Új hozzászólás Aktív témák

  • fateless

    veterán

    Külön hsz-ben írom, hogy ne rondítsam el Kovács Pista történetét.

    Végig arról beszéltem, hogy azoknak éri meg, akik eddig havonta 1000-2000Ft-ot költöttek a telefonálásukra. Soha nem mondtam, hogy ez mindenkinek jó, sőt! Akinek csak arra kell, mint az én nagymamámnak, hogy elérhető legyen, nem is ajánlanám. Az ő számláján már így is több, mint 10.000Ft gyűlt össze, mert évente egyszer feltöltjük a kártyáját 3k-val, ami szépen gyülekezik a számláján. Az is csak azért kell, hogy megmaradjon a száma.

    Egy fiatalnak, aki kaphat sokkal jobb csomagot is bármelyik szolgáltatónál, megint csak nem éri meg.

    Annak sem éri meg, aki havonta már pl 3k-t költ el, mert már találhat kedvezőbb csomagot is, akár előfizetésest. Akinek meg flottás csomag jutott, annak megint csak az a jobb.

    De nagyon sok! olyan ember van az országban, aki nem költ többet havi 1000-2000Ft-nál a telefonálására (biztos vagyok benne, hogy jelentős piackutatás előzte meg a célcsoport vizsgálatával, mielőtt kialakították ezt a csomagot). Nekik ez kedvező csomag, havi kb 10%-kal csökkenthetik a telefonálási költségeiket.

    Ott durranthat könnyen mellé a Tesco, hogy bonyolulttá tette a számítást, nem pedig egyértelművé és átláthatóvá.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

Új hozzászólás Aktív témák