság

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • bul07

    nagyúr

    válasz dabadab #24 üzenetére

    Én nem azt írtam hogy világmegváltás megy Kínában, amúgy az
    Ott már boldog boldogtalan elektromos robogóval, autóval jár, mert nem csak gazdagoknak gyártanak ilyen dolgokat

    Amúgy kis adat Kínában múlt év decemberében több Tesla kocsit vettek meg mint EU-ban egész évben, akkor melyik is lesz inkább a fő piacuk az amerikai után, ebből is látszik hogy Kínában nyomul az elektromosság

    Tesla lehet előrébb jár még most, de ha felpörögnek a többi gyártók akkor talán köz embernek is elérhető lesz normális elektromos autó(normális szerintem olyan 3-400Km hatótáv)
    Tesla meg megmarad a gazdagok játékszerének ami amúgy ne megy hú de egy minőségi darab amúgy, elég sok minőségi panasz érkezik rájuk
    De már most is ez látszik, Januárban az elektromos autók eladásban a Tesla 3.5% ért el a többi 96.5% más autógyár adta el, EU-ban
    Tesla kb olyan mint egy Porsche kocsi, szép is jó is de akkor is csak egy kocsi ami drága mindennapi használtra, fizetésből élőknek

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • bul07

    nagyúr

    válasz dabadab #43 üzenetére

    Ahogy látom neked ez hitvita, kösz én ebbe nem megyek bele, egy elvakult hívőt nem lehet meggyőzni

    Amúgy nekem aztán mindegy de a Tesla ilyen árazás mellet mindig is réteg kocsi lesz
    És igen is ha a többi autógyár komolyan ráfekszik az elektromos autókra a teslat lenyomják mint a szöget eladásban
    Míg nem lesz elérhető áron elektromos megoldás addig nem fog rohamosan terjedni
    Okostelefon piac is akkor robbant mikkor elkezdtek jönni az olcsó de jó használható okos telefonok.

    És egy drága autónál az egybites emberek nehezen tudják bevállalni a hatalmas hitelt csak a név miatt, így ha jönnek majd az olcsó elektromos autót gyártók azok fogják letarolni a piacot
    Nem lesz benne bőr ülés és nem lesz olyan fejlett a vezetősegéd rendszer itt ott olcsóbbítás, de elektromos lesz élhető háttótávval és ez lesz a lényeg
    Én a drága elektromosokra nem is adnék támogatást aki ki tud csengetni 10-20milliót elektromos kocsira annak az én adómból is adjanak még pénzt hát a frászt,

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • bul07

    nagyúr

    válasz Milaraspa #57 üzenetére

    Szerintem maradhatnak úgy ahogy vannak de a piac kicsi részét fogják adni pár éven belül, ahogy most se vehet mindenki Porsche kocsit
    De senki se mondja hogy rossz kocsi lenen a Porsche ő elvan a réteg autójával és annyi

    Amúgy nem tudom ki hogy van vele, nekem aztán ilyen automata autósegéd nyavalya nem is kellene a kocsiba, én nem azért ülök a volánhoz hogy ne vezessek, ha csak utazni akarok akkor hátra ülök
    Persze vezető támogató dolgok azok jók de helyettem ne csináljon semmit

    Cybertruck egy vicc kategória ahogy a bemutatása is az volt ;] :DDD , biztos olyan csóró a cég hogy nem tudta ellőtte tényleg tesztelni bemutatón kell beégni

    Amúgy most az Autósimogató csatornán kezdődött egy jó sorozat, használt olcsó elektromos autókat vett hármat is

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • bul07

    nagyúr

    válasz htc07 #59 üzenetére

    Porsche mint szemléltetés hogy benzines példányokból se az fogy jobban hanem ami elérhető áron van, még nyugatos se
    Tehát mondjuk Németországban se fog mindennapi használatra Porsche-t venni aki megtehetné az se, hanem megvesz egy VW modellt
    És nem azért mert rossz kocsi a Porsche

    Ugyan ezt lesz szerintem az elektromos fronton is, ahogy jönnek a többiek fejlődnek, hozzák az elvárhatót, őket fogják választani tömegesen, a drága kocsik meg megmaradnak egy kicsi réteg vásárlónak
    Csak ugye akkor meg majd jönnek az önmagyarázó szóharcok hogy miért is jobb egy kétszer háromszor drágább autót venni,

    Ha Dacia elkezdené ontani a 6milliós elektromost ami támogatással 4milló[link], még azok is vennének belőle akiknek eddig eszébe se jutna Daciát venni, persze ennek vannak korlátjai még sebesség terén is is
    De egy városi vagy peremkerületen élő embernek második kocsinak oviiba, iskolába, bevásárolni anyukának, tökéletes megoldás lenne

    Én nem gyűlölöm teslat, linkelhetnék videót a teszten felboruló A-Class-ról is ha az lenne a téma
    Csak az olyat nem bírom hogy valamit megváltónak kiáltanak ki jelen időben, hogy most és mindörökké ő lesz a megváltó, majd 10-20-30 év múlva utólag ki lehet jelenteni hogy igazi áttörés/úrtörő volt és az élen is tudott maradni, mert visszatekintve át lehet látni az egészet

    Jó kocsi a tesla, -igen, elfogadnék egyet, -még jó,(Bár lehet egyből eladnám és fele annyiból vennék egy másik elektromost, amit ugyan úgy tudnék használni), jó hogy a piacon van, -igen,
    Ellenszenvet inkább azok keltik akik vérig vannak sértve ha imádott cégükről akár egy szavú kritika is van, de ez igaz minden szegmensre
    Nyomtató, processzor, telefon, kocsi, minden téren vannak márkaharcosok, és végső érvük ...... á inkább nem írom tovább

    Na de részemről sanyi, mindenki vegyen teslat
    (legalább ez azt jelenetné hogy senkinek nincs gondja a pénzre hogy tud luxusra költeni)

    (#60) Milaraspa

    Én szeretek vezetni, sőt nagyon sokszor még zene se szól hogy a vezetést éljem meg
    Képes voltam Balatont megjárni úgy hogy nem volt bekapcsolva a rádió(nekem Siófok 350Km csak oda), többször is, és nem is hiányzott
    Sőt Horvátba is elindultunk úgy hogy még szállásunk se volt foglalva, nyelvet se ismertük és akkor még Google fordítós se volt(kétezres évek közepén végén), autókáztunk egy jót :D
    Nekem szórakozás a vezetés, kikapcsolódás, minden percét élvezem, és akár még tejködben is
    Persze lehet hogy majd 10év múlva nem így fogom gondolni 50évesen

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák