- OpenWRT topic
- ASUS routerek
- SkyShowtime
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Napfénysüti #13 üzenetére
Ahogy írtam, alapvetően elítélem a létezésüket.
A teljesség igénye nélkül: Kisebb eséllyel hassal fel valamin, mint egy "normál" autó (saját és gyakran látott tapasztalat). Ad egy kis megnyugvást, hogy valamivel több gyűrődési zóna van a család (2 kicsi gyerek) körül. Ami talán nem lesz szimpatikus, de kicsit jó érzés, hogy sokkal kevesebben tolnak hátulról (talán nem vagyok ilyenre akkora célpont, mint a régi Rönóval), mert csak a megengedett sebesség +5-10km/h sebességgel haladok. Elég nyugis a stílusom.
Egyébként 7-8misi környékén nem sok új "normál" autó van a piacon, ami ekkora belső teret + csomagtartót nyújt.Nem szotkam hibázni.
-
válasz Napfénysüti #15 üzenetére
Ezt a régi Scenic-emhez és pár olcsóbb "kisautóhoz" mérve írtam. Az elődöz képest 10-20cm+ van minden irányban (ami nyilván hátrány is).
MG ZS
[ Szerkesztve ]
Nem szotkam hibázni.
-
avl
aktív tag
válasz Napfénysüti #26 üzenetére
Baleno-ról érdekelne tapasztalatod (mennyi idö/km alatt, volt-e hiba, fogyi [hogyan hajtva] ha figeled pontosan, mi lenne jo benne maskepp, mi jobb, mint gondoltad)
-
avl
aktív tag
válasz Napfénysüti #57 üzenetére
köszi
a specifikaciojat jol ismerem, mert altalaban is autobuziféle vagyok, illetve ha akkoriban "kellett" volna vennem, Baleno-t vettem volna, nagy fan-je vagyok -
Korrektor
válasz Napfénysüti #70 üzenetére
Csak emiatt rákerestem az Opel Astra 2024-re, és nem látom igazán a különbséget
Olyan átlagos, mint eddig mindig...
-
cucka
addikt
válasz Napfénysüti #123 üzenetére
miért ennyire azokat nyomják más kategóriák kárára? Ennyire tetszik az embereknek?
Igen, ennyire tetszik az embereknek.
Meglepő lehet, de az autógyárak azt gyártják, amit az emberek megvesznek. És az embereknek tetszik a SUV, és hajlandóak érte többet fizetni, ezért ezt fogják gyártani.A legtöbb SUV amúgy egy sima személyautó, pár centivel megemelve, amitől jobb-kényelmesebb használni. Én nem értem, mi ez a nagy picsogás miattuk.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Napfénysüti #123 üzenetére
Arra az egyre amúgy baromi kíváncsi lennék hogy a gyártók miért a SUV-ok mellett döntöttek, miért ennyire azokat nyomják más kategóriák kárára?
Mert jó a marketing. Manapság az autó kb önvédelmi eszköz, a SUV-ok erre a feladatra sokkal szimpatikusabbak. Lásd bejegyzés...
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz Napfénysüti #123 üzenetére
A gyártókat a profit érdekli, azt gyárták és árulják nagy mennyiségben, amiből a legtöbbet el tudják adni...
Nekem pl a leérős kihajtó (egy szervízútról), ahova jól jött volna a crossover az pont városban volt... de pl agglomeráción is több helyen van földút, aztán azok nyilván utána be fognak menni a városba is...
-
bambano
titán
válasz Napfénysüti #123 üzenetére
"a gyártók miért a SUV-ok mellett döntöttek": mert a hagyományos autók piaca régi, beállt piac, ott nem nagyon tudsz semmivel nagyot gurítani.
a suv meg nemrég még teljesen új piac volt, ott gyártóként azt hazudtál, amit akartál, és senkinek nem tűnt fel, hogy a profitrátádat felsunnyogtad az égbe.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
cucka
addikt
válasz Napfénysüti #127 üzenetére
Lehet mást választani még most is. Amióta bejöttek a SUV-ok, ott áll egymás mellett a normál autóval a szalonban, bejön a vevő, és megveszi a SUV-ot.
Az autógyártó azt gyárt, amit megvesznek az emberek.
A Stelvio meg nagyon szép meg jó, csak a kutya se veszi meg. Tudom, az egész internet meg az autós sajtó a Giuliára meg erre nyálazott, de hát az autóbuzik azok egy hangos kisebbség.
Cégeknél a finanszírozás, a flottás szolgáltatások és az élettartam költség számít. Magánszemélyeknél pedig meglepő módon a család női tagjainak a véleménye. (És nekik más szempontjaik vannak, pl. általában alacsonyak és emiatt nem látnak ki rendesen egy lapos építésű autóból)
Na amikor a hülyék írják a cikkeket a totálkárra, pont erről nem olvasol. Vagy ott a speedzone, a szakma legjobb autós újságíróival, és amikor a finanszírozás kalkulátort reklámozzák, akkor látod, hogy igazából fingjuk nincs arról, hogy hogyan vesznek valójában autót a vásárlók, mi a különbség a lízingek között, mennyi a jellemző önerő, stb.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz Napfénysüti #143 üzenetére
Az egyterűek egyszerűen kimentek a divatból. 20 éve mindenki ilyet akart, ha kell ha nem, ugyanúgy, ahogy most mindenki suv-ot akar.
Nekem a kedvenc autóformám, mert szeretem, ha van térérzet, és nem a padlón ülök egy sötét gödörben, meg hogy nem a fülemnél van az autó övvonala és kilátok minden irányba rendesen.De hidd el, egy autógyártónak tök mindegy, hogy az acéllemezt SUV vagy egyterű formára préseli, nekik ugyanannyiba kerül. Azt gyártják amit vesznek az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Napfénysüti #172 üzenetére
Az eredeti hsz-ben, ahonnan ez a szál indult, a "kisautó" alatt az A szegmensről volt szó (Twingo, Aygo, stb). Gondolom ti se ilyennel mentek négyen nyaralni... (bár van olyan ismerősöm, aki egy kistáskával hetekre elutazott, szóval biztos nem lehetetlen )
-
bambano
titán
válasz Napfénysüti #172 üzenetére
Nekem az a bajom a nagyon kis autókkal, hogy rendszerint nincs bennük rendes motor. Azt meg nem szeretem, hogy autópályán halálra kell forgatni és nem marad tartalék...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
spirit007
senior tag
válasz Napfénysüti #172 üzenetére
Én is 12 évig húztam egy 3 ajtós Punto 55 -tel ...idő közben +két gyerekkel...a második volt 3 éves mikor eladtam.
De az erős költői túlzás lenne, hogy annyian jól elvoltunk benne -
válasz Napfénysüti #188 üzenetére
Pont itt van mellettünk egy ilyen új Fiat, én szerintem konkrétan nem férnék bele, nem hogy hátra, de talán még előre sem Vagy ha előre mégis, akkor lábbal rendelkező ember tuti nem ülne be mögém... de amúgy meg 3.5 méter és olcsó is, szóval a tökéletes városi autó és most is kapható...
-
válasz Napfénysüti #323 üzenetére
Ja, de én speciális eset vagyok, keveset megyek, azt is sima közúton, nem Pesten.
Mutogatni való hater díszpinty
-
konci79
őstag
válasz Napfénysüti #323 üzenetére
20 éve ezzel járok és még élek
És az autópályán még előztem is néha
-
konci79
őstag
válasz Napfénysüti #326 üzenetére
Kár hogy a fényező sz.r munkát végzett, reped a festék szinte mindenhol, meg az újonnan cserélt dolgok szépen rohadnak... Mai minőség...
Uncsim karosszériás, mondta hogy egyszerűen belülről kezd rohadni a lemez, annyira nincs benne anyag.
2-3 év és megeszi a rozsda.
Nem véletlenül van iszonyat ára a jó állapotú,gyári cuccoknak.
Futómű alkatrészek van ami cserélve lett 2 éve, 50 évet bírt...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen