Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lenry

    félisten

    válasz hunbi #29 üzenetére

    Nem kicsit megkönnyítve az organikus illetve a kaotikus formák modellezését. / szerintem...

    semennyire sem.
    attól, hogy valaki jó 3D grafikus, még nem lesz szobrász és fordítva sem. attól, hogy végig tudok simogatni egy arcot még nem tudom azt kialakítani a kezemmel, egérrel ki tudom. hogy alakítanál ki ezzel a módszerrel egy sebhelyet? vagy egy frizurát? vagy valamit, ami kisebb, mint az ujjad?

    dolgokat simogatni, hadonászni, lapozni, látványosan prezentálni jó.
    de bármilyen precíziós munkára ez kevés.

    2 vagy 3D-s ez? a videó szerint 3D-s. faja. honnan tudja, hogy Z tengelyen én mennyire mélyen mutogatok? én honnan tudom majd ugyanezt?
    vagy a végeredmény majd csak 2D lesz? akkor meg nem látom az előnyét a levegőben hadonászásnak az asztalsimogatáshoz képest

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz oO7 #36 üzenetére

    csak egyszerűen beszkenneled a digitalizálni kívánt testet…

    ilyen most is van, és nem kell hozzá ez az érzékelő

    a Z tengelyes kérdésed nem értem…

    ha betolom ez a cucc fölé a kezem, akkor hol lesz a térben? a kék téglatest, a szürke téglatest vagy a gömb fölött?
    ha elveszem a kezem, hova kerül vissza?

    értem én, hogy ez rohadt innovatívnak tűnik, csak kár, hogy úgy tűnik, hogy egyetlen 3D grafikust se kérdeztek meg, hogy tudna-e vele dolgozni? mert én pl biztosan nem tudnék....

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz nuke7 #39 üzenetére

    mert a monitorom sík, X és Y tengelye van csak.

    (#38) oO7 a "kesztyű" jó ötlet

    (#40) hunbi
    Más terület: gondolj pl a fák ágaira és hasonló térben kanyargó tárgyakra, itt is tök jó ha térben tudsz rajzolni.

    továbbra sem értitek: itt a levegőben hadonászol. nem érzed az objektumot, mert nincs. nem látod a mélységet, mert két konverzión megy keresztül (valós 3D tér -> virtuális 3D -> monitor 2D, és ebből az utóbbit látod)

    de csak hogy még pár ellenérv: ezzel tudok forgatni, mozgatni és esetleg "festeni". de tudok vele mondjuk húzni? honnan tudja, hogy most csak odébb viszem az ujjam, vagy rántanám vele, amire épp mutatok?
    jobb klikk? vagy minden második mozdulatom után nyúljak az egérét?
    egyáltalán van olyan 3D grafikus, aki napi 8-10-12 órát karmesterkedni akar? mert szerintem nincs.
    most az egér 8-10 centi elmozdításával bejárhatom az egész képernyőt és ha akarom pixelenként végigkattintgatom. ezt meg tudom csinálni több óra karlengetés után is, a levegőben? nem hiszem.

    ez egy játékszer, nem munkaeszköz.

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz nuke7 #44 üzenetére

    egyáltalán van olyan 3D grafikus, aki napi 8-10-12 órát karmesterkedni akar? mert szerintem nincs.
    most az egér 8-10 centi elmozdításával bejárhatom az egész képernyőt és ha akarom pixelenként végigkattintgatom. ezt meg tudom csinálni több óra karlengetés után is, a levegőben? nem hiszem.

    ezek az aggályaim. egyik sem oldható meg szoftveresen

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz hunbi #51 üzenetére

    mi is használunk Wacomokat textúrafestésre, de az és az egér között azért jóval kevesebb különbség van, mint ez a légidomítás és a jelen technikák közt

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

Új hozzászólás Aktív témák