- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Klasszikus bizonyítási kényszer áthárítása érvelési hiba.
A Te állításaidat Neked kell bizonyítanod, nem pedig nekem cáfolnom.Ami a propagandát illeti:
"Egyoldalú elképzelés széleskörű terjesztése tervszerű módon; tan elhitetése azzal a céllal, hogy egy csoport előremozdítsa a saját ügyét, vagy károsítsa az ellenfélét, illetve maga az elképzelés, tan, amelyet így terjesztenek." [link]
Elég jól leírja azt a szisztematikus, lejárató médiakampányt, ami a Teslat és a SpaceX-et megalakulásuk óta, illetve általában Musk személyét övezi.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
Sikeres teszt? Hány Saturn V teszt rakéta robbant fel?
Teljesen más fejlesztési folyamat volt. Egyrészt a Saturn a Jupiter továbbfejlesztése volt a meglévő F-1 hajtóművek felhasználásával (szóval kb. olyan, mint a Falcon Heavy a SpaceX-nél, az nem is robbant fel), másrészt meg a Saturn fejlesztése klasszikus waterfall volt, a SpaceX meg egy tök új rakétát fejleszt tök új hajtóművel és - ami most lényegesnek tűnt - tök új kilövőállomással, erősen agile módszerrel, ahol teljesen rendben van az, hogy a rakéta felrobban - ha emlékszel még a Falcon 9 booster landing fejlesztésére, ott ez elég gyakori volt az elején (vagy éppen az F-1 fejlesztésénél is, de az akkoriban kevésbé volt nyilvános).
DRM is theft
-
Interceptor
addikt
"Kellemetlen probléma volt ezzel párhuzamosan a SpaceX Starship tesztjének kudarca, amely egyszerűen fogalmazva felrobbant 4 perccel az indulása után."
Legalább ostobaságokat ne írnál, pont hogy sikernek minősült a teszt, mert az elsődleges célokat elérték, nem beszélve arról, hogy rengeteg adatot szereztek.
Cikkíró, ha ennyire nem értesz valamihez vagy nem követed az eseményeket, mielőtt írsz róla miért nem nézel rendesen utána?[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
sad_Vamp
őstag
válasz #54625216 #51 üzenetére
a lejárató kampány oka pedig leginkább az ún "twitter files" Musk folyamatosan szivárogtatja ki azt amit a twitter szervereken talált. Pl. több ízben leplezte le és cáfolta Fauci hazugságait a pandémia körül.
(szerintem még sok embernek cuppog még a feneke emiatt ezért is próbálják folyamatosan a földbe döngölni)“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
#54625216
törölt tag
A béta teszt by definition félkész, különben nem lenne béta és nem kellene tesztelni ugyebár. Amúgy azt kellene bizonyítanod, hogy a Tesla FSD béta programja nem létezik, hanem csak propaganda.
"vagy éppen az alagútja attól forradalmi, hogy nincs benne menekülő út"
Ha valaki (akár Musk, akár valamenyik alkalmazottja) azt állította, hogy az alagútja azért forradalmi, mert nincs benne menekülő út, azt elég könnyen lehet bizonyítani egy linkkel.
-
Tuomas
addikt
Mivel a Saturn V első fokozata (S-IC) lényegében a V2 egyenesági leszármazottja, ezért igen.
De ha nem akarunk addig visszamenni, akkor kapásból 3 Apollo-missziót is lehet mondani, ahol technikailag nem mentek rendben a dolgok: Apollo-1, Apollo-6 és Apollo-13.
Azt nem értik sokan, hogy a Starship egy teljesen új fejlesztés: metán hajtóanyaggal működő zárt ciklusú hajtóművek, amelyekben az egyes komponenseket úgy kell megalkotni, hogy a teljes rakéta 100%-ban újrafelhasználható legyen (és ne újrafelujítható, mint az STS rendszer). Emellett ott van az eltérő fejlesztési hozzáállás is, ami pont a hibakeresésre fókuszál, emiatt az ilyen sikeres sikertelenségből szűr le számos hibát a további fejlesztésekhez (ugyan ez a fejlesztési metódus volt jelen a Falcon fejlesztésekor és lásd mivé nőtte ki magát).
És akkor még ott vannak a leg-ek is: Legtöbb hajtóművel, legnagyobb tolóerővel rendelkező, legmagasabb rakéta , ami a legnagyobb és legnehezebb tömeggel rendelkező hasznos terhet lesz képes pályára állítani.
Úgyhogy ez legalább akkora kihívás, mint az első működő rakéta megépítése, csak ezt azok nem látják, akik nem jártasak a témában.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
cucka
addikt
Kicsit hasonló a helyzet a Teslával is. A bulvárhírek tele vannak vele, hogy ilyen meg olyan problémák vannak az autóikkal, és közben nem látják a lényeget, hogy mennyivel a konkurrencia előtt vannak.
Twitternél is ez van. Lehet röhögni a troll húzásokon, hogy höhö, a doge lett a twitter logó. De közben meg a lényeg, hogy a Twitter a korábbi munkaerő 20%-ával működik jobban, mint előtte, na attól hidd el, az összes it/szoftveripari/digitális cég menedzsmentjének kikerekedett a szeme.
Az alagútfúró céget én se értem, az elég gagyinak tűnik, szerintem abból nem lesz semmi eget rengető.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
A jól működés elsősorban üzletileg tűnik annak, bár tény, bejelentettek új fícsöröket és nagyravágyó víziókat is.
Ami egyértelműen látszik, hogy a twitter népszerűsége növekszik - a sajtóban pont nem annyira, de az app store letöltések alapján egyértelmű.
És nyilván a jól működés jele, hogy eddig X havi bérköltséggel üzemeltették a terméket a világ egyik legdrágább városában, addig most 0.2X bérköltséggel érik el pontosan ugyanazt, mint előtte. -
azbest
félisten
A starship annyira nem volt kudarc, hogy nem is értettem, hogyan képes
- egyben maradni teljes fordulat után, bár ritkább már a légkör ott.
- az önmegsemmisítők elsütése után még vagy 50 másodpercig ment... látni, hogy előbb az első, majd a második fokozaton lyukat üt az aktivált robbanószer, de megy tovább, míg a nyomás le nem csökken annyira a tartályokban, hogy összerogyjon. [link]Nem lepne meg, ha meg kellene változtatniuk az önmegsemmisítő készüléket a következő teszthez. Egyszerűen túl nagy az űrhajó ahhoz, amit használtak.
-
nihill
őstag
-
nozs23
addikt
A Tesla és SpaceX ambícióit és sikereit messze nem kérdőjelezik meg úgy, mint a Twittert, mert ott ténylegesen fel tudnak mutatni valami egyedülállót.
De közben meg a lényeg, hogy a Twitter a korábbi munkaerő 20%-ával működik jobban, mint előtte, na attól hidd el, az összes it/szoftveripari/digitális cég menedzsmentjének kikerekedett a szeme.
Ez csak szimplán nem igaz. Volt, hogy napokig-hetekig nem tudtak bejelentkezni felhasználók, bizonyos funkciók folyamatosan bugosak, néha használhatatlan szintre süllyedve (ezt néha-néha Musk is elismeri).
Ezeknek a platformoknak az alapja gyakorlatilag önműködő, azért tudnak kevesebb munkaerővel is funkcionálni. Senki nem vitatja, hogy a Twitter előző vezetése is gyökér volt, ahogy a jelenlegi is, csak máshogy. A cég bloated volt, leépítés jött volna ha átveszi Musk, ha nem.
Az új funkciókat az elvetett ötletek fiókjából húzták elő, nem új fejlesztések. A Twitter blue a jelenlegi formájában egy bukott próbálkozás. A Musk fanatikusokon és egy-két újságírón, cégen kívül senki nem fog fizetni a semmiért. A reklám cégek továbbra is takarékon működnek, vagy otthagyták.
A Musk által emlegetett everything app-tól, nagyjából olyan messze vagyunk, mint a FSD-tól. A jelenlegi felhasználók többszöröse kellene hozzá, plusz olyan fejlesztések, amiket a jelenlegi maroknyi emberrel biztos nem tud megcsinálni. Mindezt úgy, hogy az idióta politikai kilengései miatt folyamatosan idegeníti el a társadalom 50+ százalékát. -
wolfman
veterán
Muskot nem nagyhatalmak vagy fejesek fikázzák, hanem az egyszerű kisember (is), mert nagyon sok ferdítésen érték már. Sokminden amihez köze van úgy adja el, hogy az az ő agyszüleménye, pedig csak részvényes, befektető, stb. Plusz valami oknál fogva az egyszerű, felkelés utáni napi első fingja is kilengeti a tőzsdét a semmire. Mindig akkora víziókat lenget be, ami kimondva is irreális vagy lufi, mögötte fedezet nincs. Svindler a csóka, nem győzöm ismételni.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
azbest
félisten
a kisemberek fel sem fogják miről van szó, csak ismételgetik a médiában ismételgetett dolgokat. Addig ismételgették, hogy el is hitték.
a tőzsdei ugrálásokat pedig a brókerek csinálják, ők manipulálják az árfolyamot, hogy meglegyen a napi-heti hullámzás. Annyira kiszámítható, hogy bármi hír van, akkor lejjebb megy, mert a legjobb, legtöbb sem elég, ha tesláról van szó. Most is itt vergődik ez a hír, hogy csökkent a haszon... bakker, amikor a felemlegetett robogó konkurencia 40 ezret bukik kocsinként, míg a tesla 10et nyer kocsinként... de a tesla a szar.
[ Szerkesztve ]
-
wolfman
veterán
Mert minden egyes kisember ostoba mint a szar és ha véletlen pár kisember észrevesz pár tényt, ami rombolja a megváltó imidzsét, akkor az annyit is ér, mert hát ezek csak kisemberek és fel sem fogják miről van szó.
Imoooteeep, imoooteeep, imoooteeep...És itt nem a Tesláról beszélek vagy a SpaceX-ről, Twitterről, stb., csak magáról az emberről.
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
azbest
félisten
buta papagály a többség, nem néz utána semminek, csak a bulvárlapok körbehivatkozását nézi meg max. (musk cégeinél a legpozitívabb eredményből is negatívat csinálnak a hírekben)
Bár pontosítok.. nem biztos, hogy a többség. Csak a buták a leghangosabbak mindig.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
Mert te sem érted a tőzsdét. Az a cég jövőbeli értékét és jövedelemtermelő képességét árazza be.
Ha Musk azt mondta 5 éve, hogy 2 év múlva robotaxi lesz mindenhol, akkor ez egy olyan állítás, amit ha komolyan veszel, akkor olyan árfolyama lesz a cégnek, ami volt az elmúlt években, és teljesen mértékben csak a hit táplálta.
Aztán ahogy telik-múlik az idő, nem jönnek a beígért csodák, nem jönnek a beígért éves eredmények sem és a konkurencia is kezd ellépni még a csodavárás területén is (önvezetés) akkor jön egy kisebb kijózanodás és a tőzsdei árfolyam elkezdi megközelíteni a cég reális értékét. Tehát ha valamire 10-et ígérsz, de csak 5-öt teljesítesz, akkor hiába vagy akár 1-el jobb, mint a többiek, akkor is veszteni fogsz a értékből.
Ezt látod mostanában. -
wolfman
veterán
Sztem aki messiást lát benne, meg aki egy milliárdos gyereknek tartja ugyan akkora tömeg és ugyan olyan hangos. Egyik fórumban ez a jelentősebb, másikban a másik. Én mondom, nem ítélek el semmit amihez köze van, azok a dolgok mind a fejlődést szolgálják (jobbára), de maga az ember túl van misztifikálva. Az meg hogy korunk Stephen Hawkingja, na azt már szerintem jogosan lehet kritizálni.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
stellaz
addikt
Ezt a fejlődést több esetben is átgondolnám. A sokszáz lóerős villanyautói nem környezetbarátak, az idióta algútjai miatt volt, ahol töröltek metro projektet, stb. Mondjuk ez utóbbi nem tudom mennyire megy, mert a bemutató elég nagy égés volt szerintem.
És még ha meg is valósulna a robotaxi, az sem biztos, hogy javítana a problémákon.
Van olyan város, ahol már a közösségi autókat sem támogatja a város, mert több kárt okoztak, mint hasznot.
Az AI fejlesztések megítélésére még szánjunk egy kis időt, hogy az egy lépés lesz-e előre, vagy inkább egy orbitális pofára esés lesz.
Az űrcége is megcsinálta a műholdas netet, ami amúgy pl a tudományos megfigyeléseket teszi tönkre, többek között az aszteroida megfigyelést is. -
azbest
félisten
a tech cégeknek azért volt felfújva az árfolyama, mert nyomtatták a pénzt az usában. A járvány után meg nagy recesszitót halucináltak és ugyanolyan alap nélküli bezuhanás volt sok cégnél, mint amennyire alap nélküli felfújás volt előtte. Szó nincs itt ígéretekről, rövid távon csak tömeghisztéria és annak keltése van, mert a wall-street így pumpálja ki a pénzt a behülyített emberektől. Nem csak az emelkedő, de a csökkenő árakkal is. Ráveszik a birkákat, hogy drágán vegyenek és olcsón adjanak, miközben a nagyok manipulálják a rövidtávú áfrolyamokat kedvük szerint.
Az űrcége is megcsinálta a műholdas netet, ami amúgy pl a tudományos megfigyeléseket teszi tönkre, többek között az aszteroida megfigyelést is.
Egy újabb gyöngyszem a bulvármédiából. Tudom vannak erre szakosodott youtube csatornák is, ahol okoskodnak buta emberek és megmondják a tutit a garázsból. A fikázás már önálló munka lett.#81 wolfman
messiást leginkább azok mondanak rá, akik szidják. Mert jellemzően normális érvelés helyett könnyebb messiásozni.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
A Spacex-et kevésbé követem. De a Tesla amióta létezik, össztűz alatt van, minden egyes lépésüket megkérdőjelezték.
A twitternél szerintem még korai bármit mondani, illetve ők már nem public company, szóval nehezebb is belelátni, hogy mi történik valójában.
Az látszik, hogy a pesszimista forgatókönyvek nem jöttek be. A népszerűsége nem zuhant be. A működése nem lehetetlenült el. A platformot nem árasztották el a csalók, konteósok, dezinformáció. A beharangozott apokalipszis, hogy elmenekülnek a hirdetők és a felhasználók, az nem történt meg.A mostani érvek a Twitter jelenlegi működése ellen kicsit olyanok, mint amikor 10+ évig folyamatosan a Tesla illesztési hézagjairól, lepattogzó festéséről, és az el nem készülő FSD-ről szóltak a hírek. Meg hogy majd jönnek a rendes autógyártók, akik jól megmutatják, hogy hogyan kell ezt csinálni. Na azóta is jönnek.
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
"Akkor mitől forradalmi az alagútja?"
Szalmabáb érvelés, mert rajtad kívül senki sem modnta, hogy forradalmi az alagútja. A Boring Company célja, hogy a városi alagútfúrás csillagászati költségeit jelentősen csökkentsék. Ennyi és nem több.
"A Hyperloop is több évtizedes ötlet, amit úgy ad el, mintha ő lenne az ötletgazda. Kár, hogy már 90-es években is foglalkoztak ezzel dokufilmekben"
A Hyperloop egy koncepció, amit whitepaper formájában nyilvánossá tettek, hogy aki akarja valósítsa meg. Musk a közzétételkor egyértelművé tette, hogy nem akar a továbbiakban foglalkozni vele sem pénzt tolni bele, így sem Musknak, sem a cégeinek nincs több köze hozzá.
"A Musk hívők lassan a laposföldesekkel lesznek egy halmazban."Azzal kezded, hogy a propagandánál fontosabb a valóság, majd a médiában keringő propaganda állításokat sorolsz fel.
Aztán másra tolod a bizonyítási kényszert, mert szerinted a (propaganda) állításaidon nincs mit bizonyítani.
Azaz hitéleti alapon kellene elfogadni az álításaidat, mert aki vitatkozik veled, az Musk hívő.Tudtam én, hogy Harangi állására pályázol.
-
addikt
Bár sosem voltam egy Tesla fan, de azt mindig undorítónak tartottam, amikor olyan dolog miatt ekézték őket, amiket a nagyok is csináltak sokkal nagyobb léptékben. Most említhetném a típushibás kocsik millióit, vagy akár a Takata légzsákok esetét. Ezekhez képest a Tesla sehol sincs.
-
Cassi
senior tag
Márciusban a Model Y volt a piacvezető modell Európában és a számok alapján egy év múlva már a Volkswagennel fog küzdeni a márkaelsőségért. Ez döbbenetes eredmény, csak kalapot lehet emelni előtte.
-
nozs23
addikt
Az látszik, hogy a pesszimista forgatókönyvek nem jöttek be. A népszerűsége nem zuhant be. A működése nem lehetetlenült el. A platformot nem árasztották el a csalók, konteósok, dezinformáció. A beharangozott apokalipszis, hogy elmenekülnek a hirdetők és a felhasználók, az nem történt meg.
Ahogy említetted nem public company. A népszerűségét megítélni elég kérdéses jelenleg. Kizárólag a letöltésekből kiindulni nem célszerű.A beharangozott apokalipszis, hogy elmenekülnek a hirdetők és a felhasználók, az nem történt meg.
De, megtörtént. Rengeteget irkált erről Musk is anno. Sőt, konkrétan támadta őket, hogy ha nem akarnak Twitteren reklámozni, akkor nem támogatják a szólásszabadságot, ami nonszensz. Legutóbbi interjúban azt mondta, hogy egy részük visszatért. Most ezt az infót pont a hajunkra tudjuk kenni.A mostani érvek a Twitter jelenlegi működése ellen kicsit olyanok, mint amikor 10+ évig folyamatosan a Tesla illesztési hézagjairól, lepattogzó festéséről, és az el nem készülő FSD-ről szóltak a hírek. Meg hogy majd jönnek a rendes autógyártók, akik jól megmutatják, hogy hogyan kell ezt csinálni. Na azóta is jönnek.
A különbség az, hogy a Tesla évekig gyakorlatilag monopóliumként működött, mint egyetlen értelmezhető elektromos autó alternatíva. Míg a Twitter esetében mind a userek, mind a reklámcégek tudnak menni máshova. -
wolfman
veterán
'messiást leginkább azok mondanak rá, akik szidják. Mert jellemzően normális érvelés helyett könnyebb messiásozni.'
Milyen ügyesen próbálod visszadobni lenézően, degradálásképpen felém azt ami bárkivel jön szembe a neten. Akik azt mondják, hogy korunk megváltója, újabb Einsteinje vagy Stephen Hawkingja, azokra lehet mondani, hogy túlzásokba esnek és messiást látnak benne. Nem lenne ezzel baj, ha lenne olyan dolog, amit tényleg letett az asztalra, tényleg ő ért el a tudásával és nem csak más cégek, mérnökök f@szával verné a csalánt (ahogy a mondás tartja) minden egyes alkalommal.
Jössz itt azzal folyamatosan, hogy a buta pornép szidja akiknek fogalmuk sincs semmiről, de neked az én általam felvázolt embertömeg, aki meg elhiszi, hogy Musk álmodta meg a Teslát, a SpaceX-et meg mindent, amihez eddig csak fel meg bevásárlásilag volt köze bizonyítottan, rendre figyelmen kívül hagyod!
Olyan veled vitatkozni, mint Zuzu Petals-al társalogni, úgyhogy hagyom is a többieknek.#82stellaz: 'A sokszáz lóerős villanyautói nem környezetbarátak'
Ezt mondjuk én sem hiszem, hogy megoldás lenne a jövőre nézve, környezetbarátnak meg max. a helybeni CO kibocsájtását mondanám, de a legyártásuktól kezdve a cseretelepeken keresztül a megsemmisítésükig nézve sokkal rosszabb a kép mint egy belsőégésű motoros autó esetén.[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
cucka
addikt
Az alkalmazás letöltések száma amúgy pont egy elég jó indikátor.
A hirdetők pedig oda mennek hirdetni, ahol a felhasználók vannak.A probléma, hogy nehéz megkülönböztetni a valóságot és a sajtó által lehozott és nagy hangerőn ismételgetett habverést. Nem segít, hogy az egész sztori nagyon át van politizálva.
-
stellaz
addikt
válasz #54625216 #85 üzenetére
Tehát az az alagút lényege, hogy olcsóbb. Ettől forradalmi. Mitől is olcsóbb?
A Hyperloop esetén fogott egy telejesen közismert, évtizedek óta létező koncepciót, azt hazudta, hogy ezt ő találta ki, majd nagy kegyesen azt mondta, hogy nekünk adja, csináljunk vele amit akarunk. ÉS akkor most téged is hülyének nézett
Amiket felsoroltam nem propaganda, de te tudod.
[ Szerkesztve ]
-
nozs23
addikt
Havi aktív userszámra szoktak hivatkozni általában, de jelenleg ilyen infónk nincs tőlük. Hiába van a telefonon az alkalmazás, ha nem nyitják meg a felhasználók. Akkora vihar volt körülöttük, hogy elég egyértelmű volt, hogy többen bele akarnak lesni. És akkor a kiesett userekről szintén nincs semmi infónk.
A hirdetők pedig oda mennek hirdetni, ahol a felhasználók vannak.
Ez sem feltétlenül van így. Youtube-ot is rendre beregulázták a reklámozók, amikor olyan tartalom mellett jelentek meg, amit nem szerettek volna. Ha nem érdekelné őket a content, akkor minden prominens márka ott lenne a porn oldalakon is. De nincsenek. -
wolfman
veterán
Bár úgy kezdtem, hogy én sem hiszem, lehet hogy félreérthető voltam. Szóval én eddig ezeket olvastam, hallottam és logikusnak is mondható, hogy bár maga a jármű zöld, de a hozzá kellő akkumulátorok legyártása nagyon nem + az akkumulátorok töltésére szolgáló villamos áram sem az éterből jön. Ezek azok a dolgok, amikkel eddig találkoztam, de ennek ellenére megnéznék egy nagyon részletes cikket, ahol összemérik a két meghajtástípus környezetre gyakorolt hatását mindenestől.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
#54625216
törölt tag
"Nem lenne ezzel baj, ha lenne olyan dolog, amit tényleg letett az asztalra, tényleg ő ért el a tudásával és nem csak más cégek, mérnökök f@szával verné a csalánt (ahogy a mondás tartja) minden egyes alkalommal."
Amikor valami addig elképzelhetetlen, meghökkentő, lehetetlennek tűnő, stb. koncepciót jelent be, akkor Muskot hülyézik és/vagy hazugozzák, és akkor is ha megvalósítás késik vagy módosul. De ha sikerül, akkor hirtelen a mérnököké az érdem és Musknak semmi köze az egészhez.
Szóval el kellene dönteni: vagy a mérnököket hülyézzék és hazugozzák, hiszen Musk csak az ő ötleteiket közvetíti a nyilvánosság felé (elvégre neki nincsenek eredeti ötletei ugye), vagy el kellene fogadni, hogy Musk érdemi szerepet játszik a sikerben is.
Természetesen senkit sem kell messiásként meg tudós géniuszként kezelni, de az érdemeit ledegradálni, ráadásul a konkrét, kézzel fogható, gyakorlati eredmények ellenére szélhámosnak kikiáltani már a politikai sárdobálós, indulati acsargás szint. Lassan Muskkal is eljutunk odáig, mint a magyar közéletben, hogy a társadalmi kommunikáció leredukálódik az O1G szintre.
Jobban belegondolva talán egyszerűbb is lenne mindenkinek.
Aki valamiért rühelli Muskot szépen beírja, hogy M1G, ezzel letudná a kötelezőt, a topik meg nem menne el offba. -
#54625216
törölt tag
"Tehát az az alagút lényege, hogy olcsóbb. Ettől forradalmi. Mitől is olcsóbb?"
Csak folytatod a szalmabábozást. Ki állította, hogy forradalmi? Már mint rajtad kívül.
"A Hyperloop esetén fogott egy telejesen közismert, évtizedek óta létező koncepciót, azt hazudta, hogy ezt ő találta ki, majd nagy kegyesen azt mondta, hogy nekünk adja, csináljunk vele amit akarunk."
Itt a hyperloop eredeti white paper: [link]
Bárki elolvashatja és eldöntheti, hogy a "teljesen közismert, évtizedek óta létező" koncepcióhoz bármit is hozzátettek volna. -
Noukoum
veterán
válasz forumpista #70 üzenetére
Csődbe fognak menni mint a Tesla.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#54625216
törölt tag
"Musk állította, de te terelsz elég ügyesen "
Ezt nagyon könnyű ellenőrizni, elég linkelni azt a nyilatkozatát, amiben konkrétan azt állítja, hogy a már megépített alagútjai forradalmiak.
Ha a városi alagútfúrás költségeit le tudják szorítani egy nagyságrenddel (jelenleg ez a terv), az valóban forradalmasítaná a városi közlekedést, de nem a jelenlegi alagutak, hanem a fúrás technológia, amin dolgoznak."A hyperloop ebben a formában is csak egy ötletelés, amit már más is megtett."
Ezt próbálom már egy ideje elmagyarázni, örülök, hogy végre felfogtad.
"Téged simán megetett vele, de ne aggódj mással is előfordult már "
Mármint mivel is etetett meg?
Linkeltem az eredeti white papert, ha szerinted annak minden sorát máshonnan lopták, akkor nyilván van eredeti forrásod, amivel össze lehet hasonlítani. Azt meg senki nem állította - Musk sem -, hogy a hyperloop koncepciónak - mint ahogy mindennek - ne lettek volna előzményei a múltban.
De ha szerinted nem így van, akkor nyilván olyan Musk nyilatkozatot is tudsz linkelni, amiben azt állítja, hogy a hyperloop minden előzmény nélkül kizárólag az ő eredeti ötlete.
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Ukrajnai háború
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs