- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Autodesk - Revit
- Amazon
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
Most direkt megnéztem a spritmonitoron, a Corolla Cross átlagban kb. fél literrel fogyaszt többet, mint a sima Corolla ugyanazzal a motorral. Autópályán akár 1 litert is megadok neki. Az 10-15%. Ezen megy a nagy hűhó?
És a mai SUV-ok nem személyautó-terepjáró hibridek. A többségük egyszerűen emelt személyautó. Személyautós futómű van alattuk, rövid rugúutakkal, alufelnivel, peres gumival. A többségük kétkerékhajtású, esetleg opcionálisan valami himi humi négykerékhajtással. Se felező se difizás se semmi.
Az egyetlen nagy tömegben eladott terepjáró suv az talán a Dacia Duster.
A SUV eredetileg sem volt személyautó-terepjáró hibrid. Eredetileg ez egy amerikai truck alváz és motor személyautó kasznival. Amivel jár valamennyi terepjáró képesség, amennyit egy truck tud.
Vannak kifejezetten terepjárók, mint a Land Cruiser, a Patrol vagy a Jeep Wrangler. A SUV-ok nem ezekből fejlődtek ki.Az autó érzelmi választás. Senki nem köpködi a BMW-s júzereket, hogy miért vesznek feleslegesen pazarló 6 hengeres motort, amikor a 4 hengeres is megfelelő. Senki se köpködi a sportautó tulajokat. Vagy azt aki kabriót vesz. Vagy aki a most divatos négyajtós kupékat vásárolja.
Ha mindenki racionálisan választana autót, akkor a világ autó eladásianak 90%-a Dacia Sandero lenne. Az egy racionális választás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen